Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

E si asta o idee! :) Dar o sa incerc sa obtin OEM. Daca nu, vad eu ce fac...

Modificat de Rave
Link către comentariu

nu stiu ce a facut mercedesul ala, eu stiu ca nu ai voi cu O sau I sa inceapa (cum au scris si colegii mai sus).

 

dar nu inteleg, ai pus WTF si acum nu iti mai place sau de ce vrei sa schimbi? daca te refuza cu OEM ce varianta mai ai?

Link către comentariu

Prima alegere pe foaia trimisa catre DRPCIV, ca s-a ocupat PBN-ul de inmatriculare, nu eu, era 12 sau 105 TSI, nu mai stiu care din ele. Urmatoarea, din cauza ca nu ma asteptam sa nu fie disponibil primul, pusesem WTF-ul in gluma...

Acum, pentru ca tot nu o sa primesc OEM, cred ca o sa pun 130 WOB...

Link către comentariu

la faza cu numerele,se poate...se poate orice,in functie de cine esti si pe cine cunosti...asa cum se poate B 20 ANA,dar B 2 OANA,B 10 NUT,dar B 10NUT,si exemple mai sunt...depinde de jmekeria omului...acum,strict la acest aspect,nu m-am cramponat niciodata de ce sa scrie pe numar,la fiecare masina,i-am gasit denumire dupa numarul ce il avea...una peste alta,masina este superba indiferent de numarul de inmatriculare.

spor...brgds

Link către comentariu

Imi pare rau ca nu am mai gasit poza pe care am postat-o la taranisme acum ceva timp cu un X3 cu numarul O L G A. Nu era 0 (zero), ci direct O.

 

Vorba lui Vali, masina e superba si nu conteaza numarul.

 

Pe exterior arata asa stock, dar inauntru se schimba complet problema :D.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ai dreptate, Vali! Tocmai din cauza asta nu am refuzat numarul cand l-am primit si n-am dat atentie micilor intepaturi legate de o masina alba cu WTF la numar :))

Noi sa fim sanatosi ca masina merge orice combinatie de litere ar scrie pe spate!  :icon_thumleft:

 

Ca tot se vorbea iar de consum m-am uitat in seara asta la consumul dupa un drum printr-un Bucuresti nesperat de liber. Mers ceva mai alert, putin mai mult ;) , dar fara sa trec de 100 Km/h pentru ca nu-mi sta in fire sa fac asta in oras, am facut casa - Stefan cel Mare - Aviatorilor - Casa Presei - Pipera - Cora Pantelimon si inapoi cu 7.5 in bord. Mai decent decat ma asteptam, ar trebui sa ma uit mai des la consum, cand il vad atat ma simt mai bine! :)

Link către comentariu

De cateva zile merg cu Mol Evo in loc de OMV Maxx-saucumsenumesteacum-Carrera.

 

Sper sa fie doar impresia mea dar masina parca a pierdut ceva cuplu jos in ture dar, in acelasi timp, parca urca mai repede si trage mai bine sus. Asta nu e neaparat un lucru rau, dar nici bun pentru mine, care merg cam numai in oras si nu prea apuc sa ma bucur de ultimul sfert al gamei de turatii.

 

As cam ramane la ea dar nu e nicio statie pe aproape de mine sau in drumul meu, fata de OMV care am la 1 minut de casa si 1 minut de munca, asa ca ar cam trebui sa fac ocoluri doar pentru a alimenta... :/ Mai stau cu ea sa incerc mai multe momente, sa elimin pe cat posibil placebo-ul.

Link către comentariu

Stai nene ca se apropie o nastere de vreo 4.000 de euro. O las mai moale cu cheltuielile acum, nu e momentul!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu

Mda, am platit atatia ani ditamai contributiile la sanatate ca sa ajungem intr-un spital privat. E o discutie lunga dar sper sa nu pun niciodata piciorul intr-un spital de stat.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link către comentariu

Nastere usoara si fara probleme! Legat de Mol Evo si eu am acelasi placebo de vreo 2 ani :)) deci nu mai cred ca e placebo. Cu orice alimentam se simtea masina la fel, cu Mol Evo parca se cere turata :D

Modificat de stevendor
Link către comentariu

Stiam ca este undeva pe la vreo 3.000 o lucrare d-asta.

