Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Eu sunt foarte hotarat si o sa iau masina in proportie de 99%.

Cel de 180, din pacate, se intinde destul de mult la pret si la banii aia as prefera un Golf. Totusi diferenta de calitate la interior se simte intre cele doua.

 

Configuratia mea e asa:

 
Optionale:
 
PM1 Cartografie Europa 0,-
PXX Faruri full LED Lumini de zi cu tehnologie LED Anulare functie Cornering pentru proiectoare de ceata 1.091,20
PDS Pachet asistenta sofer (adica Light assist si Lane Assist, nu stiu de ce nu e trecut in configurator) 328,60
PSS Pachet Comfort Drive Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire Functie aprindere automata a farurilor si Coming Home Senzor de ploaie 120,28
PW5 Pachet Iarna Scaune fata incalzite cu control separat Indicator nivel lichid spalare parbriz Duze incalzite spalare parbriz Sistem spalare faruri 472,44
PG8 Roata de rezerva de dimensiuni reduse 54,56
PNC SEAT Sound System Amplificator cu 6 canale 10 difuzoare Boxa centrala integrata in plansa de bord Difuzor redare sunete inalte in stalpul A Difuzor redare sunete medii in portiere Difuzor redare sunete joase in portierele fata Subwoofer amplasat in portbagaj 274,04
WNE Sistem de navigatie Touch screen capacitiv color cu diagonala de 14.7 cm Radio 2 sloturi card SD, mufa USB, intrare AUX Bluetooth (comanda vocala, audio streaming) 8 difuzoare Cartografie Europa 932,48 (vine la pachet si cu ecranul dintre ceasuri color, nici asta nu scrie)
 
 Total: EUR 21.133,32 pe care sper sa-l iau la 20 fix, poate chiar mai putin...
 
Astea pe langa ce are FR-ul standard: climatronic, comenzi pe volan, tempomat, oglinzi pliabile electric, lumini ambientale pe usi rosii/albe, scaune sport  partial piele, jante 17, suspensie sport etc.
 
Cred ca e decent...!
Link către comentariu

Foarte frumoasa configuratia, cred ca farurile cu LED vor fi atractia principala! :)

 

Cred ca sigur vei obtine un discount bun, eu am primit 800e la o masina de 17k in 2007 cand erau vanzarile pe val... Deci motorul ar ramane cel de 1.4 122 sau 140cp?

 

@vali_devill, sa nu generalizam. Uita-te totusi in Vest, banuiesc ca stii deja, ei sunt mari adepti ai break-ului. Si nici ei nu cara mobila de la Ikea de dimineata pana seara. :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Mergi pe asta Bogdane, daca te incanta! Masina arata grozav pe rosu si cu LED-uri, intr-adevar.

O buna perioada la inceput(macar 1 an) nu iti va pasa de diferenta de calitate fata de Golf pentru ca te vor fura ideea de masina noua, design-ul, optiunile in plus, etc.. Apoi vine copilul si apar alte aspecte care iti distrag atentia.

Avantajul tau e ca o iei in leasing si atunci discount-ul ar putea fi ceva mai mare, de vreme ce castiga si de la dobanda, insa "bucataria" interna a PIA e cam ciudata uneori. Nu stiu daca obtii 5.5% cat ti-ai dori tu, dar un 4-4.5% eu zic ca e viabil.

 

Ceva ma face sa cred ca peste vreun an de acum incolo va aparea posibilitatea de a face retrofit in privinta puntii spate, asta odata ce vor aparea primele masini dauna totala pe afara si nici costurile nu cred ca vor fi grozave.

Link către comentariu

M-am uitat mai atent la preturile din configurator si un 1.8tsi se invarte foarte aproape de 2.0tdi la pret, caz in care nu mi se mai pare ca merita.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

De ce nu? Eu zic ca sunt doua motoare complet diferite pentru oameni diferiti. Oricum Rave zice ca-i iese din buget.

Link către comentariu

De obicei dieselul e sensibil mai mult decat o motorizare similara pe benzina. 180 cai vs 150, dar dieselul castiga la cuplu clar.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Da, dar la reprize diesel-ul sucks big time fata de 1.8TSI, iar Leon-ul nu e tocmai masina de familie/ de facut naveta economic, ci un hot-hatch.

In plus, proprietarul de hot-hatch nu face grozav de multi km pe an a.i. sa recupereze prea repede diferenta, fie ea si mica.

Link către comentariu

Oricum pt Rave cred ca si 1.4 140cp ar fi excelent. Motor f bun si usor, masina sensibil mai usoara decat concurenta, un roofbox cand se inmultesc si gata de distractie! :)

Link către comentariu

Eu zic ca pt toti e perfect un v12 bi-turbo. Hai sa il lasam pe Rave sa ne spuna ce e perfect pt el.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

1.4 TSI de 140 CP suna decent, dar tare mi-e ca e doar diferenta de soft intre ele, cam ca 1.2 TSI de 85 / 105 CP, caz in care nu-si merita banii. Oricum, 99% motorul o sa primeasca soft...

