Jump to content

Consuma ulei?


livium1966
 Share

Postare recomandată

Uleiul folosit de tine este 502.00 si nu cred ca este indicat pentru pompe duze; incearca sa folosesti un ulei care sa respecte norma de pompe duze si anume: 505.01, gen Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40. In ceea ce priveste consumul de ulei ma indoiesc ca masina ta nu consuma, tinand cont ca motorul este pompe duze si are in jur de 8 ani.

Nu am zis ca motorul masinii mele nu consuma ulei intrebam daca este normal si acum imi dau seama ca este normal...una peste alta momentan am rezolvat problema,am verificat ulei la rece,eu i-l verificam dupa ce mergeam cu masina, si am completat cu 500 ml din ce mi-ai recomandat i este totul bine..oricum la 10000 o sa ii fac revizia cu tot cu o verificare amanuntita

Este normal sa-ti ia ceva ulei. cartea zice ca maxim 1L la 1000km, noi zicem ca daca intre schimburi punem pana in 500 de grame e OK. Si uleiul din tigaie se arde dar asta care e in motor?

:))))))))))))))))))) interesanta comparatie,ca pentru cei care nu stiu mecanica....mersi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 338
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cristianionut

    23

  • salapiat

    9

  • liviuplaton

    8

  • SSRAZVAN

    8

Lasa ca te-ai convins singur ca e vorba de 10 000 km si nu 1000 :))

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu un Golf 4 1.6 i, cod motor AVU si imi consuma cam mult ulei, gen 1 L la maxim 1000km. Are cineva idee ce ar putea cauza acest consum. Cert e ca pana la precedentul schimb de ulei nu am avut absolut nici o problema si apoi cam la vreo 8000 de km dupa schimbul de ulei s-a aprins martorul de nivel scazut, am completat fara sa-mi fac griji, gandindu-ma ca poate nu a fost la nivel maxim cand s-a facut schimbul si ca poate a si consumat putin, deci nu e nici o problema. Abia dupa ce am fost nevoit sa completez din 500 in 500 de km am inceput sa imi fac griji, si acum nu stiu din ce cauza ar putea fi. Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema il rog sa imi spuna si mie cum a rezolvat-o. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva ulei 10w 40 ? acel ulei merge doar 7000 de km in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am o problema,care sper sa ma ajutati ;)

la golfu meu 1.6 16v i-am bagat ulei mobile 1 10w40 si in mers (in mers constant la 130-140 la ora pe bucuresti-pitesti ) a inceput sa imi licare in bord semnu de ulei,am oprit am verificat uleiu si era nici la minim nici la maxim am stat vreo 15 minute si am plecat si a fost ok dar am mers cu 80-90km pe ora pana in bucuresti ,sa fie uleiu de vina????oricum ii fac zilele astea schimbu si o sa-i bag castrol 10 sau 15w40 ???sper sa ma ajutati cu un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in mod normal nu ar avea voie sa se aprinda becul de ulei din bord incearca sa schimbi uleiul un 10-15w 40 si vezi cum se comporta si cati kilometrii are motorul??

la masina mea merge cu 5w40 havoline si no problem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 1 este un ulei bun, daca nu este contrafacut bineinteles, deci nu ar trebui sa ti se aprinda becul in conditiile in care era la un nivel corect; Cand ii faci schimbul de ulei, roaga mecanicul, daca are mijloacele necesare, sa-ti verifice presiunea uleiului, iar daca acesta este mica ar trebui verificata pompa de ulei. Pana atunci iti recomand sa mergi mai putin si incet.

Bafta si tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un Golf 4 1.6 i, cod motor AVU si imi consuma cam mult ulei, gen 1 L la maxim 1000km. Are cineva idee ce ar putea cauza acest consum. Cert e ca pana la precedentul schimb de ulei nu am avut absolut nici o problema si apoi cam la vreo 8000 de km dupa schimbul de ulei s-a aprins martorul de nivel scazut, am completat fara sa-mi fac griji, gandindu-ma ca poate nu a fost la nivel maxim cand s-a facut schimbul si ca poate a si consumat putin, deci nu e nici o problema. Abia dupa ce am fost nevoit sa completez din 500 in 500 de km am inceput sa imi fac griji, si acum nu stiu din ce cauza ar putea fi. Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema il rog sa imi spuna si mie cum a rezolvat-o. Multumesc!

Pina in 0.5l/1000km in conditii de "stres" cica e normal ... am acelasi motor...

Ai schimbat tipul/marca de ulei la ultimul schimb?

