Jump to content

Golf GTI


BH17DNB

Postare recomandată

IN primul rand zic sa lasam thread-ul omului curat.

In al doilea rand explica-mi tu ca un cunoscator in materie de masini,ce faci daca ai o limita sa zic de exemplu data de producator pentru ulei zic de 15000 de km. pe care sa zicem tu acest schimb sau il faci de obicei la un an de zile ,timp in care tu iti aproximezi ca faci acesti kilometrii,dar ai un an in care faci acesti kilometrii in decurs de 6 luni de zile din diverse motive eu stiu esti nevoit sa mergi mai mult cu masina decat de obicei,atingi aceasta limita si incepi sa vezi ca iti creste repede temperatura repede si ca te opresti la semafor si iti miroase a incins?ai mai continua sa conduci masina inca 6 luni de zile?Si in cazul in care nu mergi prea mult cu masina aceasta fiind alta varianta schimbi uleiul dupa cum are termenul de valabilitate inscris pe ambalaj.simplu.tu nu ma intelegi omule ce vreau sa zic si vrei sa te dai aici cocos.nu te mai agata aiurea te rog frumos;)

Nu vreau sa fiu rautacios cu nimeni dar sa o luam logic totusi.imi cer scuze ca discutam niste chestii unde nu trebuie.Imi cer mii de scuze DNB

Link către comentariu

Ti-am explicat cat am putut de clar mai sus ce inseamna LL si ce insemna interval normal de schimb.

PS: :offtopic: Cu siguranta din cauza ca ai tinut tu acel ulei 13.000 km la interval de un an ti-a mirosit rau a ars masina de afara, ti-a pornit ventilatorul pe timp de iarna si iti creste repede temperatura repede atunci cand te opresti la semafor. Sa fim seriosi... Eu zic sa cauti problema supraincalzirii in alta parte nu in uleiul pe care i-l folosesti.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Nu ne intelegem deloc vad:)) vrei sa fii capos man.voiam sa spun doar ca nu e bine sa tii totdeauna cont de ce spune producatorul pentru ca nu ii chiar asa si e bine sa fii mai precaut daca tii la masina ta,si ca in cazul in care fortezi numarul de kilometrii la care obisnuiesti sa faci schimbul nu ai decat tu de pierdut.atata tot!atata zarva pentru ce?:))

Cat despre supraincalzire stai linistit uleiul isi pierde din proprietati odata ce mergi cu masina;) in ideea ca devine din ce in ce mai subtire.explica-ti si tu LOGIC daca vrei ce am descris mai sus nu doar asa sa tipam unul la altul te rog frumos. nu stiu ce nu ti se pare normal din ce am zis de tot esti contra.nu stiu ce nu intelegi tu.am explicat destul de bine ambele posibilitati.

Scuza-ne DNB.ai grija de masina ta!:D

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu

eu n-am treaba, ms de urari, ma bucur ca macar am mai citit despre uleiuri :P

@volnick: de unde ai luat pozele alea?

Link către comentariu

Castrol.com la "Whats the right oil for mai car si Aral Ölwegweiser. Nu au aia recomandarile alea de prosti acolo. Si daca masina a facut pana acuma LL sfatul meu e sa continui cu LL in continuare si daca nu faci km aia.

Aceeasi situatie am si eu la A6 2.7 TDI. Masina are LL si facea 28.000 pe an. Acuma am pus aceasi EDGE 5W30 si i-l schimb la 1 an si 8-10 luni. Oricum nu o sa ajunga ea la 30.000 in intervalul asta ca nu mai face ea kilometrii aia anual. Daca ajunge la 17.000 km in perioada asta de aproape 2 ani.

Am gasit in data sheetul de la Aral si de aceea am zis de completarile din regimul LL: "Noua formulă a produsului prevede intervale de schimb al uleiului de până la 30 000 km, cu completări mici de ulei pe parcurs."

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

revin cu o intrebare:

la mine la masina incape/potriveste rezervorul de 5.5l de lichid de parbriz ( 1J0 955 453 L )? - ca asta de 3l care il am acuma ma dispera la culme ca mi se goleste cand mi lumea mai draga, si si destul de des.

Link către comentariu

se potriveste, nu are nimic in plus decat marimea mai mare, si un locas pentru pompa mai mare secundara care trimite lichid catre spalatoarele de far

Link către comentariu

daca vrei sa comanzi acel rezervor,posteaza te rog si pretul

montarea cat de dificila e?

Link către comentariu

eu as cauta la dezmembrari rezervor dinala.

montarea sincer nu am idee, da nu cred sa fie prea usoara.

Link către comentariu

sa stapansesti sanatos masina.e o minunatie de masina.am si eu una identica,numai ca eu nu mai am jantele BBS si am schimbat suspensia cu una KW inox line + soft SKN...

chestia cu pornitul greu la rece mi se intampla si mie..cred ca de la bujii...nu stiu inca ce sa zic..astept sa le schimb( 60 lei bucata pe NGK)

multi km in continuare...eu mai am pana ajung la km tai :D

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Au mai sosit niste jucarii pt masina:

th_DSC03002.jpg

cred ca o sa le montez la oradea, ca aici la cluj nu am o cheie tubulara de 16 :(

intre timp am curatat marginea de la numar cu diluant si l-am lipit cu banda dubla adeziva, chiar arata neasteptat de bine, mai ales cu ledurile care l-am pus la numar.

th_DSC02999.jpg th_DSC03000.jpg th_DSC03001.jpg

Link către comentariu

Mergi la un service pt ca trebuie dat scutul jos, si pana sa folosesti cheia de 16 ai nevoie de o scula de umflat niturile... asa prinzi saibele alea in care bagi suruburile. Nu toate service-urile o au dar la reprezentanta o gasesti sigur

Link către comentariu

alti bani alta distractie...

