Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

Eu am o Altea 2.0 TDI BKD, asta inseamna ca am injectoare cu solenoid Bosh nu Siemens sau sunt pe solenoid? De ce ar fi BKD mai rezistente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

--la 20.000 km au cazut injectoarele,m-am certat cu ei la garantie si mi le-au schimbat pe toate 4 (din fabrica sunt Simens|) si mi-ai pus Bosch,nu am platit

--la 77.000 km am schimbat volant si chitul de ambreiaj,pe original 5000 de lei ,garantie 2 ani

--la 102000 km adica acum 2 zile mi sa spart turbina in mers,acum trebuie sa schimb turbina+intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Am si eu acelasi pacatos de BKP, si ieri, la 138k km, mi s-a aprins in bord martorul cu rezistenta de la bujii, a inceput sa mearga neregulat dar nu s`a oprit. Am pus testerul pe ea dar nu da nici o eroare, dar arata valori diferite de 0 la inj. nr 2 (nu stiu daca am explicat corect, dar asa mi-a spus cel cu testerul).

Urmeaza sa o desfaca, sa verifice cablajele, si sper sa fie de la ele, k e criza :)

Problema este k am inteles din posturile anterioare, ca daca ECU citeste un inj. defect, se opreste motorul, si nu mai porneste pana la decuplarea injectorului cu probleme. La mine dece nu s-a intamplat asa? Motorul porneste foarte repede, chiar si rece, scoate 10000000000 de tone de fum, are turatie neregulata, dar merge! (nu ca mi-ar parea rau)

Stie cineva ce se intampla? puteti sa imi explicati?

Exista posibilitatea sa merg cu ea in conditiile astea cca. 1km pana la service? sau o stric mai tare?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot motor de 2,0 am si eu dar e alt cod BRT nu am avut probleme cu injectoarele dar are un mers la relanti parca prea mic,si a aparut pe afisajul din bord urmatorul mesaj ABGAS WERKSTATT sa aprins martorul motor si dupa o zi cind l-am pornit sa sins am mers 50-60 de km si sa aprins din nou de tras trage normal dar as vrea daca stie cineva sa imi spuna ce inseamna si ce e de facut?ms

tot motor de 2,0 am si eu dar e alt cod BRT nu am avut probleme cu injectoarele dar are un mers la relanti parca prea mic,si a aparut pe afisajul din bord urmatorul mesaj ABGAS WERKSTATT sa aprins martorul motor si dupa o zi cind l-am pornit sa sins am mers 50-60 de km si sa aprins din nou de tras trage normal dar as vrea daca stie cineva sa imi spuna ce inseamna si ce e de facut?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexstancescu La modelele mai noi, adica cred ca incepand din 2007, s-a marit limita la care ECU opreste motorul cand un injector se defecteaza. Adica daca injectorul intra in semiscurt sa zica asa (rezistenta intre de pini si masa de 400-500 de ohmi) ECU nu il mai deconecteaza si motorul continua sa mearga in ceilalti 3 cilindri ...

PS: Masina ta din ce an e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe BMN un singur caz stiu de injector picat pe la 100.000 km pe o masina mai mult decat chinuita (saraca).

In caz ca se adevereste nenorocirea si incep sa intre in picaj se pot schimba cu alte injectoare decat cele piezo Siemens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se pot schimba cu BOSCH fara sa schimbi si ECU, iar probleme cu injectoare picate la BMN sunt si pe forum vreo 2-3 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista si injectoare Bosch Piezoelectrice sau alta firma care ar putea fi compatibile cu ECU-ul Siemens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma lecturarii celor 50 si ceva de pagini din topicul cu injectoare 2.0 tdi am aflat ca nu...

Bine ca macar acum se pot reconditiona sau se pot schimba la reprezentanta cu suportarea unui procent din costuri de catre fabrica.

Am vazut ca in Marea Britanie sunt multi care le-au schimbat pe gratis chiar si dupa ce iesisera din garantie. Daca nu s-au schimbat pe gratis s-a platit maxim 50% din valoarea reparatiei. Sa speram ca se va tine si la noi cont de treaba asta (desi traind in Romania... nu prea cred)

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi nu speram sa ne auzim atat de curand, iata-ma!

