Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

Eu zic ca poti sa alegi 2.0 TDI de pe Golf 5, dar daca este 2.0 TDI (astea au foarte multe probleme) Passat B6 mai bn te orientezi spre 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa alegi motorizarea de 1.9 tdi, care si-a dovedit din plin fiabilitatea, si sa ii faci o resoftare de 30, 35 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce sunt diferite un motor cu cai putini si altu cu cai mai multi,nu sunt de acord sa il imping peste limite .cred ca totusi 1.9 ie o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.9TDI si imi pare rau ca nu am 2.0TDI. Incearca sa mergi cu ambele motoare pe G5 sa vezi diferentele, ca sa nu iti para rau dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0 de 140 si imi pare rau ca nu am 2.0 de 170. Deci totul se rezuma la ce asteptari ai de la masina. Cand am avut de ales intre 2.0 si 1.9 pe Passat am ales cel mai mare dupa drivetest, insa e posibil ca un Golf sa mearga ok si cu un 1.9 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Nu e mare diferenta intre Golf si Passat. Daca vrei sa traga bine ai nevoie de cei 140CP si 320Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2.0 TDI, cod BMN si la 28.000 km mi-a picat un injector. Senzatia e nasoala rau: moare motorul si nu se mai misca masina decat cu platforma. Daca vrei sa o pornesti singur trebuie sa decuplezi injectorul defect. Dar la 28.000 nimeni nu se asteapta la probleme, nu? Doar de asta cumparam masini noi...

Daca vrei doar putere e bun daca vrei mai mult (confort, silentiozitate,) nu. Despre fiabilitate inca nu ma pronunt ca nu vreau sa cobesc. Sper ca problema cu injectorul sa fie singura

Oricum daca ar fi sa aleg acum nu mi-as lua nici 1.9 TDI nici 2.0 TDI ci noile diesel-uri common-rail CR (de la orice producator nu doar VW).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu as da un pd pentru un cr,cu toate ca PD are consumu ala de ulei specific,si ie mai zgomotos un pic.CR ie bun la consum si nu ie asa zgomotos,dar......nu stiu ce sa zic de fiabilitate la injectoarele CR,plus ca raspunsul la pd este incomparabil.colegul cu seatu altea,care este cauza la defectarea injectorului?motorina?sau s-a ars?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei fiabilitate... motorul de 1.9 TDI PD e lider, E adevarat ca varianta cu 105CP e cam depasita. De-asta e si singura disponibila pe VW. Daca mai montau si acum "legendarul" motor de 131CP (sau chiar si cel de 150), motorul de 2.0TDI mai avea trecere doar la cate un curios. :lol:

Motorul de 2.0 CR se comporta foarte bine. Injectoarele sunt mult mai putin supuse "stresului" mecanic, decat la clasicul PD.

E adevarat ca VAG e inca la inceput in CR, dar tehnologia in sine este foarte fiabila. BMW spre exemplu, cred ca este deja la a 4-a generatie de CR. Si o dezvolta in continuare, obtinand consumuri de te minunezi.

Deci cine vrea PD, sa ramana la 1.9. Cine vrea 2.0, sa aleaga CR, chiar daca se gaseste doar pe motoare relativ noi si destul de scumpe.

Dezavantajul este cuplul mai liniar si nu atat de violent decat la PD.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa spun exact si nici nu stiam ce sa intreb la service in acel moment. Cel de la service mi-a spus ca injectorul are si o parte electrica (cablaje) si ca aceea ar fi defecta. Oricum a spus ca la 28.000 km singura problema a unui injector poate fi doar un defect de fabricatie si nu un defect datorat combustibilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca ai ghinion :vaidecapulmeu: . Cred ca sigur pe motorul tau BMN ai injectoare Siemenes cu cristal piezoelectric. Asa ca, cauza defectarii lor este intrarea in scurt a cristalului piezo, nu are nici cea mai mica legatura cu motorina. Probabil cu timpul se vor strica si celelalte (desi sincer nu iti doresc asta). Injectoarele tale sunt identice cu cele de pe Passat B6 cod motor BMR ... care se pare ca sunt afectate de aceleasi probleme ca si cele de pe BKP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt un pic off topic ,exista diferenta ,ma refer ca sistem ,intre vechiul injector pd la motorul de 1.9 si injectorul pd de 2.0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar foarte mare.

Imaginile 1,2 - injectoare 2.0

Imaginea 3 - injector 1.9

post-8441-0-92325100-1293783505_thumb.jp

post-8441-0-31618000-1293783687_thumb.jp

post-8441-0-34743400-1293783710_thumb.jp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe passaturile B6 (ultimul model) toate motoarele sunt cele BKP?

chiar ma gandeam sa achizitionez noul passat sh, sau un touran 2.0tdi dupa 07

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Passat B6 doar 2.0 BKP de 140 de cai si 2.0 BMR de 170 de cai au probleme cu injectoarele. Deci de astea doua trebuie sa te feresti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu tot BKP din 2006, 140 CP. Pana acum nu am avut pb si am 62.000 km.

Va rog sa ma lamuriti care este de fapt problema:

- sunt injectoarele de fiabilitate mica?

- exista un tip de injectoare de fiabilitate mai mare?

