Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

Gata !!!

Am gasit pe unde mi se consuma uleiul :D Undeva in spatele baii de ulei este un epurator. Cel putin asa mi-a zis mecanicul meu uitandu-se pe sub masina si a descoperit ca e singurul loc din spatele baii unde este plin de ulei si se prelinge pe baie in jos.

Nu curge sub masina sau probleme din astea, ci doar se scurge pe acolo foarte putin de trebuie sa completez 500-700 ml cam la 6000 km.

Mi-a zis ca se poate curata si din cauza mizeriei numai e strans cum trebuie si ca nu e asa de usor de dat jos.

Eu nu stiu cum arata acel epurator si de aceea va intreb pe voi daca stiti vreun cod de produs ceva sa vad cum arata si cam cat costa.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • R Z F

    8

  • SSRAZVAN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine problema e semeringul de la motor.. nu consuma,dar pe scut e balta de la el.. stie careva cat ma costa manopera?si daca e complicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat in ETKA acest epurator (separator de ulei) sa vad cam pe unde ar fi si m-am uitat si la masina sa vad si seamana exact cu asta:

257fyaa.jpg

Oil Separator - 036103464G

De la el in jos se prelinge uleiul pe baie :blah:

Am reusit sa fac o poza in spatele motorului si am desenat cu sageata rosie directia de sus in jos a motorului, iar cu verde am incercuit acest epurator. Obeservati uleiul cum este prelins pe baie in jos.

2jwcox.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu separatorul de ulei. L-am dat jos, este prins in 3 suruburi si l-am curatat cu singurul spray care il aveam la indemana WD-40 :icon_thumright:

Problema era de la garnitura mica in forma de "D" din partea din stanga sus a primei poze. Am uns cu silicon special si am prins-o la loc.

Toate bune si frumoase, acum astept sa fac cativa km buni sa vad daca se mai prelinge ulei pe baie. Oricum si baia am curatat-o pe exterior.

Va tin la curent :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am promis ca o sa va tin la curent cu problema mea de mai sus, chiar s-a rezolvat si numai pierd ulei sau vapori de ulei pe la acel epurator. Dupa aproximativ 300 km parcursi prin oras si in afara, mi-a scazut consumul mediu care il aveam de cateva luni bune, de la 6.9 l/100 km la 5.8 l / 100 km. Incredibil cat de mare e diferenta si ce rol are acest epurator sau separator de ulei cum i se mai zice... :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,baeti la masina din semnatura am pus aral 5w40 si am 11000km facuti de la ultimul schimb,nu mia consumat ulei deloc.Dar as vrea sa va intreb daca as putea sal schimb la 13-14000km..are ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are nimic, merge la 15000, daca e hightronic 5w40 are si specificatii long life de la GM: GM-LL-25-B, in lumea civilizata se schimba intre 25000 -30000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salu. Am observat inainte cu 2000km de ultima revizie ca imi scazuse nivelul la ulei. Acum la fel mai am 2.500 km pana la revizie si becul galben s-a aprins iar. In vara cand am dat capacul de plastic ce acopera motorul era destul de murdar de ulei si totul era scurs pe la buson. Am sters frumos, am pus capacul am facut revizia. Totul ok. Astazi cand mi s-a aprins becul, am lasat-o 2 ore, am verificat, intr-adevar sub nivel si iarasi urme de ulei de la buson. Intrebare: sa fie garnitura de la buson? Capacul se inchide etans. E posibil ca pierderile de ulei sa fie de acolo, adica in mers de la vibratii turatii etc. poate sa improste ulei asa sus? Multumesc !

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca ai scurgeri de ulei pe la buson, ai putea sa inlocuiesti (sau sa intorci in prima faza) garnitura acestuia. O scoti cu o surubelnita si o intorci pe partea cealalta.

Astfel de scurgeri am avut si eu (putine ce-i drept) si mecanicul la care am facut schimbul de ulei a intors garnitura din interiorul busonului si problema s-a rezolvat.

