Jump to content

Probleme scut motor + cutie


Boops
 Share

Postare recomandată

Greseala mea: cand m-am referit la distantiere, m-am referit de pus intre scut si locul de prindere, nu sa folositi lovituri cu ciocanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • arhivistu

    15

  • valioglu

    10

  • MIGUEL

    10

  • Boops

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam are tendinta de a vibra scutul de metal, si daca se mai adauga si distantiere cred ca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut singur scutul de metal, dupa modelul celui original - pe care l-am folosit ca sablon. Intre scut si prinderea de metal, am bagat niste saibe din cauciuc. Nu am nici un fel de vibratie sau zgomot de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut salut...firma se numeste ANSIL MEDIA cu siguranta vei gasi pe google...iar de lasat scutul jos nu cred ca este inicat si asa este mai jos decat cel original..dar merita probat..succesee!! :Driver: :Driver: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca scutul la cutie e la fel la tiptronic si la manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca nu conteaza dar ...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

continuam discutia ?

salut acum vin cu o intrebare deja adresata in topicul acesta poate ca aveti raspunsuri diferite dupa experienta acumulata .

am gasit pe ebay scut din abs (plastic) complet din polonia 535 lei cu transport si sistem de prindere (surubelele de la un alt user ) iar

in romania l am gasit pe cel metalic la autoscut la 350 lei cu toate piesele deja . acum astept pareri sa vad ce alegere sa fac (bani nu sunt o problema

dar nici sa cheltui sa iau ceva care nu i bun in timp )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Eu am optat pt unul metalic, din tabla de 2,5. Asa nu o sa mai am probleme cu el, daca agat ceva, pe sub masina. Cel de ABS are mereu aceeasi soarta..mai devreme sau mai tarziu, tot pleaca de sub masina sau tot cu soricei ajunge fixat.

Acum, nu vreau sa facem o polemica din asta...sunt sigur ca sunt o gramada care prefera unul de ABS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare la cei care au cumparat si au montat scuturi de metal pt motor si cutie daca s au chinuit mult sa l monteze sau au mers in service?Si inca o intrebare ca desi am citit tot topicul nu m am luminat pana la urma trebuie facute ceva modificari la masina ?.Coboara cu mult masina fata de cel original de plastic?Lateralele de plastic (contraaripile de plastic)se imbina perfect cu scutul de metal in sensul ca nu ramane vreo bucata de plastic nesustinuta?

Am vazut ca se discuta aci si despre scutul de plastic original ,eu am unul pe masina si este cu cubulete de plastic si nu cu captusala ...asta la skoda superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa iti spun eu cum a fost la mine ca vad ca nu se inghesuie nimeni....in primul rand vreau sa iti spun ca se monteaza foarte usor,la fel ca si cel de plastic,nu trebuie facuta absolut nici o modificare(asa a fost in cazul meu,acuma depinde ce scut iti iei si de la ce firma).Masina nu coboara deloc,poate foarte putin dar oricum nesemnificativ,nu ai de ce sa iti faci probleme din cauza asta.

Laterale sunt din ceva plastic sau fibra(nu stiu exact materialu) dar oricum se prind bine acolo, nu am avut probleme sa imi cada sau alte chestii. Il am de ceva vreme si deocamdata is multumit de el :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine zicea colegu de mai sus,ca se deplaseaza la lovituri f usoare...am atins fff usooor o bordura cu unul din suruburi,si ce am tras cu el dupa aia,nu va pot spune...pana am gasit locul unde atingea si sursa zgomotului...

in rest,pt siguranta,merita banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

  1. se pare ca nu are numai avantaje ...bun la pescuit ! foarte enervant daca lai deranjat! dar..daca se mai regleaza dupa ceva lovituri...merge uns.

cat priveste montatul.. destul de simplu si nu ai nevoie de nici o modificare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

La http://www.scut-motor.ro/ este importatorul http://www.eurodeka.ro/ al scuturilor turcesti ( userul scut-motor de pe acest forum - domnul Dan Padurariu din Brasov ) - 250 lei doar scutul pt. motor.