Problema fusese rezolvata dupa o curatare cu spray a contactelor injectoarelor.

Dupa cca 500 km, a aparut aceeasi problema. Pusa pe tester, aceeasi eroare adica inj nr 2 electrical malfunction.

La service au desfacut capacul de la motor, verificat iar cablaje (totul pare sa fie ok), dar de data asta au interschimbat injectoarele 1 si 2, ca in cazul in care mai face "figuri", sa stim sigur daca este de la injector(in cazul in care ar da eroare pe inj.1) sau de la cablaj (in cazul in care da eroare tot pe inj 2).

La demontare, s-a observat ca injectorul nr.2 (cel la care arata probleme) fusese schimbat anterior in "Nemtzia" si este fabricat de Continental, cu codul: 03g130073s, iar in specificatii la masina, acest cod nu apare - cu "s" un coada - ci cu "d"(cum sunt cele de pe masina), si inca vreo 3 litere pe care nu le mai retin.

Intrebarea mea: Este posibil sa fie un injector nepotrivit pt masina mea, si de aceea sa dea erori?

Daca da, cum de a mers cca 4000km -de cand am adus masina si pana la prima eroare- fara sa dea eroare?

acum astept 1 sapt sa vina comanda de suruburi pt injectoare, asa ca sunt deschis la pareri!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a observat ca injectorul nr.2 (cel la care arata probleme) fusese schimbat anterior in "Nemtzia" cu codul: 03g130073s, iar in specificatii la masina, acest cod nu apare - cu "s" un coada - ci cu "d"(cum sunt cele de pe masina)

Din 2010 s-a renuntat la codul: 03G 130 073 D

Si a fost inlocuit de un alt cod: 03G 130 073 S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am inteles care e treaba cu codul de la injector.

Are cineva idee unde ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Gorillaz_Doktor

Skoda superb cu acelasi motor. 27 000 km, fara nici cea mai mica problema. Doar faza cu muritul motorului la semafor (eram obisnuit cu 1.9 AXR care dadea cuplu de foarte de jos, asta trebuie usor turat la plecarea de pe loc). Lasa-i mia de km aferenta unui rodaj si dupa aia, zambeste :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Superb are alt motor, nu este acelasi. Cel de pe Passat este PD, cel mai probabil cod motor BMR, iar cel de pe pe Superb 2 este CR, cod motor CBBB.

Mai multe informatii despre acel motor poti gasi in sectiunea Passat B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Corect. Scuze de confuzie, nu citisem anul de fabricatie al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana acum scurt timp am avut 1.9 tdi BKC 198000 km fara nici o problema ,acum am 2.0 tdi BMM 130000 km,2008,la ce probleme sa ma astept,ce injectoare am ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

BMM are injectie BOSCH deci aici nu ar trebui sa-ti faci probleme.

Din cate stiu e un motor solid si nu am auzit de probleme cu el. Poate doar cu DPF-ul ar trebui sa ai grija sa nu ti se infunde si sa trebuiasca sa-l scoti la plimbare (pentru regenerare).

Mai multe informatii gasesti si aici:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De injectoare s-a tot vorbit, dar alte pareri gen "creapa chiulasa" sau "se fisureaza blocul.." sau "are ungerea proasta", acestea sunt doar pareri sau sunt si afirmatii adevarate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

Stiu ca pe primele BKD existau probleme cu fisurarea chiuloasei care s-au rezolvat printr-o chiulasa revizuita. Chiar daca ar fi fost cazul si la BMM fiind model 2008 nu cred ca mai poate avea problema asta.

De restul problemelor eu n-am auzit.

Cel mai bine sa povesteasca posesorii de BMM sau cine stie mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
smoothcoder

Primele BKD? Daca masina mea este MY2008 ( septembrie 2007 ), se incadreaza in "primele BKD-uri"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred, alea sunt prin 2004-2005.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiuloasele cu probleme sunt cele care au cod ce se termina in A si B. Cele cu C cica ar fi din seria revizuita. Ca sa verifici scoti capacul de plastic de la motor si se vede codul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Eu am BKD februarie 2006 si este revizia C. Pot adauga ca a venit cu bujii metalice pt cine avea un stress dpdv al turbinei (care s-ar face varza daca ar prinde ceramica de pe bujii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!