Jump to content

Rugina inamicul No. 1


eleet
 Share

Postare recomandată

Intradevar,rugina este inamicul no.1 al Mk3`ului...Golful meu cel putin e mancat peste tot:praguri,arcade aripi,buson rezervor,hayon.Mai grav e ca incepe sa rugineasca si prin compartimentul motorului.

In primavara o sa ii schimb hayonul si aripa de la capacul rezervorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine pragurile sunt zob,hayonul in mare parte si am mai observat sub aripa stanga fata rugina...sunt batrane dar trebuie sa existe un remediu oarecum mai ieftin. Eu incerc sa strang pentru o vopsire totala...dar pana atunci n-am ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti nu va impacientati! rugina e ceva normal pana la urma toate ajung sa rugineasca la un moment dat fie doar la suprafara, fie si la structura de rezistenta. pe unde am varut rugina la golf 3: sus unde se imbina parbrizul cu plafonul, la oale la almotizoare(mai rar), partea de jos a aripilor fata,praguri(fie ca sunt doar capetele, fie la locul unde se pune cricul , fie tot pragul), sub arcade, daca masina a avut,la podea(unde sunt acele gauri de fabrica si au aplicate niste "banuti" de tabla), haionul(pe langa luneta), acolo unde se imbina aripa spate cu acel mic dreptunghi de sub stop si cred ca mai sunt cateva locuri pe care le-am omis.

acum multi ar zice ca golful 3 a fost o amsina slaba la tabla , dar daca e sa o luam logic masina a cam iesit din cei 12 ani cat ar fi avur garantie anticoroziune. atat am vazut ca au cele noi garantie, poate atunci garantia anticoroziune era si mai mica. inchei prin a spune ca daca as avea de ales intre un golf 3 nou si un golf 2 nou as alege 2-ul . multi stiu de ce zic asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine compartimentul motorului se prezinta ok cu o inflorire mai jos de oala unde vine telescopul. Presupun ca majoritatea isi vor schimba pragurile, aripile cu unele aftermarket. O sa va dau cateva sfaturi.

Veti gasi praguri de la cele mai ieftine (cele mai proaste) pana la unele mai scumpe undeva la 200 de lei. In cazul meu am schimbat aripile si pragurile acum 1 an. Aripile au fost 100 de lei bucata. Cum arata ele acum ? :)) Terminate de rugina jos la imbinare in prag si deja incepe si sus rugina. Sunt realizate dintr-o tabla foarte subtire.

Am lovit masina recent pe partea mea, am dat intr-un damb de beton si am indoit tot pragul. Am fost putin zgarcit si acum cumparat un prag la 60 de lei. Mi l-a montat cineva cu autogenul, cel mai dezastruos mod de a schimba un element din tabla si si-a modificat forma, usa nu se inchide perfect, e vai de mama ei. Am reusit cu un ciocan sa il indrept ca sa pot inchide usa. Ideea e ca tabla din care e facut pragul asta e ca cea de conserva. Nu am apucat decat sa pun putin cricul sub el si s-a strambat.

Deci mare atentie, verificati materialul din care sunt facute elementele respective altfel veti face o DACIE din saracul VW :(.

Nu a avut timp tatal meu ca mi le facea el manual, nu mai cumparam conserve.

Un alt loc in care rugina si-a facut aparitia si a mancat din masina foarte mult e zona rezervorului. Cand am desfacut fata din spate m-am speriat. Eu am coupe si presupun ca difera aripa spate fata de modelul cu 4 usi. Pot sa zic ca incepand de la rezervor, toata aripa interioara, pe langa telescop aveam o gaura de vreo 2 palme latime, si se termina gaura in prag. Am descoperit gaura cand am bagat o surubelnita in mastic si a trecut prin el. Cand am bagat mana a trecut si ea . Practic masticul era bun dar tabla se ,,pietrificase``. Sa spargea bucatele in mana. Am inlocuit bucata respectiva, am sudat-o cu aparat de sudura cu sarma si am bagat mastic la greu atat pe interior cat si pe exterior.

Am luat in considerare si reconditionarea totala a masinii, desfacuta puntea cu totul, si curatata toata pe sub ea. Insa nu cred ca merita investitia fiind vorba de o masina destul de veche. Sa zicem ca o masina de colectie ar merita reconditionata dar un VW Golf nu cred. Cel putin asta e parerea mea. As putea face asta insa nu am destul curaj.

