Jump to content

Golf GTI


BH17DNB

Postare recomandată

mersi :)

sincer nu stiam la ce sa ma astept, dar am folosit 3 litrii de benzina sa il curat, dar tin minte ca am citit pe undeva ca ii bine sa cureti intercooler-ul 1 data la 2 schimburi de ulei.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ar fi trebuit sa gasesti un racord flexibil de 72 sau 63 pentru ca vad ca ai ramas cu cel original. DP-ul in configuratia asta nu va avea chiar efectul dorit + ca sigur vei avea probleme cu racordul cel vechi. Parerea mea e ca trebuia modificat si colectorul conic de pe flansa. :) Multa bafta si poate ne vedem la Cluj peste vreo 2 saptamani.

Link către comentariu

Mersi de sfat, dar nu ii racordul original, are diametru de 63 numa ca nu ii nou ci am facut eu rost de el.

Flansa aia nu o schimb inca, eventual in toamna cand as vrea sa schimb si turbo-ul.

Ne vedem pe la cluj daca o sa fiu in tara.

Link către comentariu

intradevar,pt turbina K03s DP trebuie facut pe 70,racordul fiind pe 72....asta stiu de la baietii care urmeaza sa imi faca evacuarea.

Link către comentariu

daca se pricep baietii mergi pe mana lor, eu mi-am facut temele de casa inainte sa ma decid pe DP de 3 inch, asta fiind bun pt orice fel de turbo mai mare si limita maxima la k03s (cum am eu racordul mai mic)

Link către comentariu

Arata foaaaaarteee bine masina! Golf 25th. Uauuuuuu!

Succes in modificari!

Link către comentariu
  • 2 months later...

foarte tare masina, poate ne intalnim intr-o zi sa o vad mai indeaproape... :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intradevar o masina de colectie !

Titus, kitul pt DV relocator la ce te ajuta? E greu de montat?

Numai bine,

Razvan.

Link către comentariu
  • 6 months later...

Nu ajuta la nimic ca a relocat DV-ul din ce stiu eu..poate gresesc..Pune ceva poze cu FMIC-ul te rog ca am montat si eu si nu imi place..il voi da jos curand..mai ai cumva intercoolerul OEM?as avea nevoie de unul pentru un proiect.

Link către comentariu

Relocarea DV-ului ajuta prin urmatoarele:

"By relocating the valve in this way there are two benefits. Firstly, due to operating in lower temperatures the longevity of the valve is increased. Secondly, after relocation, the air that is recirculated back into the intake tract to the turbo will be cooler. Cooler air has a greater density. The greater the density of the charge mix in the cylinder the more power generated on combustion." - http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=260301&product=FMDVRLK

daca nu il prindeam la un pret f bun cu tot cu forge splitter nu il cumparam, si de montat ii chiar usor. ceea ce mi-a placut la el ii ca mai degongestioneaza zona din spatele motorului.

intercoolerul oem il mai am da nu il vand ca nu se stie cand ma sucesc si vreau sa fac iarasi masina stock.

aici is 2 poze in care se vede ceva mai bine intercoolerul si o poza cu compartimentul motor unde poze vedea ceva din tubulatura o poti face custom la tipi care fac evacuari.

th_IMG_0017.jpg th_IMG_0032.jpg th_DSC03419.jpg

Link către comentariu

Trebuie sa iesim o data cand ai vreme sa-ti fac niste poze la bolid ,ca e vreme buna acuma !

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Frumoasa masina. Cum s-a mai zis: de colectie!

Dar: gaseste prin Cluj facultatea de arte, da-i de-o bere la un student de anu` 2 si te rezolva cu niste poze, ca e sarac topicul in asa ceva! :P

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Hello,

Felicitari pentru masina. Ce "melc" are? Impinge foarte bine pe 3 si 4 am vazut :icon_thumleft:

Link către comentariu

Felicitari pt Arad , Titus !!! Te astept la Oradea sa mai umplem topicul cu niste poze frumoase , cam duce lipsa de poze :))) !!!

Link către comentariu

Cum s-a descurcat ?Baga Titus niste timpi aici ,sau care stie!

Link către comentariu

Locul 2 la categoria lui, un timp de 13.4 daca bine tin minte. Felicitari pentru premiu :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Hello,

Felicitari pentru masina. Ce "melc" are? Impinge foarte bine pe 3 si 4 am vazut :icon_thumleft:

Mersi! Melcu ii T3/4 50trim china de pe ebay, si da, adevarul ii ca pe 3 si 4 trage bine ca atunci reusesc sa pun si eu puterea jos cum trebuie cu rahaturile astea de cauciuri :P

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu
RazvanBlade

Bv Titus ! Abea astept sa vad 2-3 video.

Cu ambreiaju cum ii, l'ai schimbat pana la urma?

Link către comentariu

felicitari pt.masina!..e racheta..:)..am vazut-o la arad...bravo inca o data!.. :icon_thumleft:

Link către comentariu

felicitari pt prestatia de la Arad! si sunt sigur ca poate mai bine masina daca te mai inveti cu ea si iti iei niste cauciucuri adecvate.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Bv Titus ! Abea astept sa vad 2-3 video.

Cu ambreiaju cum ii, l'ai schimbat pana la urma?

Nu, ii ala stock :)) cand moare l-om schimba cu ceva mai decent :P

multumesc de urari si da si eu sunt sigur ca poate mai bine masina cu niste cauciucuri bune si mult mai mult exercitiu si antrenament din partea mea.

si o poza frumoasa facuta de colegul zib3r:

post-81551-0-15376900-1337621985_thumb.j

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!