Modificat de Marius
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc Liviu.Asta vroaim sa aud :D la mine era de destul de multa mizerie in jur iar buretele ce antifoneaza capacul era imbibat cu ulei si macinat... a trebuit sa-l arunc (probabil de la uleiul incins si caldura motorului). Acum merg sa iau un litru de ulei si incerc sa procedez cum ai spus tu. Revin cu impresii, multumesc frumos ! :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) sunt surprins, atat de "mult" ulei sa consume (300 - 400 -500 ml) am bagat castrol, nu mai stiu exact ce model, si am facut pana in prezent aprox 9500 km, astazi culmea am facut curat pe la motor si am zis sa verific si uleiul. Nu scazuse nivelul deloc (era la limita superioara a indicatorului de pe joja) :banghead: . Motorul e un 1.9 tdi PD de 101 cp. Acum inteleg ca 100 ml, nu e mult insa daca zice cineva ca ia mancat 1 L deja incep sa ma sperii, pai ce... e trotineta? ca sa combini ulei cu benzina? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa va consume ulei pe la busonul de umplere.aia sunt niste vapori care condenseaza,ar fi trebuit sa faca balta sub masina daca pierdea asa cum sustineti.cauzele sunt altele,supapa gaze cartel,epurator imbacsite,daca nu sunt acestea atunci semeringuri supape,segmenti,alezaj uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc Liviu.Asta vroaim sa aud :D la mine era de destul de multa mizerie in jur iar buretele ce antifoneaza capacul era imbibat cu ulei si macinat... a trebuit sa-l arunc (probabil de la uleiul incins si caldura motorului). Acum merg sa iau un litru de ulei si incerc sa procedez cum ai spus tu. Revin cu impresii, multumesc frumos ! :icon_thumright:

sau cea mai simpla varianta ar fi sa iti cumperi un tub de silicon negru de garnituri (Victor reinz neaparat ) .. Eu asa am facut si tine perfect . fara sa intorc garnitura cu siliconul de care zic tine perfect ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut
:P sunt surprins, atat de "mult" ulei sa consume (300 - 400 -500 ml) am bagat castrol, nu mai stiu exact ce model, si am facut pana in prezent aprox 9500 km, astazi culmea am facut curat pe la motor si am zis sa verific si uleiul. Nu scazuse nivelul deloc (era la limita superioara a indicatorului de pe joja) :D . Motorul e un 1.9 tdi PD de 101 cp. Acum inteleg ca 100 ml, nu e mult insa daca zice cineva ca ia mancat 1 L deja incep sa ma sperii, pai ce... e trotineta? ca sa combini ulei cu benzina? :)

Nu e trotineta golful tau si al meu, dar au un sistem de recirculare a gazelor de ardere pentru reducerea emisiilor in aer cu efect de sera.Prin acest sistem de recirculare apare fenomenul de condens al vaporilor de ulei.Consecinta picaturi de ulei ici colo.Daca vei folosi masina intr-un regim 2000-2500 de ture nu vei avea o pierdere de ulei semnificativa, daca vei merge turat vei constata pe joja un nivel scazut de ulei.

Si daca ti la acel motor, cum al meu se apropie de 300 000 km, fara probleme, fa schimbul de ulei cu 10-30 % mai devreme fata de revizia normala.Adica schimba undeva intre 10-15 000 de km in functie de regimul exploatat. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu ALH are 356.000 KM si la un schimb de ulei (10.000 km) imi ia cam 1 litru maxim, acum depinde si de stilul de condus, daca mergi mai sportiv clar ca va papa putin mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Tot asa completam si eu, cam 1 litru la 10.000 de km.

Dar de cand am pus Metabond in ulei, am completat doar 200 ml.

Problema imi venea tot de la separatorul de ulei care desi l-am dat jos si are o garnitura cam rupta, am pus silicon pe langa el, dar nu prea tine. Se scurge ulei pe acolo si se prelinge pe baia de ulei in spate.

