Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

Codul este BMR. De la 1500-1600, am vazut ca incepe sa traga. Dar eu merg mai turat si nu prea ajung in zona aia de turatii. Motorul, in mers, se aude, dar slab, mai degraba un marait discret, iar in stationare, trebuie sa fii foarte atent sa-l auzi.

PS: cand e rece, este ceva mai zgomotos...dar se calmeaza repede. :ceuameni:

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu eram trecut bine de 5.000 ture cand am ajuns la 100kmph. De aceea am si zis ca ar trebui mutata zona rosie ceva mai sus pentru ca acceleratia nu era la capatul cursei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu eram trecut bine de 5.000 ture cand am ajuns la 100kmph. De aceea am si zis ca ar trebui mutata zona rosie ceva mai sus pentru ca acceleratia nu era la capatul cursei.

Zici ca erai trecut de 5000....inseamna ca nu ai limitare. La mine la 5000 se opreste. La tine probabil se duce la 5500 sau 6000 si din cauza asta poti prinde 100. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, diesel la 5000 ture, si nu parea deloc deranjat. Parerea ma este ca, common rail face dieselul sa semene a benzinar. Sincer imi place explozia de putere a tdi-ului pe la 2200 ture dar se vede ca tdi-ului nu-i prea place peste 3500. Acum situatia s-a schimbat, nu stiu inca daca-mi place sau nu, dar acum ma uit mai rar la turometru :dry:

Nu stiu ce vrei sa zici cu limitarea, sincer nu am ajuns cu acceleratia la podea, dar nici nu am simtit ca accelerez in gol, adica sa aiba ceva restrictii.

Modificat de DosarPenal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa iti explic. La mine in treapta a doua prinde 80 la 5000 de rotatii, unde intra limitarea electronica.Indiferent cat ai apasa pedala, ea nu mai trece de 5000. Tu ai spus ca a ta prinde 100 km/h si erai bine trecut de 5000, de unde rezulta ca motoarele CR, ori au limita mai sus, ori nu au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am citit tot ce ati scris voi si o sa aleg motorul de 170CP, pe passat cc (DSG), avand in vedere ca nu suport CVTul de la audi...

merci pentru raspunsuri!daca mai sunt si alte pareri....eu urmaresc threadul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu suporti CVT-ul? Este o cutie foaret buna si foarte confortabil mult mai confortabila decat DSG/S-Tronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu are viteze, parca e din aia de scuter sau tractor (ceva mai performant, nu leut) , astea au avut CVT inainte sa aiba audi.as inebunii daca mi-ar sta motorul asa turat cand o calc, prefer cea mai veche cutie automata dacat sa-mi faca masina asa.iar alea 7-8 viteze "fake" nu ma impresioneaza deloc.am mers cu dsg si imi doresc de ceva timp cutia asta (chiar daca am inteles ca mai apar unele probleme).toti producatorii am vazut ca introduc cutii cu dublu ambreiaj, de ce oare?imi place de un milion de ori mai mult A4 (cel nou) decat CC, dar nu o sa-l cumpar din cauza cutiei.CVT e cea mai mare porcarie, parerea mea...

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pai si care este codul pentru CR?sau de cand se pun pe passat cc?merci!

Modificat de Wayne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PDurile au cod motor din 3 litere

CRurile au cod motor din 4 litere

2.0 CR 140 = CBAB

2.0 CR 170 = CBBB

din 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am motorul 140 CP TDI de 2 litri, CR. La dealerul VW mi s-a spus clar : singura diferenta intre acesta si cel de 170 CP este softul. ( inainte sa cumpar G6 vroiam Jetta ultimul model,era unul cu 170 CP pe stock, mi l-a "suflat" cineva in ultimul moment si mi-au oferit o alta Jetta dar cu 140 CP - atunci am avut discutia respectiva despre diferenta de putere)

