Jump to content

Visul familiei bucurestene


sinthyex

Postare recomandată

Salutari colegi de forum,

Joi, 23 decembrie, am ridicat de la Midocar prima mea masina: Volkswagen Golf VI Trendline 1.2 TSI 85 cp, gri silver reflex. A fost livrata cu 6km la bord.

Va fi utilizata in majoritatea timpului in mediu urban, cu ocazionale iesiri de weekend sau concediu prin tara, anticipand un rulaj de ~10.000 km pe an.

Masina a fost luata din stoc, cu toate optiunile pe care mi le-am dorit vreodata, nefiind fan motorizari mari, jante mari aliaj, stopuri cu led, si dispunand de un buget de 14.000 euro. Sunt un ferm sustinator al condusului legal, cumpatat si preventiv, cu intentii serioase de familist.

Ca o scurta prezentare:

- Aer conditionat climatronic/2 zone + guri ventilatie pasageri spate.

- Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric si manere usi in culoare caroseriei.

- Pachet secure: cotiere fata, proiectoare ceata cu lumina statica de virare inclusa.

- Radio CD MP3 RCD 310, 8 difuzoare si Aux-in.

- Volan 3 spite si schimbator viteze imbracate in piele.

- 11 airbaguri

- 4 geamuri electrice

- Torpedou cu racire

- Jante otel

- Asistent urcare panta

- ESP, ABS, ASR

- Computer de bord

Ca sa existe si criterii de comparatie in capitolele ce vor urma, voi face un scurt istoric al masinilor conduse pana acum:

Dacia Solenza - scoala de soferi, permis obtinut in Ianuarie 2007.

Dacia 1310 - masina cu lamaie, condusa un an de zile.

Dacia Logan 1.6 MPI - condusa cateva saptamani.

Volkswagen Passat 1995 1.9 TDI - 1 an prin Bucuresti si in afara.

Opel Astra G Caravan 2007, 1.7 CDTI - 2 ani prin Bucuresti si in afara.

Kia Sportage 2008, 2.0 benzina - condusa la ocazie, 2 zile.

In test-drive, Golf VI 1.2 TSI 105 cp

Motivarea achizitiei motorului:

Am plecat cu ideea ca nu merita decartati 1000 de euro in plus pentru 20 de cp si 150 nm cuplu, in urma experientei anterioare de comportament la drum lung si bagaje, pe un Opel Astra G Caravan cu motor de 1.7 CDTI 80 cp, 5 viteze si a review-urilor de pe forum si www. Motorul ales pe Golf are 160 nm vs. 170 nm pe Opel, plecand amandoua de pe la ~1500 turatii, dar golful avand avantajul ca e mai usor cu 100kg, asta fara sa mentionez preturile mai reduse pentru intretinere si asigurare. Motorul de 1.6 MPI n-a fost niciodata o optiune datorita consumului mai ridicat, cuplului motor si asigurarii, fiind cu doar 300 euro mai ieftin decat ce am cumparat.

Dieselul era mult mai scump, mai zgomotos si din cate am citit nu promite o economie de carburant atat de mare considerand rulajul propus.

Comparand acum cutia cu 5 viteze cu cea cu 6 de pe motorizarea de 105cp pe care am avut-o la dispozitie in test-drive, pot concluziona ca iese in avantaj in cazul in care exploatarea se desfasoara preponderent in oras: cutia cu 5 viteze este mai elastica, ceea ce da mai mult timp de odihna ambreiajului si implicit mainii si piciorului soferului. A 6a viteza in opinia mea aduce un mic avantaj la consum doar la deplasari cu viteze de autostrada, si avand in vedere cat de putine se gasesc in Romania, din nou, nu merita investitia.

Vor mai urma si alte capitole, intre timp va doresc un Craciun Fericit!

Alex

Modificat de sinthyex
Link către comentariu

Sa o stapaniti sanatosi si multi km fara incidente.

Modificat de micutu6666
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si km fara limita! Craciun Fericit alaturi de cei dragi!

Link către comentariu

Felicitari pentru alegere. Asteptam poze.

