Jump to content

Martor bujie incandescenta


sdondas
 Share

Postare recomandată

Atunci trebuie verificat daca ai curent in mufa , daca da trebuie facut un scurt la pini (vezi scheme electrice) si trimis curent catre becuri, dupa asta verificat daca ajunge curent la becurile din spate.

Esti sigur ca becurile sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    11

  • ultimu_neuron

    9

  • adrry

    5

Singurele becuri pe care nu le-am verificat sunt cele de la lampa de pe luneta.

Nu v-am spus un lucru pana acum (desi nu cred ca are prea mare importanta), ca aceasta problema mi-a aparut dupa ce am schimbat luneta (mi-a "explodat" intr-o dimineata); cat am mers cu luneta sparta, mergea si stopul din interior (sigur)..

Celelalte becuri le-am verificat (si chiar schimbat cu cele de la semnalizare care erau bune) si .. aceeasi problema :P

:)

Ma poti ajuta cu o schema? Nu stiu unde trebuie facuta legatura (intre ce pini)

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=34447 postul 5 schema din 2000, pagina 24. Ai verificat siguranta 13 de 10A ? Pe pinul 1 (rosu/maro) ar trebui sa ai 12v, daca nu, atunci e siguranta dusa. Pinul 4 rosu/negru si pleaca la lampile din spate.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit.. dupa o raceala ce m-a cam tinut in casa 3 zile, am reusit sa verific si siguranta.. si era arsa :D

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

:blink:va rog sa imi spuneti daca stie cineva ce poate fi : intr-o zi cand am vrut sa pornesc masina (vw bora 2000) nu a mai pornit nici cum , am mai observat ca nici martorul de pe bord care imi indica cand e bujia incandescenta nu mai se aprinde , ce poate fi ? va rog sa imi raspundeti daca a mai intampinat cineva o problema ca aceasta , Va multumesc :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua!

Astazi in timp ce ma indreptam spre casa martorul pt. bujii incandescente s-a aprins in mers (intermitent). Dupa ce am ajuns la destinatie am observat ca stopurile spate (inclusiv cel de pe luneta) raman aprinse. Am incercat sa misc pedala de frana in diferite pozitii insa fara succes.

Citind acest topic se pare ca exista un switch(senzor) de la pedala de frana care s-a defectat si care trebuie inlocuit.

Pt. ca in momentul in care va scriu este duminica dupa-masa, nu am unde sa merg sa remediez problema. Ce as putea face pt. a stinge becurile de frana pana maine (m-am gandit sa scot o borna de la baterie, insa nu cunosc codul radio-CD-ului)?

Daca as incerca scoaterea acelui Switch, s-ar stinge becurile?

Apreciez un sfat obiectiv, cat mai rapid

Multumesc!

P.S. NU pot sa creez un topic nou (primesc eroare)

L.E. Am coborat jos la masina dupa cam 40-50 min. si becurile erau stinse?!!? (exista vreun sistem care le dezactiveaza automat dupa o perioada?). Deocamdata aman pana maine orice interventie

Modificat de Florin.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba switchul, o sa mai faca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut am si eu un passat din 2000 1.9 tdi si de cateva zile imi face si mie exact la fel si anume martorul de bujie sta aprins 2 secunde si se stinge in felul acesta neputand pornii masina decat dupa ce scot mufa de la senzorul de temperatura si imi sta bujiile mai mult. te rog spunemi cum ai remediat la tine defectul pt ca nush ce sai mai fac si eu la randul meu am inloccuit senzorul de temperatura fara nici un rezultat

:icon_thumright:

Modificat de Al Bundy
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine responsabil pentru acea spirala "martorul de bujii" a fost releul 109 de sub bord care nu o mai aprindea deloc si astfel nu mai vroia sa imi porneasca masina, electricianul mi-a spus ca trebuie schimbat releul dar pana la urma a fost o solutie mai ieftina - mi-a refacut contactele din releu si acum functioneaza corect de aproape un an de la "incident"

Modificat de Al Bundy
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut,o problema tot cu bujiile intampin si eu la o octavia 1,9 tdi AHF din 2000.Nu vine curent la bujii,cand e motorul rece.Porneste dimineata dar invarte vreo 3-4 secunde,am verificat bujiile,am schimbat sonda de apa,releul e bun si el,nu stiu ce sa mai fac.Mai are cumva vreo siguranta care nu e la vedere?Martorul de la bujii sta aprins 2 secunde si cand e rece si cand e cald motorul.Am pus-o pe tester si nu da nici o eroare.Culmea este ca daca scot mufa de la senzorul de apa si pun contactul atunci vine curent la bujii...ea porneste saraca acum fara bujii dar o sa vina temperaturile cu mult sub 0 si nu cred ca o sa mai porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce temperatura iti arata pe VCDS dimineata - la lichidul de racire, pe Engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica pe clima?nu inteleg la ce ii zici VCDS....sorry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS - VagCom - interfata de diagnoza de la RossTech www.ross-tech.com

Intra cu ea pe Engine si zi ce valoare iti apare cu mufa la G62 bagata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ar merge sa se uite si din meniul climatronicului (daca are)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut azi de 1 mai muncitoresc.intreb si eu pt ca nu stiu daca e normal: in noiembrie cind am achizitionat masina cu toate ca era destul de rece afara martorul de bujii nu se aprindea la pornire si pornea perfect,am zis ca este normal ca din cite stiu eu bujiile ajuta la pornire atunci cind este rece.acum la temp de peste 18-20 grade este normal sa mi se aprinda pt citeva sec.sa mi se aprinda acel martor?

