Jump to content

Rugina inamicul No. 1


eleet
 Share

Postare recomandată

Continund tot in acest ton.....golful3 apare si-n muzica-Bug Mafia-40km care o stim cu totii!Apropo de Opel...Nemtii spun k este masina pentru luni.Fabrica unde erau fabricate s a inchis in Germania!Sunt catalogate foarte proaste,culmea ca la noi se cumpara in draci!Eu personal nu ma mai incata aceasta masina dupa ce mi-a mancat si mananca o gramada de banii.Mai am putin si schimb toate componentele masinii!Pragurile la golf3,sunt dezastru printre multe alte sisteme,componente!Daca pun in balanta plusurile cu minusurile balanta se inclina spre minus(cel putin la mine,parerea mea).Tin la acest model de masina,dar entuziazmul meu de la inceput,usor,usor imi schimb parerea!Modelul meu de masina e cel mai nou poate si mai prost fabricat!Scuze pt deviere de la subiect!

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Cred si eu ca dupa atat timp este si normal sa se schimbe multe piese datorita drumurilor si conditiilor din Ro.As vrea sa va puneti in pielea unui om care da pe un passat 2.0bkp 11.000E si dupa 4-6luni incep sa ii pice injectoarele + pompa de motorina.Asta inseamna o investite de cel putin 10.000ron.Cum v-ati simti sa aveti o masina de 5-6 ani la care trebuie sa bagati un ''golf 3 +" ca sa mearga motorul.

P.s. nu am nimic cu passat 2.0bkp, dar in cazul acesta sunt mai informat

Gata!Si de acum va trebui sa reluam subiectul topicului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care se plang de golf 3 au luat masinile noi de pe poarta fabricii si le`au ingrijit timp de 17-18 ani?

Numai ele stiu saracele cate doamne au dormit pe ambreiaj sau cate accidente au avut de`a lungul anilor.Acolo unde a pus nea tinichigiu autogenu in maxim 2 ani infloreste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul meu de masina e cel mai nou poate si mai prost fabricat!Scuze pt deviere de la subiect!

cand iti iei o masina de 2L si 150cai ar trebui sa te gandesti ca nu a avut-o o babuta de 70ani si a mers de 2 ori pe saptamana cu ea la piata. Au avut-o inainte niste pustani care au alergat-o de au gasit-o dracii.

Trecand peste asta si revenind la rugina; rugina mie nu mi-a aparut decat in locurile unde am atins-o: aripa si pragul din dreapta. Restul este in stare buna. Vopseaua e matuita, dar dupa aproape 17 ani .....si 400000km (doar pe cei pe care ii stiu eu).

Si masina asta ma duce prin Europa cate 6000-7000 km in fiecare an in concediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modelul meu de masina e cel mai nou poate si mai prost fabricat!Scuze pt deviere de la subiect!

cand iti iei o masina de 2L si 150cai ar trebui sa te gandesti ca nu a avut-o o babuta de 70ani si a mers de 2 ori pe saptamana cu ea la piata. Au avut-o inainte niste pustani care au alergat-o de au gasit-o dracii.

Trecand peste asta si revenind la rugina; rugina mie nu mi-a aparut decat in locurile unde am atins-o: aripa si pragul din dreapta. Restul este in stare buna. Vopseaua e matuita, dar dupa aproape 17 ani .....si 400000km (doar pe cei pe care ii stiu eu).

Si masina asta ma duce prin Europa cate 6000-7000 km in fiecare an in concediu.

Foarte frumos mesaj. O multumire adusa masinii, daca pot spune asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din ce am vazut deja a inceput sa se strice asfaltul de la materialele antiderapante cu care il dau astia (exact la fel ca anul trecut). Nu stiu cu ce naiba dau dar daca strica asfaltul ganditi-va cate posturi o sa aiba topic-ul asta dupa ce trece iarna ..... :frigbaitata:

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e boala curata pentru tabla masinii,ca sa vedeti cat de tare ataca sarea,la mine locul unde trag masina este betonat si betonul a inceput sa se sparga din cauza ca apa care se dezgheata de pe masina cuge in acel loc si sare din apa ataca betonul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sarea si tot ce s-a spus mai sus in apararea mk3-ului.. nu reprezinta scuze pentru tabla proasta a modelului, in GENERAL

sunt doar moduri de a va "consola" ....

iar comparatia cu defectele motorului bkp de pe passat e total nepotrivita cu ideea topicului. nu vad nicio legatura.

ca si opel vecta/kadett, mk3 a fost esec in materie de caroserie

macar alea aveau plasticele mai bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va dau un sfat pentru cei care aveti garaje ! Iarna inainte sa o bagati in garaj faceti tot posibilul sa o spalati (mai ales in cazul in care garajul este cat de cat incalzit) pentru ca procesul de coroziune se desfasoara mult mai repede in prezenta caldurii.

De asemenea nu parcati masina deasupra canalelor (cele calde care emana si aburi) din acelasi motiv.