Iti fac si tie ceva in banii aia ? :D

Link către comentariu

Pachetul de operatie e 8.200 de lei, doctorul nostru ne costa 4.000 si ceva si recoltarea celulelor stem mai e inca vreo 6.000 parca.

 

La stat nu ma inspaimanta atat conditiile, desi in rezervele pe care le-am vazut vopseaua statea sa cada de pe pereti, gresia si faianta era aceeasi de 50 de ani, paturile la fel si per total nu ai o impresie de "curat" sau de "sanatate". Ce vreau sa evit la stat este atitudinea oameenilorr. Nu vreau sa ma duc la spital si sa-mi cumpar singur medicamente, anestezia, lenjeria de pat, mancarea, sa stau sa bag cate 50 de lei in buzunar la fiecare asistenta pe care o vad doar ca sa-si faca treaba, inca 50 daca vreau sa se poarte si frumos in timp ce o fac si multe alte romanisme de genul asta.

 

Pana la urma pentru ce muncim? Pentru experiente! Vreau sa am o experienta placuta acasa asa ca o decorez asa cum vreau; vreau sa am o experienta placuta in masina, asa ca-mi configurez/montez lucrurile care-mi ofera lucrul asta vreau sa am o experienta placuta in concediu asa ca ma duc unde ma simt bine; si vreau sa am o experienta placuta in spital asa ca evit locul/oamenii care ma impiedica sa obtin lucrul asta. Si nu ma deranjeaza sa platesc pentru lucrurile astea de mai sus.

 

Plus ca te simti ca la hotel, de la faptul ca te duci acolo cu mana in buzunar, cum se poarta oamenii cu tine, cum arata locul, rezervele, tot. Eu zic ca merita.

Link către comentariu

In primul rand nastere usoara! Si eu am bagat mol in seat , dupa o lunga perioada de omv si pot spune ca motorul si-a schimbat mersul, nu mai tremura la ralanti si nici nu mai se ineaca la ture mici( am ceva probleme cu aprinderea)eu zic ca nu e placebo.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link către comentariu

Deci nu sunt singurul nebun! :))

Sincer sa fiu, imi placea cuplul mai mare in ture mici al OMV-ului, mai ales la cum merg eu doar in oras, dar voiosia motorului de a urca in ture da putina dependenta! ;))

Link către comentariu

Lasa ca urca foarte bine si cu molul evo.Mie chiar nu imi place carrera 100(trepideaza si am o senzatie de harsaiala), am folosit pe mai multe masini.Singurele dati cand bag de la omv este cand merg in austria.

Modificat de TDR
Link către comentariu

Stiu ca erau cativa interesati de volan cand l-am schimbat asa ca se repeta oferta.

 

In alta ordine de idei, acum cateva zile m-am trezit singur cuc, pe la 4 dimineata, pe centura Ploiestiului. Si daca tot a trebuit sa "opresc" la celebrele giratorii am zis sa vad si cat de repede pot sa ajung iar la viteza maxima legala de pe acea bucata de drum, care culmea era de 100 Km/h. Fiind singur in masina n-am reusit sa fac cele mai exacte masuratori dar m-am incadrat sub cele 10.5(parca?) secunde declarate de producator in conditiile in care mi-au patinat rotile cam jumate din a doua (la asta nu ma asteptam). Ma declar multumit!

Link către comentariu

Masuratorile astea facute cu cronometru sau telefon mobil nu au nicio relevanta :) Eroare de vitezometru, lag cand pornesti ceasul, etc.. :) Timpul dat de producator e un timp ideal, care cu greu il scoti..

Link către comentariu

Nefiind stoc ma astept sa ajung sub timpul declarat oarecum usor, desi anvelopele de iarna nu ma ajuta. ;)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!