Jump to content

Retur injectoare -diesel


vidoo
 Share

Postare recomandată

Am cautat pe forum si nu am gasit multe explicatii despre asta, asa ca am deschis un nou topic. O problema comuna la diesel, in general la gama vag ,dar si la alte marci este pierderea de motorina pe langa furtunele de retur de la injectoare. Postez aici cateva simptome, cauze si solutii.

Primul simptom ar fi mirosul usor de motorina in habitaclu, apoi pornire sensibil mai grea la cald, culminand cu balta de motorina sub masina.Aceste simptome pot surveni in special dupa 100-150k Km , -nu e o regula-. Din ce am constatat eu cauzele pot fi:

1. Furtune decalibrate/imbatranite/crapate, etc.;

2. Holenderul de retur al pompei de injectie(care are o bila cu arc ce deschide la o anumite presiune-antidezamorsare- este infundat/bila este blocata;

3. Supapa de retur de la filtrul de motorina este blocata partial sau infundata;

4. Injectoare infundate;

5. Traseu de retur infundat.

Din ce stiu eu , folosirea de aditivi pentru curatarea injectoarelor ( care se pun in rezervor) antreneaza mizeria din rezervor care ramane in supapa de retur a filtrului de motorina, schimbarea furtunelor de retur trebuie sa se faca cu respectarea stricta a dimensiunilor date de fabricant, mai ales diametrul interior(ex.: la A6 2,5 AKN furtunul dintre injectoare are 110mm lungine si 4mm grosime), debitul pompei de injectie nu trebuie modificat( atentie la schimbarea distributiei sau diagnoza- plus de putere).

Astept si alte pareri, iar daca mai exista pe forum vreun topic asemanator rog un moderator sa le uneasca :vaidecapulmeu:

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe forum si nu am gasit multe explicatii despre asta, asa ca am deschis un nou topic. O problema comuna la diesel, in general la gama vag ,dar si la alte marci este pierderea de motorina pe langa furtunele de retur de la injectoare. Postez aici cateva simptome, cauze si solutii.

Primul simptom ar fi mirosul usor de motorina in habitaclu, apoi pornire sensibil mai grea la cald, culminand cu balta de motorina sub masina.Aceste simptome pot surveni in special dupa 100-150k Km , -nu e o regula-. Din ce am constatat eu cauzele pot fi:

1. Furtune decalibrate/imbatranite/crapate, etc.;

2. Holenderul de retur al pompei de injectie(care are o bila cu arc ce deschide la o anumite presiune-antidezamorsare- este infundat/bila este blocata;

3. Supapa de retur de la filtrul de motorina este blocata partial sau infundata;

4. Injectoare infundate;

5. Traseu de retur infundat.

Din ce stiu eu , folosirea de aditivi pentru curatarea injectoarelor ( care se pun in rezervor) antreneaza mizeria din rezervor care ramane in supapa de retur a filtrului de motorina, schimbarea furtunelor de retur trebuie sa se faca cu respectarea stricta a dimensiunilor date de fabricant, mai ales diametrul interior(ex.: la A6 2,5 AKN furtunul dintre injectoare are 110mm lungine si 4mm grosime), debitul pompei de injectie nu trebuie modificat( atentie la schimbarea distributiei sau diagnoza- plus de putere).

Astept si alte pareri, iar daca mai exista pe forum vreun topic asemanator rog un moderator sa le uneasca :vaidecapulmeu:

Pt. a obtine o etanseitate perfecta furtunulde retur la injectoare folosim furtun cu insertie de panza de 3,2mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si iata inca o cauza pe care n-o stiam si m-am " lovit" de ea la masina unui prieten. Garniturile(saibele) de cupru de la oringurile de retur ale injectoarelor.Am gasit unele noi la un magazin cu piese de camioane/tractoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!