La http://www.scutmotor.ro... un importator al scuturilor metalice rusesti Sherif.

La http://www.scutauto.ro/ avem producatorul din Romania al acestor scuturi metalice.

Eu fiindca am o suspensie sport cu garda la sol coborata destul de mult ma gandesc sa comand de la producator un set de scuturi metalice ( scut motor + scut cutie de viteze + lateralele din fibra + surubaraile aferente ) pt. VW Passat B5.5 motor AVF cutie manuala la pretul de 440 lei ( cu transportul inclus ). :scratch:

Al treilea scut ( cel din spate ... din fata axei spate ) ma gandesc sa-l las pe cel OEM ( din fibra ) fiindca deocamdata nu-mi arata ca ar fi suferit ceva ...

Modificat de D a n i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara scut metalic la motor ca nu iti pare rau,mi.a salvat baia de ulei de n.ori;)...cel de la cutie poate fi si de plastic sau chiar deloc ca oricum cutia e mai sus si greu de atins:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am montat scut metalic, sunt ft multumit de el , am tot luat niste borduri niste pietre,... scutul a ramas la fel fara sa se indoaie macar e o alegere ft buna, intr-adevar se monteaza altfel dar merita !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fostul meu B5, pana in 2008 am avut un scut metalic foarte bine construit, cu aparatorile laterale dintr-un plastic dur, achizitionat de la Volksparts cu aproximativ 5 milioane. I-am stricat o prindere si i-am indoit un colt intr-un accident, astfel ca l-am inlocuit cu un scut de plastic OEM. Pescar fiind, dupa 2 ani am inlocuit scutul de plastic cu unul metalic din doua bucati, inclusiv pt. cutia de viteze, cumparat de la Autokarma... pret aproximativ 5-600 ron pt. ambele bucati, insa slab calitativ fata de cel detinut anterior. Protectiile laterale erau din fibra dar tabla de 2 mm era foarte robusta, insa montajul mi-a mancat zilele: intai se monteaza scutul din fata, apoi cel de sub cutia de viteze, iar cel din urma nu a picat sub nici o forma pe prinderile aferente... a trebuit sa mut o gaura cu 10 - 15 mm intr-o parte si sa largesc o alta. Mai tarziu am vazut la un magazin de pe Apusului un scut metalic la un pret apropiat de cel achizitionat de mine, insa parea a fi similar cu primul meu scut metalic. Ambele scuturi se montau pe trager si pe sasiu cu suruburi si daca acestea erau stranse bine, nu se misca, insa aparatorile de noroi de pe aripile fata s-ar putea sa vibreze in mers avand partea de jos suspendata; eu le-am prins cu soricei de protectiile de fibra ale scutului si nu s-au rupt niciodata in 3 ani de utilizare.

Pe langa calitatea produsului, aveti in vedere 3 aspecte constructive:

- alinierea punctelor de prindere;

- capacul ce permite accesul spre surubul baii de ulei sa fie pozitionat corect, pt. a nu fi nevoiti sa demontati scutul la fiecare schimb de ulei (daca nu, decupati cu flexul un oval in scut in zona respectiva si grunduiti marginile pt. a nu rugini in timp);

- preferabil, scutul de protectie pt. cutia de viteze sa poata fi montat inaintea celui de la motor ori independent de acesta; daca trebuie la un moment dat sa demontati scutul de la motor, sa nu fie nevoie sa-l demontati si apoi sa-l montati si pe cel de sub cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am cumparat si eu un scut metalic (cutie+motor) pt VW pasat B5,5, il am pe masina de o saptamana jumatate, pret (430 ron ambele). Sincer momentan imi vine sa plang. La fiecare pornire de pe loc sau oprire, sau curba la viteza mica, mi se aude un zgomot de zici ca se dezintegreaza masina.

