Jump to content

relanti


edy2172
 Share

Postare recomandată

salut voua dragilor , de cateva zile am observat ca dupa ce pornesc motorul am relantiul pe la 850ture, si dupa exact 1 minut imi creste la 1000ture si ramane asa, am facut un drum mai lung si tot asa ,am scanat si am o eroare la motorashul de la clapeta v158,care banuiesc trebuie schimbat credeti ca asta poate fi o cauza?apropo indiferent daca am clima pornita sau nu ambele ventilatoare merg la scanare nu am erori decat clapeta sus amintita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si voie buna, astazi am facut un test cu vag com, am adaptat clapetele ptr.circulatia aerului am resetat erorile de la clapeta sus amintita si curios faptul ca totul a intrat in normal motorul nu se mai tureaza la relanti singur ,sta normal 850-900cred ,ventilatoarele radiatoare racire merg numai cand pornesc clima sau eventual in cazul de temperatura apei f mare deci intr-un cuvant ma declar multumit,dupa mai multe opriri si porniri de motor am verificat de erori si totul a ramas stabil, sper sa ramana asa sa nu mai faca probleme,cele bune voua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin astazi mi-a facut din nou probleme cu ralantiul care merge la 900ture si apoi la 1 minut fix creste la 1000 indiferent ca este AC pornit oprit , am vazut ca si ambele ventilatoare(noi)cupleaza cam tot atunci cu cresterea turatiei,ieri dupa ce am tot freacto au disparut erorile si la fel turatia a ramas stabila la circa 900,nu stiu ce sa mai cred mai fac o scanare maine sa vad ce zice...pana atunci poate aveti vreo idee ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vezi in primul rand sa nu fie setata la turatia aceea...din adaptari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este setata la 903 ture ,chestia care am mai observat-o ca face aleator treaba asta,astazi am facut prin oras mai multi km doar o singura data la semafor mi-a mai crescut turatia la circa 1000ture mergand in continuare cu ea si pregatit de oprirea motorului la locul de parcare era la 903ture adica la normal, nu inteleg ce nui place motorului, s-auzim de bine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Verifica incarcarea la baterie.La mine tot asa se tura si dupa ce am schimbat bateria totul a revenit la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

referitor tot la aceasta problema cu variatii ale relantiului vreau sa va spun cum am rezolvat-o problema in sine, dupa ce citisem pe forum ca daca vezi ca-ti oscileaza mai tare intinzatorul de curea alternator ,inseamna ca s-ar putea sa ai dusa fulia de la alternator, mi-am propus sa o schimb fapt care s-a realizat si de atunci si problema cu relantiul care varia in jur de 1100ture apoi isi revenea la normal s-a remediat cu aceasta schimbare de fulie... eu ma gandeam la probleme de ceva senzori si asta ma inducea in eroare , dar de fapt era altceva ..deci inca o problema rezolvata...numai bine voua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut..un prieten de al meu are un touran m`a rugat sa ii fac o scanare ca ii merge naspa masina in relantiu ( cand creste - scade relatiu)...imi puteti spune care ii cauza?

1.txt

Modificat de denzzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Salutare. La pornire, un Touran 1.9 TDI 101 CP Cod motor AVQ, turația este la 800 r/min (pe timpul rece, la 900, e normal), dar la 1-2 minute de la pornire, turația urcă la 1000 r/min. Concomitent cu creșterea turației, fără ca AC să fie pornit, pornesc și cele două ventilatoare. Ventilatorul este nou dar așa făcea și cu cel vechi (în ultimul timp nu a mai pornit deloc). Care ar fi problema și ce mă sfătuiți să fac? Mulțumesc frumos! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai o diagnoza, vedem ce erori ai pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Detin de vreo doua luni un Touran 2004 1.9 AVQ, si de cam o luna are o problema foarte dubioasa. Am schimbat distributie/filtre/ulei, dupa care nu a mai vrut sa porneasca daca o lasam cu botul in sus, se dezamorsa, am schimbat pompa de tandem si am pus o supapa unisens pe retur, iar asta s-a rezolvat, dar motorul a inceput sa faca foarte foarte urat la relanti fix dupa timpul in care dadeam la cheie ca nebunul ca sa porneasca, un tremurat de zici ca nu are suporti. Chestia foarte ciudata este ca la prima pornire de dimineata pe frig nu tremura deloc, merge ceas, iar valorile de deviatie la injectoare nu depasesc +-0.4, dar dupa aproximativ 5-8 minute de relanti incepe tremuratul si valoarea de pe injectorul 2 urca la +2.99 si acolo ramane. Consumul pe loc la rece este de 0.8-0.9l/h iar la cald 1.1-1.3l/h, fara consumatori, iar la drum consumul este absurd de mare, 7-8 la 100km/h pe cruise control. Alte erori legate de motor pe VCDS nu sunt, doar la webasto si o oglinda ce nu se incalzeste, avansul e pe 0.0 la 90 de grade, EGR si debitmetrul au valori ok. Am desfacut si capacul de la culbutori sa strang si sa curat mufele de pe injectoare dar nu a ajutat cu nimic. Daca are vreo relevanta am schimbat si toate bujiile cu unele Bosch. Ce as putea sa verific/reglez? Parere despre ce ar putea sa aiba? Ceva legat de soft? Efectiv ma inebuneste chestia asta...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!