Jump to content

volkswagen golf 5 1.9 TDI


pojomic85s

Postare recomandată

momentan am ambreiajul stok...am sa mai vb cu voinea sa vad cum face softul dar pe viitor obligat trebuie s-l schimb...

Link către comentariu
  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pojomic85s

    120

  • lucian_90tud

    32

  • Radu_Alecs

    17

  • sebip

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

lucian, am incercat sa desfac farurile sa le vopsesc dar nu am reusit.... :)

adicuu---daca bate soarele din spate nu prea se vad semnalizarile...mie personal nu iimi par prea inchise stopurile pe spate..

Acum sa povestesc ceva de soft.....azi mi-a fost pus softul realizat de Voinea si scris mai de parte de cei de la Iovi servis(ing. Miron Victor)....pot sa spun ca masina trage fff bine se simte ff mult plus de putere....ce nu sunt total multumit inca, turbina isi face treaba la turatii de dupa 2000 rpm asa simt eu...dar mai am iar programare la cei de la iovi si sunt convins ca Dragos o sa rezolve si aceasta problema, acum astept tesul pe dyno sa vad rezultatele...

Mai jos graficul inante de soft...

post-34401-0-60947600-1318972553_thumb.j

Link către comentariu

Farurile sunt cam greu de desfacut, prin cuptor si apoi trebuie lipite. Vopsirea trebuie facuta tare bine ca sa nu se cojeasca, asa ca varianta mai buna ar fi altele.

Link către comentariu

am incercat sa le descaf in cuptor si nu am reusit...poate gasesc pe cineva care se pricepe mai bine ca mine...momentan raman la cele stok...

Link către comentariu

am incercat sa le descaf in cuptor si nu am reusit...poate gasesc pe cineva care se pricepe mai bine ca mine...momentan raman la cele stok...

lasa farurile , zii ce ai mai facut cu resoftarea :D

Link către comentariu

mi-a fost pus a 2 a varianta de soft si am facut un test pe dayno...160 cp si undeva la 328 Nm.....masina trage ff bine,...chiar si treptele 4-5 dar sa vorbesc cu Voinea poate reusesc sa ajung la 170 cp...

Link către comentariu

mi-a fost pus a 2 a varianta de soft si am facut un test pe dayno...160 cp si undeva la 328 Nm.....masina trage ff bine,...chiar si treptele 4-5 dar sa vorbesc cu Voinea poate reusesc sa ajung la 170 cp...

ce presiune ai in turbo?

Link către comentariu

nu stiu imca...trebuie cineva care se pricepe cu vag-ul :icon_cheesygrin: ,,,,dar nu cred ca e prea mare presiunea...cu turbina standard imi scotea si n suierat turbia...suieratul ma gandesc ca era de la presiunea facuta un turbina....acum suieratul anume aproape ca a disparut

Link către comentariu

Asa putin a scos cu VNT20? Cred ca cu VNT17 tot atata scoti. Si cuplul e slabut.

Eu la 136cp sau cat naiba or fi am ~300nm (teoretic, pratic cam tot asa, un 2.0tdi ma face la cuplu, dar nu cu mult)

Si eu sunt tare curios cati cp si nm am ,dar nu am gasit dyno prin Iasi.

Ma gandesc ca probabil ai volant/ambreiaj stock e limitat asa. Baga-i inca un intercooler, furtune mai bune, volant+ ambreiaj si dupa dai maxim :D

Sper ca vii weekend-ul viitor acasa ca is curios cum trage!

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

normal VNT20 e pentru 200+..am zis daca tot nu trec de 200 cp turbina sa incarce destul de usor....

Am sa vorbesc cu Dragos poate reusim sa mai crestem putin...din cate m-am mai documentat abreiajul tine pana la 400 nm...eventual sa o mai las asa pana saptamana viitoare sa-i facem o scanare ca nici nu stiu exact ce presiune am in turbina la momentul actual...Deci trebuie sa vorbesc cu Dragos poate mai face un upgrade la soft...o firma de tuning se lauda cu upgrade de turbina si soft 215 cp la o jetta....ramane de vazut ce spunea Dragos.

Daca suntem sanatosi n e vedem saptamana viitoare :icon_confused:

Link către comentariu

Astazi am discutat cu Dragos si urmeaza sa faca o varianta de soft mai agresiva....sa vad ce o sa iasa :huh:

Link către comentariu

Stiu si eu o jetta care de la 105 a ajuns la aprox 200 cu un hibrid, dar mai mult statea masina. Nu ii rezistau furtunele, ambreiajul stoc s-a dus instantaneu s.a.m.d. S-a intors la 140-150cp ceva de genul. Fara ambreiaj, un fmic, furune etc fiabilitatea aproape ca dispare la puterea pe care vrei sa o obtii. Sa pui un turbo mare si sa ii dai presiune maxima nu mi se pare reteta ideala. Da o sa traga de o sa rupa fata de stoc ...dar cat timp :D

Link către comentariu

nu vreau sa ajung la 200, maxim 180...ma astept sa dispara fiabilitatea unui motor de 105 cp dus undeva la 200 cp....abreiajul stok tine undeva pana la 400 nm si solicitarile cele mai mare care le primeste abreiajul sunt la plecarile de pe loc care la mina sunt lejere :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

rezista ambreiajul si la 200 cp daca stii sa il menajezi ( vezi user-ul mihai.mef are o octavia 2 modificata ). daca doresti 200 cp sau peste trebuie sa schimbi si injectoarele.

Link către comentariu

Masina facuta cu mult bun gust :emthup: . Sa o tot calci acum cu atatia cai putere. Parca m-a inspirat sa tunez passat-ul familiei care are deja 130cai stock :D. Eu zic sa faci urmatoarea investitie in frane, ca sunt necesare altele noi, mai mari, mai eficiente la puterea asta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cai, cai si iar cai. Dar la franare nu se gandeste niciunul :RO flag: . Eu zic sa te gandesti serios la schimbarea sistemului de franare, Un kit de gti cu discuri de 312 ar fi rezonabil .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!