Jump to content

Curatirea admisiei


Mircea_P
 Share

Postare recomandată

Cu ce se poate curati galeria ? ma refer la o solutie care sa dizolve cat mai mult si cat mai bine depunerile. tin sa mentionez ca la audiul meu a6 motor aat galeria este destul de intortocheata iar metoda clasica de surubelnita nu prea tine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am curatat si eu admisia saptamana trecuta. Sincer nu prea era nevoie, stratul de mizerie nu era mai mare de 1 mm, ba pe alocuri chiar se vedea metalul. E inutil sa mai spun ca nu am simtit nici o diferenta ca putere dupa curatare.

Am curatat galeria cu un pamatuf din ala pentru spalat sticlele, e flexibil si intra peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne poti spune cati km are masina? adica a mea are aproape 200.000 si sunt curios daca merota sau nu. ca poate doar am prob cu debitmetru..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 150k dar nu cred ca e relevant, prin comparatie am vazut turbine blocate de mizerie la 50k km si altele super curate la 200k...

Am uitat sa spun ca am EGR-ul limitat la maxim, asta sigur conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde mult de stilul de condus, de uleiul folosit, de filtrul de aer cat de performant este si de motor in sine. Exista o reabsortie a vaporilor de ulei, care trec printr-un epurator. Daca epuratorul nu-si face bine treaba, ajunge ulei pe galeria de admisie, care in combinatie cu funinginea de la EGR formeaza depuneri urate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratoarele de pe vw-uri sunt niste batai de joc. In state altii si-au pus lucruri mai bune, fie un separator aer-ulei de pe motoare de avion, fie epuratoarea de MB (Mercedes-Benz) fie filtre special de la Mann (am uitat numele modelului). Asta e una din cauze dar si productia de funingine este cel putin la fel de importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Presupun deci ca masinile cu tiptronic , datorita faptului ca schimba automat la turatii perfect stabilite, nu au norocul sa se molipseasca de aceste depuneri pe admisie.

In schimb nu stiu cum se aduna mizeria pe turbina la ele.Probabil ca mult mai putina.

Ce parere aveti ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda.. cutia de viteze automata DSG se pare ca este cea mai recomndata penru motoarele TDI ea va schimba vitezele la momentul optim fara a subtura sau supratura motorul. In concluzie turbina va fuctiona numai in limitele de turatie recomandate si v-a avea mult mai putin de suferit si cred ca v-a avea si o viata mai lunga cu o astfel de cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!