Jump to content

Turatie limitata VW Caddy


voala
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am si eu o intrebare la mesterii de pe forum daca se pricepe cineva si ma poate ajuta.

Am un Caddy 1.9 TDI 55 KW 75 Cai motor BSU.

Astazi am fost si eu sa ii fac ITPul si surpriza. Caditza mea nu vrea sa tureze mai mult de 3000 rpm.

Plaja de turatie era intre 4500 - 5200 si nu miau dat noxele.

Ce e ciudat e ca dupa ce am plecat si am mai mers cu ea.. sia dat drumu. Adica trecea peste 3000 rpm.

Care poate fi problema? Are cumva limitator motorul sau ceva de genu?

Ms.

Valentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia maxima la TDI este 4500 rot/min. , de acolo incepe si zona rosie . Masina are limitator electonic pentru turatii mai mari de 4500 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar la mine mai mult de 3000 nu vrea sa treaca.

Ideea e ca nu tot timpul sta pana in 3000. Cand e sa mearga merge bine. Se tureaza cat trebuie.

Valorile alea de turatii pentru noxe le-au scos aia de la statia ITP din calculatorul central RAR.

Ms de raspuns.

Valentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trece de 3000 in mers sau la relanti ? Cred ca aia de la ITP vorbesc pe nas ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limp mode probabil activat la incercarea de a obtine turatia necesara pentru a citi noxele

fa un log in mers la turbina si vezi daca nu agata geometria variabila cumva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat turatia si in mers.. si au fost ocazii cand intradevar cu pedala de acceleratie blana nu trecea de 3000. Statea moarta in 3000.

Dar tot in mers am verificat tot azi si trece si peste.

Ma gandesc ca o fi o problema din calculatorul masinii. De ce neaparat 3000?

Atunci atunci cand nu merge, sta in 3000. Cand e sa functionze e totul ok.

Ms de ajutor tuturor.

Oare ar fi recomandat sa ii fac o diagnoza?

Valentin

Modificat de voala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apasa butonul de ASR sau de ESP. Daca nu merge apasa o data ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine dimineata.

Am buton de ASR.

In seara asta imi urc vecinii in cap daca ma duc sa ii dau pedala :)

Revin maine cu noutati.

Ms.

Valentin

Butoanele replyi.jpg sau multiquote.jpg - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butonul addreplyq.jpg!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba ASR si ESP cu asta. Ti-a zis si Nexus care e problema.

Problema e des intalnita la TDI: Limp Mode la Turbina( geometria variabila nu mai functioneaza cum trebuie din cauza depunerilor(la randul lor fiind cauzate de mersul cu masina subturata)), si trebuie sa i faci o curatare la turbina. te costa aproximativ 350 ron o asemenea operatie.

Fa un log in mers, sa te convingi de treaba asta.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e Emy.

Ai dreptate.

Astazi si-a mai dat drumu. I-am tras cateva pedale.. si a inceput sa mearga.

Adevaru e ca eu m-am invat cu ea sa schimb pana prin 2000 rpm.

Astazi am terminat cu ITP, miau iesit bine noxele, totul e ok.

O sa ma interesez despre treaba asta cu curatirea turbinii. Se poate face in orice service sau sa ma duc la dealerul VW?

MS mult de ajutor lume.

Valentin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome si pb le-am avut si eu la sharan. Am curatat turbina la un service bun in sibiu, am dat 350 ron, si acuma merge foarte bine masina.Dealerul Vw o sa iti schimbe turbina si ... te toaca de bani! Un service bun, o curata bine si o sa mai mearga mult si bine. Iar ca turatie de schimb al vitezelor, iti recomand sa schimbi peste 2000. (optim pt turbina e intre 2500-3000).

Eu uneori o mai "curat" si schimb la peste 4000, dar in general folosesc plaja 2500-3000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

"Dar tot in mers am verificat tot azi si trece si peste."

Am si eu un Caddy care se manifesta la fel, adica la prima pornire de motor, stand pe loc, oricat apesi pedala nu trece de 3.000 rpm. La fel am patit si eu la verificarea tehnica.

