Jump to content

Problema turatie


sony4uandrei
 Share

Postare recomandată

Am achizitiona recent un audi a4 b7. A mai avut careva vreo problema asemanatoare? Masina se tureaza normal, dar pana la 3000 de ture unde se opreste acul(doar in primii n-km...). Astept pareri.

Modificat de sony4uandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motor ai pe ea ? Ai incercat sa faci o diagnoza, sa vezi despre ce e vorba ?

P.S. - oricum, un motor rece, nu e recomnadat sa il duci pana la 3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am un A4 2006 Multitronic 7+1 trepte. La plecarea de pe loc, dupa ce eliberez frana, se deplaseaza usor, apoi accelerez si pana la 2000 turatii nu creste viteza, cand ajunge turatia la 2000 pleaca foarte brusc. Care ar putea fi problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! Nu am gasit un topic corespunzator si m-am gandit sa postez aici.

Am achizitionat un audi a4 b7, an fabricatie 2006, motor 2.0 TDI BLB, cutie multitronic. Problema suna in felul urmator: cand plec de pe loc, iau piciorul de pe frana, masina pleaca singura (cum mi se pare firesc), apoi accelerez usor si se tureaza pana la 2000, nu pleaca daca accelerez pana ce turatia nu ajunge la 2000 si apoi pleaca brusc, care ar putea fi problema? 

PS: Eu cred ca este ambreiajul care patineaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ar trebui inlocuit tot kit-ul , cati km are masina ? A fost inlocuit vreodata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am achizitionat un audi a4 b7 s-line 2006 2.0 diesel varianta de 170cp, cutie manuala. Insa am o problema la masina, o pornesc si aproape de fiecare data totul e ok(nu tremura tare), apoi cand ajung la primul semafor (2 min de mers), incepe sa tremure foarte tare la relantiu si acul de la turometru incepe sa oscileze. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca am corectie pe 2 dintre injectoare:  2.8, respectiv 1.2 doar ca nu am fost sigur ca din cauza asta tremura asa tare. Apoi am decis sa ii fac un test si la compresie si am inteles ca e slaba(ceva de genu ca 30 pe nu stiu ce scare, nu ma pricep) si trebuie segmentare, etc. Masina are 345000 dar arata impecabil atat la exterior, interior cat si la "motor" adica nimic nu e curs pe acolo. Nu sunt un cunoscator deci intreb. Ce implica segmentarea, aproximativ ca si costuri, apoi si din punc de vedere mecanic, motorul o sa mai duca km si poate sa functioneze perfect? Sau de aici incolo incep problemele..? Am adus-o pentru ca stiam ca dieselul duce destul de multi km. Inainte de audi am avut un golf 4, is prea incantat de noua masina, sa o dau, dar vreau sa vad ce parere aveti si voi si daca merita sa o fac sau sa ii fac zborul :-)

 

Mersi

Modificat de f.adrian9006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca iti trepideaza masina si in acelasi timp iti sare si acul de la turometru. Pe tester ai bagat masina ca sa vezi daca totul e ok? Cauta un service bun si de incredere care sa-ti zica mai multe despre masina, sa nu schimbi sau sa segmentezi motorul degeaba.

Cand pornesti masina de pe loc motorul vibreaza? Ma gandesc sa nu fie (si) de la suportii motorului.
Motoarele diesel de regula tin mai mult decat cele de benzina daca sunt intretinute cum trebuie. Te-ai uitat pe istoricul masinii? S-a facut schimbul de ulei periodic?

Vezi ca e un topic deschis de mine si gasesti acolo cateva informatii despre segmentare, desi a ta pe diesel, unele chestii se aplica si la motorul tau, dar eu cred ca nu isi are rostul sa faci o segmentare, deoarece lafel cum am zis mai sus, motoarele diesel au si combustibilul uleios fata de benzina si asta implicit ajuta la ungerea motorului, rezultand o durata de exploatare mai mare aka fiabilitate.

Parerea mea este sa te duci s-o pui pe tester, ca sa fi sigur ca problema nu vine din alta parte.

Asteapta parerea si celorlalti baieti de pe forum, probabil au avut si ei aceeasi problema la un moment dat.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu sigur ca m-ai inteles: deci pornesc masina la rece si daca nu tremura la pornire, tremura aproximativ dupa 2-3 minute de mers (cand stationez la vreun semafor, deci tot relantiu, tremura doar la stationare). Ca si manifestare, odata la 1-2 secunde are o zvacnire ce se simte si in scaun(cand zvagneste imi urca acul la turometru) , etc. Dupa ce se incalzeste motorul, nu mai are nici pe dracu, totul functioneaza ok, motorul merge rotund. Am fost la un service si a pus-o pe tester si mi-a zis ca am corectii cam mari pe 2 dintre injectoare(2.8 respectiv 1.2 ). Apoi s-a verificat la masina compresia si mi-a zis ca nu e ok. Nu ma pricep exact, ceva valori erau duble, etc. M-am uitat in cartea service: uleiul s-a schimbat de fiecare data la 30.000km. , a avut anul trecut schimbate toate 4 injectoarele, a fost un recall 23k1 de la audi si a mai avut filtrul de particule schimbat. Tot service-ul e facut la audi, am verificat. Chair daca  masina are km ,cand am vazut ca si injectoarele au fost schimbat, filtru, nu m-am gandit ca o sa am curand probleme cu ea dar..surpriza.

