Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

In oct 2004 la 86.000km a fost adusa in tara si de atunci am carte service cu stampila in fiecare an. In primul an 30.000km la o firma, dupa a avut doua propriatese si ultimul un proprietar 6 luni. A facut 12.000-15.000 km /an. Acum, dupa 9000 km am nivelul aproape la minim. Am citit pe undeva ca poate sa consume pana 1L/10.000 km. Ex: Sprinter din 2005 in 27.000 km luat, acum 58.000 km consuma 350ml/10.000km, cei de la repr. din Germania mi-au zis cand a fost cumparat cu Gebrauchtwagengarantie 1 an ca sa am tot timpul ulei ca consuma pana 500ml/10.000km.

Apropo cat este de la minim la maxim? Am vazut aici pareri diferite dar personal nu cred ca esta vb mai mult de 500-600ml, dar o sa-l experimentez acum ca schimb uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • R Z F

    8

  • SSRAZVAN

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

V-am adresat o intrebare si pana la urma nu am primit nici un raspuns(la 6000 de km sunt deja la al 3-lea litru de ulei)...asa ca m-am hatarata sa "investighez" sigur problema, ca si asa eram cu capota deschisa sa fac verificarile de rutina...

am observat in spatele motorului o pata mare de ulei, asa ca am dus-o la un vecin ca are groapa si m-am uitam mai atent.

am facut si niste poze, dar nu prea stiu ce ii acea piesa pe care am incercuit-o cu rosu(iese din filtru de aer un futrun si intra in piesa respectiva), ca se pare ca pe acolo imi iese uleiul, ce-i drept in cantitate mica, dar totusi iese, dar m-am gandit ca ar mai fi si garnitura de la baia de ulei(cel mai fericit caz dupa parerea mea).

Voi ce parere aveti?

121220081179ko7.th.jpg121220081180pe7.th.jpg121220081181ag6.th.jpg121220081182xu0.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe joja de ulei intre minim si maxim ai diferenta de un litru.Nu ai senzor ca la BMW care sa citeasca automat nivelul.Ai un senzor cind scade nivelul la ulei de avertizare dar e de preferat la citeva mii de km sa verifici uleiul inainte de prima cheie.

Consumul intre schimb (10-15 000de km) poate fii pina la un litru dar depinde de modul de exploatre al masini.De exemplu daca mergi pe autostrada cu 3500 de ture citeva mii de km vei avea un consum mai mare decit daca ai merge la o turatie de 2200-2500 de ture/minut.Oricum cum am spus anterior consumul de ulei nu este intotdeauana al motorului.

La numarul de km care ii are masina foloseste un ulei 5w 40, de preferabil full sintetic.Poti folosi un 5w 3o dar doar iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ma apropii de revizie si as vrea sa imi dat iun sfat:

la prima revezie am pus ulei 4w40 Mobil S, a papat cam ~400g,

la a 2-a revizie am pus 10w40 Mobil S, a papat ~1l

ambele revizii au fost facute pe al 10mii km.

acum as vrea sa pun 0w40 Mobil 1, masina are 160.ooo km, ce parere aveti?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi ce parere aveti?

Parerea mea e ca trebuia sa stergi bine de ulei si sa urmaresti apoi pe la ce imbinare plinge, ca sa fii scutit de munca aiurea.

Eventual daca poti pune niste poze si de sus, ca piesa aia cam seamana cu un senzor.

Eventual incearca sa stringi suruburile; daca nu mai merg strinse, dai jos piesa, cureti bine blocul si senzorul, apoi silicon negru de etansare si o montezi la loc.

Idem la baie, daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am si eu o problema cu uleiul la G4 TDI 74kW dar nu legat de consum. Treaba sta asa : am facut un drum lung, timp in care s-a aprins martorul, nivelul fiind coborat. A doua zi am cumparat si completat cu acelasi tip de ulei (Aral 5w40 pt PD) cam 600-700ml. Totusi martorul nu s-a stins si se aprinde de fiecare data cand pun contactul (inclusiv "CHECK OIL LEVEL"), desi, am verificat de mai multe ori dimineata, cu motorul rece si nivelul e in dreptul maximului zonei hasurate.

Vasozitatea uleiului nu e mare .. si asta se vede cand scot joja de pe care picura uleiul f. usor. Uleiul folosit inainte (Castrol SLX LL2) parca era mai vascos. Ar mai fi de spus ca de la ultimul schimb am facut cam 12.500km si oricum il voi schimba cu prima ocazie, insa nu inteleg de ce nu se stinge martorul din bord.

Astept o parere ceva pana ajung la service si despre uleiurile Aral daca stiti ceva.. am auzit ca unii au avut probleme dupa ce au folosit Aral.

