Jump to content

Golf GTI


BH17DNB

Postare recomandată

vad eu cum mai dau de bani ca nu ii prea roz situatia si schimb si termostatul sa stiu o treaba, desi momentan imi merge bine acul fara fluctuatii, dar la banii astia prefer sa fiu sigur.

ieri ce am spalat masina, daca a ramas cat de cat curata ii fac si niste poze.

Link către comentariu

Frumos exemplar. Faci parte dintr-un grup select al posesorilor de mkIV GTI si dintr-un grup totodata foarte restrans, cel al posesorilor de Edition 25; daca nu ma insel, e singurul de culoare neagra. S-o conduci sanatos! :)

Cred ca o sa fie foarte greu pentru VW sa se autodepaseasca cu actuala generatie, astfel incat peste 8-10 ani sa poti spune despre 6 ceea ce se spune acum despre 4: 'Asta da calitate!'.

Drum bun!

Link către comentariu

Mersi mult de urari!

si mai pun niste poze cu masina in starea actuala, adica plina de zapada

th_DSC02919.jpg th_DSC02920.jpg th_DSC02921.jpg

th_DSC02922.jpg

deja atata is de satul sa o curat de zapada de 5-6 ori pe zi, abia astept sa vina primavara.

Sarbatori fericite tuturor.

Link către comentariu

sper tare masina!

sunt de 16 jantele de ianra asai?

cam ce consum ai asa orientativ?

simti vreo diferenta de consum intre jantele de 16 si cele de 18?

ce dimensiuni au BBS-urile de 18?

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

da, astea pe 16 sunt de iarna cu dimensiunile de 205/55 R15

consumul ii cam 13-14, ar putea fi mai bun daca s-ar misca mai cu talent astia cu dezapezirea si la ce noroc am, trebuie sa circul fix cand ii mai rau, dar cand traficul nu ii dezastru 11-12.

diferenta de consum sincer nu am observat, dar sincer spun ca nu m-am plimbat decat 1 saptamana cu alea pe 18, consumul la drum intins insa ii cam la fel.

astea pe 18 au dimensiunile 225/40 R18

Link către comentariu

Un mic cadou primit de la un prieten:

th_DSC02924.jpg

Am luat si un termostat ca sa-l schimb cand se mai incalzeste un pic pe afara, sau cand imi fac niste curaj.

th_DSC02925.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

ms :)

din pacate am dat de o problema: venind de la cluj spre oradea, la negreni mi s-a aprins becul de la ulei si am fost anuntat sa verific uleiul, zis si facut, surpriza mare, nivelul sub minim, era sa lesin pe loc, am stat pana s-a adunat iarasi uleiul si baia de ulei si am pornit extrem de incet la drum, si la alesd am reusit sa gasesc ulei de zascozitatea care o am si eu (5W30), singura problema fiind faptul ca in masina este shell helix, iar eu din nevoie am completat cu mobil 1, deorece chiar nu doream sa fac praf motorul.

de cand am completat cu mobil 1 am observat o crestere a consumului, ( am remarcato mai ales la relanti, cu motorul incalzit perfect, nu imi consuma mai putin de 1.4 l/h cand in mod normal acest consum era 0.9,1,1.1 l/h)

intrebarea mea este urmatoarea: acuma ca am amestecat uleiurile, este absolut necesar sa-i fac schimbul de ulei? unii mi-au zis ca n-are nimic, alti mi-au spus sa-l fac neaparat.

chiar as dori sa aud mai multe pareri, deoarece 5l de castrol 5w30 chiar nu este o distractie ieftina...

va multumesc anticipat

Link către comentariu

In locul tau as schimba uleiul, chiar daca e o distractie putin costisitoare...mai bine stii o treaba, si nu vei avea probleme in viitor... cati km mai ai pana la revizie?

Modificat de roby87
Link către comentariu

Cel mai bine schimba uleiul.Ai sa vezi ca poate a facut si spuma de la combinatia dintre Shell si Mobil.

Link către comentariu

@jmf Masina are in carte prevazut service-ul in regim LL. Din cate am vazut eu a pus in ea Shell Helix 5W30 504.00.

