Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

M-am referit la vascozotate. Daca vroia sa schimbe vascozitatea trebuia sa se uite la valoarea de 5, care corespunde anotimpului rece. Nu inteleg de ce ti-a recomandat schimbarea de ulei sub forma asta.

In fine, o sa dispara bataile alea.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • liviuplaton

    8

  • SSRAZVAN

    8

Pai daca vine iarna de ce sa trec pe 10? Ca doar cu cat e mai joasa prima cifra, cu atat porneste mai usor la rece.

In fine, cred ca nu ai inteles, nu mi bate in plus ceva la motor,"urla" mai tare motorul doar,si cum mai schimbi vitezele si dupa cum esti obisnuit sa auzi motorul, acum cand dau sa schimb viteza vad ca sunt doar in 2500 ture (in loc de 3000)

Modificat de leventebest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, iarna se pune, daca vrei sa schimbi, un ulei mai fluid deci eventual un 0W in cazul tau. Accept si schimbul la 5000 de km al uleiului ca am mai auzit pareri desi eu n-as schimba mai devreme de 10000.

Din ce ai spus tu, a consumat 1 litru la 5000 de km? Faptul ca e negru este un fapt normal. Daca ai insa acest consum de ulei poti sa pui un 40 dar nu pentru ca a venit iarna ci doar ptr ca e mai uzat motorul.

De zgomote ti-am spus deja.

Ca sa rezum, am fost contrariat ca pentru iarna ti-a pus un ulei mai vascos cand de fapt se procedeaza pe dos. Era cu totul altul motivul si anume consumul de ulei.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu schimbul de ulei la motor acum 2000 de km si nu consuma nimic dar uleiul a inceput sa-si schimbe un pic culoarea{ este un pic mai megru] Stie cineva dca este normal sau este ceve in neregula cu motorul?...mentionez ca am pus ulei Castrol SLX Profesional 5-30w ...iar masina are 125000 de km la bord

Modificat de gianys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde exista oare ideea ca daca uleiul isi schimba culoarea este o pb? Este firesc ca in timp sa-si schimbe si proprietatile ca doar este supus la niste solicitari. Nu de asta schimbam uleiul la revizii? Pana si la cutia de viteze se schimba culoarea uleiului. La servo la fel.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am 2 locuri unde tot timpul este umed...ca si cum ar pierde ulei sau ceva...am sa postez poze si sper ca cine se pricepe sa ma lamureasca despre ce piese e forba si daca e grav sau nu

post-78929-0-87663700-1289060024_thumb.j

post-78929-0-04480800-1289060179_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema...azi, ma plimbam prin oras si mi s-a aprins becul de la ulei...am fost la service si mi-a spus ca mai trebuie sa completez cu 4-500 ml. Problema e ca de la ultimul schimb de ulei am facut cam 1200 km...fum nu imi scoate, pata de ulei n-am sub ea...de la ce poate fi? mecanicul mi-a spus ca daca nu am pata de ulei sub ea atunci aproape sigur e turbo de vina ca motoarele alh sunt f. bune si la 225.000 km cati am n-ar trebui sa fie motorul...daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am 2 locuri unde tot timpul este umed...ca si cum ar pierde ulei sau ceva...am sa postez poze si sper ca cine se pricepe sa ma lamureasca despre ce piese e forba si daca e grav sau nu

Nu-ti face griji, la toate motoarele tdi o sa vezi ulei acolo (prima poza e egr, iar urmatoarea e epuratorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am 11.000 km de la sachimb si mi-a scazut nivelul cu 100-200 ml e normal?????

ALH chiar nu manaca ulei in 11.000 km mi-a scazut f putin oricum nu e sub nivel :D, 141.000 km reali :D

Modificat de allyn87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@leventebest, Castrolul ala e prost ... am patit si eu asta,cu acelasi ulei,motorul devenise mai zgomotos.L-am schimbat a2a zi cu Motul si motorul instant si-a revenit.Asta se intampla cand te iei dupa mecanici slab pregatiti si nu gandesti si cercetezi cu capul tau.

