Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

the_punkreas2003

2.0 tdi BKD nu are probleme cu injectoarele. Si fiind 2008 nu are probleme nici cu chiulasa. Ti-ar mai ramane pompa de ulei, volant, turbina. Dar astea se rezolva relativ simplu si daca esti putin atent nu ajungi sa ai probleme grave cu ele, poti sa le depistezi din timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este - oricum, volantul si turbina se pot considera consumabile, plus ca pica la majoritatea VAG-urilor... din 2000 incoace..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru alea sunt pregatit moral.. Pastrez o mie de euro pe langa banii de masina :D E suficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Cred ca da :)) Turbina 450-600 Eur in functie de ce vrei (stock sau aia de 2.5TDI), kitul ambreiaj/volant/rulment e vreo 20 mil. Si mai pui manopera inca vreo 10 mil probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut aveti probleme la masini :) am un Passat Variant din 2010 de 170 cai si in afara daca merg la plimbare ( pana in 120 km/h ) am consum de 4.8 - 5 l .

Ca si cauciucuri am pe fatza 225/40/18 si pe spate 255/40/18 daca vreti va atasez si poze :) mii se par foarte mari consumurile voastre

Modificat de benilika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ar fi sa ne spui cat ai consum instant pe o portiune de drum, cat mai dreapta, la viteza de 117km/h pus pe tempomat, real ar trebui sa ai 109km/h astfel sa nu ai problem cu radarul.

 

pentru a fi relevant, a se verifica si la intoarcere pe acelasi sector de drum, consumul instant la 117km/h, pe tempomat. Daca e acelasi consum ca la dus, e bine, nu e plan inclinat si nu bate vantul tare.

 

uite asa aflam mai exact cat consuma un Passat la 109km/h, cel putin pe CB.

 

daca nu a fost facuta calibrarea consumului real-pe CB, probabil mai adaugam un 0,5-0,6litri la consumul afisat.

 

eu, personal astept un rezultat si de la altii, in aceleasi conditii de testare.( voi face si eu maine un asemenea test si revin cu rezultatul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba baiatule ce consumuri...eu pe superb resoftat la 195cp pe dino am consum de 8 -10 in buc cu 205.60.16 iar inainte cu 225.40.18 aveam cu 1 l in plus. Afara undeva la.6.5 7.5 da nu prea ma depasesc multi iar la 140 am 7-7.5 depinde......plus ca acum trag mai usor de.volan,iar.cu 225.45.17, ca deh, am 3 randuri de roti, era cam ca pe 18...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva care sa umble preponderent cu acest motor prin oras ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am constatat ca pe oras, acum ca a trecut iarna, am consum 10%.

Mediu am 7.2%.

Extraurban 3,9 - 4,3%  - condus linistit, in limitele de viteza impuse legal. La condus normal, fara sa tin cont de consum sau de limite (10 - 30km/h peste), imi ia cam 6%.

 

Pe autostrada, cu depasirea limitei de viteza pe alocuri (180km/h), imi urca la 7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg de vreo 2 luni numai in oras. Media 7,3%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce oras? :) Eu in Bucuresti pentru dus si intors de la serviciu am media de 10.5l/100km ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie imi consuma in oras sub 8%!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iculux: am EXACT aceeasi problema cu consumul mare si eu, pe Passat-ul de 170 cai (tot cu DSG6, insa motor PD). Dar atat de exact, incat parca am scris eu consumurile tale... :) Inca NU i-am dat de cap! La diagnoza nu apar erori sau valori iesite din parametri.

 

Revenind la ce spuneam acum 4 luni: la mine s-a rezolvat problema consumului odata cu inlocuirea injectoarelor! Injectoarele vechi aveau valorile in parametri si nu aveam niciun fel de erori pe grupul Engine (sau in alta parte). Probabil ca erau uzate mecanic (daca nu toate cel putin unul din ele).

Consumul mare era "legitim" in sensul ca era inregistrat corect de computerul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
crinel_baronu

Imi spuneti va rog ce cod motor se poate afla pe cele doua auto de mai jos? mersi mult (asta pt a stii daca sa urmaresc in continuare sau nu aceste modele datorita problemelor frecvente de care se discuta aici)

 

http://home.mobile.de/RUW-AUTOEXPORT#des_170455331

 

http://home.mobile.de/POVATAJ-AUTOMOBILE#des_170919847

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trimite mail la vanzator sa iti scrie codul motor si VIN-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cod motor BPW - codul asta de motor este cel mai cautat pe la dezmembrari....

