Jump to content

Golf 4 ,,smucește" la schimbarea treptelor de viteză


danneata84
 Share

Postare recomandată

Am si eu un golf 4 1.6 si am o problema la pedala de acceleratie....parca ceva o trage in jos si ii da drumul brusc...la plecarea de pe loc e cel mai nasol,daca nu o turez putin atun ci cand simt pedala ca se duce in jos moare motorul daca nu o tin din ambreiaj/A mai avut cineva astfel de simptome?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am un Golf 4,1.6,16v din 2002 si pana astazi am avut aceeasi problema,adica eram fortat sa merg in turati de peste 2500 rot/min sa traga bine. Daca incercam sa merg de ex. in treapta a 4-a la 2000 rot/min, parca se ineca si nu mai tragea decat daca schimbam intr-o treapta inferioara. Sincer aceasta problema incepuse sa devina enervanta,crezand ca e de vina benzina,alimentam numai la Rompetrol dar degeaba. Dupa ce i-am inlocuit bujiile,i-am curatat clapeta,filtrele toate,,EGR-ul aceasi problema. Auzind un prieten, imi spune: "hai ma sa-ti dau eu un aditiv de baga astia in benzina, sa-ti vina toti caii inapoi",asa ca i-am facut din nou plinul i-am pus 15ml de aditiv, adica 3,5 la fiecare 10 litri de benzina si surpriza. Dupa 100 de km de mers cu acest aditiv, astazi cu adevarat am simtit si eu ce inseamna sa ai toti cei 105 CP cu tine.Tot ce pot sa va spun de acest aditiv, este ca-l gasiti pe la soferii care lucreaza pe cisternele de combustibil, iar daca aveti norocul sa gasiti asa ceva,o sa va dati seama despre ce vorbesc. Nici acum nu-mi vine sa cred ce putere a capatat motorul dupa cate probleme imi crease, de ajunsesem sa ma gandesc la vanzarea masini,deoarece nu-mi aparea nicio eroare pe niciunul din cele 7-8 testere efectuate.

Modificat de Giany P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Giany P - si prietenul tau nu are de vanzare aditiv de care ti-a dat tie, pentru ca eu sincer as cumpara un astfel de aditiv daca zici ca e asa stralucit, eu avad aceaisi problema cu puterea motorului (parca ar avea numai jumatate din puterea care ar trebui sa o aiba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

schimba filtrul de motorina....asa am patit si eu!! incepe si tu cu ce e mai ieftin:) Bafta!!

acum am observat ca tu esti cu benzina...sorry!!...incearca sa scoti sorbul din rezervor ,si arunca o privire...poate e sita infundata:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
nou_pe_aici

Salutare, am si eu o intrebare daca considerati ca poate exista o legatura intre urmatoarele probleme.


 


Initial, sambata, am observat ca nu se deschide portbagajul, am desfacut totul din suburi, m-am uitat pe la mecanism, nimic, totul parea ok.


Am citit pe aici pe forum si m-am jucat la sigurante, incercand sa ma prind care e problema. in final am pus totul cum era fara sa incurc tipul sigurantelor.


In cele din urma vazand ca nici lumina pe numar nu merge, m-am prins ca s-au taiat cablurile care fac legatura.


Le-am izolat frumos si mi-am vazut de treaba.


 


Am observat insa dupa ce am plecat cu masina ca merge in "suturi" cand schimb in a 2-a si a 3-a la turatii mici (primele cateva secunde pana accelerez). Si pt problema asta am cautat informatii pe forum si a ramas ca o duc vineri la un mecanic.


 


Acum insa am mai vazut o treaba, vitezometrul a ramas blocat in 0.


Intrebarea mea este daca considerati ca ar putea exista o legatura intre "suturi", vitezometru si joaca mea la sigurante sau este doar o stranie conincidenta de 13  :)


 


Multumiri anticipate pentru raspunsuri.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

 

Redeschid acest subiect cu aceeasi problema.

Am incercat eu si un prieten pe un Golf tdi si la schimbarea treptelor de viteza pur si simplu "smuceste"... la fel cum as conduce sportiv si as lasa brusc. Trebuie sa las foarte incet ambreiajul si e enervant ca dureaza cateva secunde si obositor totodata. 

Am mai testat o combinatie si nu mai face asa. Dupa ce schimb viteza, tin un pic accelerat si apoi las de ambreiaj si nu mai face asa. (dar nu e "daunator"?) Eu deobicei abia dupa ce las ambreiajul accelerez si nu mi-au mai aparut astfel de probleme, e drept ca doar benzinare am condus si alea nu au atat de mare cuplul, insa am mai condus dieseluri si nu faceau asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica functionalitatea switchului de la pedala de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Cu smuciturile în mers a rezolvat cineva ceva? Și la mine smucește daca accelerez ușor, daca accelerez mai puternic nu se simte. Am schimbat bujiile, fisele, bobina, filtrele și nimic. Până acum am folosit benzina de 95. Când o sa o consum o să bag una mai bună să vad daca își revine dar până atunci poate a rezolvat cineva ceva :(. Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare că a fost de la benzina de la LUKOIL. Am alimentat de 100 lei benzina de100 din OMV și tot așa apoi am mai băgat de inca 100 lei benzina de 95 din Petrom și gata problema. Sper că aia a fost și nu o mai apuca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!
Rog toti posesori de Bora/Golf 4..si nu doar ei sa ma ajute cu o parere in cazul urmator:
Recent sunt posesorul unui VW BORA 1.9 AXR Break din 2003 si am o problema cu frana de motor care e foarte violenta..atunci cand accelerez/decelerz lin masina "da in nas" o singura data dupa care pe accelerare/decelerare merge normal..ca si senzatie la volan simt ca si cum ar intra/ar pleca efectiv puntea fata de sub mine..nu reusesc sa i dau deloc de cap..si am avut ocazia sa merg cu o alta masina aceelasi model  care nu are problema aceasta..(tinand cont de compresia de diesel si de cuplul aferent)
Mentionez ca am schimbat urmatoarele:
-telescoape cu arcuri (4)+ flanse
-bucse bara stabilizatoare fata + spate
-bielete antiruliu 
-bucse brate fata + spate
-bucse cadru motor (jug)
-suport motor + cutie + bieleta antiruliu de balans motor
-bielete de directie spre roata si caseta
-capete de planetara spre roata si cutie
-kit ambreiaj + volant
-kit distributie..
Pe tester injectorii dau valori normale..nici o eroare pe motor..
Problema persista..ce ar putea fii???
Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aceiasi problema o am si eu,cand dau drumul la ambreiaj mai ales din 1-a in a 2-a ai senzatia ca am dat drumul brusc,smuceste chiar daca eu dau drumul normal la pedala,e foarte stresant.Am miscat de motor pe dedesupt nu par ca ar fi suportii slabi.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat acel suport al motorului "dogbone" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!