Jump to content

Scirocco II


David
 Share

Postare recomandată

Parerea mea e ca aceasta masina merita un topic separat. Cine vrea sa se laude este invitat sa o faca aici. Ce probleme s-au intampinat si cum s-au rezolvat acestea. Are cineva idee unde pot gasi o pompa de benzina? Motorul este un JH 1.8L injectie 8V.Pompa este functionala dar are un bazait enervant. Se poate remedia sau trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • David

    18

  • scirocco

    8

  • emil

    7

  • Scirocco GT2

    6

As mai fi avut o intrebare: am vazut pe site-urile din afara ca a pus cineva un motor de audi 1.8T pe aceasta masina. Motorul in cauza are 20v si vreo 150CP si a aparut dupa 96 din cate stiu eu. Cat de greu se poate adapta acest motor???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai fi avut o intrebare: am vazut pe site-urile din afara ca a pus cineva un motor  de audi 1.8T pe aceasta masina. Motorul in cauza are 20v si vreo 150CP si a aparut dupa 96 din cate stiu eu. Cat de greu se poate adapta acest motor???

<{POST_SNAPBACK}>

din cate stiu eu ca sa montezi motorul 1.8T de la audi TT trebuie sa montezi si bordul, deoarece nu functioneaza fara el.\

prin reviste am vazut multe golfuri mk1&mk2 cu 1.8T si aveau bordul de la audi TT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai fi avut o intrebare: am vazut pe site-urile din afara ca a pus cineva un motor  de audi 1.8T pe aceasta masina. Motorul in cauza are 20v si vreo 150CP si a aparut dupa 96 din cate stiu eu. Cat de greu se poate adapta acest motor???

<{POST_SNAPBACK}>

din cate stiu eu ca sa montezi motorul 1.8T de la audi TT trebuie sa montezi si bordul, deoarece nu functioneaza fara el.\

prin reviste am vazut multe golfuri mk1&mk2 cu 1.8T si aveau bordul de la audi TT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu ce motive ar avea un motor sa nu mearga fara bord. Ca un bord de TT arata mai bine si ca se potrivesc mai bine senzorii cu martorii de pe bord e altceva. In tot cazul multumesc de reply. Daca a mai auzit cineva de vreun transplant de motor pe o astfel de masina e invitat sa povesteasca. Cu pompa de benzina ma poate ajuta cineva cu vreo explicatie/rezolvare??? Mi-a zis cineva sub masina ( de unde se aude la mine zgomotul) e, defapt, un "acumulator de presiune". Ce-i drept, m-am uitat si eu sub bancheta si am desfacut capacul ala rotund si sub el era pompa de benzina (cred). Avea un tru si un retur si inca 2 fire care alimentau probabil pompa de benzina ( cam cum e la cielo). Ceva idei ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

transplant de motor am mai auzit , daca vrei , se poate monta vr6 care are 174 de cai f usor pe el , si iti dai seama ca 174 de cai pe 900 kg cat are masina cam rupe!

daca te intereseaza asa ceva am motorul cu cutie planetare instalatie electrica si bord numai bun de pus pe masina ta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mask2k,lasa si tu un numar de telefon si vorbim. Daca il dai ieftin poate ne intelegem :D. La masina mea, scirocco 2, am mari probleme cu balamalele. Pe fiecare usa sunt cate 2 balamale care s-au tocit. Cineva mi-a dat ideea sa scot cuiele ( toate 4) majorez gaurile cu o bormasina si infig acolo alte cuie mai groase.Parerea mea ca e multa finete la mijloc si cred ca mai bine ar fi sa le schimb. Problema e ca nu gasesc balamalele respective.Se potrivesc cumva de la golf 2 sau golf 1 ??? Stie cineva ? Alta problema ar fi discul de ambreiaj... motorul este un JH de 1.8i ... discul este de 200 sau de 210 ??? de la ce golf il pot inlocui ? pot????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut un scirocco 2 16v negru, standard, cu putine modificari (motorul era KR de 139CP, suspensia Sachs performance noua, grila fata Je-Design, jante RS 15", volan Momo, ceasuri albe, prostii din astea).

in prezent detin un scirocco 1 1.8 8V (motor ev de 112cp) si am un alt motor

pe care o sa-l pun inauntru cum fac rost de toate piesele (un 1.8 16V KR de pe Golf 2).

Motor VR6 pe scirocco 1 e o prostie, doar la drag ajuta, in rest masina pica in bot si pe un traseu virajat o ia un 16V.