Modificat de f.adrian9006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt problema dupa cum descrii tu. Chiar daca au fost schimbate, exista posibilitatea ca si cele puse de reprezentanta sa fie bulite si trebuie iarasi schimbate . Am citit niste cazuri pe net in care si americanii se plangeau ca masinile lor au probleme la motor, chiar daca erau inca in garantie. Dupa ce s-au facut "recall"-uri si s-au schimbat anumite piese, masinile tot ramaneau cu buba...asta cel putin la cele pe benzina.

Daca tot ti-au zis aia ca nu sunt reglate cum trebuie, dc nu le-au reglat ei corect?

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele au fost schimbate in germania de catre fostul propr. Cand am dus masina la mecanic aici la noi, o vazut de problema cu injectoarele dar nu m-am grabit sa le schimb, ca o zis ca poate sa mai fie si de la compresie. A masurat compresia la rece si e 30 si mi-o zis ca in carte zice(se recomanda) sa fie 18. Asta inseamna ca ceva segmenti nu sunt ok(ceva segment nu spala "camasa" cum trebuie si se mareste compresia, ceva de genu). Si deja nu stiu daca merita sa ma apuc de ea sa o fac ca parca vad ca nu ies sub 2000euro, asta daca injectoarele le cumpar second(am  vazut ca sunt ceva service-uri care le reconditioneaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian.

Ia si verifica avansul, corectia de 2,8 e cu -/+ ? pt.ca si asta conteaza, apoi ca sa fi sigur ca e injectorul de vina muta l de pe un cilindru pe altul sa vezi daca se muta si valoarea/compensarea lui, mai e de verificat si cablajul din chiulasa etc.

Duminica placuta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am rezolvat, avansul a fost problema. A fost reglat si acum totul e ok. Multumesc pentru ajutor. :-)

Modificat de f.adrian9006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare.

Vin si eu cu o problema legata de turatie. Am un A4 din 2002 1.9 TDI AVF. Problema mea e ca dupa ce iau piciorul de pe acceleratie, masina mai sta turata cam 1 secunda, dupa care incepe sa scada turatia... E destul de enervant pentru ca simt ca nu raspunde promt la comenzi... Puteti sa imi spuneti care ar fi cauza?

Merci mult!

Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... fa o scanare intai, sa vedem daca ai erori stocate pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am erori pe engine... am facut deja multe scanari :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. In blocurile de masura de pe Engine, au verificat principalele valori, daca sunt in parametrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut scanarea.

Poti te rog sa imi spui la ce parametrii sa ma uit in special? Pot face o noua scanare pentru ca am interfata VCDS.

Poate ar trebui sa fac un LOG in mers, sa urmaresc ceva parametrii in functie de acceleratie, dar nu sunt asa experimentat cu asta, poate cu putin ajutor...

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa intelegi niste chestii acolo si cum sa le interpretezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun ca nu sunt chiar la nivel ZERO :D. Am ceva habar de ce se intampla acolo, tocmai din acest motiv as vrea sa invat mai multe, pentru ca ma pasioneaza...

Deci, are cineva bunavointa sa imi dea o indicatie legata de ce valori sa urmaresc si daca e de facut log in mers, ce parametrii sa afisez in grafic? :D

 

Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu informatii,

 

Am facut asta seara o scanare. Dupa cum am zis, nu am nicio eroare pe ENGINE... :(

 

Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 JL
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1519  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 6AD02C5B16EFEF489F1
   WAUZZZ8E52A244271     AUZ6Z0B0016066
 
No fault code found.
Readiness: 0 0 X X X 
 
La Mes. Blocks nu am vazut nimic anormal, toate valorile citite se incadrau in cele specificate ce apareau in fereastra.
Are cineva idee cum as putea sa rezolv problema cu decelerarea intarziata?
 
Merci!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Va salut! De ceva timp am o problema la masina( Audi A4, B6, 2004 1.8T) . Masina sta turata in 2000rot/min la relanti. 

Context: La inceput statea pe la 1200, in timp a crescut si a ajuns la 2000. Check engine ul este si el aprins iar in momentele foarte rare cand scade sub 1000 rot/min masina incepe sa tremure. Mentionez ca masina are montata o instalatie de gaz si mai mentionez ca am dus o pe toate testerele posibile si totul apare ca e in regula.

Inca un lucru, toate aceste probleme au inceput sa apara dupa ce masina a mers cu peste 210km/h

 

Update: A inceput sa se auda un sunet pe care masina il produce si cand sta pe loc si il asimilez cu un "sss-it

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pe unde trage aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!