 

Mai mult de atat nu mi-as lua, nu-mi place cum suna 1.8 TSI, e un motor de 180 CP... de ce nu as astepta Cupra daca tot vreau o masina puternica?

In general imi suna prost masinile "normale" cu multi cai, nu le prea vad scopul... Daca vrei multi cai, de ce nu iei un GTI/Cupra/RS etc. Adica ar trebui sa iau un motor puternic care consuma prea mult / are prea multa putere pentru statul in trafic si mersul la munca dar, in acelasi timp, daca vreau sa alerg cu el, ma trezesc ca dau peste aceeasi suspensie, sway-bars etc ca un 1.4 TSI(asta nu e valabil la Leon, pentru ca 1.8 are independenta spate, dar intelegi voi). Si daca vreau sa ma uit la masina realizez ca nu am chestii care o fac speciala: alte scaune, alt interior, jante mai mari, alt body-kit, accente de desing etc. (iarasi, asta nu e valabil la Leon, la care versiunea de top e radical diferita de celelalte, Cupra o sa fie iar diferita fata de acesta...)

 

Intelegeam 1.4 TSI-ul de 160/170 CP de pe V / VI pentru ca le avea pe amandoua. Consum decent de mers la munca prin trafic si putere cand aveai nevoie de ea. Dar nu mai e valabil si e pacat...

2.0 TDI nu mi-as lua, iarasi, nu-i vad rostul pe o masina ca asta. Pe un Passat, Tiguan, superb da. Pe un Golf/Leon nu. Consuma la fel ,sau chiar mai mult, in oras, marginal mai putin in afara orasului, face mai mult zgomot si plaja de turatii nu incita neaparat la mers sportiv, desi se poate, nu neg.

Singurul lucru bun e cuplul, dar doar pentru cuplu nu mi-as cumpara o masina. Si pana si ala e deranjant cateodata; mai ales cand iti dai pasagerii cu capul de tetiere din cauza ca accelerezi prea brusc intr-un TDI fiind obisnuit cu TSI...

 

1.2-ul asta pot sa-l intind foarte mult si pot sa ajung cu el la limitele masinii (sau cel putin ale suspensiei, franelor si cauciucurilor mai ales). Am vazut asta pe drumurile din Thasos :D

Asa ca un 1.4 TSI (desi cu mai putini cai/cuplu decat 1.2-ul actual - cel putin inainte de soft...) e decent la cat am eu nevoie de el (90% oras, 5 % autostrada, 5% mers sportiv). Nu neg ca mi-as dori o Cupra, dar nu are rost sa merg cu ea la munca si nici nu prea are rost sa iau 2 masini (nici nu-mi permit 2 masini noi, una de 20k alta de 25k) asa ca o sa ma multumesc cu asta deocamdata.

 

Break nu mi-as lua momentan. Am mare respect pentru cei care-si cumpara, dar eu nu pot. Cand ma uit in oglinda si vad atata spatiu pana in spate ma sperii :)) plus ca nu ma simt bine in ele. Sunt mult prea lungi...

 

Poate ar trebui un moderator sa mute astea in topicul de Leon vs Golf, sa nu se mai supere pe noi :p

Link către comentariu

Nu se mai pot stoarce inca vreo 870 de euro si pt. sunroof panoramic? Cat ar fi diferenta in plus la avans?

Link către comentariu

Sa stii ca m-am gandit mult la trapa (pentru ca plafon panoramic e mult spus...) si nu-i prea vad rostul.

 

La interior e doar ceva mai mare decat cele de pe Golf/Octavia/Leon etc. asa ca nu face cine stie ce lumina si ca utilitate e cam 0 pentru mine. Nu fumez si clima e pornita cam tot timpul la mine in masina asa ca folosesc trapa doar pentru lumina, care nu e cine stie ce multa... Plus ca mai mananca putin din spatiul interior, care desi suficient parca sufera putin.

 

Cred ca as prefera sa trec la 1.4 TSI, 140 CP de banii aia. Macar puterea o sa o folosesc din cand in cand, trapa nu prea...

Link către comentariu

+1. Dacă nu ești mare iubitor de trapă (eu nu le-am folosit vreodată), e o sumă mare bună pentru altceva.

Link către comentariu

Ma bucur sa vad ca esti atat de hotarat pe ce-ti doresti, conteaza sa stii ce vrei sa faci de banii tai. :)

 

Eu n-as lua trapa la un hatch/sedan, pt ca aia nu este panoramica. Panoramica este ce au versiunile combi/variant, pe care ai zis ca nu ti le doresti. Baga banii aia in benzina sau in alte optionale.