Mersi anticipat si un an mai bun tuturor ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flatbone

Incearca sa scoti borna minus de la baterie pentru cateva minute (ai grija la codul de cass si sa nu fie contactul pus)

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

eu am o nelamurire...am golf 1.6 8v..AKL....uleiul a intrat ca la carte....problema e ca mai am 1000 si ceva pt schimb si m-am gandit si eu sa mai ma uit la nivelul uleiul...am constatat ca a disparut.... :blink: ...poate ca trebuia sa-i pun 15w...cum avea pe eticheta din service?eu i-am pus 05w30....si dupa 6000km is gone!!!! :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

văd că nu s-a mai scris de ceva timp despre consumul de ulei la Golf 4 1,6 benzină. La maşina mea apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 1.6 16v cod ATN vreo 150mii km nu stiu dc si reali si papa la ulei de ma sperie 1L la 200-300km.Vreau sa stiu dc a a mai avut cineva o probl ca asta si cum a rezolvat o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

leonn 81 ce e acela un termoflot?

jammix... stai relax ca nu esti singurul in situatie.si a mea papa la fel de vreo cateva luni l.eu i-am schimbat simeringurile de la supape dar... se pare ca nu ele erau de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai m am cam saturat sa i cumpar atata ulei in 3 luni i am luat cred ca vreo13 14 sticle de 1L.Tinand cont de starea motorului ca bun nu e la cat ulei consuma recomandati mi o marca ca io ii pun Mobil 1 10W-40 si inca ceva cand o pornesc scoate un sunet,un harait si nu stiu de la ce e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e in felul urmator:uleiul pe care l-ai pus este sintetic si din cauza asta consuma ulei deoarece este prea subtire.Uleiul care trebuia parerea mea sa-l pui este 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jammix... stai relax ca nu esti singurul in situatie.si a mea papa la fel de vreo cateva luni

Oameni buni, nu mai stati linistiti cand vedeti ca va consuma ulei in cantitatile astea. Producatorul mentioneaza ca maximul acceptat este de 1L/1000km, dar asta pentru ca la turatii mai mari poate aparea consumul de ulei. Verificati-va norma de ulei si puneti exact ce spune producatorul. Daca nici asa nu se reduce, vedeti sa nu aveti probleme cu motorul, sau sa nu pierdeti pe la turbina sau prin alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hbogdan nu cred ca este treaba de turbina...atat jammix cat si micidutza au motoare pe benzina...

cred ca au alte probleme,dar nu cu turbina

Modificat de hbogdan
Asa-i, insa am vrut sa trag un semnal de alarma general. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termoflotul este răcitorul de ulei. Este suportul unde vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jammix cunsumul tau este de circa 3 litri la 1000 de km.

Consumul e anormal si trebuie vazut daca uzura motorului e cauza?

Vad ca folosesti un ulei recomandat ca viscozitate masini tale respectiv 10w 40.

Daca cauza este exclusiv de la uzura motorului (lucru stabilit de un mecanic) poti sa mai tragi de timp o vreme folosint un ulei cu viscozitate mai mare.Un 15w 40, dac mergi turat cu masina un 10w 60, iar dac consumul nu scade in conditii rezonabile atunci 20w 40, dar iarna o baterie buna si un demarol verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus o la un mecanic si mi a spus ca trebuie segmentata si din cauza asta are si un consum asa mare de ulei si mai da si semne de segmentare scoate un fum albastrui,iar reparatia a zis ca ma costa undeva la 30 de mil cu schimbat sonda lambda care este inactiva 14 mil piesele 8 mil manopera si 4-5mil sonda aia si inca stie cineva de ce se imi da in nas cand o accelrez parca ar fi carburatie

A si inca ceva de la un timp imi sta aprins senzorul de ESP si nu stiu de ce stie cineva ce tre sa i fac ca ma streseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau de situatie, distractia cam duce 1000 de euro.Acum apare intrebarea de Hamlet: sa repar motorul sau sa pun unul din dezmembrari.

Daca nu ai bani baga 20w 50 si un tratament de motor (ceva acolo: prolong).Mai tragi o vreme de masina.

Restul probabil ca o scanare va lamuri ceva ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cit crezi ca ia un motor din dezmembrari si ce garantie are ca nu e terminat sau pe aproape???

asa macar stie ca il face si merge, mai ales ca nu e ceva grav comparativ cu alte belele ce se pot intimpla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema uleiului din vasul de expansiune. După ce am anulat răcitorul de ulei săptăm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Ionut Maruta

Salutari. Multe discutii, multe probleme, dar majoritatea discutiilor sunt din partea membrilor cu motoare TDI (diesel) :rolleyes:

Eu i-am pus Mobil 1, 5W-30 Full Syntetic in Septembrie 2008. Mi-au intrat cam 3,2 - 3,4 litri.

Numai retin sigur, dar problema e ca mi-a mancat si ultimele sute de grame din al 4-lea litru, plus inca 1 litru cumparat separat, deci cam 1,5 litrii in 12.700 km. Problema e ca au fost zile, cand i-am dat forje cateva zeci de km. Dar au fost si perioade cand am mers destul de frumos, intre doua completari de ulei a cate 200 ml - 300 ml.

Acum nu stiu ce sa zic, dar mi se pare destul de mult, in comparatie cu capacitatea maxima de 3.2 litri.

Oricum nu am primit nici un mesaj de SERVICE in bord si precizez ca am facut aproximativ 12.700 km de la ultimul schimb de ulei.

Abia astept sa fac rost de niste bani si sa trec pe 5W-40 de la Mobil 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare un consum acceptabil, mai ales ca schimbul de ulei ar trebui sa l faci al 15 000 :D

senzorul de la ESP poate sa fie de la o problema de alimentare cu benzina/motorina, eu asa am patit , la vag-com imi datea eroare low fuell ,

referitor la colegu 1000 de euro , mi se pare cam mult pt asta, incearca si la alt service, eventual intereseazate la cineva pe forum, de pretul pieselor. un prieten si a facut motoru de passat 130 cp,an2002 , 4motion, cu 18 milioane , deci pe aici ar trebui sa se invarta si costurile la tine, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!