Sper sa va fie de folos iarna asta. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt ff multumit de mk3 in privinta tabli , adica dupa 17 ani de functionare vad fff multe golfuri care au tabla in buna conditie , aici conteaza unde a fost situata masina ,cine a avut-o ,etc

nu stiu daca ati observat majoritatea masinilor de 10 ani + din constanta sunt intro stare mai avansata fata de cele din tara ,au pe ici colo rugina , din cauza aerului mai sarat ,si cum a zis colegu mai sus , de obicei infloreste unde sa pus sudura pe ea ,sau locuri ascunse de sub chedere ,praguri , etc

din punctul meu de vedere mk3 se tine bine fata de alte marci : BMW OPEL etc in privinta rugini si a tablei

indicat e sa schimbi toata pieasa daca apare rugina , din cate stiam ea lucreaza din interior spre exterior ,si cand a iesit la suprafata e prea tarziu :)

din ce am vazut pe AFARA primu lucru pe care il fac cand restaureaza o masina veche e sa dea jos tot dupa tabla , ceva de genu SAND BLASTING ,dupa acest procedeu poti indentifica partile cu rugina si schimbate , la americani am vazut ca baga caroseria intro baie de nu stiu ce acid si ramane tabla curata

o solutie mai putin costisitoare ar fi doar pt anumite piese nu cele de siguranta

- solutie STOP rust se poate aplica dupa ce sa curatat bine tabla

- chit fibra + chit de finisaj

si nu mai iese nimic ani de zile

Modificat de Changeme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o potentiala zona de aparitie a ruginii este in jurul broastei de la usa fata (cel putin in cazul meu), sper ca nu s-a mai spus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu' @Changeme are dreptate...in afara baietii folosesc sablarea (sand blasting) pentru restaurarea masinilor.. si e o metoda foarte ok de a scapa de rugina.. numai ca la noi e cam costisitoare.. ar fi o posibilitate sa cumperi un pistol numai ca "nisipul" e si ala scump. dar de sablare nu prea mai scapa puncte de rugina fie ele de diferite adancimi care in cazul folozirii unui flex ar trebui sa polizezi o gramada sa scapi de ele..

legat de solutie aveti aici un link STOP RUST

si Instructiuni de utilizare

PS: eu am vecin de parcare un logan care are rugina de 10 ori mai multa ca masina mea care e sincer mai batrana cu 10-12 ani poate chiar mai mult.. deci si-a facut datoria.. si acum nu incerc sa ma consolez cum zice colegu @mihuz ( depinde mult de cum a fost masina ingrijita dea lungul anilor)

:offtopic: vorba colegului @ Tracto.. nici daca o tineai scufundata intr-un lac nu ruginea atat de mult asa repede :blah_::))

Drumuri bune :Driver:

Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

ma lovesc de o problema pe care am observat-o luna asta. Cand deschid hayonul curge apa din el pe la o gaura de langa incuietoare. Problema e ca curge multa, cam o cana. Pe unde poate sa intre apa? Asa multa? Nu am mai vazut asa ceva pana iarna asta. Ce idei, ce sfaturi aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai o scurgere infundata.Cand deschizi portbagajul, uitate la dunga(partea de jos) hayonului si acolo este un orificiu de scurgere.Este la mijlocul partii de jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cumparat masina am ridicat-o in curte la 45 de grade,am avut o singura pata de rugina (formata in jurul unei gauri de evacuare - era mancata supapa de cauciuc si pe langa ea a dat rugina).Am luat la smirghel si feruginol,am curatat tabla,pus tabla,grunduit,antifonat cu cauciuc.Acelasi tratament cu antifon cauciucat l-am repetat la aripile spate,aripile fata pe tot interiorul,praguri.Nu ma pot plange,dupa 2 ani de Romania,40.000 km in aceste locuri tratate ioc rugina! In schimb la primavara o voi duce la un tinichigiu sa rezolve cca 10 cm2 de rugina (pe haion,la partea superioara parbriz,la colturi).Practic, asa cum zicea un coleg mai sus,daca zgarii masina si nu o tratezi imediat te trezesti ca incepe sa oxideze si in final incepe sa manance tabla.

Intradevar am vazut unele golfuri 3 prin Sibiu vai mama lor, dar aici cred ca este vorba de cum a fost intretinuta masina, nu se poate generaliza ca vezi Doamne golfurile 3 sunt un esec.Ia sa vad eu Loganurile astea anuntate cu surle si trambite dupa 17 ani... Si in plus mai e si pretul mic ptr. piese de schimb la Golf3, asa ca inca o data reiterez ideea ca e foarte important cum este intretinuta fiecare masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am citit mai sus toate zise de voi :D dupa ce se curata tabla sa fie curata ce aplicam? un grund special sa fie rezistent la umezeala si temperaturi scazute si ridicate ? ce recomandati? pana la antifon zic sau mastic !? ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti idee cum pot da sticlele acelea de la iluminare numar .Amm incercat la toate 4 suruburi toate sunt ruginite nu se misca deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wd-40 sau incearca sa dai jos capitonajul de la hayon si vezi poate ai acces pe acolo dar ma indoiesc (poate doar sa dai cu WD-40 pe acolo la suruburi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara un spray WD40, gasesti in magazinele auto si cele gen Praktiker, cu el vei rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ajungi in Practiker incearca cu niste oţet,sigur ai prin casa.

Modificat de sanchi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa incerc pana la urma daca nu merge sparg sticlele :).Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge sigur, eu m-am lovit de aceeasi problema si cu WD40 am rezolvat, nu are sens sa spargi plasticele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le sparge. Bagi un spiral prin surub daca e ruginit si pui altul. Scoti fata (capitonajul ) de la haion si vei avea acces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!