Vineri mi-a venit separatorul de ulei + cele doua furtune cu senzor care intra in el. Abia l-am gasit la 330 RON si furtunele cu senzor la 170 RON.

La majoritatea magazinelor de piese auto nu-l gasiti sub 400-450 RON acest separator.

Poze cu separatorul de ulei si cu furtunasele cu senzor care pleaca din cutia filtrului de aer in separatorul de ulei:

SDC10245.jpg

SDC10244.jpg

Am ales sa schimb si furtunele deoarece primul care iese din cutia filtrului de aer e atat de moale incat daca apesi pe el, risti sa ii lasi o gaura si nu ma mira faptul ca si trage aer la cat de copt pare.... :)

Iar pe mufa senzorului care se gaseste intre filtru de aer si separatorul de ulei, am destul ulei scurs din acel furtunas.

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu nevoie de putin ajutor,am si un golf 4 variant din 2001,acum 9000 de km i-am facut revizia,de ceva timp mi se aprinde martorul de la ulei cand merg mai tare sau cand se incinge motorul,trebuie sa ii fac din nou revizia sau este alta problema??

I-am bagat CASTROL EDGE,

Mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul de ulei l-ai verificat? daca nivelul este in regula, mergi la un mecanic sa-ti verifice pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca nu se aprinde mereu martorul de la ulei ci doar cand se incinge motorul,am mers ieri cam 70 de km si nu am "tras" de masina,am mers cu 90 km/h si nu s-a mai aprins...nu stiu ce sa zic...ma gandeam sa fac schimbul de ulei si sa ii spun mecanicului sa se uite si la pompa de lui cum ai spus si tu,Ionutd....la diesel la cati km este recomandat sa ii faci revizia???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai te-a intrebat omu daca ai verificat nivelul de ulei

dimineata inainte de a porni scoate joja si uita-te

in 9000 sigur ti s-a consumat si tre sa completezi

baga cam 500 ml de ulei si vezi daca se mai aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul de ulei este ok,dar daca iti consuma este recomandat sa completezi uleiul sau nu este mai bine sa ii faci revizie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca folosesti un ulei bun, te poti duce pana la 15000 de km (mai ales daca ii completezi cu cateva sute de grame de ulei - in cazul consumului de ulei), daca te tine buzunarul poti face reviziile la 10.000 km; Revenind la problema ta, iti recomand sa mergi la un service, pentru o verificare amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca folosesti un ulei bun, te poti duce pana la 15000 de km (mai ales daca ii completezi cu cateva sute de grame de ulei - in cazul consumului de ulei), daca te tine buzunarul poti face reviziile la 10.000 km; Revenind la problema ta, iti recomand sa mergi la un service, pentru o verificare amanuntita.

Mersi,dar este normal sa iti consume ulei?? o sa ma duc in service cu masina dar stii ce cred ca sa intamplat eu am bag in masina castrol edge sport,0-40w si cred ca este un ulei cu o densitate mica si cred ca una peste alta uleiul asta se schimba la 10000 de km si eu am acum 9400 km....nu imi mai aduc aminte daca uleiul asta se schimba la 10000 sau 15000 dar tin sa cred ca asta se schimba la 10000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa-ti ia ceva ulei. cartea zice ca maxim 1L la 1000km, noi zicem ca daca intre schimburi punem pana in 500 de grame e OK. Si uleiul din tigaie se arde dar asta care e in motor?

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul folosit de tine este 502.00 si nu cred ca este indicat pentru pompe duze; incearca sa folosesti un ulei care sa respecte norma de pompe duze si anume: 505.01, gen Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40. In ceea ce priveste consumul de ulei ma indoiesc ca masina ta nu consuma, tinand cont ca motorul este pompe duze si are in jur de 8 ani.

Modificat de Ionutd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!