Jump to content

Martor bujie incandescenta


sdondas
 Share

Postare recomandată

salut ,am aceeasi problema cu switch ul asta de frina,..mai precis martorul bujii incandescente aprins intermitent,si  fara lumini pe frina...am schimbat switchul si acum imi ramin stopurile pe frina aprinse,vreo idee ceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    11

  • ultimu_neuron

    9

  • adrry

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

switch defect sau nu l-ai montat cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai apasat pe tija switch-ului inainte sa il montezi ......sigur nu mai merge corect. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand spune ce marca si cod de switch ai pus... sa vedem daca are tija reglabila sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna colegi.Am avut probleme cu A/c ca nu mergea,am avut o eroare pe Ect si am schimbat senzorul de temperatura.Pana sa schimb senzorul am strapat contatele pt. a functiona aerul condiționat.Mi-a cumpărat fratele meu senzor Topran,desi eu am zis sa ia Swag.Am măsurat senzorii si au rezistente diferite.Acum când pornesc prima data masina dimineata martorul de bujii sta aprins cam mult,la fel cum statea celalat iarna.Stiu ca bujiile sunt comandate de senzorul de antigel,dar mi se pare ciudat,la iarna o sa stau 5-10 minute PE bujie sapornesca??Am verificat becuri,swich frana sunt Ok,eroare nu am PE engine,am scanat.Cu senzorul de antigel am avut unele problems,a avut contactele oxidate,am curatat,dat cu spray de contact si-a revenit.Ce sa fie?

mulțumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de temperatura defect ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On ‎28‎.‎11‎.‎2015 at 21:04, amsoryc a scris:

Eu nu mă pricep, dar o să-i întreb pe cei de la service dacă au făcut treaba asta?

Menționez că după încă aproximativ o săptămână i-au dat de cap la problema cu alimentatul pompei de injecție, aceasta a fost din mufa din spatele acumulatorului unde pătrunsese apă în urma unei spălări a motorului cu ceva timp în urmă, câteva luni de zile. Unul din fire din cauză că apa la ros nu mai conducea 12 v ci vro 2v. A fost eliminată mufa, s-a făcut legături pe direct și s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

am o problema

martor bujii incandescente lumineaza intermitent, martor engine aprins permanent

motorul merge normal

luminile pe frana functioneaza normal

care e treaba cu acesti martori aprinsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus un tester ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am pus tester

mai avea un simptom anterior si anume nu pornea uneori din prima cand era motorul cald.

poate nu au legatura cele doua probleme

 

Modificat de VME
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am precizat faptul ca am observat aprinderea celor doi martori dupa ce am cuplat o remorca.

am verificat ulterior instalatia masinii, a remorcii, toate OK.

nu de stingea nici dupa decuplare remorca

azi am cautat tester sa o duc

dar pana am gasit martorii s au stins, pe la pranz, am mers circa 50 km

tot timpul motorul a mers ok.   o las asa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Am urmatoarea problema:

 De cand au scazut temperaturile masina nu mai porneste la prima cheie ( cu cat e mai frig cu atat porneste mai greu). Porneste la a doua sau a treia si da cu un pic de fum alb. Daca a apucat sa porneasca si opresc motorul dupa porneste la sfert. Am schimbat baterie varta mai mare decat originalul, bujii beru si releu bujii hella, fara nici un rezultat. Problema e ca, cum zic colegii am observat ca spira de la bujii sta aprinsa 2-3 secunde chiar daca e frig sau cald. Pe tester nu imi da nici o eroare. Am incercat cu o bujie noua bagata in rampa si minus de pe baterie si nu se incalzeste deloc( nu primeste curent). Sa fie oare senzorul ala de temperatura ??? Multumesc. Unde se afla si cum se schimba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil să fie senzorul decalibrat și pentru asta nu o să stocheze eroare. Trebuie sa te uiți cu VCDS dimineața înainte să o pornești, doar cu contactul pus, in Measuring Blocks pe Engine pe grupul 5 sau 7 , nu mai știu exact, este un grup unde sunt date toate temperaturile: combustibil, aer admisie și antigel. Toate temperaturile astea trebuie sa fie apropiate și în concordanță cu temperatura exterioara. 

Daca nu ai VCDS la îndemână fa următorul text: scoate mufa de la senzor și pornește așa. In principiu ar trebui că martorul de bujii sa stea aprins destul de mult, vreo 5-6 secunde și mașină sa pornească perfect ( testul asta îl poți face oricând indiferent de temperatura exterioara sa a antigelului, doar că nu va mai fi evidenta influenta asupra pornirii, doar a timpului de acționare a bujiilor). Daca se întâmplă asta ai răspunsul la întrebare.

 

Pentru pozitia senzorului zi ce cod are motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor: axr...octavia 1 2009 1.9 tdi 100 cp

 

Din pacate nu am vcds la indemana asa ca o sa incerc varianta cu mufa scoasa de la senzorul ala , doar ca nu prea stiu unde se afla exact( undeva pe motor in antigel). Daca e scoasa mufa asta ar trbui sa fie alimentate bujiile continuu?? Mersi de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde am indicat cu săgeata.

4 hours ago, stelyk said:

Daca e scoasa mufa asta ar trbui sa fie alimentate bujiile continuu?

Nu continuu, dar destul de mult ca să poţi face unele verificări (cu mufa scoasă ECU simulează o  temperatură de -40 grade şi ţine bujiile acţionate la timpul maxim, vreo 6 secunde sau cevamai mult).

Dacă schimbi senzorul să faci un mic dispozitiv dintr-o pîlnie înfiptă într-un furtun  cu care să recuperezi antigelul care va curge (sau să nu curgă aiurea). Pui pîlnia sub senzor pentru s-ar putea să nu ai loc să foloseşti vreun recipient pentru colectarea antigelului.

Dar mai întîi vezi ce se întîmplă cu mufa scoasă.

1968589217_AXRG62.thumb.JPG.ffc03944da587da39fbd624afeb7bae4.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!