Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

Inainte sa ti se raspunda la intrebari cred ca ar trebui sa afli exact ce motor este PD sau CR.

Sigur este un topic aici despre 2.0 tdi, dar din pacate cautarea nu functioneaza foarte bina la cuvinte scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si PD cu DPF are tevile curate si indreptate in spate.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, nu sunt expert, nu cunosc la motoare mai deloc, insa am tot citit de motorul 2.0 TDI ca a fost cu probleme, insa varianta veche din cate am inteles, cel din 2008 sau poate si mai devreme, mai mult pe Passat decat pe alte masini. De curiozitate motorul de 2.0 de pe un Golf VI din 2010 Common Rail intra in categoria celor problematice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ! nu mai sunt problemele care au fost la euro4....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai sunt problele vechi ,dar sunt alte probleme ,noi ,si mai costisitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

matara.george

salut.Am motorul 2.0 16v BKP si eroare pe 3 injectoare ..Le-am sters dar apar din nou.SCRIE Supapa pentru pompa de injectie,cilindrul3;limita depasita .-intermitent  Coduri eroare 17675.La fel si la 4 si la 1.la un service mi sa spus ca e posibil sa fie instalatia electrica .astept un raspuns

ft.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil necesita inlocuirea injectoarelor.Vezi la reprezentanta daca exista culanta pentru seria ta de caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, motorizare CR 140, 170 cp, nu au problemele specifice PD. Am 170 cp fara nici o problema. Singurul - e galeria admisie, cedeaza, restul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

matara.george

 ce reprezinta culanta pentru seria ta de caroserie?se mai scimba injectoarele gratis in reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.03.2016 at 1:57 PM, Fanel said:

Salutari, motorizare CR 140, 170 cp, nu au problemele specifice PD. Am 170 cp fara nici o problema. Singurul - e galeria admisie, cedeaza, restul ok

Nu e chiar OK restul. Probabil ai putini km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diferenta ar fi de la sunet , dar daca nu le poti diferentia fa o poza cu capacul de la motor.  Si asa o sa rezolvam misterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

190000 km pana azi 30000 km stage 1 revo, galerie admisie sckimbata, restul consumabile.

Am piciorul " greu", dar nu-mi bat joc de nimic.

Ce trebuie, cand trebuie, fac.

Daca a-i avut probleme cu motorizarea cr 170 cp, informeazane sa fim atenti, poate o patim si noi.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
George Valentin

am si eu un passat b6 bmp si am urmatoarea problema: merg cu masina 100-150km in afara si imi da apa afara pe la supapa de la buson!!!  

o sa pun un link cu un filmulet 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Intentionez sa cumpar un Volkswagen Passat 2.0tdi 170cp fabricat in 2006 (pe carte 2007) cod motor BMR. Masina are ~250.000km (reali). Din cele citite pana acum, are injectoare Siemens Piezo-electrice acest cod motor. Ma gandesc ca pana la acest numar de km. sigur au cazut injectoarele dat fiind cat sunt de sensibile si clar au fost inlocuite. Care sunt sansele ca noile injectoare sa cada? De la actualul proprietar am inteles ca au fost schimbate pe garantie in Germania....nu stiu daca sa il cred, e masina lui personala de 3 ani si a zis ca nu a avut probleme cu injectoarele, are ~30.000km rulati cu ea. Am facut tester si logo in mers totul fiind in paramatri si functional fara erori stocate la motor.  Va multumesc! Alte probleme specifice sunt la acest cod motor (BMR) ? Care ar fi costul de reparatie sau schimbat injector pentru acest motor? Exista vreun tip de injector compatibil cu acest motor care sa aiba o viata mai lunga si mai sigura? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Mustang1,

Trebuie verificat daca intr-adevar injectoarele au fost schimbate. Daca da, cele noi nu au dat semne de mofturi pana acum. 

Altfel, tine cont ca e o masina de 250.000km. Consumabilele de termen mediu spre lung vor trebui inlocuite daca nu au f inlocuite deja. Adica bani destui - discuri, amortizoare, brate, caseta directie, distributie, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc pentru raspuns.