Scut nu am, eu din cate am citit pe un forum seat din uk, aia ziceau acolo ca piulitele/nituri se largesc singure cand strangi surubul in ele si astfel se strang de sasiu, oricum iti dai seama ca nu o sa risc sa-mi las jucariile pe drum dupa ce am dat atatia bani pe ele...

Link către comentariu

Insurubeaza cu mana si o sa vezi ca intra surubul si nu se umfla nimic :D Este un fel de patent cu un cui in capat. Cand ii apropii bratele acel cui care intra in saiba se largeste si umfla nitu de puntea fata. Dupa pui bara cu buretele in jos si o strangi cu cele 2 suruburi dupa care vii cu scutul. Daca tot nu ai scut deloc ceea ce mi se pare destul de rau cauta unul de metal. Exista replici dupa cel original care vin foarte bine si isi fac treaba.

Link către comentariu

ca bine zici :P pana acuma nici nu am apucat sa le scot din ambalaje.

scula aia minune ii ceva de genul asta? http://www.julie.ro/product/38/20000678/Cleste-Batut-Nituri-Santo-9-5.html ca stiu pe cineva care are dinasta.

chiar as incerca sa economisesc banii de montaj, ca as putea face altceva cu banii respectivi.

aici ii link-ul unde scrie ca se umfla nitul ala magic: http://www.seatcupra.net/index.php?option=com_content&task=view&id=509&Itemid=6 :(

edit2: luand in calcul principiul aratat aici: ar trebui sa functioneze: http://www.carolinarovers.info/index.php?option=com_content&view=article&catid=81:miscellaneous-tips&id=259:make-your-own-rivnut-tool&Itemid=150

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu

Da ceva de genul. Incearca, nu ai nimic de pierdut daca zici ca ai pe cineva care are...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
  • 2 months later...

Frumos 1,8 :).Il admir de fiecare data la intruniri .Esti cam zgarcit la poze !

Link către comentariu
volnick1986

Superba masina!

PS: Multumesc mult pentru ca te-ai chinuit cu torpedoul! Raman dator! :)

Link către comentariu

Mersi de aprecieri!

poze cu masina o sa mai pun cand ajung la cluj.

@volnick: cu placere! :)

Link către comentariu
Publicat (modificat)

cum nu am mai postat de mult si mi s-a reprosat acest lucru, mai stergem un pic praful pe aici.

In ordine cronologica:

- am montat cu succes bara de rigidizare de cupra R la Oradea

- am schimbat vasul de lichid de parbriz cu unu de 5.5L pt ca al meu picura apa.

- am reparat scaunul din partea soferului deoarece era un plastic rupt in el si aproape mi-a mancat materialul de pe scaun

th_31032011.jpg th_31032011001.jpg

si rezultatul final dupa ce am inlocuit plasticul cu o bucata de furtun de gradina si buretele lipsa cu ceva material recomandat de maica-mea :P

th_31032011002.jpg

- niste poze oarecare:

th_DSC03011.jpg th_DSC03012.jpg th_DSC03013.jpg th_DSC03014.jpg th_DSC03015.jpg th_DSC03016.jpg

- am luat kitul de relocare al DV-ului si un BOV split-R forge de la un coleg de pe forum, asa arata dupa ce l-am instalat:

th_11042011.jpg

- cum am ajuns la Oradea de pasti, am profitat de vremea buna si timpul liber ca sa-mi scurtez furtunul de la admisie la intercooler ca se gatuia pt ca era prea lung:

th_DSC03145.jpg th_DSC03146.jpg th_DSC03147.jpg

- am profitat de ocazie sa spal si intercooler-ul pe interior ca sa ma stiu impacat ca ii curat si fara ulei

th_DSC03148.jpg

- daca tot eram la capitolul curatenie, mi-am desfacut contra-aripile si am fost socat de cat pamant era acolo:

th_DSC03149.jpg

- am mai inlocuit niste coliere care deja dadeau semne de oboseala plus ca am curatat cateva dintre furtunele de la PCV daca tot am dat jos colierele si am curatat si motorul:

th_DSC03150.jpg

- ca si ultimul update/modificare la masina, am refacut downpipe-ul de 3', am eliminat catalizatorul si toba intermediara si am inlocuito cu teava de 2.5' si acuma astept sa imi faca o finala sport si am terminat cu evacuarea:

th_06052011004.jpg th_06052011005.jpg th_DSC03151.jpg th_DSC03152.jpg

- pe post de incheiere o poza de la una din intalnirile vwforum din cluj:

th_DSC03033.jpg

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu

Felicitari pentru ca iti dedici din timp sa ai grija cum trebuie de masina. Sa cresti numarul de km exponential fara probleme!

Cum arata intercoolerul ca o sa fac si eu operatiunea asta, era murdar tare?

Link către comentariu
kustom_kulture_addict

spor la treaba in continuare :Driver:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!