@BH17DNB Ia un EDGE 5W30 504.00 si un filtru si schimba tot uleiul. Eu am luat acest ulei in vara din Cluj la 200 lei bidonul de 5L. Un filtru de ulei e cam 25 de lei. Daca vrei te ajut cu un nr de telefon.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

200 ron 5L?

eu azi m-am interesat si am gasit cu 70 ron litrul.

oricum, la oradea voi schimba uleiul, o sa caut pana gasesc mai ieftin.

Link către comentariu

Pe strada Octavian Goga vis-a-vis de poligon este un magazin. Acolo mi-am luat ultima oara consumabilele pentru masina, au fost cele mai ieftine. Poti incerca acolo.

Link către comentariu

o sa ma duc maine sa vad niste preturi si acolo, si o sa-l sun si pe mecanicul lui maicamea, ca din cate tin minte, era si ala ceva distribuitor de uleiuri...

Link către comentariu

Azi am dat de cineva care o zis ca poate face rost de ulei mai ieftin. Zi-mi ce ulei pui in masina si o sa-l intreb maine sa vad la ce pret are.

Link către comentariu

Eu as vrea sa pun Castrol Edge 5w-30 Longlife 3 sau Aral SuperTronic 5w 30 Longlife III, ma cam trage ata spre aral fiind singurul made in germany (nu UE) + pretul.

Asa in mare in legatura cu uleiul am gasit in cluj la un coleg aici: http://vwforum.ro/topic/63215-vand-uleiuri-castrolaralmobil-si-altele/ si mi-a mai fost recomandata firma asta: http://www.selectroprod.bizoo.ro/, amandoi avand preturi bine mai bune decat ce am vazut prin oradea.

Link către comentariu

nu stiam ca e neaparat necesar ulei long-life la motorul asta.

parca sa zic ca avem acelasi motor, si la mine in carte sunt date mai multe variante de ulei printre care si 5w40, cu norma vw 502.00

daca tot nu tii uleiul peste 20000 km(ceea ce ar fi cam aiurea la traficul si conditiile din romania), nu vad de ce ai baga long-life.

baga un 5w40 bun pe care il schimbi la 10000 si motorul va fi mai fericit decat cu un long-life schimbat la 20000. e doar o parere, si eu am citit pe forum o groaza si aici si pe altele pana m-am hotarat ce sa bag in ea si dupa ce am citit si rascitit,esential mi s-a praut ca ar fi ca uleiul sa aiba norma vw recomandata la motorul tau, respectiv 505.01, 502.00 505.00, depinde ce e recomandat la tine.

http://avtodetalu.ru/d/98667/d/mobil10.jpg eu d-asta am bagat, 5w40 cu norma 502.00 si 505.00 si imi sta consumul la relanti cu motorul cald la 0,8-0,9 . cand e foarte frig afara imi arata 1,1 cu motorul cald. mi-a consumat vreo 250gr in 8000 km.

am oscilat intre mobil si aral, dar am ales mobil...chestie de moment, nu de logica. aralul la fel ma incanta si pe mine, ca scrie "made in germany" nu UE, cum scrie pe castrol(pe acre apropo nu am incredere absolut deloc) . am vrut sa bag motul 5w40 despre care am citit ca ar fi cel mai bun, si asta voi baga la urmatorul schimb, cand l-am facut pe primul nu am gasit pe stoc si era urgent sa fac schimbul.

ca sa previi incidente de genul cum ai patit acum, ia-ti un litru de ulei in plus, sa ai de rezerva in portbagaj,dupa schimb, cu speranta ca nu vei avea nevoie de el totusi.

+ pe mine baietii de pe forum cu 1,8t m-au sfatuit sa am la mine o bobina de rezerva . i-am ascultat si bine am facut, doar ca mi-au picat 2 in aceeasi zi. dar in 3 pistoane te mai tarasti cu masina. in 2 nu prea :(. asa ca iti zic si eu ce mi-au zis si mie altii....ia bobina in portbagaj :). odata si odata tot vei avea nevoie de ea.