Am fost deja cu masina la un mecanic si ce tine de articulatii stiu deja ce am de schimbat, destule dar preturile nu ma sperie... Masina am gasit-o la banii pe care ii am si sa zicem ca stiu mare parte din defecte si investitiile pe care urmeaza sa le fac, dar macar stiu ca vor fi schimbate cu piese de calitate si voi cunoaste "desfasuratorul" de cand am luat-o. Ma tem cel mai mult de partea de motor. nu am inteles pana la urma care sunt problemele specifice acestui tip de motor...BMR, lasand restul masinii la o parte (cred ca e la fel la toate) .... Repet intrebarea, in cazul in care injectoarele au fost schimbate cu unele fabricatie mai noua... exista posibilitatea ca defectul de fabricatie/proiectare al acestor injectoare Siemens sa fi disparut si sa fi devenit la fel de fiabile ca si unele Bosch sa zicem? Cea mai mare temere a mea este ca dupa ce investesc in masina sa ii schimb tot ce tine de caroserie, sasiu (Avand in vedere ca motorul momentan este in mintile lui fara erori stocate) si bineinteles consumabilele sa plec la un drum lung...ceea ce si intentionez in aceasta vara (un mic tur al europei) sa nu raman cu masina pe undeva din cauza injectoarelor....sau a unei probleme specifice a acestui motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa injectoare mai sunt probleme cu transmisia la arborii de balansare(pompa ulei),dpf,galerie admisie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit despre problema cu pompa de ulei si am vazut ca  daunele provocate de aceasta pot fi majore, cred ca va fi  printre primele investitii schimbarea acesteia cu una de la 1.9 alh. Dpf daca va face necazuri... flexul pe el... galeria? Cred   o curățare odată cu curățarea egr si traseul de la intercooler nu i-ar strica....alte probleme nu vad ce ar mai putea avea....Multumesc pentru răspuns... desi pe zi ce trece  informez si citesc zeci de probleme întâlnite la aceasta masină (passat b6) parcă imi place prea mult si vad zeci zilnic circuland pe stradă...deci cumva printre reparații mai si funcționează.... O sear bună!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de alh ,flex pe dpf....Cauta un B5 ,o sa-ti dea putine batai de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!  Vin si eu cu  o intrebare.

Poate sa imi spuna cineva ce este aceasta teava?  Care porneste de sub motor si merge paralel cu teava de esapament si se termina la mijlocul masinii. Teava porneste din acel "rezervor"/recipient argintiu care se afla in partea stanga (cum te uiti la masina din fata) aproape de roata.

Mersi!

 

Vw  TOURAN  2006    2.0TDI  cod BKD

 

20160426_200838.jpg

20160426_200913.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teava evacuare gaze de la incalzirea stationara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 01.01.2011 at 2:30 PM, adrian001 said:

nu toate motoarele BKP au injectoare piezo de la Siemens!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cee ?

Toate BKP sunt cu Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Al Bundy said:

Cee ?

Toate BKP sunt cu Siemens.

...la unele au fost inlocuite inainte de vanzare pentru ca se stia de problema.

 

-----------------

From the UK passat forum:
... This is a brief précis of the VW UK Service Action 23H9 regarding Piezo pump injectors.

The repair instructions are contained in Technical Product Information (TPI) transaction number 2027647

This applies to 2.0TDI PD Golf, Passat, and Touran with PD Piezo Injectors

There are approximately 78,800 (model years 2006 – 2010) affected vehicles in the UK.

Owners will receive communications from Volkswagen UK on a phased basis.

The following vehicles with the engine codes listed are affected.

Passat 3C 2006-2008 with the BKP, BMA, BWV, BVE, BKP, BVE, BMA, BWV, BMR, and BUZ engines

Golf 5 2006-2009 with the BMN engine

Touran 2006-2010 with the BMN engine

Technical background

On some vehicles with the 2.0l TDI engine, deposits can settle on the Piezo pump injector elements because of dirty engine oil. This can lead to running problems. Not all vehicles are affected by this campaign! On the affected vehicles the Piezo pump injector elements must be checked and if necessary replaced. Please make sure that on the affected vehicle the check and repair of all open campaigns/measures are performed during the workshop visit.

Parts to be fitted as part of this campaign.

1x Campaign 23H9 sticker 000 010 006 1x Wiring loom adapter 03G 971 033 M 4x Adjustment screw WHT 000 530 5x M8x58 socket head bolt N 105 811 01 8x M6x88 socket head bolt 03G 103 385 A 4x Pump injectors

If the vehicle is listed in the system as not completed, check whether a campaign sticker with the entry "23H9 date/stamp" is attached in the spare wheel well area (next to data sticker):If the campaign sticker is attached, the campaign has already been performed. Make the entry “23H9 date/stamp” in the service schedule under “Space for workshop entries”.


If the campaign sticker with entry "23H9" is not fitted, carry out the work according to the repair instructions.

Identifying the potentially faulty injectors.

Remove cam cover and check the part number –see arrow- on the pump injector element. All pump injector elements with the part number 03G 130 073 D or 03G 130 073 M must be replaced. All other pump injector elements are correct and must not be replaced.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!