Jump to content

Inlocuire carb. 2E2 cu carb. cu injectie monopunct


catalinrx25
 Share

Postare recomandată

Salutare ,

Am un mk2 1.8 cu carb 2e2,cod motor GU ,in primavara vreau sa-l refac in totalitate si ma gandeam,daca tot o sa fie nevoie sa-l dau jos, sa il trec pe injectie monopunct,as fi tare bucuros daca exista cineva,aici pe forum,care sa fi facut acest lucru si sa-mi impartaseasca si mie din cunostinte, sunt curios ce modificari ar trebui aduse motorului si nu in ultimul rand,daca merita mini upgrade-ul asta. :Driver:

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e deloc imposibil ce vrei tu sa faci. Te-as ajuta cu cea mai mare placere daca as fi din aceasi localitate cu tine.

In principiu cam astea ai de facut:

- pe partea de alimentare cu benzina iti trebuie o pompa submersibila sau nu, care sa dea sa zicem un 1.5 bari presiune. mai mare nu-ti trebuie la monomotronic.

- galeria de admisie cu tot cu injectie de la 1.8 mono-motronic, nu stiu sigur daca galeria de admisie o poti pastra

- instalatia electrica aferenta injectiei si aprinderii de pe un golf 2/3 cu injectie monopunct, releul pompa de benzina, releul preincalzire aer aspirat

- delcou+senzor hall

- sonda lambda + partea de evacuare ce contine catalizatorul

- canistra de carbune activ si electrovalva ei pentru recircularea vaporilor de benzina din rezervor (nu e musai dar tine de emisii de noxe, poluare, etc)

- ECU care sa gestioneze injectia mono-motronic.

- senzor de temperatura licihid de racire, pe flansa de apa (comunica cu ECU )

Nu e complicat dupa parerea mea si merita daca vrei sa ai un control mai bun asupra amestecului. Mono-motronicul e un sistem fiabil de injectie dar si simplu la diagnostic si service.

Daca banii nu sunt chiar o problema, investitia nefiind foarte mare - (vreo 500 lei daca te orientezi cu piesele), eu zic ca merita conversia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai simplu si mai pe romaneste :

- galeria de admisie 1,8 GT cu sonda cu tot + carburatorul

- electrica motor 1.8 gt

- pompa electrica in rezervor (orice GT sau orice GTI are asa ceva in rezervor)

- pompa de presiune de dedesupt

Ca final : NU RECOMAND avand in vedere modificarile necesare si investitia ....DAR MAI ALES DIN CAUZA CONSUMULUI.

Per total ca investitie, schimba chiulasa si treci la injectie multipunct (daca faci calculul vei iesi mai ieftin SI CU CONSUM MAI MIC)

Nu conteaza ca treci la injectie electronica (unde e consum mai mic) sau la mecanica (1L maxim in plus dar merita :D ) , IN AMBELE VARIANTE FIABILITATEA SI CONSUMUL ESTE MULT PESTE 1,8 GT (adica la ce vrei tu sa treci).

Per ansamblu tot tu decizi, ce am scris mai sus este un sfat, iar dpdv financiar pot demonstra ce am scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine injectie multipunct numai ca necesita schimbarea chiuloasei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea chiulasei nu ar fi o problema ,mai ales ca a mea trebuie reconditionata,asa ca nu m-ar deranja sa reconditionez una facuta pentru multipunct.

In caz ca as opta pentru injectia multipunct pe langa ca trebuie sa iau si chiulasa ce modificari suplimentare,in plus fata de monopunct, ar mai trebui aduse masinii?

Mentionez ca eu am electric 1 pe ea ,nu de alta dar chiar sunt hotarat sa fac o schimbare din punctul asta de vedere. Multumesc anticipat celor care ma vor ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Chiulasa +injectoare+injectie + saxofon

2. Electrica motor+ calculator

3. Pompa de presiune + pompa rezervor

Simplu nu?! :D

(daca am uitat ceva sa ma completeze cineva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai la mono-punct, parerea mea. In general internele(pistoane, biele, etc) la motoarele multipunct sunt mai puternice si mai rezistente sa faca fata cu bine cuplului si puterii mai mari.

Sa nu crezi ca in situatia ta nu m-am gandit sa pun multipunct in loc de monpunct, ca o alternativa mai buna din punct de vedere al performantelor.

Problema ridicata de tine mentionand ca ai CE1 nu e de speriat, se rezolva si asta studiind CE2 si CE1 pe partea de instalatie electrica a motorului(injectie, aprindere). Nu sunt asa multe fire si chiar poti sa faci o treaba foarte buna. Ca sfat aici, poti pleca sa te inspiri de la instalatia CE1 a unui golf 2 injectie mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se inspire????

Cum!?

Injectia multipunct are calculator......................... pe alea de unde le pui?

Si, la carburatie, nu ai decat 2 +-uri....... si restul??? (comenzile din calculator, senzorii de pe motor..... rampa de injectoare pt injectia electronica......)

Cam multe fire in plus de inspirat - trebuie adaugate, deci, cel mai simplu direct electrica de motor de injectie.

Simplu de facut, si fara batai de cap ulterioare cu CARBURATOARELE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dar ce nu-ti place la carb? dupa parerea mea, uite... prietena are mk3 1.6 monopunct, eu am mk2 1.6 carb, 1 consumul e relativ acelasi(depinde cat ai la picior) 2 cai putere, ea are 75, eu 72 (dupa carte), 3 prima data cand s-a pus in a mea la volan, m-a intrebat, daca chiar are 1.6, caci trage mai bine decat trage a ei... eu pot sa spun, daca nu pun kr, eu o las asa, caci sunt foarte multumit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!