Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

codul corect este dupa cum am scris mai sus, CBDB, de tip CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva daca versiunea din 2009 de pe Golf 5 Break este problematica? Este cumva Euro 5 sau Euro 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi in certificat la numarul de omologare daca se termina in E4 sau E5....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Motorul cr merge super bine, eu am mapat de 20k km 217cp si 450nm pe dsg nu dau probleme, sunt povesti ca tine pana la 350nm.. consum maricel 7.2 media in 20mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca mi-am facut si eu curaj pentru primul post, mai ales ca este o discutie privind motorul de 2.0 tdi 170 cp si DSG.

Masina mea - un VW Passat 2.0 TDI 170 CP PD (BMR), la momentul asta are 150.000 km.

As vrea si eu sa va intreb, in speranta ca nu am postat gresit aici, daca aveti probleme la pornire acum iarna de cand cu temperaturile astea de 1-2 grade din ultima vreme. Initial, in urma unui test amanuntit la Midocar Vitan, mecanicul langa care am stat in timpul testului mi-a spus ca ar fi bine sa schimb bateria, fiind cea originala de fabrica. Zis si facut, am cumparat o Varta Blue Dynamic de 72 Ah (cea din fabrica era o Varta Black din cate am vazut de 70 Ah). Primele cateva zile dupa montarea noii baterii, pornea perfect masina, la prima apasare pe cheie scurta, insa acum de ceva zile trebuie sa tin apasat timp de 2-3 secunde pana porneste. 

Ceva sugestii, indicatii, probleme asemanatoare?

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria proasta ! Eu am luat varta silver si dupa 11 luni a cedat de tot fara sa las consumatori porniti... asa imi face si mie la 1-2 grade porneste mai greu... si scade intensitatea luminilor din bord mai mult decat scadeau vara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la baterie ma gandeam si eu..pana la urma e in garantie 3 ani, daca cedeaza inainte, ma intorc cu ea la furnizor, nu?

Mie nu imi scade intensitatea luminilor si nu e nici o diferenta daca opresc faruri, RCD sau Clima, pornirea e la fel de grea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

la motoarele 2.0 tdi euro 4 edc16 de pe audi se poate modifica rata/procentul de deschidere/micsorare a egr la fel cum se poate modifică la euro 3 edc15

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 BMN pe un Leon FR, aprox 120k km, ce ma sfatuiti, merita investitia sau pot sa ma astept numai la carcote de aici inainte?

Cei care aveti motorul, sunteti multumit de el vis-a-vis de fiabilitate/consum/putere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Ce parere aveti despre passat-ul de 2010 2,0 CMC -EURO5 -140 CP .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-am montat un incalzitor la apa si acum iarna nu am probleme cu consumul plec cu motorul cald mai o tin la relanti la pornire pt ulei la dsg

 

unde ai montat incalzitor de apa? si cat te-a costat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ,

 

Va rog un sfat .....vreau sa-mi achizitionez un vw jetta si nu stiu ce sa aleg .... Am gasit doua masini una cu motor BKD si una BMM ambele cu 190-200.000 km

 

ce sa aleg care motor e mai fiabila sau la ce as putea sa ma uit....am inteles la bkd problema generala e fisura de la chiulasa ....

 

va rog niste sfaturi .nu ma intereseazaneaparat puterea ...mai mult fiabiliatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

La bkd doar reviziile 1 si 2 de la chiulasa au probleme. De la 3 incolo s-a rezolvat. Deci conteaza anul. Eu nu am avut probleme majore pana la 220.000km cand am vandut masina. Si nici nu stiu sa aibe probleme pana in momentul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi pot da seama din acte ce tip de chiulasa are masina ? Ambele sunt 2006 /2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e 2007 si a avut revizia 1, care a si pocnit la 160k km. ( ma consider vinovat dar a pocnit, asta e). Daca masina are km reali, nu a avut soft/turbina mai mare si alte prostii d astea nu ar trebui sa iti faci griji pt chiulasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 


vreau sa achizitionez un 



Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DPF 4Motion

, 140 PS 2008,DSG, 


am o oferta la 10.000 euro. masina e full, navi, piele,carlig, panorama.......


treaba e ca are 220000km.


eu locuesc in gemania si masina va ramane aici. are carte la zi dar totusi imi este frica de ce ar putea cadea pe ea. turbo,injectoare ... 


Astept sfaturile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai pus intrebarea bine. La modul asta nicio masina nu merita cumparata.

Pentru pretul corect, masina e buna. Piesele se pot defecta fara sa fie un tipar clar stabilit.

Verifica bine masina, fa.i reviziile la 15.000 km cu ulei bun si vezi daca s.a schimbat distributia.

La motor nu prea ai motive de ingrijorare, la Dsg ar fi niste umbre... dar daca madina nu a fost frecata prin orase, bara la bara... e sanatoasa si aia. Verifica in istoricul de service si daca s.a schimbat uleiul la cutie , la fiecare 60.000 km.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezervat masina, sapt viitoare o cumpar.

uleiul tot la 30k l-a schimbat, in cutie la 60k iar cureaua la 180k.

motorul e euro 5.

ai spus ca sunt unmbre cu cutia. cam ce as putea face sa previn o problema. am inteles ca  se poate spala cutia automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se spala. se schimba uleiul si filtrul la 60.000 km si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - nu ai ce si de ce sa speli cutia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, se refera la aparatele care fac flush in interiorul cutie, circuland ulei si filtrand-ul. Dar ar insemna sa iroseasca muuult ulei de DSG, care e scump. Merge la cele automate clasice, unde ATF-ul este la preturi derizorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles... doar ca nu are rost aici, daca nu sunt probleme, sa arunce cu banii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!