Jump to content

Martor bujie incandescenta


sdondas
 Share

Postare recomandată

Sigurantele le-ai verificat? ca in switch sunt 2 circuite si nu vad nimic legat de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    11

  • ultimu_neuron

    9

  • adrry

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu le-am verificat. Ma uit maine si la sigurante. Te referi la siguranta pt ABS/ESP?

Am scanat modulul ABS si nu avea nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P sa-ti postez mai tarziu sig la care sa te uiti.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vedem daca are treaba cu sigurantele.... altfel, pur si simplu, nu trimite informatia catre ECU - are probleme circuitul catre ECU.

Sigurantele le poti verifica si tu - cele din stanga bordului - dar nu cred ca acolo o sa fie problema....

Cu VCDS-ul, poti verifica in blocurile de masura de pe Engine, campul 006, daca vede sau nu pedala de frana - daca se fac ambii biti, din 00 cand apesi pedala de frana 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P sa-ti postez mai tarziu sig la care sa te uiti.

Sent from my  using Tapatalk.

S13 si S243

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele 9, 13 si 43. Toate sunt in regula. Am scos siguranta 13 si cand am pus contractul, mi-au ramas martorii de ABS si de ASR aprinsi in bord si, avand frana de mana trasa, a inceput sa clipoceasca si martorul ei si sa piuie buzzerul. Am pus siguranta la loc si si-a revenit cu ABS-ul.

Pe modulul Engine am scanat si am gasit doua erori. Din pacate, cum ziceam mai sus, am versiunea shareware care nu-mi arata decat doua erori...una explicata iar la cealalta doar codul.

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Tuesday, 08 January 2013, 17:29:16.

Control Module Part Number: 038 906 012 CL

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 3359

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 31480

VCID: 5CCB1773DF33

Additional Info: TMBBP21UX32804087 SKZ7Z0C2026373

2 Faults Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

18057 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1649 - 35-00 - Please Register/Activate

Dupa o cautare pe net am vazut ca eroarea asta inseamna "Data Bus Powertrain Missing message from ABS Control Module"

Iar pe Instruments am gasit tot ceva legat de ABS

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Tuesday, 08 January 2013, 17:36:04.

Control Module Part Number: 1U0 920 811 J

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Software Coding: 19112

Work Shop Code: WSC 31480

VCID: 351DA2D71C59

Additional Info: TMBBP21UX32804087 SKZ7Z0C2026373

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Am verificat ce zicea Florin cu pedala de frana in campul 006 unde mai sunt si informatii legate de Cruise control. Cruise control care, ghici ce... nu mai functioneaza.

Cu pedala de frana libera afiseaza 0 1 0 iar cu pedala apasata afiseaza 0 1 1

Iar aici am pus digitii afisati pentru Cruise Control

Cruise off - afisa 0 in ambele campuri

Cruise on - afisa 000011 in primul camp si 1.0 in al doilea

Cruise pus pe "Resume" - 001011 si 1.0

Cruise apasat pe "Set" 000111 si 1.0

Frana apasata si Cruise on = 10011 si 17.0

De unde trag concluzia ca maneta de Cruise nu este defecta, pentru ca la orice comanda, valorile din campurile respective se schimbau. Ma gandesc ca este in relatie cu switchul de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa vedem daca are treaba cu sigurantele.... altfel, pur si simplu, nu trimite informatia catre ECU - are probleme circuitul catre ECU.

Sigurantele le poti verifica si tu - cele din stanga bordului - dar nu cred ca acolo o sa fie problema....

Cu VCDS-ul, poti verifica in blocurile de masura de pe Engine, campul 006, daca vede sau nu pedala de frana - daca se fac ambii biti, din 00 cand apesi pedala de frana 11.

eu ti-am zis ca de acolo este.....

Cumpara un switch OEM - e in jurul la 50 de lei si chiar face diferenta, fata de aftermarket-urile - care sunt la aceesi bani.... - si o sa le schimbi de te plictieseti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ma indoiam ca n-ar fi cum ati zis voi, dar am zis sa verific prima oara sigurantele, ca alea-s cele mai ieftine chestii.

