Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

vreau si eu daca se poate o imagine unde se afle epuratorul la golf 16.16v motor azd..multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • liviuplaton

    8

  • SSRAZVAN

    8

am facut schimbul de ulei si de la magazin mi-a recomandat Castrol SLX Professional 5W-30...mentionez ca masina are la bord 123000 de km...credeti ca este bun pentru un benzinar 1.6 16v?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la un golf 4 motor 1.4 16 valve tip axp....si anume problema cred ca imi consuma ulei, dar problema este ca numai cand plec la drum mai lung gen 200-300 km . de exemplu am fost pana la buzau si dus - intors iar cand m-am intors in bucuresti mi s-a aprins martorul de ulei , asta mi s-a intamplat de 2 ori ( a trebuit sa fac de mai multe ori acest traseu) in oras fac 2-3 mii de km si ulei ramane acelas in baie il verific periodic , numai la drum lung se intampla acest lucru ..... m-am uitat pe sub masina nici un fel de pata de ulei ,nici pe la motor nu am vzt ... nu stiu ce sa ma mai fac sunt putin panicat :) uleiul care il folosesc este 5 w40 syntetic ....multumesc

Modificat de YoS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa iti consume numai la drum mai lung pentru ca atunci mergi mai turat (parerea mea)

Nu ai observat si tu daca iti scoate fum?

Poti sa te mai uiti si pe teava de esapament sa vezi daca este curata, adica sa nu aiba caneala de aia excesiv pe ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scoate fum ....si teava de esapament e curata , la asta m-am gandit si eu ca merg cu ea turata , oricum mai mult de 120 nu am mers ca nu aveam unde ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la 120 km/h ai undeva la 3800 rot/min! Este totusi destul de turata...

Oricum, pune pe cineva la volan sa o urce undeva la 4000 rot/min si sa o tina asa 10 sec si tu te uiti la esapament si vezi sa nu scoata fum. Este imposibil sa manance ulei si sa nu scoata fum... Uleiul ala care ''dispare" se arde (asta in cazul in care nu pierzi pe undeva) si automat trebuie sa scoata fum de o culoare albastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut schimbul de ulei si de la magazin mi-a recomandat Castrol SLX Professional 5W-30...mentionez ca masina are la bord 123000 de km...credeti ca este bun pentru un benzinar 1.6 16v?

imi raspunde si mie cineva?vreau sa stiu daca am bagat ulei bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune Castrol Magnatec 5W-40 C3

nu ai km putini pentru 5W-30, plus ca am avut SLX Professional, si la viteze mari imi papa ulei... cu magnatec n-am completat nimic de la ultima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la un golf 4 motor 1.4 16 valve tip axp....si anume problema cred ca imi consuma ulei, dar problema este ca numai cand plec la drum mai lung gen 200-300 km . de exemplu am fost pana la buzau si dus - intors iar cand m-am intors in bucuresti mi s-a aprins martorul de ulei , asta mi s-a intamplat de 2 ori ( a trebuit sa fac de mai multe ori acest traseu) in oras fac 2-3 mii de km si ulei ramane acelas in baie il verific periodic , numai la drum lung se intampla acest lucru ..... m-am uitat pe sub masina nici un fel de pata de ulei ,nici pe la motor nu am vzt ... nu stiu ce sa ma mai fac sunt putin panicat :icon_thumright: uleiul care il folosesc este 5 w40 syntetic ....multumesc

Trebuie sa te hotaresti ori consuma,ori nu.La ce nivel e uleiul pe joja?Incearca sa completezi cu ulei pana la limita superioara a plajei de nivel de pe joja si apoi verifica periodic nivelul.Se poate sa ai in masina un ulei prost care sa vaporizeze mult si sa-ti scada instantaneu partial nivelul.Ulterior cand verifici nivelul e irelevant caci el tocmai s-a condensat.Asa a patit subsematul.Remedierea a constat in schimbarea uleiului cu unul de calitate gen castrol 5w40 si filtru mann cu supapa de sens.

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 16v daca e turat bine la drum lung si are ceva uzura, sigur ii papa ulei pe la semeringuri si/sau segmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.Chair sambata asta am schimbat o distributie + curatat egr,clapeta,inlocuit toate filtrele,ulei castrol 10w40...motor AXP cu 150k km....in concluzie intre schimburi papa vreo 700 ml de ulei.In conditiile in care Iasi-Bucuresti..unde este posibil 170km/h.I'am zis si eu omului ca nu e sanatos DELOC(nici pt motor si nici pt sofer).

