Jump to content

Black Octavia vRS


180vrs

Postare recomandată

Salut la toata lumea , va prezint si eu masina mea . Este dupa cum spune titlul , o Skoda Octavia vRS , din 2002 neagra . La momentul achizitiei avea 196000 km la bord , dar ca si parte de motorizare sta foarte bine fiind absolut stock fara nici o modificare , pe dyno masina obtinand o cifra apropiata de cat da fabrica chiar un pic mai mult , fapt datorat ventilatorului puternic pus pe intercooler .

Echiparea de baza consta in :

-jante de aliaj 17"

-tapiterie piele /textil

-clima

-senzori parcare

-xenon

-tempomat

-senzor ploaie

Masina a inceput o cura de modificari:

-filtru de aer ITG Maxogen

-evacuare custom , downpipe 70 ,catback 63 ,cu doua silencer-uri Borla

-ceasuri monitorizare X-line boost , temp ulei , presiune ulei

-unitate media RMT 100 cu Mp3 ,Bluetooth

-coilovers ( nu stiu marca .le-am primit cadou )

-shortshifter Forge

-valva N75 revizia J

-bara stabilizatoare fata de la Cupra R ,S3: 23mm grosime plus bielete antiruliu reglabile

-un soft, recent pus , la care se mai lucreaza un pic , masina nefiind inca masurata

post-80267-0-41424100-1291452486_thumb.j

Modificat de 180vrs
Link către comentariu

Salutare si aici! bine ai venit!

Daca poti, da niste detalii despre ventilatorul de pe intercooler, eventual si poze.

Link către comentariu

Cand faci dyno se pune un ventilator in fata ca sa simuleza utilizarea ei normala. Daca stai pe loc nu are de unde sa intre aer rece.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

Cand faci dyno se pune un ventilator in fata ca sa simuleza utilizarea ei normala. Daca stai pe loc nu are de unde sa intre aer rece.

am crezut ca are masina ventilator si ar fi fost prima data cand aud de asa ceva...

Link către comentariu

are amestec bogat, facem o alta versiune saptamana viitoare, nu de alta dar poate face careva infarct :)

Link către comentariu

Atasez fisa dyno facuta inainte de orice modificare , masina fiind absolut stock cu 198000 km.

Mentionez ca , cifrele date sunt la roata , cu pierderile in transmisie de aprox 14-15 % rezulta o putere de aprox. 184 cp si 248 Nm , stock cifrele oficiale sunt 179 cp si 235 Nm , dupa cum am mai spus am beneficiat si de un ventilator puternic

post-80267-0-32764500-1291495061_thumb.j

Modificat de 180vrs
Link către comentariu
  • 1 month later...

Frumoasa si felicitari pt modificari. Un lucru ce-as baga de vina: covorasele din interior. Sau ai pus de cauciuc pentru iarna?

Link către comentariu

Salutare,

Felicitari pentru masina, multi km fara probleme si la cat mai multe modificari :)

Ma intereseaza si pe mine acel HU 2DIN, e OEM? Ca n-am mai vazut asemenea model.

Se poate spune de unde l-ai achizitionat si daca esti multumit de el? Si un pret n-ar fi rau.

Multumesc!

Link către comentariu

@jmf : da covorasele sunt pt anotimpul rece , mocheta fiind alba , iti dai seama ...cum ar arata la primavara fara ele

@xdx : Am specificat in primul post este vb despre o unitate RMT 100 care se pune pe VW Polo parca ....pretul a fost 900 lei , a fost luata de pe forum ,dar anuntul avea vreun an si ceva .....

@ blordc : mersi si voua la fel ...

Link către comentariu

Incearca sa le faci pe toate de o culoare ca se cam cearta culorile :)

Link către comentariu

Mie imi place sorcova , o sa vina si asta dar momentan sunt alte prioritati

Modificat de 180vrs
Link către comentariu

E frumoasa masina dar ceasurile alea arata mai mult decat nasol acolo..cauta un suport sa le pui pe toate pe stalp si va arata de 10x mai bine.. sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Imi place ideea de montare a ceasurilor in format 1DIN. Asa au venit sau ai facut tu suportul? Mai trebuie lucrat un pic la aspectul butonului de avarii si schimbatul ledurilor verzi in albastru sau rosu. Ce pret au avut ceasurile ?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

@ saibot : estimat circa 210 -215 cp si peste 300 Nm , voi face o masuratoare pe acelasi stand , dar in aproximativ aceleasi conditii meteo ...

@ B_U_T : gusturile nu se pot discuta , am avut ceasurile astea si pe vechea masina , un Leon 2007 , si crede-ma este mult mai lesne de monitorizat acolo unde sunt acum decat pe stalp

@ Circoloco : ideea nu-mi apartine , am preluat-o si eu , este in faza de matrita , este un studiu , se va realiza pe un material mai bun dpv calitativ , si pe o scula de gravat asistata de calculator , ceasurile au fost undeva la 240-260 lei , bucata

Modificat de 180vrs
Link către comentariu

Un mic update , masina a primit un nou volan , mai am de lucru un pic la emblema ...intr-o zi doua vin pozele , Kostas merge struna .....tks

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!