P.s. Nu ai 11 aibag-uri. Sunt de fapt 7, 2 cortina, 2 in scaune, 2 frontale + 1 genunchi ;)

Link către comentariu

Da rcs66 si nu este singurul (eu tot in 2007 l-am obtinut :rolleyes:)

@sinthyex: felicitari pt alegerea facuta, km fara limita, fara incidente si asteptam sa ne spui cateva cifre asupra consumului avand in vedere ca-l vei folosi in Bucuresti :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu

Cred ca a condus doua dintre ele in acelasi timp.

Asta ar fi raspunsul.Sau poate a calculat gresit.

Link către comentariu

Ba ce ne place sa fim carcotasi.Daca a zis omul ca a luat permisul in IANUARIE 2007 cate zile mai sunt pana in IANUARIE 2011?A zis si el cu aproximatie,vroiati sa va zica in nr de zile cat a condus masina X si masina Y?

In fine,felicitari pentru achizitie asteptam poze si poate un consum prin oras :P .Sarbatori fericite !

Link către comentariu

Stiam ca ESP au doar masinile cu tractiune integrala, deci a ta nu are decat ASR, cum de altfel am si eu pe Golf. In rest , drumuri intinse si fara probleme!

Link către comentariu

Masina are ESP. Felicitari pentru alegere si ca ai reusit sa o iei inainte de Craciun. Pe mine m-au amanat de Joi pe Luni :((

Link către comentariu

Stiam ca ESP au doar masinile cu tractiune integrala, deci a ta nu are decat ASR, cum de altfel am si eu pe Golf. In rest , drumuri intinse si fara probleme!

NU este adevarat,nu numai masinile cu tractiune integrala au ESP,mai cauta si ai sa vezi cate masini au ESP si cum au tractiunea.

Link către comentariu

Salutari si multumesc pentru urari!

Am zis ca e utila o lista cu masinile conduse pentru a stabili o linie de baza pentru comparatiile si impresiile obiective sau subiective despre Golf 6, nu vroiam neaparat sa fie asta subiect de discutie.

Diverse, 100 km:

Experienta dealer: Midocar Vitan

Durata de achizitie din momentul in care am intrat in showroom a fost de o saptamana.

Masina a costat ~14.600 euro dupa o reducere de 300 euro, a fost livrata cu 6 km la bord, spalata, completat antigel, lichid de parbriz, si 3l de benzina, a fost produsa in luna noiembrie a anului curent.

Data de pe manual este 11.2011.

Este echipata momentan cu cauciucuri de vara, iar anvelopele de iarna in showroom porneau de la 300 ron, asadar eram decis sa ma indrept spre sh-uri deja rodate.

Am cumparat covorase de cauciuc pentru scaunele din fata + spate, au prinderi in podea si nu aluneca sub pedale: 130 ron tot setul.

Benzina folosita:

Am de gand sa o tratez cum se cuvine, asa ca am alimentat la primul PETROM cu Top Premium 99, fapt decis tot in urma informatiilor de pe forum, multumesc!

Pana acum nu am avut parte de tremuraturi la pornirea la rece, nici cu palpairea luminilor de bord. Presupun ca a iesit din fabrica avand ultimul update de soft, desi nu sunt sigur ca simptomele se manifestau si la motorizarea aceasta.

Comportament urban:

Consumul se prefigureaza a fi unul decent, considerand ca are 100km, e iarna si e Bucuresti, am ajuns la 7.9 pe computerul de bord (screenshot mai jos). Nu stiu cat de mult reflecta realitatea, alte studii vor urma. Ma astept sa fie mai mare cand va veni gerul. Am tras pe dreapta cand am facut poza, dar arata acelasi lucru si in mers la viteza de mai jos.

In oras prefer a 3a, 2000 de ture, 60km/h, fiind foaarte elastica, intre 1100(un test singular, in urma caruia nu s-a inecat cand am apasat acceleratia si a reactionat chiar prompt) si 3000 de ture.

Impresii interior:

Sunt absolut incantat de faptul ca mai multi oameni m-au rugat sa pornesc motorul.. desi mergea deja la relanti. Ne-am luat cu vorba si n-au sesizat ca l-am pornit dupa ce urcasem in masina. Neavizati veti spune, dar un lucru e cert, antifonarea e incredibila. Pana acum de-abia am folosit sistemul audio, in trafic minunandu-ma de liniste.

Scaunele sunt extrem de confortabile cu o sustinere laterala excelenta, si desi m-am urcat si in alte versiuni nu consider ca merita diferenta pentru urmatorul nivel de echipare din punctul de vedere al materialelor folosite.

