Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

Am deja 700 km in oras si 300 exterior...am vazut ca da fumul si cand motorul are 10-20 grade...astazi am mers in spatele masinii mele cu alta masina si scoate cam mereu. In oglinda eu nu il vad. Mai mult scoate atunci cand se pleaca de pe loc sau atunci cand merg incet si dupa ii dau talpa. La relanti scoate doar la prima pedala si dupa la urmatoarele pedale scoate putin negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua.

Poate cineva sa ma ajute cu informatii despre motorul 2,0 tdi CR de 75kw? Ma intereseaza problemele care pot aparea in timp.Sunt in cautarea unei masini si m-am oprit la una cu acest motor, fabricate in 2011 si cu 128000km declarati.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce masina ? sigur e bine puterea ?

cel mai mic motor de 2.0 tdi cr este de 81 KW, 110 cp....

 

pe VW caddy stiu ca s-au pus la un moment dat de 75KW, dar de 1.6 tdi CR

 

de asemenea pe Sharan parca era un 2.0 tdi CR dar de 85 kw

 

insa ideea este ca toate sunt la fel si nu au probleme deosebite.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Masina este un T5 Caravelle. Pe site-ul producatorului apare ca fiind folosit pe t5 in rest nu am gasit nici o informatie. Codul motorului ar fi CAAB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am nevoie de cateva pareri.

Se da un BKD MY2005 (11.2004) care s-a oprit la semafor si nu vrea sa mai porneasca. Daca se tine la automat > 3s, spune "Stop engine / Oil pressure". Niciun martor suspect in bord, diagnoza cu VCDS nu s-a facut inca. Din cate-mi dau seama, nu se al menteaza => pompa motorina (probabil cea din rezervor).

Idei?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa numai dai la automat daca scrie oil pressure. Cred ca e dusa pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e dusă. Dacă nu pornește e normal mesajul acela. Este necesară o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca la scanare nu apare nimic, verifica daca la punerea contactului se amorseaza pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. S-a schimbat pompa, masina a mers bine, a fost parcata si ~10 ore mai tarziu nu a mai vrut sa porneasca. Asadar, s-a inlocuit filtrul de motorina care era imbacait si s-a curatat EGR-ul. Clapeta de acceleratie e relativ noua. Masina porneste cu spray de pornire, asta impreuna cu faptul ca nu se stocheaza nicio eroare imi indica ceva piesa mecanica defecta, care odata fortata (pornire cu spray) functioneaza.

Help?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul cu ce turatie invarte motorul (controleaza cu vag-ul) ? "injectoarele" sunt reglate ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut mike.

 

Incearca si urmatoarea varianta: s-ar putea sa ai ceva prin rezervor sau poate chiar in sorb, ceva care ocazional sau in cea mai mare parte a timpului iti astupa gura sorbului (scame, carpa, calti...). Astfel se explica de ce nu ti aprinde niciun senzor in bord, masina fiind defapt nealimentata in acel moment si faptul ca-ti pleaca cu spray.

 

Iti pun toate astea 'ca am avut o problema asemanatoare cu o cu totul alta masina.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc si voua pentru raspunsuri, insa asa cum am spus si mai sus, problema a foat rezolvata :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu observ nimic...  cum s-a rezolvat ca nu scrie nimic mai sus ?

 

eu banuiesc ca cine ti-a schimbat pompa a inversat turul cu returul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaha, mi-a fost sters post-ul.

Andrei_221, m-ai fi ajutat mult mai mult acum o saptamana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa  ma ajute :

 

vreau sa-mi cumpar un pasat din luna 4 anul 2006 motor 2000 cel cu 140 cp 

 

 

CINE POATE SA-MI ZICA CUM STA TREABA CU CODURILE LA MOTOR CARE ESTE BUN SI CARE NU ?

 

Cel care vreau sa=l iau a zis respectivul ca este motorul CU UN AX , asa este exista ce parere aveti  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2006 cu 103kw (140cp) sunt 2 tipuri de motoare : BKP 16valve  si BMP 8valve .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cu un singur ax, este BMP-ul probabil. Bunicel motorul, predispus la uzura axului cu came, oring la injectoare, pompa tandem si pompa ulei (daca nu cumva a fost remediata problema )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica este cu un AX motorul ? unde vad serie motorului scrisa este pe actele de germania sau pe motor cumva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe capacul de la distributie sau in acte... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna, as vrea si eu sa va cer niste pareri, Sunt in cautarea unei masini si anume volkswagen passat 2.000 tdi undeva 140 cp sau 170 an 2010 sau 2011,Am tot auzit pareri  ca se duc injectoarele repede la motor de 2.000 sau cum? astept niste pareri fiind mai in putere sa-mi explicati daca merita sa iau sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT PRIETENI

Sint nou prin priajma,amcumparat si eu un vw passat 2,0 2006 model BKP.

Toate bune si frumoase pina ce am observat ca mi se opreste motorul cind vreau sa ma opresc sa fac vreo manevra,apoi am mai observat ca imi trepideaza cind stau pe loc si motorul e deja cald,iar cind sint in mers cu ea in 2000 turatii imi trepideaza dar daca depasesc 2000 trage de rupe.

Am duso la mecanic la service vw pina acum nu ia dat de capat si ia schimbat cablurile de la injectoare pentru ca zice ca injectoarele au fost deja schimbate dar sint aceleas model de injector siemens cele cu care au fost montate din fabrica.Nu stiu ce sa mai cred ?????

ESTE CINEVA CARE IMI POATE DA CEVA DETALIII IN LEGATURA CU SINTOMELE DATE MAI SUS????????

MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut ? Ce erori are stocate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am facut si diagnostic la doua service,si miau zis in prima faza ca sarrrrrrrrrrr putea sa fie cablurile care duc la injectoare.

Leam schimbat la ultimul service vw italia si mau chemat ca pot veni sa imi iau masina ca e gata iar dupa 15 min. ma cheama dinnou si imi zice ca sa nu mai vin ca inca nu e gata ca intre timp sa incalzit si  tremura motorul si ca tre sa o mai examineze un pic.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!