Motorul 1.8T avea la prima generatie 150 cp, acum ajunge pe la 200. cel mai

complet site cu swap de 1.8T pe scirocco 1 este www.funksoulkitty.org (al unei tipe :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mask2k,lasa si tu un numar de telefon si vorbim. Daca il dai ieftin poate ne intelegem :D. La masina mea, scirocco 2, am mari probleme cu balamalele. Pe fiecare usa sunt cate 2 balamale care s-au tocit. Cineva mi-a dat ideea sa scot cuiele ( toate 4) majorez gaurile cu o bormasina si infig acolo alte cuie mai groase.Parerea mea ca e multa finete la mijloc si cred ca mai bine ar fi sa le schimb. Problema e ca nu gasesc balamalele respective.Se potrivesc cumva de la golf 2 sau golf 1 ??? Stie cineva ? Alta problema ar fi discul de ambreiaj... motorul este un JH de 1.8i ... discul este de 200 sau de 210 ??? de la ce golf il pot inlocui ? pot????

<{POST_SNAPBACK}>

si eu am avut probleme cu usa dreapta la scirocco 2 dupa ce a fost data peste

cap de o ... Dacie 1300. foarte greu nici acum nu se inchide bine, e foarte incapatinat sistemul ala ...

la Scirocco 1 e mult mai simplu, sunt doar 2x2 inbusuri / usa si mai flexibile ca

la scirocco 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat cu usile. :P Vroiam sa imi cumpar balamale noi care sunt 4 milioane. Le-am luat cu 500 000 toate de la un golf 2. S-au potrivit perfect. M-am chinuit jumatate de zi sa le pun ca a trebuit sa dau usile jos ca sa scot cuiele de la balamale si eu am geamuri electrice asa ca a trebuit sa dau fata de usa jos ca sa scot fisele de la geamuri. Pompa de benzina sau ce o fi acolo tot bazaie ingrozitor. :P Ideea e ca nici nu stiu ce este. Are in rezervor o pompa (cred) si sub masina mai are un filtru si inca o pompa sau ce o fi acolo ca filtru nu e ca are si vreo 2 fire care intra in el. Daca stie cineva mai multe ......sa posteze aici !!!!!!!!

poate aranjam si o intalnire MK1&MK2 :P care se baga ??? la Academia Militara ????? Alte idei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat cu usile. :P  Vroiam sa imi cumpar balamale noi care sunt  4 milioane. Le-am luat cu 500 000 toate de la un golf 2. S-au potrivit perfect. M-am chinuit jumatate de zi sa le pun ca a trebuit sa dau usile jos ca sa scot cuiele de la balamale si eu am geamuri electrice asa ca a trebuit sa dau fata de usa jos ca sa scot fisele de la geamuri. Pompa de benzina sau ce o fi acolo tot bazaie ingrozitor. :P Ideea e ca nici nu stiu ce este. Are in rezervor o pompa (cred) si sub masina mai are un filtru si inca o pompa sau ce o fi acolo ca filtru nu e ca are si vreo 2 fire care intra in el. Daca stie cineva mai multe ......sa posteze aici !!!!!!!!

poate aranjam si o intalnire MK1&MK2  :P  care se baga ??? la Academia Militara ????? Alte idei???

<{POST_SNAPBACK}>

uite cum arata la injectie (K-Jetronic) sistemul de alimentare

http://www.scirocco.ro/pompe.jpg

si pompa mea face galagie destul de mare. eu nu am nici o izolatie in masina si

se aude foarte tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul 31 este sub capota (langa contra-aripa) 32 este pompa din rezervor, iar 30 este un filtru de sub masina care se regaseste si la mine. Problema este ca langa filtrul de sub masina eu mai am o pompa (sau ce o fi acolo) care tipa atunci cand pun contactul.

Din rezervor nu se aude nimic. Ori pompa merge super bine ori nu merge deloc si s-a mai pus o pompa sub masina....

Mai am o problema care e legata tot de alimentare: dupa o virare mai puternica se opreste motorul :) .Precizez ca injectia este mecanica multi punct. motorul trage destul de bine la cati km sunt pe bord cu toate acestea l-as schimba cu unul mai puternic. I-am schimbat amortizoarele(toate 4), capetele de bara si pivotii (12 milioane). pivotii si capetele de bara erau originale si s-au chinuit ceva baietii cu demontatul dar acum nu mai bate nimic :). In schimb ii zdrangane trapa si haionul. Ceva sugestii ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai scrieti si de masinile voastre cate ceva. e un scirocc verde in bucuresti. zona militari- drumul taberei. l-am vazut de mai multe ori. am mai vazut si niste whitecaturi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dsc016238pm.th.jpg

dsc016328tg.th.jpg

dsc016214zm.th.jpg

GT2-ul meu din '92

suspensie KW hobby circuit

rollbar Wiechers Sport

jante Borbet

Modificat de Scirocco GT2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e KW hobby circuit

rollbar Wiechers Sport

jante Borbet

<{POST_SNAPBACK}>

super super scirocco-ul :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci!

In primavara urmeaza stage 2 ...