2. cod motor BLB sau BRE

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crinel_baronu

e cautat in dezmembrari pt ca e bun sau e cautat ca e un tip de motor mai "sensibil" (gen BKP) ?

mi-as exprima dorinta dar nu vreau sa trezesc prea multe contradictorii :)

m-ar interesa o masina (deocamdata doar atat pana am banii) si tot citesc o gramada de forumuri, si ma uit la audi A4 simplu, ca cel de mai sus quattro, A6 si tot dau de codurile astea de mototare si m-au cam bagat in ceata. Sincer, imi place cum arata A6 si confortul, linistea si relaxarea care ti-o da, A4 quatro (siguranta pe tine ca sofer in situatii mai la limita, din care si vechea Bora m-a ajutat) dar pe cealalta parte pe langa stat care isi baga coada in buzunarul meu pt 1000-1500 E pt taxa auto, tot citesc despre injectoarele astea, pompele de ulei sau chiulase. M-ar interesa sa fie Euro 4 la modelele prezentate sau sa ma orientez spre un "hibrid" (nu ma refer la varianta electrica, ci la copie aproape fidela) a unu A4, mai exact Seat Exeo (Euro 5) care a luat platforma de pe audi A4 (2005) si motorul de pe A4 (2007 - CR TDI) care din cate am inteles nu ar mai prezenta aceste "afectiuni" frecvente ca motor.

Specific faptul ca am prezentat aceste modele de masini doar sa fie cunoscut tipul de motor la care fac referire (2.0 TDI, CR TDI) si nu vreau sa pornesc discutii de genul Audi e mai bun decat Seat (stiu asta) sau ca mototrul asta e mic pt A6, vorbesc doar de tipul de motor...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut un A4 cu BPW pana la 186000km, fara probleme. Asta nu inseamna ca altii nu au avut, insa a fost un motor care s-a folosit pana la incheierea ciclului de viata al modelului B7.

Insa daca ar fi sa aleg acum, m-as indrepta catre Seat Exeo, masina mai noua(chiar daca platforma utilizata este veche), iar motorul CR pare a fi, cel putin pana acum , mai fiabil.

Si poate ai sansa sa gasesti o masina avand norma euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca ai fi citit prin topicul asta ai fi vazut ca motorul e BKD sau BMM, care nu au probleme cu injectoarele. Anul fiind 2007 nu ai avea problema nici la chiulasa (daca e BKD) deci ar fi OK daca masina e intretinuta corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule masina e varza, Am sunat proprietarul si mi-a spus ca nu ii merge climatizarea, si mai sunt multi bani de bagat in ea.

 

Eu mi-am luat ieri un golf 5 cu BKD 2007 140CP. Masina trage de rupe insa e o problema si tind sa cred ca e un injector din pacate. Masina are niste mici trepediatii la relanti. intre 900 si 1000 rpm. Stie cineva care ar fi problema asta, daca a mai intalnit cineva ? Mentionez ca s-a schimbat volant si ambreiajul. 

Modificat de svimp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Desi parcurg de ceva timp paginile forumului, e prima oara cand postez. Sper sa nu gresesc prea mult. M-am "pricopsit" cu un A3 2.0 TDI, BKD, 2006, chiulasa  cu litera C in capat, 210000 km. Cea mai mare temere o am cu pompa de ulei, care nu stiu cat de des pica la tipul asta de motor si daca se potrivesc si de pe alte tipuri. Ambreiajul Sachs e recomandabil, sau sa ma orientez spre altceva? Masina merge impecabil, nu a fost rulata in ro., intreg istoric doar la AUDI, trage, nu scoate fum, nu bate nimic. Ulei ce mai papa, dar am inteles ca ar fi normal. Multumesc de eventualele sfaturi si sper ca nu am poluat topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pica pompa la aceste motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns!  De ambreiaj imi poti spune ceva, e ok SACHS sau sa ma orientez spre VALEO ori alta marca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sachs sau Luk, volant cu masa dubla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!