Anul trecut am dat un strat de vopsea insonorizanta cauciucata pe toata podeaua (interior si exterior). Nu stiu cat o sa tina.

Inca odata mare grija cand cumparati elemente. In cazul aripilor optati pentru unele originale de la dezmembrari.

Salut !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ma confrunt cu rugina la al meu mk3. :)

Am intalnit rugina sub chederele de la usi,la balamalele de la usi,praguri,aripipile care le-am si schimbat si la podea unde sunt capacele acelea de cauciuc.

In rest la chederul de la parbriz nu am probleme,inca!La haion nu am gram de rugina,si nici la capacul rezervorului nu am treaba.

Ca un mic sfat,referitor la aripi,cum spunea si colegul untouchablle dupa ce ca au tabla subtire,nu au nici dimensiunile corecte.Deci ar fi de preferat sa luati aripi de la dezmembrari in stare cat mai buna si sa le cosmetizati voi,pentru a nu avea probleme cu linia masini :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina si eu am la ambele aripi (am luat deja una de la dezmembrari si una aftermarket) la oala stanga fata de la amortizor o gaura cat o moneda, la busonul de la rezervor, la praguri si cred ca o sa mai apara pana mai desfac eu una alta sa mai repar la ea

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am ceva probleme cu rugina.Dar totusui cred ca au o tabla foarte buna.O aripa este destul de nasoala in partea de jos.Pragurile,din cauza ca fostul proprietar a cam dat de borduri cu ele.O aripa spate,tot din cazua ca a fost lovita.Si foarte mici inflorituri in partea de jos a usilor.In rest capota,haionul,plafonul, compartimentul motorului, arata foarte bine.

Pentru o vopsea din 94, eu zic ca si-a facut datoria.Mai ales ca mare parte din rugina este datorata faptului ca a fost zgariata sau lovita in zona respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina este cel mai mare inamic al masinilor (nu face exceptie modelul sau marca) Ea este motivul principal pentru care masinile nu tin o viata... As mai putea spune ca este o crima impotriva lor :) . Din pacate motivele pentru care rugina si-a facut aparitia pe multe Golf-uri (excludem aici factorul vechimii care oricum are un cuvant greu de spus) este faptul ca VW nu a galvanizat complet caroseria Golfului 3. Prima masina cu caroserie complet galvanizata de la VW a fost Golf 4.

Ca locuri ati putea sa mai verificati asa (din proprie experienta si ce am mai vazut pe la alte masini) in afara de praguri ..... locurile mai ascunse ar fi :

1.Pentru cei care aveti ABS, ridicati bancheta. Cablurile care merg la roti trec prin niste gauri din caroserie. Acolo scoateti garniturile de cauciuc si s-ar putea sa aveti surprize.

2. La chederele de deasupra pragului (acolo unde se unesc pe la jumatate )

3. Pe sub masina in general pe la toate dopurile de cauciuc sau unde s-a pus cricul.

4.In compartimentul motor pe lonjeroane (nu se observa decat greu).

5.In capul amortizoarelor fata.

6.In spatele barii de protectie spate

7.La burdufele care izoleaza firele electrice ce duc la hayon.

8.Hayonul in principal in zona lampilor pentru numar (se duce garnitura ajunge apa si apare rugina)

9.Pe marginea geamurilor din usile fata (incepe de sub cheder si se extinde)

10. Busonul de la rezervor (benzina favorizeaza oxidarea)

Singurul punct forte este ca rezervorul nu este din tabla (mare realizare altfel.....)

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ideea listei cu locurile predispuse ruginei. Aceasta e fost şi ideea :icon_thumright: Mai adaug

11. Sub baterie, la mine am găsit suportul foarte ruginit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportul de baterie,la majoritatea cred ca este ruginit,din cauza scurgerilor de electrolit.

12.La roata de rezerva se mai poate intalni rugina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Pentru cei care aveti ABS, ridicati bancheta. Cablurile care merg la roti trec prin niste gauri din caroserie. Acolo scoateti garniturile de cauciuc si s-ar putea sa aveti surprize.

2. La chederele de deasupra pragului (acolo unde se unesc pe la jumatate )

3. Pe sub masina in general pe la toate dopurile de cauciuc sau unde s-a pus cricul.

4.In compartimentul motor pe lonjeroane (nu se observa decat greu).

