Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

Sunt cam reticent in ce priveste Luk, de asta intrebam daca Sachs sau Valeo. Am sa intreb ce vine OEM si cam cat m-ar ajunge tot kit-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta vine pe origine.  luk sau sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am citit si eu acest subiect cei drept cam tarziu- consumurile exagerat de mari sunt date de distantele scurte pe care le faceti si de greutatea talpei la plecarea in cursa cu motorul rece . In oras sub 4 km consumul este foarte mare la orice diesel fata de ceea ce spune producatorul eu am acelasi motor cbbb si traversez bucurestiul de la sud spre nord fac19 km pana la munca in oras si foarte rar mi-a trecut  de 8,5 cu aer conditionat vara sau iarna cu incalzit pe loc putin -indiferent de aglomeratie -inainte am avut o2 si consuma cam la fel - o idee mai putin o2 dar cam nesemnificativ.Am facut cateva zile cateva drumuri scurte sub 4-5 km si am ramas uimit de consum peste 11 .Mi-am montat un incalzitor la apa si acum iarna nu am probleme cu consumul plec cu motorul cald mai o tin la relanti la pornire pt ulei la dsg .Analizativa plecarile de pe loc cand este motorul rece si urmariti cb ce consum va afiseaza cu plecari mai in forta sa vedeti diferenta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai montat incalzitor de apa? si cat te-a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am si eu un LEon dolofan doar de 1.6 si nu prea sunt multumit de cum trage, e si normal avand in motor asa mic. Ma gandesc sa ma orientez spre un golf5 2.0 tdi curand(vorbesc de un maxim 5000 - 5550 e), dar din cate am citit pe forum ar fi de evitat motoarele BKD sau BMM.

Care ar fi sfaturile voastre pentru un om normal care face un 10.000 - 15.000 km/an, dar care are nevoie si de ceva putere in depasiri+adrenalina minima. 

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa eviti BKD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita parerilor diverse de pe forumuri(de obicei citesc inainte sa intreb) , am zis sa intreb de oameni competenti :), pentru ca diversitatea e mare si ma poate incurca. Am inteles ca motorul cu codul respectiv are o serie de probleme la injectoare, si in general 2.0 tdi nu prea e fericit. Sunt sigur ca 1.9 tdi nu ma va multumi. Nu fac multi kilometri pe an, max 10.000 cum spuneam, dar o iau eu mai sportiv uneori si nu prea am de unde sa cer de la 1.6. 

M-am gandit si la un golf/leon 1.8T 180cp, dar consumul cam maricel nu prea ma impinge in acea directie. Stiu ca la numarul de km pe care il fac nu am nevoie de diesel, e pur si simplu pentru placerea de a conduce si nu stiu ce sa aleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Ai inteles prost. BKP-ul de pe Passat are probleme cu injectoarele. Ia Golf 2.0 TDI 16V 103kw (BKD) din 2006 sau mai nou. Chiulasele incepand cu revizia C nu mai au probleme. Iar injectoarele pe BKD sunt foarte bune. Eu in 172.000km am schimbat turbina (90.000km), ambreiaj/volant (160.000km) si un rulment la roata spate (170.000km). Nu m-am atins de pivoti si alte cele. Un soft bun de 170cp si nu mai ai nevoie de nimic.

DAR m-as mira sa gasesti asa ceva la 5500 euro si sa fie si masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Then leon/golf 1.8T :) ce sa facem, ma limitez la un 5500 6000 maxim final. E vorba de putere si stabilitate la mine, nu neaparat model. Cel putin de leon sunt fericit la cum sta pe drum, dar nu prea urca el cum trebuie la viteza sau poate sunt eu prea pretentios.

Mersi baieti pentru idei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

va salut.....am Seat Toledo fabricatie 2007, cumparata personal din DE cu doar 14.000 km tot in 2007, cod BKD, are in prezent 380.000 km la bord si functioneaza ft bine, nu scoate fum, nu papa ulei,  nu intrerupe, in decursul acestor ani au fost schimbate pe masina doar 2 injectoare si consumabile, intretinuta cum scrie la carte, masina functioneaza in regim taxi, in concluzie sunt ft multumit de acest motor......salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, asta e prima mea postare pe acest forum si ca sa fiu sincer sunt si mai nou in ale masinilor VW

Mi am achizitionat de curand un vw golf 5 2.0 diesel tdi 16 v cu 140 cai motor BKD imi poate spune cineva daca am facut o alegere inteleapta?