<{POST_SNAPBACK}>

adica ?

si eu am planuri mari cu scirocco-ul meu :o.

am avut un s2 16v, dar am hotarat ca s1 arata mult mai bine.

planuri cu el :

cat mai original la exterior/interior;

mecanic:

conversie la 1.8 16v (g2);

cutie 2y;

frane fatza spate g2/s2 16v;

suspensie sport;

izolat/vopsit (tocmai in faza asta sunt);

jante AL (ATS 15);

interior reconditionat;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vopsea noua, alte roti (pe 14" cu 9 latime)

scaune noi

motor (poate G60)

nu ma intereseaza puterea, ma intereseaza sa stea f bine pe drum

si asta o face acum ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pt @David problema la tine este aceasi pe care am avut-o eu la masina mea

pompa din rezervor nu-ti mai functioneaza, si de aceea se opreste si masina cand iei o curba ma stransa sau pui o frana mai brusca+ dat in nas cand vrei s-o duci in ture

sunt 2 pompe, una in rezervor si una sub masina. Daca cea din rezervor nu iti funct o solicita si pe aia de sub masina care incepe sa bazaie

pompa din rezervor costa noua cam 250ron iar cea de sub masina 1200ron, deci iti recomand s-o schimbi pe cea din rezervor pt ca ajungi sa cheltui mai mult mai tarziu

poti testa pompa din rezervor asfel: desfaci capacul din portbagaj, demufezi turul de benzina si pornesti masina...daca nu iese benzina nu functioneaza pompa

ps trebuie pornit motorul pt ca altfel nici nu este normal sa porneasca pompa

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. pt conversia 1.8T (din ce am citit eu, am cateva reviste pe aceasta tema) trebuie facute modificari la caseta de directzie, plus confectzionat alte prinderi (nu se potrivesc nici cele noi, nici cele vechi). chestia cu bordul e o aberatzie, deci nu intru in detalii. ai nevoie de calculator cu firele aferente motorului.

2. cu pompa am si eu aceeashi dilema. clar bazaie pompa de inalta presiune (ce de sub mashina) ma patzit si eu sa se inece mashina in mers, se scutura de 2-3 ori dupa care nu mai sunt probleme..... e nasol sa nu se intample in depashire.... pompa de inalta presiune e noua, am luat-o la un pretz suspect - 3.600.000. daca pompa ridicatoare (din rezervor) nu functzioneaza mashina nu merge. pompa de inalta presiune e facuta sa impinga, nu sa traga. deci eu suspectez pompa de inalta presiune. pe circuitul de alimentare se afla in ordine: pompa ridicatoare- pompa de inalta presiune- rezervorul de presiune- filtrul de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. cu pompa am si eu aceeashi dilema. clar bazaie pompa de inalta presiune (ce de sub mashina) ma patzit si eu sa se inece mashina in mers, se scutura de 2-3 ori dupa care nu mai sunt probleme..... e nasol sa nu se intample in depashire.... pompa de inalta presiune e noua,  am luat-o la un pretz suspect - 3.600.000. daca pompa ridicatoare (din rezervor) nu functzioneaza mashina nu merge. pompa de inalta presiune e facuta sa impinga, nu sa traga. deci eu suspectez pompa de inalta presiune.  pe circuitul de alimentare se afla in ordine: pompa ridicatoare- pompa de inalta presiune- rezervorul de presiune- filtrul de benzina.

<{POST_SNAPBACK}>

tin sa te contrazic, desi amandoi putem avea dreptate...cazul meu:

-am schimbat pompa din rezervor cu una care era de la un audi, era de un debit mai ridicat...mergea super masina, ziceai ca am pus turbina nu pompa. Dar pompa nu a rezistat decat pana pe strada mea cca 3km. Masina s-a oprit si oprita a ramas, nu mai pornea deloc spre deosebire de pompa pe care am avut-o stricata dar pornea motorul (uneori mai greu) :unsure:

-am shimbat pompa cu alta si masina merge normal, nu mai da in nas cand o turez, nu se mai opreste motorul in curba etc

concluzie: uneori merge cu ea stricata, alteori nu...poate sa depinda de modelul de pompa

eu sunt sigur ca este pompa din rezervor de vina pt simtomele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum putem face si noi sa avem un forum separat pentru Scirocco ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce scrieti voi acolo imi dau seama de faptul ca amandoua sunt distruse. :lol: . Eu va dau dreptate la amandoi, dar sper sa se insele cineva :lol: !!!!!!

As vrea sa-i dau si eu o vopsea la primavara o sa pun poze cu masina curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce scrieti voi acolo imi dau seama de faptul ca amandoua sunt distruse. :lol:  . Eu va dau dreptate la amandoi, dar sper sa se insele cineva  :lol:  !!!!!! 

As vrea sa-i dau si eu o vopsea la primavara o sa pun poze cu masina curand

<{POST_SNAPBACK}>

Incearca mai intai sa verifici pompa din rezervor, e mai simplu...muuullt mai simplu

B) sigur aia e, ca daca ar fi amandoua nu ar merge masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu ideea lui scirocco....

Cu site-ul ce se mai aude ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!