Multumesc tuturor.

Skoda octavia 2 an fab 2007 motor 2.0 tdi bkd

Modificat de darvin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Doresc sa multumesc celor care posteaza aici sfaturi legate de diagnosticarea si repararea diverselor probleme aparute la masinile noastre VW.

Datorita acestor informatii am reusit sa repar si eu ceea ce imi parea a fi O MARE PROBLEMA.

Contribui si eu pentru cei care vor avea nevoie de acesta informatie, cu descrierea problemei si modul de rezolvare.

De citeva zile aveam un bec ars la stopul din stinga. Am desfacut, m-am uitat si am constatat ca toate cele patru becuri sunt cu 2 filamente, desi doar doua din sloturi aveau 2 lamele de contact.

Desi nu am inteles care e motivul, am lasat asa cum erau si am montat la loc, in ideea ca o sa cumpar un bec nou.

Dimineata cind am plecat, dupa aprox 1 km, cam la a doua frinare mi se aprinde becul la ESP, cel de la bujiile incandescente intermitent, beep-ul de rigoare si mesajul "ENGINE WORKSHOP".

Desigur ca m-au apucat pandaliile, deoarece abia am bagat o caruta de bani in diverse, inclusiv contactl de la pedala de frina.

Am intrat imediat aici si am gasit aceste indicatii conform carora aceasta eroare apare daca se ard becurile de la stopurile de frina.

Cind am ajuns acasa.... surpriza, am constatat ca si celalat bec, de pe dreapta era ars. Probabil la frinarea de care am pomenit.

Am luat doua din becurile cu filament dublu din sloturile cu o singura lamela, le-am pus in cele pentru frina si....... surpriza. Eroarea a disparut.

Asadar nu este un mit.

La arderea becurilor de frina (deoarece cind era numai unul ars nu a aparut) apare aceasta eroare care se repara prin inlocuirea lor.

Multumesc forum-isti-lor.

PS: Am sa postez in mai multe locuri, pentru a fi gasita mai usor aceasta informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut

Am si eu problema cu aprinderea matorului in bord, doar ca la mine functioneaza stopurile foarte bine si nu am nici un bec ars. Nici de pozitie, nici frana, nici reverse, nici semnalizarea. Lipsesc doar becurile de la numar...dar pe alea nu le-am avut niciodata...Nu ramane nimic aprins dupa ce scot contactul. Masina functioneaza foarte bine in rest... Tot de la switch sa fie oare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie... ai facut o scanare ? nu-ti apare nicio eroare pe Engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns Florin.

O sa fac o scanare asta seara si revin cu un raspuns.

De dimineata am observat ca, dupa 10-12 secunde, clipoceste si doar cu contactul pus, fara motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept scanarea. Sa imi trimiti si PM cu link, sa o gasesc mai usor.

Problema cred ca o sa o gasesti pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul meu pt. VCDS nu mai functioneaza asa ca va trebui sa fac rost de altul.

Insa pana atunci, vin cu niste constatari. Dupa cum ziceam - niciun bec ars. Stopul pe frana functioneaza asa cum ar trebui.

Dar de sub capota se aud niste gajaieli ciudate din zona frontala...as zice de la ventilatoare (poate vb prostii). Aceste gajalei scurte se aud cand comut de pe zero pe pozitii si pe urma pe faza scurta si la fel cand aprind ceata fata si apoi spate. Si cand le aprind si cand le sting se aude zgomotul.

de asemenea se aude ca un ticait de ceas din zona rezervorului pt lichid de frana. Bineinteles nu din rezervor, dar din zona aia mi se pare ca vine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa, ca nu esti la doctor, sa o rezolvi cu stetoscopul.... :lol:

ce auzi cand aprinzi proiectoarele, poate sa fie de la alternator.

Spirala - este martor OBD2 - asa ca, in momentul cand ai anumite erori pe motor, se aprinde, clipeste, etc.

e posibil sa ai vreun senzor buclucas, in pompa, la motor.... vb vorbe, pana nu scanam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Am gasit cablu bun, am facut scanarea si iata ce erori am primit.

Am sters eroarea legata de senzorul de la pedala si pe urma m-am plimbat putin cu masina... n-a mai clipocit pentru o vreme dar pe urma a reinceput.

Cealalata eroare, cred ca este senzorul de temp. exterioara, nu merge stearsa. Dau delete error code si reapare imediat.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL

Controller: 038 906 012 CL

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 3359

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

VCID: 5CCB1773DF33

TMBBP21UX32804087 SKZ7Z0C2026373

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Readiness: N/A

------------------------------------------------------------------------------

Control Module Part Number: 1U0 920 811 J

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Software Coding: 19112

Work Shop Code: WSC 31480

VCID: 351DA2D71C59

Additional Info: TMBBP21UX32804087 SKZ7Z0C2026373

1 Fault Found:

00667 - Ambient Temperature Signal

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza erorii de pe Engine - la sw de frana - inlocuieste sw si nu o sa mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine dau comanda de senzor pe original. Il schimb si revin cu un rezultat.

Multumesc Florin pentru promptitudine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!