Jump to content

Skoda Octavia RS TFSI 2008


saibot

Postare recomandată

Am un prieten in Ploiesti cu un O2 RS 2.0 TFSI, daca e poti sa te intalnesti cu el sa vezi diferentele. A lui e stock!

Link către comentariu
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saibot

    41

  • xht20

    8

  • Bogdan_wrc

    6

  • Ambivalent

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai cum iau legatura cu el? Eventual roaga-l sa dea un ad la id-ul meu de mess : dragosflorian

Ms

Link către comentariu

Referitor la consum : Am mers in mare parte in oras: 12-16 %, de obicei cam 13-14 conform la CB. In afara la mers usurel cam 8% 100-120 pe pilot automat

Pe ultimii 1500km are consum 6.8 %. Fostul proprietar facea naveta Campina-Ploiesti la 90 km/h in tr6, cam subturat dupa parerea mea sper sa nu-i fi facut rau

Modificat de saibot
Link către comentariu

Frumoasa Octavia.Nu sunt deloc cunoscator,insa parerea mea e ca te poti lamuri usor cu soft-ul daca dai o tura cu masina colegului B.o.g.d.a.n... :Driver: ,pe mine m-a "speriat" acum vreo 2 luni.Si avea un consum decent pe ultimii 2900 de km parca.

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!

Link către comentariu

Ms :). Pai parca are mai mult de un soft

Depinde ce inseamna decent :)

Dc ai 400cp un consum de 17-18 e decent :)

Link către comentariu

Masina ca si suspensie si schimbator e stock... a si spus ca a fost cu ea pe elevator si nu a vazut nimica schimbat, banuiesc ca arcuri negre sport nu prea sunt. iar daca ar avea short shifter ar vedea ca se vede daca ridica capota.

Link către comentariu

Masina ca si suspensie si schimbator e stock... a si spus ca a fost cu ea pe elevator si nu a vazut nimica schimbat, banuiesc ca arcuri negre sport nu prea sunt. iar daca ar avea short shifter ar vedea ca se vede daca ridica capota.

Arcurile mele Eibach sunt negre si au un drop de 30/30 . Short shift-ul nu il vezi asa de usor pentru ca e mascat de baterie . :)

Link către comentariu

Si asa bateria da semne de oboseala. Dc o schimb ma uit si de shifter.

Oricum in momentul in care o pun langa un alt RS nemodificat la astea o sa vad ce si cum.

Important e ca merge bine masinuta :)

Link către comentariu

Ala e consumul meu pe ultimii 200km(aprox)si asta din ce spune CB.

Consumul pe ultimii 1500 de km e 6.8 masina facand naveta campina-ploiesti la 90 la ora.

Masina are short shift si arcuri Eibach montate la Porsche Bucuresti de fostul proprietar, cei care au observat ceva au avut ochi buni :)

Link către comentariu

Am avut ceva timp liber si am studiat putin piata sa vad cam ce ofera tunerii ca softuri pt motorul asta.

Partea buna e ca sunt destule firme care au experienta in modificat 2.0 TFSI.

La partea cu preturile sunt oferte si oferte, unele accesibile altele mai putin.

Calitatea e nr1 pe lista dar din pacate firmele cu experienta care inspira incredere au niste preturi la softurile de baza care ma fac sa las masina stock :P.

Mai studiem...poate mai apar oferte :)

Sarbatori Fericite!

Link către comentariu

o sa mai scada preturile,se mai adanceste criza,si la englezi vad discounturi de 100-150Lire din pretul de lista

Link către comentariu

super calitate la preturi de nimic nu vei gasi :) tre sa gasetsi un raport intre calitate si pret..dar nici prea ieftin poate nu e bine ;)

Link către comentariu

tu exagerezi ,nu vad cine a pomenit de "supercalitate" la "pret de nimic"

revin la exemplul cu UK..am vazut dealeri Revo care au redus pretul cu 100-150E fata de catalog,am vazut resoftari REVO pt Octavia RS care abia sareau de 200Lire

Apropo...se poate demonta ECU de pe masina si resofta fara a fi pus pe masina?Ma gandesc sa scot ECU sa-l trimit in Uk si sa-mi vina resoftat.Am multi prieteni care pleaca des in regat.

Link către comentariu

Ms mult.

Se poate desface ECU si trimis dar nu recomand. Nu ai cum sa testezi ca vei avea rezultatele urmarite, sa nu mai vb de riscurile de transport.

Asta cu calitatea la preturi de nimic e tare. Eu nu as da niciodat 700-800E pe un soft de baza la o masina stock.

Un soft facut special pt masina mai ales cand are modificari poate sari de 1000 si e un pret corect. Dar o fila generala pusa in 30 de min - e mult rau dupa parerea mea.

Un soft corect cred eu ca ar fi pe la 400E la o firma cu "pedegree"

E treaba loc cat isi apreciaza munca la fel cum e alegerea fiacaruia dc pune sau nu soft.

Cred totusi ca ar avea mai multi clienti dc ar mentine un pret accesibil pt softurile "stage 1" la care nu se fac personalizari

Modificat de saibot
Link către comentariu

1. nu vorbeam cu tine, ci cu saibot.

2. eu m-am exprimat special cu putina exagerare ca sa inteleaga mai bine termenii din exemple.

Link către comentariu

Exista si preturi relativ mici dar pt mine fiabilitatea este cea mai importanta.

Nu pretul este criteriul nr 1 dar conteaza destul de mult.

Avand in vedere ca nu tin neparat sa-i fac soft nu e panica. Poate gasesc ceva rezonabil calitate-pret.

Link către comentariu

data viitoare poti sa te faci inteles folosint un "@" in fata nicknameului

crezi ca mie imi face placere sa ma conversez aiurea cu oricine?

Link către comentariu

Domnilor, nu e o perioada buna pentru rautati :)

M-a lasat bateria intre timp, originala si slaba se pare. Am verificat si masina sa vad dc incarca si e ok.

Mi-a dat fratele meu alta dar e ceva mai inalta si nu mai incape capacul bateriei, avand in vedere ca e moca am scos capacul si gata :)

Link către comentariu

Iti recomand Banner Power Bull (fara intretinere,e vreo 400 RON) ,facute in Austria,o alegere buna dupa parerea mea ,fata de Varta sau Bosch turcesti sau chinezesti.

Link către comentariu

Ms de pont ;) o sa tin cont de el

Asta care o am pe masina acum e Varta si are ceva vechime dar porneste f bine dimineata cu ea.

Cat o mai tine asta "moca" nu iau altceva.

Link către comentariu

Ambivalent, se vede ca esti nou, si vrei sa te remarci. dar, take it easy. pe forumul asta nu prea e indicata folosirea "@user". daca nu stiai, respecta, si vei fi respectat.

ia o pauza, respira, citeste regulamentul si dupa aia sari la gatul altora.

ti-am spus ca nu vorbeam cu tine, asa ca e treaba ta cu cine te conversezi tu.

end of offtopic, and of discussion.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am mai scos si eu masina dupa o pauza de vreo 3 sapt. Odata cu incalzirea usoara de afara a mai scazut putin si consumul in oras cf CB(10-12)adica f decent . Masina merge f bine si sunt multumit de ea. Ma cam enerveaza in rest arcurile sport ca fac masina rigida si cred ca o sa le schimb in curand. Urmeaza s-o spal si sa pun niste poze cu ea curata.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!