- sau este problmea motorului PD ?

- se poate face ceva la acest motor sa nu mai ai pb?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este partea de comanda a injectoarele PD de pe BKP si BMR. Ele sunt marca Siemens si sunt cu cristal piezoelectric. La motoarele 1.9 TDI de 105 cp si la vechiile 2.0 TDI sunt injectoare cu solenoid, adica partea care comanda injectorul este alcatuita dintr-un solenoid care folosind efectul electro-magnetic comanda deschiderea injectorului. La cele cu cristl piezo mecanismul de comanda cu solenoid a fost inlocuit cu un cristal piezoelectic care pentru a comanda deschiderea injectorului foloseste efecul piezoelectric (daca aplici un curent unui cristal el isi va mari fizic dimensiunile). Acum problema e ca acest cristal intra in scurt circuit datorita, se pare, unui proaste izolari a lui fata de uleiul din motor. Odata intrat in scurt ECU (calculatorul motorului) sesiseaza asta printr-o scadere brusca a rezistentei (sub 10 ohmi de obicei) pe injectorul defect, asa ca pentru a nu se distruge (ECU) opreste comanda tuturor injectorelor pana ce injectorul cu probleme e scos din circuit. Asa ca masina nu va mai porni pana nu deconectezi injectorul in cauza. Dupa cum se prezinta situatia se pare ca toate injectoarele astea sunt afectate de aceasta problema asa ca e doar o cestiune de km pana se vor strica. Eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de 200 000 km cu seriile de motor BKP sau BMR fara ca macar sa pice un injector.

PS: Mai exista un motor 2.0 TDI cu codul BMP care are injectoare Bosch tot cu cristal piezo dar care nu au nici o problema ...

LE: Solutia e sa schimbi toate 4 injectoarele daca nu vrei sa ai surprize neplacute, sau poti sa mergi cu ele asa dar sa fii mai precaut pentru ca pot sa iti crape cand esti intr-o depasire ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai io dupa cum vad in desen injectorul de pe 2.0 nu ie pd,pare a fi de cr.el mai are in continuare rol si de pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele doua poze din postul lui Cosmnin cred ca sunt injectoare common rail sau sunt reprezentate fara partea de sus (adica "pompa" de inalta presiune). Injectoarele PD cu cristal piezo (cele pe Passat B6 BKP) arata cam asa ...

post-39995-0-42080200-1293981980_thumb.j

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru raspuns.

Cu ce model de injectoare sa le schimb?

Pot vedea ce model am, cu VAG-COM?

de asemenea daca fac o scanare cu VAG se poate vedea daca este pe duca vre-unul?

Ex am gasit acum eroarea 17669 cu data de August 2010

merci inca odata, mi-a intrat morcovu' cu injectoarele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu poti vedea cu Vag Com-ul daca injectorul a aproape sa se strice. ECU nu poate sa prevada cand intra injectorul in scurt ca nu e mama omida :icon_thumright:. Ca model de injectoare le ai sigur pe astea Siemens pentru ca pe seria asta de motor astea s-au montat, cele Bosch sunt pe motoarele cu seria BMP. Daca iti permiti schimba-le cu Continental, desi cred ca orice firma e buna acum daca injectoarele sunt noi, dar cum ziceam un injector nou e destul de scump, eventul poti sa le vinzi pe cele vechi.

17669 - Pump-Jet Valve: Cylinder 1 (N240): Regulation Range Exceeded asta e eroare ta si se pare ca are legatura cu injectorul de pe cilindrul 1 dar nu stiu excat ce inseamna, eventual poti cauta pe net sa vezi cam ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulation Range Exceeded e o problema interna a injectorului. Nu se poate repara (eventual refurbish in fabrica). Ori isi revine de la sine (au mai fost cazuri rare) ori il inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti pe cineva care i0-a cazut si injector de generatie noua la BKP?

Adica inlocuirea lor cu o generatie mai noua, rezolva problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca acea problema specifica motoarelor 2.0 TDI a fost doar la cele mai "vechi" , iar aceea problema nu se mai intalneste la 2.0 TDI(CR)?

As avea o intrebare:Daca la 2.0 TDI au fost probleme cu injectoarele si altele...acele probleme apar si la 2.0 SDI?Am tot auzit tot felul de zvonuri, dar am crezut ca sunt doar povesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai CR si PD sunt cu totul altceva ... Injectoarele de CR nu au avut pana acum nici o problema dar astea sunt mai noi asa ca mai au de asteptat pana sa ajunga la maturitate sa vedem daca au sau nu defecte dar din ce se vede pana acum nu prea au probleme. Cum am mai zis singurulele motoare care au probleme cu injectoarele sunt cele echipate cu injectoare Siemenes cu cristal piezoelectric. 2.0 SDI nici macar nu are injectoare comandate electronic (nu sunt sigur, dar sigur daca ar fi cu comanda electronica nu sunt cu cristal piezoelctric, sunt cu solenoid) deci ...

@alexpasat Nu am auzit pe nimeni care sa schimbe injectoare cu cele de generatie mai noua si sa pice. Nici nu cred ca o sa ma gasesti sa cumperi injectoare Siemens noi, asa ca da injectoarele de generatie noua nu se mai strica ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!