Maine comand un switch OEM. Prin partile astea cred ca se duce usor la 200 de lei, dar asta e...sper sa fie doar atat si sa mearga ca inainte si sa-si revina si Cruise-ul

Multumesc baieti pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 50 lei la orice reprezentanta.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sper sa fie doar atat si sa mearga ca inainte si sa-si revina si Cruise-ul

sigur ca o sa mearga totul - inclusiv CC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat azi switch-ul. L-am montat si iar clipocea. Am fost foarte dezamagit, dar am zis sa bag calculatorul in ea sa-i sterg erorile dar, dupa vreo 2 minute de clipoceala, s-a stins singur. Am scanat-o totusi si avea erorile stocate. Le-am sters si acum e OK. La modulul 006 frana arata cum zicea Florin, si anume 0 0 0 si 0 1 1 cu pedala apasata. Cruise control a revenit la normal, functioneaza perfect ca si inainte.

Ma declar multumit ca am reusit sa o repar cu ajutorul vostru si ca n-am cheltuit prea mult.

Multumesc Florin si Al Bundy pentru ajutorul oferit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare.am o skoda din 1999 1.9 tdi slx 90 cp  si nu stiu care e check ca nu se aprinde cand pun contactu si cand pornesc sa se stinga,ma gandeam ca e scos becu din bord,am dat jos ceasurile si nu avea bec la check ,am pus bec si tot nimic,e posibil sa se aprinda numai cand sunt probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Interesante si educative chestiile de aici.

Am si eu problema cu martorul de la bujii care se stinge mai greu la pornire. Se manifesta asa in mod aleatoriu (deci nu totdeauna cand pornesc masina) iar de cand se manifesta asa cu stingere mai greu a martorului, o singura data a pornit turata cam pana la 1800 si a scazut apoi rapid la 1000 rpm la relanti (cum porneste in mod normal). Din ce am citit aici deduc caa este senzorul de temperatura al motorului...dar nu imi dau seama care e. Pe coduri sau cifre stiti care e? G62?-asta e senzorul de la lichidul de racire. G17?-e senzorul de temperatura ambientala...

Masina e Polo 6n2 ,1.4 TDI, AMF, 2001. Multumesc!

 

Vezi ca esti in aria Skoda !

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze...ma gandeam sa nu deschid alt topic pe aceeasi tema...chiar daca e vorba de Polo

Multumesc de lamurire!

Modificat de leroiv-vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica mufa, cablaj - daca totul este ok, cumpara unul Hella sau OEM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Tatal meu are o octavia 1 din 1999 de 110cp si are o problema: cand da sa porneasca martorul de bujii sta aprins 2-3 secunde, se stinge si masina porneste mai greu, iar cateodata sta aprins mai mult timp si atunci masina porneste normal (mai rar asta). De la ce poate fi? A verificat bujiile si toate sunt bune. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzorul de temperatura a lichidului de racire - G62.

 

daca nu este ok, atunci schimba-l - cumpara Hella sau original.

 

altfel fa o diagnoza sa vedem daca ai ceva erori stocate pe motor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul cum se poate verifica? Masina este la tata si n-am cum sa fac diagnoza. Mersi pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cazuri destul de dese cand la generatia VEP e o problema din calculator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Vă salut, am și eu o problemă și cei din service nu-i dau de cap,am o octavia 1 tdi cu motor alh acum 9 zile am plecat cu ea bine mersi am oprit la o locație și la plecare după aproximativ 20 minute nu a mai pornit, s-a aprins intermitent martorul buji incadescente și nici în ziua de astăzi nu vrea să pornească.Menționez că am parcat mașina într-o parcare în pantă în acea seară.Pe tester dădea ceva de can permanent și cea de a doua chestie ceva de presiune și intermitent.Am ajuns cu mașina la băieții lui Tajii de la reparații pompe injecție de pe Cuțiul de Argint nr 1 de unde au spus că nu vine curent în pompă și că pompa nu este de vină,de atunci am dus-o intru-un service unde o am de 6 zile și nu-i dau de cap. A mai pățit cineva așa ceva?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat sa ai toate alimentarile necesare la ecu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mă pricep, dar o să-i întreb pe cei de la service dacă au făcut treaba asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

Ai colegi de forum in Buc.mult mai buni decat cei din service.

Unul din ei e cel ce ti-a pus intrebarea !!!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!