Poate ti-a pus un ulei mai subtire ...eu folosesc Valvoline Durablend 10W40, ca fostul proprietar, si vad ca nu-i place, nu-l maninca :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dispare uleiul in mod miraculos...ma gandesc la 2 scenarii:supapele nu mai etanseaza si atunci apare un fum la pornire(se vede bine dimineata) sau iti poti face o oarecare idee si cu un test de compresie(daca segmentii mai etanseaza).Din auzite si incercari nu stiu ce poti rezolva.Ceea ce mai stiu e ca nu e bine sa schimb uleiurile de fiecare data cand faci schimbul(daca are in el ceva si nu il mananca si corespunde normelor...atunci mergi tot pe acelasi)...parerea mea:Daca nu e stricat,nu repara :)).Bogdan,eu ma gandesc sa nu fie senzorul de nivel "deteriorat".Asa ca prin minune si unui prieten a inceput sa i se aprinda si nu se stingea decat dupa ce scotea joja si o baga la joc...de aici ideea ca senzorul era de vina.Numai bine!

PS:

Si uleiul nu are treaba...chiar ar trebui sa fie bun ca totusi masina nu are asa multi kilometri.Tot atata am si eu(iti fac poza sa ma crezi ) si folosesc liquiMoli toptec longlife 5w30(cam scump ce e drept)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am ulei scurs pe baie.azi am ridicat o pe rampa pt o problema si am observat lucrul asta.mi a zs mecanicu ca se scurge foarte putin pe la baie nu e siliconata bine akolo la suruburiunde se strange.aveti idee e ceva grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e grav dar sa nu o lasi asa.se desface baia de ulei se pune garnitura noua,se da cu silicon sa etanseze bine si se pune la loc si se strange suruburile.e foarte simplu dar sa nu o lasi asa dar bine acum depinde si cat curge pe acolo. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu stiu daca curge poate doar pica la gropi ceva.am lasat o si o saptamana in parcare si nimic nu i dedesupt nici o picatura de ulei.as astepta sa fac lucru asta la revizie dar sa vedem cum se comporta in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat nivelul uleiului si e cam la limita minima de pe joja

vreau sa completez si vreau sa ma asigur ca nu fac vreo prostie pentru ca e prima data cand fac operatiunea

deci...completrea cu ulei se face pe la busonul incercuit in poza, da?

post-67184-1286124064_thumb.jpg

Modificat de _zenith_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da

doar scrie pe el ca e de ulei si are si desenata o cana de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zenith pe acolo tre' sa pui. Daca e pe min, pui max 0.5l , mai mergi cu el si verifici din nou.

ZEK daca curge pe la garnitura baie, si mai ai pina la schimbul de ulei, fa-ti o socoteala daca nu iesi mai ieftin sa completezi uleiul decit sa dai baia jos sa schimbi garnitura, in acest caz schimbi automat uleiul si filtrul...

S-ar putea sa curga numai cind e motorul cald si uleiul f subtire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata numai am ulei pe baia de ulei, in spate....

Am schimbat saptamana trecuta epuratorul + furtunul cu tot cu senzor de intra in cutia filtrului de aer si epurator. E uscat acolo ca niciodata ;)

Nu stiu daca asta m-a afectat sau nu, dar am scos dupa vreo 50 km in afara localitatii un consum mediu de 5.8 l/100 km pe un drum cu urcari si coborari :D

Asa arata pe bord :lol:

Modificat de GeoB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu garniturile epuratorului si l-am curatat pt ca pierdeam ulei pe acolo.

Garniturile m-au costat 19 lei pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce are de vrei sa-l schimbi?

e doar o bucata de plastic cu niste canale inauntru..este suficient sa-l cureti bine cu niste benzina, sa-i schimbi cele 2 garnituri si sa verifici daca iti functioneaza sonda aia de incalzire de pe furtunul care duce in carcasa filtrului de aer.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi am putin ulei pe la el pe acolo si am impresia ca nu baga suficienta caldura.are legatura epuratorul cu caldura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut nici o legatura nu are cu caldura.(pt asta verifica termostatul)

si daca pierde putin ulei pe acolo,fa ce am descris eu mai sus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care dracu e epuratorul asta?

2000000673608-250x250.jpg

Asa arata separatorul de ulei (epurator).

Codul de produs este: 036103464G

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am completat si eu un litru de castrol magnatec 5w-40

ce parere aveti despre acest ulei?

post-67184-1287840118_thumb.jpg

post-67184-1287840125_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!