Numai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne si ma gandeam ca eu sunt criminal cu masina ca ii schimb treptele la rosu, dar vad ca sunt altii mai rau ca mine. Eu am un g v cu 2.0 tdi cu 170 resoftat dar nu am luat niciodata mai mult de 80 in a 2 a, cei drept creste foarte repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa schimbi in a 3-a dupa ce-i sar pistoanele, in RO e posibil orice, e mare gradina Domnului. Daca insa te intereseaza durata de viata a motorului, e sanatos pentru el sa schimbi viteza la cel tarziu 3200-3500 rotatii/minut ( exceptand schimbarea 1-2 care se face la turatii mai joase). E gresit sa crezi despre versiunea TDI cu 170 CP ca il poti chinui mai mult ( nu stiu de ce putere mai mare inseamna la noi automat "musai" trebuie stors acel motor). El e conceput sa fie mai performant in sensul ca ii scade oarecum consumul, e mai elastic. Dar nu trebuie mers pana la capat, la fel ca si cu un motor de viteza : poate rula cu 300 km/h...dar mai bine sa nu o faceti, de dragul vostru si al motorului.

Peace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Zilele astea cred ca o sa cumpar un passat din 2006 cu motorul 2.0TDI de 170 cai.Sa ma astept la probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

ma gindesc la o schimbare in alegerea unui golf 5 cu motorizarea de 2.0 tdi de 140 cp.am mai tot auzit pareri pro si contra acestei motorizari,cum ca ar fi unele probleme la injectoare,ca sunt mai sensibile la motorina proasta de la noi,ca volantele pica pina in 100k,asta comparativ cu vechile motoare de 1.9 tdi puse pe masinile vag pina in 2004.un caz concret am un amic care i s-a bulit un injector la motorul asta de 2.0 140 cp,masina are numai 28000km.astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt foarte proaste si la injectoare aceste motare cat si pe partea de ungere daca nu ma insel BKP cod motor si BMM, pica pompa de ulei mai exact imbusu care o antreneaza, e un sistem de ungere foarte prost conceput. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evita 2.0 TDI-ul daca vrei sa te urci in masina si cand ii dai cheie sa poti pleca fara probleme.

Nu stiu 2.0-urile de generatie noua CR cum sunt dar cele vechi sunt slabe... din punct de vedere al fiabilitatii.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am auzit de 2.0 tdi pe Golf 5 cu probleme + ca motorul BKP (la care pica injectoarele) se gaseste doar pe Passat B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Exact cum spune si Lucian, BKP-ul nu a fost pus pe Golf5 asa ca eu nu as ocoli acest motor. Drept dovada mi-am cumparat exact 2.0TDI 140CP, cod motor BKD. Depinde foarte mult ce vrei. Eu unul as lua-o razna cu un 1.9 de 105cp, nu mai rezist cu motoare de putere mica. M-am convins ca in Romania e chiar important sa ai putere. Da, stiu ca se poate resofta 1.9. Totul depinde de tine. Ce vrei.

Eu am 110.000km si ca probleme importante nu am avut decat grupul de valve infundat (banuiesc) si turbina rupta. Adica 700 ron plus 400EUR. In rest cu ambreiajul stau bine, injectoarele chiar nu crapa la BKD, nu troncane, nu sughite, nu tuseste, porneste la sfert indiferent de temperatura atmosferica.

Daca vrei sa faci un fel de istoric al problemelor ce au aparut la BKD ar fi asa:

- turbina -> daca nu crapa inseamna ca esti exceptia care confirma regula;

-pompa de motorina;

-chiulasa ar putea incepe sa aiba fisuri spre 200.000km;

-ceva cu pompa de ulei, nu stiu prea bine ce;

-volant -> si asta pica destul de des.

Daca gasesti ceva ce-ti place, e ok dpdv tehnic, esti 100% sigur ca sunt reali km - eu zic sa nu excluzi 2.0TDI BKD. EVITA ... rectific ... ELIMINA COMPLET vreo varianta de motor BKP (vezi Passat-ul, Touran-ul).

Modificat de the_punkreas2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri,atunci mai bine ma indrept spre un 1.9 tdi de 105 cp,banuiesc ca la el nu sunt problemele lui 2.0 tdi.ori ma mai gindesc daca sa schimb o masina de care sunt multumit,fara probleme majore,doar pentru a satisface plictiseala.numai bine si sarbatori fericite la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!