Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

la un b7 cod blb...dupa mai multe verificari ca si turbina,egr,compresie,debitmetru,schimbat ceva injectoare(sh)am aceas problema adica in sarcina de la 1500 pana in 2500rot/min parca nu trage si trepideaza tare?pe ce "pista" sa mai merg?

 

am facut si un log in mers insa forumul nu-l accepta din cauza formatului...

din cate vad eu,un injector o ia razna,urca la 2.5...chiar si putin peste

la relanti is ok toate 4

 

citeam ceva de volant ca ar avea ceva legatura,mie imi pare absurd dar asa o fi?(adica volant defecta sa modifice valoriile injectoarelor)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am observat urmatoarea faza: La relanti gasesc o anumita pozitie a volanului si vibratiile normale ce vin de la motor practic dispar... de spui ca e benzinara, A mai observat careva asta ? Nu inteleg de ce se intampla asta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Passat, 2012, 2.0 TDI , 103 kw, CFFB, DSG, putin peste 200.000 km, problema:

 in suprasarcina se aprinde martor presiune ulei si buzzer-ul pentru o secunda dupa care dispare. Suprasarcina: turatie ridicata la deal in sus sau dat blana cu 4 persoane la bord. Diagnostic fara tester si fara demontare: 1. senzor presiune ulei(AR TREBUI SA FIE PRESIUNE MARE LA TURATIE MARE?) 2. ulei prost(desi e pus de 2000 km , castrol 5w40 507.00), 3. pompa de ulei defecta(PROBLEMA COMUNA 2.0 TDI- UN SURUB DEFECT SAU SLABIT) 4. cuzineti dusi(NU BATE SI NU ARE PIERDERE DE PUTERE), Din ce am cautat pe forum nu pot zice care ar fi cea mai comuna defectiune.(MA REFER LA MARTOR APRINS SI BUZZER IN SUPRASARCINA) Daca ati mai avut poblema si solutia?  Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

castrol 5w40 507.00 ??? Glumesti  ??? Schimba urgent uleiul daca ai pus 5w40

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 5w40 507.00 ?  :tuktuk:   sau a gresit el ceva la scris/citit ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, greseala mea. 5w30. Schimbat senzorul de presiune ulei, simptomele aceleasi. Desfacut baie ulei , verificat prinderi, totul ok. Mecanicul spune ca e problema cu pompa. Montat totul la loc. Am lasat in continuare asa sa vedem ce se mai intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am un golf 5 tdi,140 cp,BKD din 2008,mi s-a aprins martorul robinetul acela galben,prblema este ca atunci cand incerc sa o accelerez pana la fund imi vine i nas,nu mai are putere...ii iau contactul il pun si isi revine,daca incerc sa calc pedala la fund din nou aceiasi problema.......am fost la service,mi-a iesit eroarea senzorul de presiune din colectoru de admisie,l-am schimbat,dar in continuare acceiasi problema, ati mai intalnit problema asta,va rog ajutati-ma!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Sunt interesat de achizitia unui golf5 sau Leon 1P1 din 2005-2006 2.0 TDI.

Am inteles ca la golf exista doua coduri: BMM si BKD, iar BKD a fost cel recomandat pe cateva pagini in urma. Dar despre Leon nu am citit nimic. Ce motoare (coduri) sunt puse pe ea? Care ar fi de evitat si care ar fi cele mai recomandate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti si pe Leon 2.0 TDI BKD 140 cp s-a pus pana prin 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am posibilitatea sa cumpar un VW Passat, an 2008, motor 2.0 140 CP BKP de la un prim proprietar din RO, cunostinta in care am incredere. Din ce mi-a povestit nu a avut nicio problema cu masina, insa din ce am citit pe aici tipul asta de motor e problematic. Am verificat la reprezentanta daca s-au schimbat injectoarele in cadrul actiunii de recall si au zis ca nu face obiectul. Credeti ca la nivelul anului 2008 s-a rezolvat problema injectoarelor? E OK sa cumpar masina cu motorul asta? In afara de injectoare are si alte bube tipul asta de motor? 

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din moment ce nu face obiectul schimbarii injectoarelor in cadrul actiunii de Recall ma gandesc ca la masina in cauza au pus injectoare bune, adica Continental. Cele vechi cu probleme, din ce am citit erau Siemens.