Dar la pornire dimineata(nu tinuta 10 secunde la 4000ture) scoate fum=>segmenti sau supape sau semeringuri.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda...din pacate azi am bagat masina in service ...a zis mecanicu ca nu scapa pe nicaieri ulei ....si cel mai probabil trebuie sa fie de la segmenti ...a zis ca o sa ma duca toata distractia in jur de 10 mil acum nu stiu daca e mult sau putin :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar segmentare...cam multisor.Presupun ca cu tot cu piese.Oricum la limita rezonabilului.Pe urma macar nu o sa iti mai faci griji :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*Yos

poate fi pre tarziu ,dar acum am vazut postul tau

am acelasi motor ca al tau si mie imi papa ulei in functie de turatie

in carte scrie negru pe alb ca poate consuma pana la 1 l parca, in regim de turatie ridicata

ulei poate scapa pe la segmenti , sau pe la supape..asta daca nu ai alte scurgeri

ca sa exclud varianta in care se baga "nea gigi" in motorul meu am facut un test de compresie si a iesit ok

fum nu am de nici o culoare - la mine segmentii erau ok

aveam pierderi de ulei pe la buson baie ulei si pe la garnitura de la capac mai exact la bujia2

schimbat buson+garnitura si e ok

asteptam un repluy de la tine dupa ce o desfaci

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou am fost azi la masinuta , era desfacuta toata , asteptau piesele sa vina pentru a se apuca de treaba...si anume segmenti , semeringuri, garnitura de chiulasa (nu stiu daca am scris corect) etc ... in principiu mi-a zis ca deaia consuma ulei .... ma costa 1050 toata afacere .... cu ulei si filtru de ulei ...maine a zis ca este gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am luat masina .... mi-au zis ca acum prima mie de km o sa imi consume cam 1 l de ulei pana se "lasa" piesele noi nu stiu daca este normal a zis ca a gsit niste segmenti crapati nu am inteles prea bine .... sper sa mearga , o sa verific uleiu acum zilnic :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu am auzit de asa ceva pai cum sa faci motorul si el sa consume 1l de ulei pana se "lasa".Mie unul nu mi se pare corect asa ceva sa consume ulei mai ales ca motorul este facut.Ciudata problema ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ramas si eu masca cand mi-a zis asta nu mai stiu ce sa cred despre "mecanici" astia , nici nu mai stiu unde sa imi duc masina la reperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pana acum de cand ti au facut motorul te-ai dat cu ea .Ai verificat uleiul ti-a papat ceva.Si ia vezi ca daca a luat ceva ulei ia dute la ei si vezi ce spun.Garantie tia dat pe lucrare??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa plec zilele astea iar pana la buzau si atunci o sa vad eu ce mi-au facut ei ... da am garantie la lucrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa te astepti cateva sute de km la ulei consumat. Si un motor refacut are nevoie de rodaj.

Stai linistit. Uneori si dupa 3000 de km mai mananca niste ulei. Dupa perioada asta te apuci sa cauti alte defecte daca uleiul tot dispare.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am efectuat schimbul de ulei zilele trecute si pt ca vine iarna am fost sfatuit sa trec la 5w40. I am pus Castrol 5w40 magnatec c3 (inainte am avut 5w30 Castrol sau Aral). Dar acum motorul a devenit mai zgomotos dupa ce s a incalzit, era mult mai silentios inainte. E vreo problema, sau e o chestie intalnita intre diferite tipuri de ulei? Nu se simte vreo schimbare la cum trage motorul ci doar zgomot (de functionare) mai mare cand urc in turatii intre 2000 si 3000. Motorul e 1.4 AKQ cu destui km la bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce a fost dat sfatul asta? Daca nu iti consuma ulei nu are nici un rost sa schimbi uleiul.

Am completat odata la masina cu un ulei diferit si cateva zile mi-au batut destul de tare tachetii dupa care incet incet s-a lasat zgomotul.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai era vremea sa l schimb, mecanicul mi a recomandat ca dupa 5000 km sa il schimb pt ca uleiul de dinainte fusese negru, mersese fostul proprietar la nesimtire cu ea. Facusem 3500 si cam 7 luni si daca tot intram in iarna m am decis sa fac schimbul mai devreme. Oricum mancase un pic de ulei, pt ca era aproape de cota de jos, si uleiul era cam ars deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!