Culoarea a iesit foarte deschisa datorita blitului, in realitate e un gri inchis.

Totul da impresia de foarte bine construit si durabil, nemtesc, de la plastice, la cum se inchid usile si geamurile, la stergatoare, si asta dupa ce am tras de lucruri in mai multe masini ca pasager (Renault Megane 2, 3, BMW 316, Fiat Albea, Noul Opel Corsa, Daewoo Cielo, Skoda Octavia 1, 2, Seat Ibiza, Ford Focus 2009, Citroen C4, Toyota Auris, Totyota Yaris, Kia Sportage, Logan, Opel Astra G, etc.)

O singura tinere am, ca n-am apucat sa ies pe autostrada in weekendul asta cat nu exista riscul sa fie inghetata, in ideea de a mai adauga cativa km la rodaj.

post-70854-0-90499600-1293415034_thumb.j

post-70854-0-38527800-1293415042_thumb.j

post-70854-0-08471300-1293415050_thumb.j

post-70854-0-98610900-1293415056_thumb.j

post-70854-0-40968500-1293415065_thumb.j

Link către comentariu

Salut,

Sa o stapanesti sanatos !

Referitor la cauciucurile de iarna, vroiam sa fac o precizare :

Mi`am ridicat masina de la dealer acum 3 saptamani, tot Golf, 1.4 TSI, jante pe 15 (anvelope 195/65/15), la fel ca ale tale.Dupa ce am studiat piata si testele efectuate pe diverse tipuri de cauciucuri, m-am orientat catre Continental Winter Contact TS830 avand in vedere raportul calitate/pret.

Spre surprinderea mea..cel mai bun pret la aceste avelope era fix la Porsche (am cautat pe net special sa gasesc un pret mai bun pentru a le cere lor o oferta speciala dar..am gasit mai scumpe si cu 100 lei :).Am obtinut totusi un pret bun la montaj :).Anvelopele au fost 276 lei/bucata.

Link către comentariu

Ai avut noroc. Eu am vrut sa iau Michelin tot de la Porsche dar din pacate nu au avut decat niste Kleber si cu acelea trebuie sa ridic masina azi :) 1100 de lei toate 4, decent pretul. Iti recomand si eu sa-ti iei anvelope noi de la ei.

Link către comentariu

Frumoasa masina, imi place cum arata in interior: clean&clear.

Ai fost inspirat cu manerele de la usi vopsite in culoarea caroseriei. :icon_thumright:

:Driver: safe!

Link către comentariu

Salut, revin cu o intrebare. Am citit pe forum mai multe discutii despre turatia la relanti in diverse conditii, dar niciuna nu acoperea conditiile urmatoare:

Cam de cand a ajuns temperatura <3-5 grade, dupa cele 10 secunde la relanti cu ~1100 rpm, nu mai coboara la 650 rpm, ci ramane la 800 indiferent de temperatura motorului. A mai intalnit cineva situatia, stiti cumva de la ce ar putea fi?

Link către comentariu

Rog a se sterge postul de mai sus, nu am citit regulile cu atentie. Am continuat discutia in thread-ul dedicat motorizarii. Multumesc.

Link către comentariu

O alegere chibzuita si o echipare buna. Sa ai parte de liniste si placere in acelasi timp. KM....Km.....KM.....cat mai multi!

Link către comentariu
  • 1 year later...

Alt G6 ratacit pe aici si daca nu ma insel e primul 1.2 de 85 de cai prezentat :D

off-topic: Hmm, poate nu ar fi o idee rea sa incercam si noi o intalnire a posesorilor de G6, cum au incercat cei cu Polo 6R.

In plus Golf-ul este o masina reprezentativa pt VAG.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cand am citit ca ii cauti cauciucuri SH m-am oprit..o masina de familie nu merita niste anvelope sh..mai ales cand e noua..pacat..

Link către comentariu

Subscriu B_U_T..... Cu o asa alegere (cauciucuri sh pe o masina cu 100 km), ..... Visele se pot spulbera repede....

Mult noroc si drumuri intinse!!!

Ps: cauciucurile nu se rodeaza (ca motorul), ci se uzeaza. Fiecare masina uzeaza in felul ei anvelopele, niciodata in mod egal toate rotile!

Drive safe!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!