Jump to content

Exista probleme la motorul de 2.0 tdi?


Wayne
 Share

Postare recomandată

De ceva timp cele siemens au fost inlocuite de continental care nici ele nu sunt stralucite

Din fabrica cred ca toate BKP-urile au iesit cu siemens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. In momentul de fata detin un Golf MK4 asz 131 cp si ma gandesc sa-mi iau un passat b6 cbbb 170 cr. ma leg la cap fara sa ma doara sau cr asta e reusit? stie cineva de probleme la el? in afara de motor, upgradeul e evident insa pe mine nu ma intereseaza acest lucru ci strict motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inafara de pompa de ulei si cea de inalte ,motorul e ok. Acum depinde mult de cum a fost intretinut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare .Intentionez sa cumpar un Volkswagen Passat B6 Kombi 2.0tdi 140 - 170cp fabricat in 2007-2008 aproximativ cu 250.000 km. Ce cod de motor imi recomandati si daca sa fie manuala sau DSG .Am observat ca 90% din Passat b6 2.0 170cp au cutia DSG . Multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe passat de 170cp cel mai probabil o sa gasesti BMR-ul.Probleme sunt cu injectoarele ,dpf-ul,arborii de balansare.....etc.Cauta motor CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un singur cod motor: BMR. Motorul e pd. Mare atentie sa aiba injectoarele schimbate pe kulanza si pompa de ulei rectificata. Pompa poti sa o rectifici si tu, injectoarele nu se mai schimba gratis, in cazul in care nu au fost schimbate. Cutia DSG sa schimbe bine, fara socuri si sa aiba reviziile periodice facute la fiecare 60k. Pentru restul informatiilor ai in aria dedicata sfaturi referitoare la achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Emilut said:

Exista un singur cod motor: BMR. Motorul e pd. Mare atentie sa aiba injectoarele schimbate pe kulanza si pompa de ulei rectificata. Pompa poti sa o rectifici si tu, injectoarele nu se mai schimba gratis, in cazul in care nu au fost schimbate. Cutia DSG sa schimbe bine, fara socuri si sa aiba reviziile periodice facute la fiecare 60k. Pentru restul informatiilor ai in aria dedicata sfaturi referitoare la achizitie.

Credeam ca o mai ramas valabil acel recall la VW pentru injectoare :-) .Din ce am citit la sfaturi mai ca iti vine sa renunti la Volkswagen :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut stimati colegi de forum!

Am aproximativ 10 ore doar astazi (plus alte cateva ore zilele trecute) de cand stau si citesc topic-uri despre motorizarile VW si cutiile de viteze. Intentionez sa schimb masina din semnatura cu ceva mai nou si sunt in ceata totala.

Ma gandeam sa pun in balanta Passat-ul si Touran-ul cu motoarele de 2000 intre anii 2005 - 2008. Ce ma sfatuiti sa aleg 2.0 TDI/140 CP sau 2.0 TDI/170 CP? In combinatie cu DSG sau manuala? Nu as merge pe cel de 1.9 TDI/105 CP pentru ca mi se pare ca are cam putini cai. Bugetul inca nu l-am stabilit exact, undeva intre 4500 si 6000 de euro cu achizitie, personal, direct din Germania.

Va multumesc pentru timpul acordat! O seara placuta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  Doresc sa achizitionez un golf plus motorizare 2.0 140 cp cod BMM din 2007 cu 180 k reali. Merita sa fac pasul ? La ce trebuie sa fiu atent in momentul achizitionari ?  Voi merge cu ea si la un control in reprezentanta. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama care e BMP sau BKD pe site mobile ? Azi plec in Germania si nu stiu ce sa aleg .BMP 140cp manuala / dsg sau BMR 170cp manuala / DSG .O medie de km ar fi 280.000  .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP- filtru de particule

BKD- fara filtru.

 

Te poti uita dupa emisii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

As avea si eu o intrebare(am cautat pe forum dar nu am gasit f multe infotmatii) legata de motorul de 2.0 TDI 143 cp cred ca este cod CAGA.As fi tentat sa cumpar o masina cu acest tip de motor.Am citit despre 2.0 tdi mai vechi cu problemele lor dar la acest motor de 143 CP sunt probleme f putine....Am dreptate sau am gasit prea putine informatii?

Ceea ce vreau sa spun,daca masina este intretinuta merita sa o cumpar sau are probleme specifice oricum?

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAGA a fost montat doar pe audi si seat,nu difera de celelalte motoare cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica au aceleasi probleme cu pompa de inalta presiune?Eu cam atat am gasit rau despre ele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAGA ( 143) si CAGC ( 120) nu au avut probleme in general. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu pompa de inalte ,arborii de balansare daca e fabricata pana in 2010 . 

In rest mici probleme ca P2015 (galeria de admisie ) ,regulator presiune rampa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja galeria, clapeta admisie, clapeta EGR, regulator, etc la peste 250.000 km sunt consumabile. Dar nu au probleme cu internele, ca acolo doare cel mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi!

Deschid si eu acest topic pentru a veni in sprijinul unui prieten ce detine aceasta masina si se confrunta de cateva luni cu urmatoarele probleme, ce vor fi relatate mai jos.

Masina in speta este un B6 2007, cod motor BMP cu 240.000km reali. Cutie DSG.

