Jump to content

Scirocco II


David
 Share

Postare recomandată

inca o data zic, de ce suspectez eu pompa de inalta presiune? pt ca am identificat-o ca fiind "producatoare" bazaitului enervant. si cele ridicatoare scot bazait cand sunt uzate, dar mult mia ascutzit. au am "demontat" ambele tipuri de curios. cele mici, din rezervor se pot desface cu grija, curatza (e plin de rugina in interior) si recapsula cu la fel de multa indemanare. cele mari.....forget it....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • David

    18

  • scirocco

    8

  • emil

    7

  • Scirocco GT2

    6

pompa de inalta presiune nu mai trebuie suspectata. Iti spun eu ca se aude de la 2 strazi. Ca si aia din rezervor o fi si ea cu buba - se poate. Voi incerca sa o curat, dar prioritatea este cea de inalta presiune care cica e destul de scumpa.... :)

Se poate ca pompa de inalta presiune sa bazaie din cauza ca cea din rezervor nu mai trage bine??? Oricum, masina primeste benzina intermitent doar cand e aproape de rosu si virez dreapta. Daca rezervorul e plin cel putin jumatate nu e nici o problema: bazaie si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de inalta presiune nu mai trebuie suspectata. Iti spun eu ca se aude de la 2 strazi. Ca si aia din rezervor o fi si ea cu buba - se poate. Voi incerca sa o curat, dar prioritatea este cea de inalta presiune care cica e destul de scumpa.... ;)

Se poate ca pompa de inalta presiune sa bazaie din cauza ca cea din rezervor nu mai trage bine???

Modificat de emil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu contest faptul ca pompa din rezervor nu mai trage sau nu mai trage bine benzina.

Pe mine ma intereseaza de ce bazaie pompa de inalta presiune este si ea stricata sau ar putea bazai ca pompa din rezervor nu ii da destula benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de inalta presiune are nishte cilindrii care ghideaza mishcarea de rotatzie a electromotorului, cam aceeashi treaba ca la rulment, numai ca aici au un mig joc, se pot mishca . ma gandesc ca la ceva uzura si in cazul in care nu primeshte destula benzina, camera interna nefiind umpluta cu benzina (care ar functziona pe post de fluid de ungere) bazaie acei cilindrii......altceva nu are ce sa bazaie, eu am autopsiat o pompa si cam shtiu ce e inauntru.... daca ma gandesc mai bine tind sa dau dreptate celor care vorbesc de rau pompa ridicatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok cum am mai spus aceleasi simtome le-am avut ca si tine David

la mine a disparut totul dupa ce-am schimbat pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shtie careva un pretz la pompa ridicatoare noua?

<{POST_SNAPBACK}>

eu am gasit noua pt gti la 250ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum zicea si emil pompa ridicatoare este distrusa !!! are un fir de minus care are izolatia topita (papucul facea un contact imperfect) initial eram bucuros si credeam ca daca il fixez mai bine va merge pompa...dar NU !!!! NU s-a intamplat asa !!! M-am uitat mai atent la pompa si am vazut ca este si ea arsa. :( . Sper sa fie doar asta. Nu stiu ce sa fac: sa-mi cumpar noua sau sa iau de la arabetii de pe mihai bravu . La ei este cam 1 milion. Pareri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu este nici o diferenta daca are fisa in pompa din rezervor sau nu: pompa de inalta presiune bazaie la fel de tare. deci e clar ca pompa aia e distrusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu este nici o diferenta daca are fisa in pompa din rezervor sau nu: pompa de inalta presiune bazaie la fel de tare. deci e clar ca pompa aia e distrusa

<{POST_SNAPBACK}>

pompa aia sigur e problema, acum daca nu-ti permiti sa schimbi cu una noua mai exista si varianta in care poti pune pompa de dacie (adika bosh), dar cu unele modificari :D

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi-am cumparat pompa ridicatoare si am inlocuit-o cu cea defecta(cred ca era defecta). Ideea e masina prezenta aceleasi simptome cu noua pompa. Adica bazait si in curbe se oprea motorul.

Mi-am luat si pompa de inalta presiune care bazaie muuuuuult mai incet (nu are cauciuc de antifonare), dar acum in curbe mai puternice la dreapta masina tot da in nas, iar pompa de inalta presiune se aude un pic mai tare.

pompa din rezervor este buna. cum remediez treaba cu intreruptul alimentatiei cu benzina in curbe la dreapta? Stiu ca este un acumulator de presiune dupa pompa de inalta presiune. Din moment ce este dupa si nu inainte de pompa, inclin sa cred ca nu asta este problema. Totusi ...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am cumparat pompa ridicatoare si am inlocuit-o cu cea defecta(cred ca era defecta). Ideea e masina prezenta aceleasi simptome cu noua pompa. Adica bazait si in curbe se oprea motorul.

Mi-am luat si pompa de inalta presiune care bazaie muuuuuult mai incet (nu are cauciuc de antifonare), dar acum in curbe mai puternice la dreapta masina tot da in nas, iar pompa de inalta presiune se aude un pic mai tare.

pompa din rezervor este buna. cum remediez treaba cu intreruptul alimentatiei cu benzina in curbe la dreapta? Stiu ca este un acumulator de presiune dupa pompa de inalta presiune. Din moment ce este dupa si nu inainte de pompa, inclin sa cred ca nu asta este problema. Totusi ...............