Link către comentariu

De banii aia cred ca mai facem un concediu ca asta de acum din Grecia. Luni s-a trezit Catalina ca are chef sa mergem la greci, pus mana pe telefon, schimbat niste ture, luat liber si Miercuri seara eram cazati in Thasos :)

Prefer sa am o rata mai mica decat optionale pe care nu le folosesc. Un soft la 1.4 TSI (cand vor aparea pentru cele noi) ma duce la 150 CP, ceea ce e mai mult decat decent. 

Link către comentariu

Stii cum e, vorba lunga...

Apuca-te de dat jos tot ce nu e OEM/specific masinij tale si da-o. Asta daca preferi Weltauto.

Daca nu, spor la vanzare.

Am tot vazut zilele astea un Leon rosu cu LED pe langa firma si arata tare bine.

Link către comentariu

Si eu unul rosu aproape de unde stau si imi venea sa ma tin dupa el sa-l mai admir, desi eu trebuia sa fac la stanga... :D

 

Era un FR cu jantele alea trick cu gri si argintiu cu multe spite (cam greu de descris). Si cu stopurile LED arata super.

Link către comentariu

Am deja pe cineva destul de interesat de masina asa ca nu stiu daca o las la Welt sau nu, depinde la cat o evalueaza.

O sa astept sa termin leasing-ul in Decembrie, apoi dau comanda de Leon si sper sa vina pe la sfarsitul iernii. Daca pot sa-l scap un an de zapezi, gheata si zgaraieturi specifice iernii de ce sa nu o fac...

Link către comentariu

Bogdan, cand te hotarasti sa comanzi Leon, suna-ma si poate te pot ajuta cumva. :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bogdan, ieri am vazut la IAA noul Peugeot 308. E fix un VW facut in Franta: faruri full LED, piele, scaune cu masaj si memorie, bord tip Audi, touch-screen care comanda aproape toate functiile masinii, acoperis panoramic, senzori paracare fata-spate, acoperis panoramic pe toata lungimea plafonului, keyless entry&start, o sumedenie de prostii.

Cand se inchide usa, are un sunet de-ala infundat, surd, tipic masinilor de substanta, vizibilitatea e buna, cand apesi "Start", acele fac un sweep-test, singura chestie care poate parea ceva mai ciudata e volanul mic asezat putin mai jos, astfel incat sa vezi bordul peste el, insa te obisnuiesti surprinzator de repede.

 

Pe mine m-a surprins extrem de placut masina si din ce am vazut, ca pret de lista nu pare sa treaca de 30.000 Euro, asta, ca echipare de top cu toate optiunile bifate (piele, scaune cu masaj, tempomat adaptiv, etc.) Eu zic ca merita sa mergi sa arunci macar o privire, inainte sa-l stergi de pe lista.

 

Mie mi-a placut masina.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Strict din poze eu zic pass...
 

post-12783-0-98412400-1379254728_thumb.j     post-12783-0-52557900-1379254729_thumb.j     post-12783-0-01757500-1379254730_thumb.j     post-12783-0-52895800-1379254730_thumb.j

 

Exteriorul e... urat nu, dar nici frumos si nici macar interesant. E... acolo si atat. Si in interior minimalist e putin zis... Golful il consider minimalist, sau A3-ul si BMW-ul, asta e deja exagerat.

Plus ca alegerea ca reglarea temperaturii, de exemplu, sa o faci apasand mai intai un buton "touch" ca sa intrii in meniu si abia apoi sa ai acces la apasarea pe butoanele de temperatura sau putere e cam... nefericita in cel mai bun caz. Si ceasurile deasupra volanului si turometrul care se misca counter-clockwise... NU! :D

 

Ma intereseaza in schimb noua Mazda 3 pe care o astept sa apara la test-drive. Daca mai esti acolo, mai ai drum, ai apucat sa-ti faci o impresie despre ea, te rog zi-mi mai multe! :)

 

Si ca sa nu fiu total off-topic e foarte posibil ca CW MK VI-ul sa primeasca un RNS 315 in curand. In mare parte doar pentru bluetooth si vanzare mai rapida deoarece nu cred ca o sa mai apuc sa folosesc navigatia pe undeva...

Link către comentariu

Pai momentan oscilez intre Leon si Golf VII. Mazda 3 pare interesanta asa ca merita macar sa vad cum se prezinta la un test-drive.

Octavia e prea mare pentru mine, desi Catalina tocmai imi povestea ca a mers cu o prietena de-a ei cu un Superb si ca i-a placut, asa ca s-ar putea sa o iau in calcul. Octavia, nu Superb-ul...! Un 1.4 140 Elegance cu interior crem nu arata foarte rau :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!