Link către comentariu

"baga un 5w40 bun pe care il schimbi la 10000 si motorul va fi mai fericit decat cu un long-life schimbat la 20000" Bun sfat! Sapt trecuta am vazut tachet distrus de schimburi facute la intervale long-life. Eu zic ca merita un maxim 600 ron in plus PE AN ca sa fii linistit ca uleiul e ok.

Link către comentariu

pana la urma am pus ulei long life (castrol edge 5w30) dar sub nici o forma nu voi schimba uleiul la intervalele long life...

Mecanicul mi-a spus ca in caz de maxima criza/lipsa de fonduri/etc sa-l tin 15.000.

cu ocazia asta am schimbat si termostatul, baga frumos caldura, consumul a scazut un pic, deci toate bune si frumoase momentan.

Weekend placut sa aveti!

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos!cat despre ulei sa nu ajungi la 15000 cu el...iti spun eu din propria experienta la motorul meu Castrol 5w40 pe la 13000 km a inceput sa miroasa rau a incins de afara!si sa imi porneasca ventilatorul pe timp de iarna.faceam schimbul de obicei la 10000 dar din motive financiare am fost nevoit sa il fortez putin.si deci iti zic nu-ia a bine sa tii un ulei 15000.parerea mea.

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu

@DjGeooo Ce ai pus tu e ulei de interval normal. Tot acela i-l pun si eu si schimb la 1 an indiferent de km. De ex anul trecut am facut 8500 km si l-am schimbat la un an fix!

Asta e ulei LL totusi. E alta poveste. Cum sa bagi ulei LL si nici nu ajungi la 15.000 cu el??!! Eu cred ca voi glumiti....

(Repet) Masina lui DNB are in cartea ei prevazut interval de service LL. Asta inseamna 30.000 km sau 2 ani indiferent de nr de km.

Sa va traduc. Indiferent ca faci 17.000 sau ca faci 28.000 la 2 ani tre sa i-l schimbi.

Uleiul LL e diferit fata de cel cu interval normal si nu ii face bine motorului sa fie schimbat mai repede ca asa ne taie capu pe noi! Sau pe cealalta parte daca in 2 ani ai facut cu el doar 17 mii (sa zicem) i-l schimbi.

O alta chestie. La intervalele de schimb LL zice ca e posibil sa completezi pe parcurs. Asa ca.. poate de aici a fost problema ta in primul rand.

Sfatul meu: Schimba-l la 25.000-27.000 km maxim sau un 1 an si 8-10 luni indiferent de km cu completarile pe parcurs.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Am inteles foarte bine ca foloseste alt tip de ulei nu CA AL MEU dar am dat exemplul meu pentru ca asa este in toate cazurile!

"Sa va traduc. Indiferent ca faci 17.000 sau ca faci 28.000 la 2 ani tre sa i-l schimbi." Uleiul nu se schimba la interval de timp se schimba cand faci kilometrii asta sa fie clar!;) ca daca faci 2-3 drumuri in afara in cateva saptamani ai deja un numar mare de kilometrii parcursi, Spania sa zic ai deja la dus intors aproximativ 6000 si cv de km.deci sa fim seriosi.Viata uleiului este data de timpul in care functioneaza motorul nu ca iti sta masina in fata blocului degeaba si a trecut timpul. Numai bine!

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu

deci sa fim seriosi.Viata uleiului este data de timpul in care functioneaza motorul nu ca iti sta masina in fata blocului degeaba si a trecut timpul.

Atunci tu lasa-ti in motor un ulei 4 ani daca faci 2000 pe an. Dupa tine nu are rost are sa i-l schimbi daca ai facut doar 8000 in 4 ani nu?

In regim normal de 1 an/15 mii clar ca daca faci aia 15 mii in 4 luni i-l schimbi.

Eu zic sa te mai documentezi si dupaia discutam pe topicul de uleiuri ca nu are rost sa poluam aici topicul omului aiurea.

post-37459-0-85968800-1295734901_thumb.j

post-37459-0-28657500-1295734905_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!