Modificat de alex27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incorect. Posibil sa nu mai fi eligibil ptr inlocuire ca urmare a inchiderii actiunii respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actiunea de Recall este inca in vigoare, insa masina nu este eligibila pentru aceasta actiune. De aici am tras concluzia ca este posibil sa fi pus noile injectoare din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bkp nu s-au pus de fabrica continental. Anul 2008 este anterior celui in care s-a deschis actiunea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai studiez sa vad care e treaba cu injectoarele astea. Alte probleme mai sunt cu motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la pompa de ulei - modificare ax pe 100mm. Cu detalii cerd ca te poate ajuta cel mai bine EEXCALADE - sper sa nu se considere reclama!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut vwforum.ro,sunt in cautarea unui Passat B6 si am o mare dilema cu alegerea motorului.

1.9 105 cp sau cel de 2.0 140 cp?

Care dintre aceste 2 motorizari e mai fiabil si nu manaca ulei?

Plusuri/minusuri pentru fiecare in parte,din partea voastra cei care le detineti,a si aprecia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumperi B6 cauta facelift, cu motor de 2.0l CR celelalte au deja km. f.multi , e chestie de noroc, bube au toate la aceasta varsta, 1,9 pe B6 este cam lenes. De mancat ulei toate sufera de aceasta boala mai mult sau mai putin.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, calin.g said:

Daca cumperi B6 cauta facelift, cu motor de 2.0l CR celelalte au deja km. f.multi , e chestie de noroc, bube au toate la aceasta varsta, 1,9 pe B6 este cam lenes. De mancat ulei toate sufera de aceasta boala mai mult sau mai putin.

Nu ma incadrez in buget pentru un facelift,pana nu demult eram hotarat sa mi iau bmw(de aici si lacuna pentru grupul VAG),dar am mers cu un b6 1.9 105 cp,si mi a placut,deci lipsa de putere nu m ar deranja...

Multumesc de raspuns,mai astept si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in decembrie 2015 s a incheiat actiunea de schimbare injectoare,nu se mai schimba gratis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,am cautat un topic despre acest motor dar nici cum nh am gasit , poate ma ajutati.

Am tot citit si auzit pareri diferite si stiu de vesnicilw probleme la grupul Vag despre motorup 2l 140 hp.

Ar fi oportunitate sa iau o skoda supeeb 2.0 dsg 140 din 2009.

Incerc ca inteleg mai multe despre problemele acestui motor.

Toate motoarele indiferent de anul fabricatie sunt cu probleme?

Am inteles poate gresesc este vorba de doua modele mk1 de fapt care are probleme si cica mk2 nu ar avea aceleasi probleme legate de injectoare , pompa etc asa este?

Ma gandesc ca daca este din 2009 este motorul PD cu DPF , CR e bagat din 2010 parca .

As vrea niste lamuriri daca ma puteti ajuta!

Multumesc

 

Modificat de Dudu_S
Update info
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit eu DSG-ul este bun,in ceea ce priveste motoarele sunt mai rezervat..De exemplu la vw passat motoru ala de 2.0 l TDI 140 cai are 2 variante din cate stiu.. motor cu un ax cu came ,si 2 axuri cu came.. multi il recomandasera pe ala cu un singur ax.. cod motor brt cred nu mai stiu exact.. posibil sa fie asa si la skoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Daca e fabricatie 2009 (nu prima inmatriculare in 2009) trebuie sa fie 2.0 tdi CR, care nu mai are problemele vechiului motor. Eu am avut un passat 2.0 CR din 2009 si cat a stat la mine 2 ani ..in afara de motorina, revizii..nu am avut  nici-o problema..si in ziua de azi..e la actualul proprietar de 1 an jumate si nici el nu are nici-o problema cu ea.. In concluzie..aprox 250.000km are masina acum.. fusese importata pe la 180.000 in Ro.. in 70.000km si 3,5 ani in Ro masina nu a avut nici-o problema. P.s cand am cumparat-o am schimbat tot kit-ul de distributie..ceea ce iti recomand sa faci si tu daca masina nu are un istoric clar. Un alt lucru la care sa fi atent e cum schimba masina..dsg nu are voie sa smuceasca, la ce turatie schimba in mers normal.. Daca vrei sa afli daca masina e Euro 5 (Common Rail) sau PD uita-te la evacuare..euro 5 Cr are tevile orizontale  si curate, PD are tevile orientate spre sosea si de obicei e plina de funingina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!