5.In capul amortizoarelor fata.

6.In spatele barii de protectie spate

7.La burdufele care izoleaza firele electrice ce duc la hayon.

8.Hayonul in principal in zona lampilor pentru numar (se duce garnitura ajunge apa si apare rugina)

9.Pe marginea geamurilor din usile fata (incepe de sub cheder si se extinde)

10.Busonul de la rezervor (benzina favorizeaza oxidarea)

11.Sub baterie, la mine am găsit suportul foarte ruginit.

12.La roata de rezerva se mai poate intalni rugina

13.Aripile in partea de jos.

14.Arcade aripi spate.

15.In zona manerelor e posibil sa infloreasca.

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa pornim o campanie. "lupta impotriva ruginii" .

16. Un alt loc (foarte ascuns). Pe usa pe cadrul pe care se monteaza oglinda (trebuie data jos).

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Prima masina cu caroserie complet galvanizata de la VW a fost Golf 4.

Corrado a fost prima, iar "galvanizarea" la golf 4 mi se pare infecta. Rugineste si tabla la golf 4 la greu.

Singurele galvanizate adevarat si cu o tabla de-a dreptul extraordinara: audi, incepand de la alea vechi, audi 80 de prin 1986. Restul de marci germane, adica vw, bmw, mercedes sunt naspa la capitolul tabla + rugina.

Revenind la golf 3, e o masina mai slaba la tabla decat golf 2, dar nu va faceti griji ca mai duce cativa ani.

Si daca incepe sa cada ceva, piese de caroserie se gasesc: praguri, aripi spate, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yap

eu la g4 deja ma dispera fiindca gasesc rugina la colturile de la haiun unde se imperecheaza luneta cu stopurile

ca tot veni vba de modul de reparare

care sunt cele mai eficiente solutii de stopat rugina?

eu am dat pana acum 2 straturi cu brunox dupa ce in prealabil am dizolvat cu feruginol si smirgheluit si se pare ca a stopat

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit o solutie produsa de Nigrin din Praktiker.Arata ca laptele cu cacao si se aplica direct pe rugina,aceasta se inegreste instantaneu.Se poate folosi doar la puncte mici de rugina,in rest nu prea are efect.Sincer cred ca doar incetineste putin procesul de corodare,dar tot nu te scapa de rugina,in timp reapare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

binevenit e acest topic

de cand a dat iarna(prima pt mine cu masina) am inceput sa vad pe zi ce trece locuri din ce in ce mai ruginite. tot incerc sa le stopez cu vaselina pe ici pe colo dar degeaba daca rugina vine din interior spre exterior.

de atunci nu mai bag in seama acest lucru ca stiu ca degeaba ma atac cand vad. aripi si praguri sunt si vor mai fi mult timp de acum incolo la dezmembrari si sunt accesibile aproape oricui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Prima masina cu caroserie complet galvanizata de la VW a fost Golf 4.

Corrado a fost prima, iar "galvanizarea" la golf 4 mi se pare infecta. Rugineste si tabla la golf 4 la greu.

Singurele galvanizate adevarat si cu o tabla de-a dreptul extraordinara: audi, incepand de la alea vechi, audi 80 de prin 1986. Restul de marci germane, adica vw, bmw, mercedes sunt naspa la capitolul tabla + rugina.

Revenind la golf 3, e o masina mai slaba la tabla decat golf 2, dar nu va faceti griji ca mai duce cativa ani.

Si daca incepe sa cada ceva, piese de caroserie se gasesc: praguri, aripi spate, etc...

Perfect de acord legat de celelalte marci si de Corrado. Ideea este ca Golful 4 este prima care are caroseria complet galvanizata 100% de la VW.

De asemenea ai mare dreptate legat de Audi. Am vazut foarte multe 80-uri si alte modele mai vechi din anii 80-90' care nu au ruginit inca. La capitolul coroziune cred ca sunt cei mai buni.

Yap

eu la g4 deja ma dispera fiindca gasesc rugina la colturile de la haiun unde se imperecheaza luneta cu stopurile

Daca ai tabla gavanizata nu inseamna ca nu o sa rugineasca daca sare stratul acela de protectie.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Audi 80 B4. Ideea e ca nu gasesc pic de rugina la masina asta. Nici la praguri, nici la aripi. Probabil au folosit materiale mai bune. Se vede si pe tabla ca e mai groasa decat la VW. La mine daca apuc cu mana de aripa din spate o stramb imediat :)).