<{POST_SNAPBACK}>

daca stii engleza, intreaba pe http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=13

cel mai mare forum (international) de scirocco. mari sanse sa-ti rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de masa care vin prinse de chiulasa in partea dinspre sofer chiar desupra motorului. Stiu multe probleme care se trag de la alea inclusiv ca se opreste motorul. Mai bine sa fii sigur de chestiile simple si usor de verificat inainte de a trece la alea mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Verifica firele de masa care vin prinse de chiulasa in partea dinspre sofer chiar desupra motorului. Stiu multe probleme care se trag de la alea inclusiv ca se opreste motorul. Mai bine sa fii sigur de chestiile simple si usor de verificat inainte de a trece la alea mai scumpe.

eu am niste fire pe acolo dar nu stie nimeni de la ce sunt. si intradevar nu pare a fi prins nimic pe chiulasa. de fapt ce fire sunt alea??? am 4 papuci cuplati 2 cate 2 si inca o fisa mica cu 2 fire care e in aer. Ma gandeam ca poate una din perechile alea 2 ar trebui sa fie de la marsarier dar daca pun contactul si le unesc nu se aprinde nimic in spate. Am schimbat becurile si nu am mai incercat. Poate acum se aprind. Dar totusi ce sunt cu firele astea???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am masina la vopsit. si ca sa iasa o treaba mai serioasa, am dat carenajele de plasic de la aripi, praguri, spoilere jos care vor fi vopsite si ele in culoarea caroseriei. Intrebarea e:cum se prind ele iar pe masina. Adica pe langa suruburile de rigoare, mai trebuie si oarece mastic/silicon ceva??? cu ce se fixeaza cel mai bine?

ma gandesc ca daca nu ii pun silicon, bandourile trepideaza si iau vopseaua de pe masina....sau nu ???

problema e doar la carenajul de deasupra aripilor ca pragurile se fixeaza lejer doar cu suruburi. Daca le da cu chit ma gandesc ca crapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pe cilindrul in care intra fisele de la bujii si bobina se afla o capsula vacuumatica.In ea intra un furtun care duce la galerie. pe mijlocul acestui furtun este un T care leaga furtunul cu un alt furtun care duce sub aripa masinii unde se afla un cilindru mare si lung si un alt cilindru mic si scurt.capsula vacuumatica lucreaza - adica nu este sparta si nu pierde presiune. in schimb daca suflu pe furtunul care duce sub aripa ( la cei doi cilindri) nu se creaza presiune. Intrebare: ce sunt cilindrii aia si daca nu cumva e ceva stricat.Adica eu nu cred ca ar trebui sa suflu la nesfarsit pe furtunul care duce sub aripa pt ca e ca si cand capsula ar fi sparta: tot vacuumul din galerie se duce pe acolo in loc sa se sincromizeze cu capsula vacuumatica. Precizez ca la rece motorul da in nas rau de tot daca are pana in 2000 ture. Are vreo legatura cu vacuumul??? e stricat vreun debimetru???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand mi-am luar si eu un scirocco din 85. arata impecabil interior si exterior dar motorul e varza, adica a fost schimbat si e de 1.6 motorina.luna viitoare vreau sa pun un motor de GTI de golf II. as vrea sa stiu daca se poate pune, adica daca rezista caroseria la 150 CP. tot de luna viitoare masina intra la modificat exterior si apoi tapitat si muzica. jante are de aliaj si arata ok.este alba si vreau sa o fac sa arate ca o pisica la exterior pt ca are o placuta originala din fabrica cu white cat in spate si pe lateral pe stalp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand mi-am luar si eu un scirocco din 85. arata impecabil interior si exterior dar motorul e varza, adica a fost schimbat si e de 1.6 motorina.luna viitoare vreau sa pun un motor de GTI de golf II. as vrea sa stiu daca se poate pune, adica daca rezista caroseria la 150 CP. tot de luna viitoare masina intra la modificat exterior si apoi tapitat si muzica. jante are de aliaj si arata ok.este alba si vreau sa o fac sa arate ca o pisica la exterior pt ca are o placuta originala din fabrica cu white cat in spate si pe lateral pe stalp.

BRAVO! vrem poze :D

caroseria rezista si la 300... ... din fabrica exista scirocco 2 16v daca nu stiai, cu 139 cp... 150 cp are 2.0 16v de pe golf 3, cel de pe golf 2 are 129 (PL-u) sau 139 (KR-u).

white-cat-ul in 85

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...5whitecat1a.jpg

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...5whitecat1b.jpg

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...5whitecat1c.jpg

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...5whitecat1d.jpg

16valvele in 86:

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...german1987a.jpg

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...german1987s.jpg

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...german1987n.jpg

http://www.driversfound.com/scirocco/histo...german1987t.jpg

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de furtunasul ala nu stie nimeni nimic ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

masina asta nu era de vanzare pe 4tuning ? sau ai cumparat-o e la respectivu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirocco GT2 masina ta nu era pe 4tuning de vanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirocco GT2 masina ta nu era pe 4tuning de vanzare?

am vandut masina acum 2 luni

acum am ford Ka :D

super tare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salutare baieti...imi pare ft bine k m-ati primit intre voi:D.am si eu un scirocco...din 1987... e 1.8L injectie mecanica...si nu vrea sa porneasca...da doar un semn de a porni...ma puteti ajuta???multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare baieti, am si eu un scirocco mk2 1982 1.6 gt si caut cu disperare aripa stanga si semnalizare ! daca ma poate ajuta cineva va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!