La decelerare mai ales in treapta I, dar si in a doua se aude un huruit cu ceva senzatie de vibratie. Ce sa mai zic, am stat langa mecanici la montaj, am studiat si eu schemele de montaj (sunt inginer de meserie, ma prind si eu eu unde trebuie montate 3 suruburi). Dar nu inteleg care e problema. Planuiesc saptamana asta sa ma reintorc la mecanici sa-i pun sal dea jos sa vad daca sunt semene ca atinge undeva. Dar intre timp daca vine cineva cu cu pareri sau experiente asemanatoare sunt bine venite.

Modificat de raduleanovici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La plecarea de pe loc sau in frana de motor, chiar si-n curbe motorul isi schimba pozitia atat cat permit suportii de motor. Undeva scutul atinge motorul sau teava de esapament. Trebuie sa pui niste distantiere pe locul prinderilor. trebuie verificati si suportii de motor, daca au pierdut ulei nu mai atenueaza vibratiile. Nu te necaji degeaba, treaba e simpla.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce spunea un coleg acum ceva vreme... cateva randuri mai sus: "Intre scut si prinderea de metal, am bagat niste saibe din cauciuc. Nu am nici un fel de vibratie sau zgomot de la el." Daca e nevoie, pune niste suruburi cu acelasi pas si acelasi diametru, insa mai lungi. Daca nu gasesti astfel de saibe, taie niste inele dintr-un furtun de cauciuc pe care sa le folosesti.

Prinde-i unele doar pe suruburile din fata sau din spate, in functie de locul unde crezi ca atinge. Al doilea scut al meu mi se parea foarte apropiat de bucsele barei stabilizatoare sau de unul dintre bratele de jos - nu mai stiu exact - ar putea fi si acolo o zona de "frecare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atinge motorul in scut. Si la mine facea la fel, asa ca a trebuit sa il modelez cu ciocanul. De asemenea, am adaugat niste tampoane (un termen pretios pentru niste cauciucuri ordinare, merge chiar si cu polistiren extrudat daca nu ai altceva la indemana pentru moment) intre scut si bridele de prindere ale barii de torsiune ca sa nu mai vibreze la pornirea la rece.

Ca sa il verifici daca e ok dupa ce l-ai aranjat, tragi frana de mana pe loc si bagi 1-a si incerci sa pleci de pe loc (asa cat se incordeaza masina un pic). Faci la fel si cu marsarierul. Daca nu atinge s-a rezolvat. La prima pornire la rece vezi daca vibreaza.

Scuturile aftermarket in general sunt niste porcarii. Adica fac treaba, dar trebuie un pic aranjate la inceput ca sa nu ai probleme. Al meu dupa trei ani cand l-am dat jos era plin de rugina, materialul si vopseaua pe ele sunt de cea mai proasta calitate. Nu se apropie macar de cele OEM, care sunt totusi cam scumpe. Un alt dezavantaj la cele AM e dat de cresterea zgomotului motorului, dar si de afectarea intr-o masura mai mica a aerodinamicii (scutul de plastic original imbraca excelent masina pe dedesubt, de fapt nu e chiar un scut, e mai mult ceva pentru aerodinamica, insonorizare si protectie la praf, apa aruncata de roti si pietricele.)

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna. Rog pe cineva daca are o schema cu partile componente ale scutului motor de la Passat TDI model 3b3/3b6. La mine, la una din partile de plastic laterale care vine prinsa pe scut si carenaj, i s-a rupt o bucata si nu stiu codul ca sa o comand. Multumesc.

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am gasit tot eu. Este vorba de piesa nr. 8 din imagine, coduri 3B0 807 547, 3B0 807 548 pentru partea stanga, respectiv dreapta. Sa auzim numai de bine!

post-65895-0-79561000-1358845337_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,ma poate ajuta cineva cu o schema de scut  ptr vw Passat 1.9 TDI  b5 ,lucrez in constructii metalice si as vrea sa-mi confectionez unul ptr masina mea ramane sa stabilesc daca sa-l fac din metal sa-u aluminiu.

Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

 Salut!

 Ai gasit schema scutului?

 

Ma intereseaza si pe mine, ca dupa cateva ierni cu zapada, am ramas fara o bucata de scut si imi arunca apa pe cureaua de accesorii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!