Modificat de Ambivalent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot asa completam si eu, cam 1 litru la 10.000 de km.

Dar de cand am pus Metabond in ulei, am completat doar 200 ml.

Problema imi venea tot de la separatorul de ulei care desi l-am dat jos si are o garnitura cam rupta, am pus silicon pe langa el, dar nu prea tine. Se scurge ulei pe acolo si se prelinge pe baia de ulei in spate.

Vineri mi-a venit separatorul de ulei + cele doua furtune cu senzor care intra in el. Abia l-am gasit la 330 RON si furtunele cu senzor la 170 RON.

La majoritatea magazinelor de piese auto nu-l gasiti sub 400-450 RON acest separator.

Poze cu separatorul de ulei si cu furtunasele cu senzor care pleaca din cutia filtrului de aer in separatorul de ulei:

SDC10245.jpg

SDC10244.jpg

Am ales sa schimb si furtunele deoarece primul care iese din cutia filtrului de aer e atat de moale incat daca apesi pe el, risti sa ii lasi o gaura si nu ma mira faptul ca si trage aer la cat de copt pare.... :)

Iar pe mufa senzorului care se gaseste intre filtru de aer si separatorul de ulei, am destul ulei scurs din acel furtunas.

Salutare!

De curand mi-am cumparat si eu un polo 6n2 1.4 16 v si am aceasta problema.Furtunele care duc in separatorul de ulei sunt fff moi.Unul dintre ele era chiar spart intr-un loc si am infasurat banda izolatoare pe el.Am pierderi de ulei de motor pe la volant(semeringul de la palier cred)Uleiul se scurge direct pe evacuarea incinsa si imi baga un miros nasol in masina cand stau pe loc cu motorul pornit si ventilatorul pornit.In mers nu se simte mirosul.Furtunele sunt atat de moi ca atunci cand merg in forja presupun ca se strang si "nu mai respira".Oare din cauza lor o fi cedat semeringul?Daca gasesc 2 furtune(desi in magazin se vand cu tot cu supapa dintre ele si sunt scumpe),si curat epuratorul oare rezolv problema?Cum imi dau seama daca supapa functioneaza si o pot pastra daca gasesc furtunele separat?Epuratorul daca se curata isi indeplineste functia sau poate avea si alta defectiune care sa necesite inlocuirea lui?

Si as mai avea o intrebare:Cati km are masina ta?Incerc sa-mi fac o parere despre nr de km al masinii in functie de uzura acestor furtune.A mea arata 170k in bord(dar banuiesc ca au fost dati inapoi).

Multumesc anticipat pt raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wicked,lasa-l asa cu banda izolatoare pe el.si al meu e la fel de moale si nu are nici o problema.Mergi la un service,spune-i sa ti-l dea jos(e treaba de fix 10 minute) apoi spune-le sa ti inlocuiasca acele doua garnituri ale lui si sa ti-l curete bine de tot.Dupa ce l-au montat pe masina,scoate furtunul care vine in carcasa filtrului de aer, si vezi daca ^^respira^^ pe acolo si daca iti incalzeste acolo unde intra mufa aia in furtun.Daca respira si incalzeste, ti-ai rezolvat problema.

Ce rost are sa te apuci sa dai 500 de lei pe epurator nou cand il poti curata f bine pe asta?

costurile mele au fost in jur de 50 de lei pt ce ti-am scris mai sus.

sanatate si spune-mi ce ai rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos epuratorul si l-am curatat(eu nu la service).Intradevar a iesit foarte multa mizerie din el. 2 litri de benzina am folosit pt. curatarea lui.Pacat ca e capsulat ca daca s-ar fi putut desface mai bine s-ar putea curata.Garnituri nu le-am schimbat dar am mai dat peste ele si cu silicon din ala rosu de temperatura si cred ca etansaza bine.L-am montat,am verificat si senzorul de pe furtune si incalzeste,apoi am verificat daca"respira" furtunul si intradevar nu e infundat,sufla gaze pe el.Cu pierderile de ulei acum inca nu mi-am dat seama daca s-au mai diminuat dar o sa urmaresc zilele astea sa vad ce si cum.