Am tot vazut pareri si pro si contra.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o plimbi sanatos! Cat despre motor este unul reusit,ai facut o alegere f.buna dar acum este dupa noroc,dupa cum a fost intretinuta , servisata si numarul real de km,daca are istoric de service la zi vezi ce s-a mai reparat pe timpul exploatarii.Mici probleme la accesorii gen,volant,turbina,curele mai pot aparea dupa un rulaj de peste 100k.Pana atunci bucura-te de ea si ai sa vezi in timp daca este cazul sa te lase ceva.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vreau sa achizitionez un Audi A4 B7 2.0Tdi quattro si din cate am vazut exista urmatoarele optiuni:

 

2.0Tdi 140cp BPW

2.0Tdi 170cp BRD

2.0Tdi 163cp BVA

 

Care ar fi problemele specifice sau unde as putea gasi informatii despre aceste coduri motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare legata de motoarele de 2.0tdi de la grupul VAG. am vazut ca s-a mai tot discutat pe aceasta tema legata de fiabilitatea lor , probleme legate de injectoare, cele Siemens sunt piezoelectrice si pica des cele Bosch sunt cu solenoid si nu au probleme sau probleme legate de DPF.

Vreau sa achizitionez o masina mai noua incepand cu anul 2005 incoace.

Intrebarea mea este sunt moatoare PD montate pe Passat care sa nu aiba probleme deosebite , injectie , turbo, chiulasa etc si care sa nu aiba DPF?

La cele commonrail cum stau cei de la VAG?

Dar pe Audi sunt aceleasi tipuri de motoare ca si pe VW de exemplu aceleasi coduri de motor BKD,BMM etc?

Ce anume imi recomandati Passat sau Audi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Bogdan Andrei Ciobanu

Am o intrebare legata de motorul 2.0 tdi bkp.

 

La plecarea de pe loc, indiferent daca plec sau nu in forta, scoate un fum usor albastrui. Am observat ca la foarte multe la plecarea de pe loc scoate acest fum (insa sunt multe altele care nu scot deloc - aici nu ma refer la cele cu DPF).

 

Injectoarele sunt toate schimbate, turbina este schimbata. Pe tester nu apare nici o eroare, valori ok la injectoare.

 

La ce ar trebui sa ma uit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta 2008 170cp cu ce a fost echipata, PD sau CR si care este codul motorului? Multumesc.

Modificat de rosso corse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,de 2 zile am cumparat un passat 2.0 170 hp si propietarul mi.a spus ca ia mai dat din computer 30 cai. Masina are 170.000 km ...as dorii sa stiu daca acei cai in plus afecteaza motorul,ar fi bine sa resoftez?astept sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca depinde foarte mult la ce tuner sa dus :) Si eu am resoftat-o pe a mea si dupa aproape 10 000 de km nu are nici o problema :D

Depinde si de tine cat de tare iti bati joc de masina. Daca o menajezi nu o sa ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

Sunt in cautarea unui superb ,am gasit 2.0 140cp noiembrie 2006 ,din ce am gasit pe net ar fi motorul BSS cu filtru de particule,a vazut ca a fost pus si pe pasat b5.5.

 

Ce informatii legate de motorul asta?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe passat b5.5 au fost puse 2.0 TDI cu codurile BGW / BHW cu filtru particule si 136 cp

Modificat de adytzu_001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,deci nu este aceelasi motor cu cel pe Superb .

Am bagat VIN-ul si imi apare cod motor BSS

 

Sunt ceva posesori ai acestui motor sa-mi ofere ceva informatii?

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce te-ai interesa

 

motorul este clasicul 1.9TDi/2.0 TDI cu un singur ax cu came si 8 supape.  Are filtru de particule ce necesita aditiv (in functie de rulaj, sunt necesari 4 litri la 100.000 -150.000 km). Aditivul este satacen, costa 3 mil/ 1 litru. 

 

Deci ca si probleme posibile enumeram cunoscutele deja : ax came, tacheti, pompa tandem, vascocuplajul, rulmentul de la vascocuplaj, intinzatorul curelei de alternator,  modul confort., etc

 

bss.pdf

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MasinaPoporului

Salutare,

 

Am si eu un MK5 2.0 TDi 140 cp BKD.

 

Dimineata am o pornire normala cu un mers neregulat de 2-3 secunde dupa care se stabilizeaza(iarna mai scoatea si un nor mare de fum alb si iute vreo 4-5 secunde).

 

Acum 2 saptamani mi a "crapat" si turbina. Toate bune si frumoase...am pus alta turbina , masina trage normal, motorul se aude normal dar am observat o problema: ori cat as marge cu masina si am si apa in bord la 90 de grade, las masina 10-15 secunde sa mearga la relanti, iar cand ii dau prima pedala sau plec de pe loc scoate un  nor de fum alb care se vede destul de tare. Dupa prima pedala pot sa "ii mai dau" 4-5 pedale si nu mai scoate nimic (poate putin fum negru). Chestia asta se intampla ori de cate ori stau la semafor sau sta masina la relanti cel putin 10-15 secunde. Nivelul la ulei este normal, lichidul de racire este la nivel.

 

Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai las-o sa  faci ceva km mai multi in afara putin mai in forta,ca a mai ramas ulei pe tubulatura de evacuare de la vechea turbina ,pana se arde complet.Acum este rece ,ar putea fi si ceva abur pana se incalzeste bine evacuarea.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!