Va trec aici descrierea lui:

"Am avut o problema cu pompa de motorina din rezervor(masina tremura , valori mari in jectoare , pornea greu )  am schimbat oringurile la injectoare , nu s-a rezolvat nimic , apoi am aflat ca e pompa de motorina , am schimbat-o , masina a pornit , valori bune pe injectoare , toate bune si frumoase . Doar ca de atunci masina a inceput sa consume mai mult , inainte extra urban aveam consum 7.5% , acum sunt 9% nu scade si parca si plecare de pe loc nu mai este aceeasi. Erori pe motor nu am , singura eroare este pe cutie - Clutch Pressure Adaptation . Toate problemele cu consumul au aparut dupa ce am schimbat oringurile si pompa de motorina ( SH din dezmembrari)".

Am sa adaug si impresiile mele. Ce am observat de prima data cand am mers cu ea a fost lipsa de vlaga accentuata in treapta 1. Practic pleaca greu de pe loc, nu se infige neam. Cand o da pe a 2-a, e ok. Si mai sus la fel, ok. Dar parca nu trage de toti cei 140 de cai. Spun asta, pentru ca am mai mers si cu alte BMP-uri, cu unul chiar la scurt timp dupa. Ce-i drept, era manual nu cu DSG. 

Nu cred sa fie problema de DSG din moment ce el spune ca problemele au aparut odata cu inlocuirea pompei de motorina si a oringurilor. De aici cred sa fie problema. 

Voi ce credeti? 

Multumesc anticipat, atat din partea mea cat si a prietenului meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sunt pe langa cu raspunsul meu dar iti dau o idee cu ce am patit la masina din semnatura.

Consumul marit si lipsa de putere in prima si a doua treapta la plecari mai vioi la mine au fost din cauza geometriei de la turbina. Aceasta nu era blocata ci doar se misca foarte greu iar in primele trepte unde creste rapid turatia nu putea sa tina pasul sa deschida cum trebuie. In treptele mai mari 3-4-5, unde turatia creste mai greu raportat la viteza, geometria reusea sa ajunga in pozitia care trebuie si sa ofere boost-ul necesar. Consumul marit probabil vine si din cauza lipsei de putere si astfel tinzi sa apesi mai tare pe acceleratie ca sa compensezi.

Poate sa fie sau poate nu asta o cauza, insa merita facut un log si pe turbo sa ii vada starea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Ma gandesc sa imi achizitionez un Golf 5 2.0 tdi 140 cp, ceva de prin 2007-2008. am citit pe forum despre acest tip de motoare, nu prea m-am lamurit , dar va spun ce am inteles:

- exista 2 tipuri cu 8 valve(un ax cu came) si cu 16 valve(daua axuri cu came), fiecare cu problemele lui, ce  am inteles ca la cel cu 16v a avut diferite modificari la problemele chiuloasei. am inteles ca cel cu ceria chiuloasei ce se termina in A nu ar mai avea probleme.

- cel de 140cp 8v ar fi BMM. 140 cp 16 v/ BKD

- ce nu am inteles eu daca BKD are filtru de partivule

- mai ar fi cel de 170 cp-BMN 16v , daca nu ma insel, cu injectoare piezoelectrice(sper ca am scris cum trebuie) si care ar fi mai bune,asa am inteles 

- daca s-au mai montat alte serii de motoate 2.0 tdi pe GOLF 5 inafara de cele mentionate mai sus

Si nu in ultimul, voi ce a-ti alege dintre cele 3 tipuri de motoare(daca le-ati gasi in sh si dpdv tehnic ar fi toate ok) lasand la o parte diferenta de putere si lunad in calcul fiabilitatea lor si costurile de intretinere. ma refer aici la 2.0 tdi BMM  8v; 2.0 tdi BKD   16v(cu serie chiulasa care se termina in A) sau 2.0 tdi 170 cp 16v BMN. sper ca le-am descris cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Chiulasa de tip A la bkd este cea predispusa problemelor. Reviziile B si C sunt de preferat.

2. BKD-ul sigur nu are dpf. Celelalte 2 am impresia ca au dpf.

3. Dpdv al costurilor de intretinere cele 3 tipuri de motoare sunt cvasi identice. 

4. Alegerea masinii cu oricare dintre aceste motoare trebuie facuta in urma unui control amanuntit pentru ca o intretinere deficitara anterioara te poate pune in fata unor cheltuieli serioase. 

5. Nu vei da gres cu niciunul dintre cele 3 tipuri de motor. 

Spor la cautari. 

Ps: ca fost posesor de bkd nu pot sa nu recomand. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca pornea cate odata mai greu, am renuntat la petrom, am pus mol si nu au mai fost probleme. Dimineata totusi am simtit ca ar functiona ca si cum una sau doua bujii nu lucreaza, la service cand sa le inlocuiasca functionau toate, au zis ca pe tester arata ca doua injectoare nu lucreaza bine, dar ca testul sigur se face pe banc, perioada in care vor verifica rezervorul (de pilitura) si pompa de inalte. Este cffb 103 kw/140 cu 217 km, 2012. Pe tevile de evacuare nu exista deloc urme de fum. Softul este original 140 cai, filtrul de particule lucreaza bine, este fara adblua. Intrebarea mea, exista ceva "reconditionare", daca va fi cazul, la pompa de inalte si cam cat ar costa ? Trage foarte bine dar am impresia ca are consumul cam mare la rece.

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!