Rezolvarea in acest caz (stand pe loc) este APASAREA AMBREAJULUI !!!

Daca apesi o data ambreajul, se poate tura pana la maxim; ma gandesc ca este un fel de priotectie a motorului/turbinei...

Numai bine

Modificat de RaulE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU poate fii vorba despre o protectie a motorului limitarea la 3000rpm. Nu cred ca poate fii vorba de limp-mode.. cunosc 2 modele VW care intrau in limp dar nu aveau limitare de turatie. Mereau pana in 4000rpm pe loc doar ca nu aveau putere deloc in sarcina.

Legat de condusul tdi-urilor( valabil doar pentru cele cu geometrie variabila) .. e destul de daunator sa o schimbi in 2000rpm si sa cada la aproape 1000rpm... nu doar pentru depunerile de pe turbina ci pentru ca nu isi va efectua cursa completa geometria variabila si se v-a intepeneii.Daca se intepeneste pe inchis ( pozitia relanti) o sa traga normal in turatii joase in schimb la sarcina mare si turatii mari v-a oferii presiune prea mare, ECU detecteaza lucrul acesta si masina intra in limp. Daca se blocheaza geometria in pozitia deschis , motorul v-a fii foarte anemic la turatii mici ~ pana in 200rpm dupa care functioneaza normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta nu e vreo protectie. Dar ce altceva poate fi daca nu e limp mode? Limp mode-ul nu e obligatoriu sa fie la 3000 rpm. poate fi si la 4000, si la 2000, si la alte valori. Eu zic ca o curatare de turbina ar elimina problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume.

Uitati revin cu noutati.

Nu am curatat inca turbina, pentru ca nu am avut cand .. si nici banii deocamdata.

In schimb am zis ca sa inlocuiesc filtrul de aer si carburant (cu toate ca nu era necesar inca).

Se pare ca masina s-a trezit la viata. Am 2 zile de cand am schimbat jucariile si deocamdata nu am mai patit problema cu turatia limitata in 3000. Poate ca o fi fost vrun filtru infundat.. cine stie.

Bafta tuturor si ms de ajutor.

Vali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba de nici o infundare de trasee, etc. Este protectia motorului. Toti cei care s-au plans de lipsa trecerii peste 3000 RPM au scris ca se intampla cu motorul rece. Este normal sa intre protectia. Voi cand va treziti dimineata la prima ora puteti urca 10 etaje fara ca la final sa va resimtiti? Asa este si la motor, pana nu ajung anumiti parametrii in grafic nu permite "fortarea". Rog cei care s-au plans de problema in cauza sa testeze masina in felul urmator: apa la 0 grade sau chiar mai jos si apoi pedala la podea" adica talpa" (poate cei cu masini de servici vor incerca dar restul nu cred :D ); totodata faceti testul cu pornirea de pe loc cu motorul rece si incercati sa-l duceti peste 3000 RPM, ECU nu va permite nici de data aceasta. Ulterior dupa ce s-a rulat cu masina si apa este in parametrii sa-l opreasca si apoi la repornire sa efectueze acelasi test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut imi cer scuze ca postez aici dar sunt incepator si nu am gasit unde sa postez.

Am un vw caddy 1.9 77kw din 2006 si imi scoate fum negru ..... precizez ca masina are si filtru de particule ..... imi puteti spunne va rog cam ce iasi putea face cu ce sa incep cu ce sa termin?

daca o acelerez stand pe loc scoate bujneag de fum si in sarcina scoate dar parca mai putinel sau nu imi dau seama eu pt ca bate vantu pe sub ea si il imprastie...precizez ca masina a inceput sa faca asa de cand mi sa ars un senzor de presiune de la filtru de particule dar lam schimbatt cu unu original cumparat nou

daca mati putea ajuta cu un sfat va`si fi recunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

poate trebuie schimbat si filtru.

fum negru,hmm probleme de motor.

papa multa motorina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu ai o problema in sine sunt niste setari ascunse dc o bagi in viteza si calci ambreiajul nu se tureaza mai mult .scoate-o din viteza si lasa ambreiajul liber si se tureaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!