Jump to content

Martor bujie incandescenta


sdondas
 Share

Postare recomandată

De cateva ori cand am vrut sa pornesc masina nu mi s-a stins martorul de la bujia incandescenta. Am asteptat mai mult de zece secunde si am pornit-o. Dupa ce am pornit-o s-a stins. Am oprit motorul si l-am repornit si totul a fost in ordine. Ce poate avea? Pot strica ceva daca o pornesc dupa ce astept 10 sec si nu se stinge martorul acela? Masina are 70k si la revizie as fi programat pe la 75k si in afara de ce era obligatoriu la revizii nu i-am schimbat nimic. Mai pot astepta pana inca 5k?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    18

  • F l o r i n

    11

  • ultimu_neuron

    9

  • adrry

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai cel mai bine pune-o pe un tester fie original fie un vag-com cu ajutorul cuiva.. probabil o sa gasesti ceva relevant in grupul engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

e posibil sa fie dus senzorul de teperatura al motorului si din aceasta cauza ecu nu stie ce temperatura are acesta, deci acesta va tine mai mult bujiile pt a porni si in cele mai grele conditii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema cu martorul de la bujie incandescenta , se stinge f greu uneori si cand pornesc se tureaza pe la 1.500 de ture singura

si scoate fum negru cam multicel .. da nu face totdeauna, cand se stinge repede martorul acela nu se mai tureaza .. stie careva ce o fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala inpreune cu becul de chec engine semnaleaza o eroare de obicei cel de la bujie se prinde la lipsa luminilor de frana ,a semnalizarilor ,sa farurilor , in general chestii de tin de siguranta in trafic ! cel chec engine se aprinde cand apare o avarie la motor ! oricum o testare poate sa iti spuna exact care e problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu martorul de la bujie incandescenta , se stinge f greu uneori si cand pornesc se tureaza pe la 1.500 de ture singura

si scoate fum negru cam multicel .. da nu face totdeauna, cand se stinge repede martorul acela nu se mai tureaza .. stie careva ce o fi ?

100% senzorul de tepmeratura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am si eu o intrebare pt cunoscatori.Daca acul indicatorului de temperatura al apei de la bord nu se ridica progresiv cu incalzirea motorului(ramane pe minim,nu se misca deloc),iar martorul de bujii incandescente sta aprins mai mult decat este normal dar se stinge pana la urma,este posibil ca senzorul de temperatura al motorului sa fie defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ,poate ma ajutati. martorul de bujie sta aprins 2-3 secunde totdeauna indiferent daca e frig sau cald. Cand este cald afara porneste foarte bine cum a dat frigul nu mai vrea. am verificat bujiile si se pare ca sunt arse toate dar nici tensiune pe firele de la bujie nu da. de ce ar fi toate bujiile arse sau nu da tensiune pe fir. sa fie si vreo siguranta pentru astea . am tdi 90cp

Modificat de moldovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am avut si eu nu se stingea martorul bujie incandescenta, si din cand in cand motorul se tura pe la 1200-1400rpm in mers, s-a schimbat senzorul de temperatura de la motor si totul a revenit la normal. 100% este de la senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema legata de martorul de la bujie.. am motorul din semnatura. Azi cand ma intorceam acasa a inceput sa clipoceasca.. am oprit motorul, l-am pornit din nou, statea stins 5-10 secunde dupa care incepea din nou sa se aprinda intermitent. Turatia la relanti este normala, nu se tureaza singura sau ceva de genul. Ma puteti ajuta cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema legata de martorul de la bujie.. am motorul din semnatura. Azi cand ma intorceam acasa a inceput sa clipoceasca.. am oprit motorul, l-am pornit din nou, statea stins 5-10 secunde dupa care incepea din nou sa se aprinda intermitent. Turatia la relanti este normala, nu se tureaza singura sau ceva de genul. Ma puteti ajuta cu un sfat?

Vezi ca s-a mai discutat, nu mai ai stop pe frana sau stau aprinse tot timpul deoarece nu trece prin contact (ai stop pe frana si fara contact pus) , Este dus contactul de la pedala de frana, trebuie inlocuit!

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru reply-ul prompt.

S-a mai discutat aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...hl=martor+bujie

Insa din ce am inteles pe thread-ul acela era vorba de masini fara computer de bord.. a mea are.

Este vreo diferenta in "mesajul" ledului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o diferenta, chiar daca ai BC nu are unde sa afiseze, doar daca ai avea maxi-dot , din cate stiu octi1 nu are. Ai BC cu afisaj mare sau mic,unde e afisajul de trip. Oricum nu difera masajul martorului.

E simplu de verificat, coboara la masina si vezi care e situatia, ca daca stau aprinse peste noapte maine nu cred ca o mai pornesti!

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt comandate de ECU dupa informatia de la senzorul de temperatura, posibil sa fie defect. Ai verificat cu VagCom-ul sa vezi ce valori raporteaza?

Pages_from_16_Motorul_AGR_OCTAVIA.pdf

Pages_from_16_Motorul_AGR_OCTAVIA_46.pdf

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intr-adevar, era senzorul de la pedala de frana, dupa ce a cedat nu mai aveam stopuri deloc. Ce este curios insa este ca in dimineata in care am fost sa il schimb incepuse iar sa functioneze. Pretul a fot de 35 ron. Va multumesc pentru sfaturi si materiale!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! intampin si io o problema asemanatoarein sensul ca dupa mai multe porniri consecutive in regim de condus in oras, la punerea contactului nu mi se stinge foarte repede markerul pt bujii si daca calc pedala de frana porneste imediatdupa cum spun unii "la sfert" daca martorul mi se stimge atunci nu porneste la fel de repede.Unde sa fie buba?Mentionez ca m stpo pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

De 2-3 zile am observat ca, dupa un timp de la pornirea motorului, martorul de bujii incepe sa palpaie pana la oprirea motorului.. Ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Help, n-am lumini pe stop! :D

Martoul de bujii palpaie, stopurile nu se aprind.. ce pot sa-i fac? Pana acum i-am verificat becurile (si cunt bune) si i-am schimbat si swich-ul..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate sw din locasul lui, pune mufa cu fire la loc si vezi daca ai lumini pe frana, ar trebui sa se stinga atunci cand apesi pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul montari sw-ului, am verificat si acest lucru si nu se aprind.. E posibil sa fie din cauza lampii de pe luneta (p-asta nu am verificat-o)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!