Multumesc pt.sfaturi :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu placere! pierderile de ulei,totusi e posibil sa le ai din alta cauza..poate vreo alta garnitura obosita.

Sfat:verifica garnitura capacului de tacheti(acolo mai apar probleme la motoarele astea) si de sus de acolo,se prelinge pana pe evacuare din cauza curentului creeat in mers.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, as vrea si eu sa stiu daca exista ulei 10w-40 pentru pumpe duse ca din cate stiu eu exista doar 5w-40 pentru pumpe duse si daca are ceva daca pun ulei 10w-40 non PD intr-un PD ?... mentionez ca am un Golf 4 din 2000 1.9 TDI AJM 116 C.P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1146〈=en&webtoolDbTemp=eintragDetail&eintragId=2945

Motorex am pus ultimele 2 schimburi si la golf4 TDI 90CP si la A4TDI 116cp ... il schimb la 28mii km ... 48-60 lei litrul. Audi(2006) consuma "cacalau" (are flacon in portbagaj :blink: )pe la turbina (cred)... Golful (235mii km)am completat la 2 schimburi cate 200ml pe la 25mii km parcursi (poate numai din cauza "umezelilor" vesnice pe care nu le remediez pt ca nu s-au agravat in timp)... am impresia mecanicul nu a avut foarte multa rabdare sa scurga integral flacoanele (la Golf)de ulei.

Inainte puneam Castrol 0w30 longlife(3 schimburi a cate 26-28 mii km), dar s-au "porcit" de l-au scumpit pana pe la 90lei/litru si firma s-a mai si "globalizat", Motorex longlife era atunci 56-65 lei.

Mecanicul meu spune ca motoarele (VW-audi cel putin)din generatii dupa anul '99-2000 nu consuma ulei pe la segmenti (aliaje... "prostii"..."ceramica"), ci prin alte locuri

:Driver:

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un consum de 1l ulei la 1500km....motorul nu scoate fum....nici scurgeri de ulei nu exista...a reusit cineva sa elimine consumul de ulei prin schimbarea simeringurilor supapelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Aproximativ acelasi consum am si eu la un golf 4 1.6 16v din 2003 150 000km este normal? ce e de facut?

Motorul nu scoate fum merge bine .

Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut baieti

am o problema ... urata

jetta 2006 1.6 benzina... merge cu intreruperi ... dar nu au o frecventa fixa... ci aleator,

problema urata este ca imi toaca ulei. ...

multi meseriasi imi spun ca ... pe la ghidurile de la supape... altii spun ca de la bobine....

ce am observat clar este ca bujia unui piston (4) este uleioasa..

ce am masurat ...compresia pistoanelor... identica 12,5 ...la toate 4.

intrebare : se pierde ulei pe la un piston atunci cand bobina nu merge bine ?

multumesc anticipat pt raspunsuri

(am mai cautat discutii dar nu am gasit nimic concret)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ar trebuii..... e o problema pe cilindrul ala, din moment ce ajunge ulei in camera de ardere. Oricum, pana nu dai jos chiulasa, nu poti stii sigur, care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
mariusjurcau

care ma ajuta si pe mine cu o problema. Am un golf IV din 2001 si ii la mine din 2007 dar de un pic de timp consuma foarte mult ulei, si nul pierd pe nicaieri nici nu scoate fum. motorul este 1.6 16v 105cp AZD, de cand l-am luat folosesc castrol magnateg 10w40, la inceput imi consuma 300-500ml la un schimb de 10000km dar acum imi papa cam 2 litri la un schimb cei de facut. Am 300000km in bord si sunt reali

Modificat de mariusjurcau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringuri supape sau secmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca un ulei de genul 5w50,10w60.15w50,20w50.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusjurcau

da-timi o marca buna de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte multi recomanda RHEINOL !!! se fabrica DOAR in germania si toata lumea e multumit de el . eu personal iti recomand MOTUL , dar si eu vreau sa incerc rheinol la urmatorul schimb de ulei

numa bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!