Jump to content

Bora Variant


FFA

Postare recomandată

cam toata lumea? :))

super tare masina...desi mie personal nu-mi place culoarea...asta ca si parerea personala...mi se pare ca bora nu e o masina care sa fie rosie...inca o data parere personala :)

Link către comentariu

la urma urmei consumul este al meu. eu platesc sa merg cu ea. si nu trebuie sa te uiti la consum la o asemenea masina. tre sa-i vezi partile care te incanta la ea. stiam ce iau si ce implica masina asta.

Link către comentariu

bineinteles ca pana la urma tu trebuie sa fii multumit de masina... dar ca si raspuns la intrebarea lui wed era raspunsul meu... cazul tau in particular nu se aplica la majoritate, in cazul in care nu toti si-ar putea permite sa alimenteze asa motor. la asta m-am referit eu cand am zis mai toata lumea.

Link către comentariu

am observat ceva. fata de Diesel pe termen lung si daca nu mergi mai mult de 20000 de km pe an cu masina nu iesi in avantaj in nici un fel. costurile sunt cam aceleasi. aici incluzand si costurile de achizitie ale masinii, mult mai reduse la SH la o masina pe benzina.

Modificat de FFA
Link către comentariu

@ Dragos Ene- Daca vrei sa ne contrazicem de amorul artei, foarte bine. Modelul a fost denumit V6, la fel ca si Leon Cupra 4x4 V6, insa din punct de vedere strict tehnic, motorul nu este V6 ci VR6. Cauta pe wikipedia sau orice alta parte.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vr6

Link către comentariu

Nu ma contrazic de amorul arte. Ai dreptate m-am grabit si nu m-am uitat bine in pdf-ul pe care l-am pus, unde scrie ca se vinde ca "V6 4motion" dar el este VR6.

Oricum masina e foarte frumoasa iar motorul este super ok si isi merita fiecare gram de benzina!

Link către comentariu

dami si mie niste detalii despre filtrul de aer...de unde l-ai luat,price si daca merge pe diesel sau are vreo eficienta? ms

Link către comentariu

l-am primit cu masina. era in portbagaj. teoretic merge si pe diesel. are sunetul putin mai gros la turatii inalte, iar ca putere nu-mi dau seama. am auzit k e pe la 60 de euro. da il cumperi si il speli cand e murdar. il dai cu spray special unsuros pt praf si aia e.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Update..

Parrot 3100 instalat. Functioneaza perrfect. Am reusit sa il fac sa opreasca si Radio-ul. Pana acum ii oprea doar sunetul. Acum daca folosesc telefonu pe radio imi apare "PHONE" pe display.

Am atasat si un consum de rush hour, si consumul mediu

post-12239-0-73214100-1297153408_thumb.j

post-12239-0-03496900-1297153427_thumb.j

post-12239-0-19487000-1297153440_thumb.j

post-12239-0-16518200-1297153450_thumb.j

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Am reusit sa vopsesc masina.

Mai am doar bara spate de facut, sper s-o termin azi.

in curand pot iesi pe strazi.

post-12239-0-80814800-1312795916_thumb.j

post-12239-0-42440100-1312795927_thumb.j

post-12239-0-96885800-1312795934_thumb.j

Link către comentariu
  • 6 months later...

Ultimele achizitii:

Jante SMC 8jx18 incaltate cu anvelope 235/40/18

Arcuri sport Vogtland -40mm.

Urmeaza.................

post-12239-0-79990600-1330692492_thumb.j

post-12239-0-14499900-1330692503_thumb.j

Link către comentariu

Imi pare bine ca nu ai renuntat la aceasta piesa :)

iPhone.Tapatalk

Link către comentariu
  • 1 year later...

Vreau sa fac un update al masinii, si anume:

 

Vopsitorie realizata integral (azi ridic masina curata)

 

In aceasta vara am lucrat intesiv la masina si am relizat urmataorele:

 

1. retrofit AC;

2. reparatii ale tuturor componentelor defecte/ imbatranite;

3. tampoane de motor Powerflex;

4. fulii usurate ECS Tuning;

5. am inlocuit interiorul cu unul Recaro;

6. am montat o bara de rigidizare de Audi S3;

7. Am montat un filtru sport OMP, mai am de bricolat o admisie pana in carcasa acestuia;

8. Am inlocuit toate sondele Lambda, fise bujii, bujii si curatare de clapeta.

9. Am inlocuit toate plasticele interioare scorojite cu altele noi OEM;

10. Evacuare completa inox cu eliminare catalizatoare .

 

Acum mai raman mici detalii de rezeolvat.

 

 

Sper sa va incante ochiul.....

post-12239-0-05934300-1379489775_thumb.j

post-12239-0-16164100-1379489782_thumb.j

post-12239-0-77318800-1379489837_thumb.j

post-12239-0-81443000-1379490203_thumb.j

post-12239-0-45451200-1379490210_thumb.j

post-12239-0-17943900-1379490251_thumb.j

post-12239-0-30208800-1379490262_thumb.j

post-12239-0-72059700-1379490266_thumb.j

post-12239-0-38027400-1379490271_thumb.j

Modificat de FFA
Link către comentariu

Wow...ce culoare :D cred ca arata super...

Te asteptam cu poze cu masina asamblata :)

Link către comentariu

Super tare culoarea :D sa te bucuri de ia mult si bine in continuare ;) asteptam poze si eventual daca poti sa imi dai si mie niste detalii pe PM sau aici despre evacuarea din inox + admisia ( piese folosite, costuri, performante, probleme , etc ) ; daca s-ar putea si un filmulet ar fi de vis :) multzam

Link către comentariu

Evacuarea este facuta la Pilot in Stefanesti. Diametru este de 63mm. Recomand.

Am inlocuit filtrul de aer cu acesta conic care are carcasa proprie. Voi continua traseul din zona in care trage aer care are diametrul 90mm cu un cot flexibil de silicon si teava pana jos in bara.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!