In schimb masini care nu ruginesc si ma incanta : Renault Espace sau alte marci ( elemente din fibra : aripi, usi, etc. ) si sunt si galvanizate.

Ma gandesc ca aparitia ruginii e influentata de zona in care ruleaza masina si in principal de intretinere. De exemplu am vazut multe VW Golf din Germania terminate de rugina. In schimb am vazut unul din Spania impecabil si unul din Italia caruia i-am desfacut interiorul si am ramas surprins cum arata tabla si pe interior si pe exterior (podea, praguri).

Aripile de obicei ruginesc din cauza ca se aduna mizerie pe la scurgeri, se formeaza un fel de namol sau mazga si se infunda. In timp apa incepe sa se infiltreze si sa manance toata tabla. Cand am luat masina de afara arata ok. Dupa 6 luni au inceput sa apara gaurile. Cand am dat jos ornamentele de la aripile de pe fata am ramas doar cu ele in mana. In rest toata aripa era ingaurita, terminata. Am ramas socat cand am dat jos aripile :)). A inceput sa pice nisip si pamant la greu. Nu exagerez dar am adunat cam o plasa. Asa ca macar odata la 2 - 3 luni dati jos stergatoarele, scoateti plasticele respective si curatati toata zona de langa aeroterma si de langa motorasul de la stergatoare. Verificati daca scurgerile sunt OK, sa nu stea apa acolo sus. Totusi rugina poate aparea si de la ornamente desi sunt sanse mai mici. Le puteti fixa cu silicon sau mastic.

In cazul in care vreti sa preveniti oarecum aparitia ruginii pe sub masina (podea, praguri), ar fi ideal sa stergeti totul cu benzina, sa verificati zonele in care exista rugina si sa le curatati cu un polizor cu perie de sarma. Dupa, puteti aplica vopsea cauciucata de la Policolor. E ieftina de tot : 9 lei cutia de 10 KG si va ajunge 3 ani :)). Eu zic ca asta e cea mai ieftina varianta.

Salut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar niste aripi de fibra unde facem? Ca astea ruginesc rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai partea proasta e ca nu a sarit stratu de protectie

ci doar m-am trezit ca se umfla vopseaua si iese rugina

deci e normal ca rugineste fiind de tabla

dar ce putem face sa le stopam cat de cat

si ma refer la chestiile mici si migaloase unde nu poti decupa partea ruginita si sa sudezi alta tabla

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabla e infecta.. si vopsea si lacul - la fel

am vazut mk1 care aratau mai bine decat multe mk3

lista aia ajunsese pe la nr 16.. si inca nu s-a spus tot :))

singurele puncte bune la modelul asta sunt motoarele (tdi, abf si cel vr6), in rest au mers inapoi, nu au progresat absolut nimic fata de mk2

de fapt, nu are rost sa ma ascund: mk3..le consider o rusine pt marca vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: acum dupa cel putin 13 ani dupa ce modelul a iesit din fabricatie toata lumea "ba ca este prost, ba ca tabla rugineste repede(14-15ani)...etc".Ganditi-va la passat B6 2.0tdi BKP(parca) un exemplu, care pica pica injectoarele intr-o veselie si masinile sunt sunt 2005-2006.Injectoarele costa ~2500ron.

Acum ca la noi pica un senzor de temp dupa 1x ani de functionare si >250-300k km, se mai pune problema de fiabilitate?Si masinile acestea si-au facut datoria.Eu am vazut golf 5 cu vopsea sarita si inceput de rugina la aripi,asa ca ce pretentii sa avem de la golf3.:offtopic:

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum afiră şi colegul v@sy nu are rost să criticăm golful3 că e nu ştiu şi să-l catalogăm o maşină proastă. Toată lumea cunoaşte problemele de la golf5 (la un coleg, vopseaua de pe bara faţă s-a decojit dupa 3luni, maşina fiind nou cumpărată de la Cardinal)sau passat. Ce să mai zic de o Skoda 2, care după 45mii are volanul ros de zici că maşina e din 80. Trebuie să

Rust.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fim constienti ca sunt masini vechi si in plus toti se confrunta cu problema asta nu numai la golf 3. sa va uitati la opelurile de prin acelasi an ca ele sunt mai rele ca astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!