Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Un ProCee'd GT de 200 de cai cu toate optiunile bifate este sub 24K.. Din pacate nu stiu cum sta pe partea de feeling si de fiabilitate.

Link către comentariu

Pai hai sa fac un rezumat :D

 

Megane - se conduce prost, interior nu cine stie ce inspirat, un GT e scump

Astra - consola aia centrala imi pune la incercare OCD-ul

Civic - prea mica, inghesuita, ciudata, cea veche era foarte, foarte dura pe suspensii, cea noua nu am condus-o si nici nu vreau

Auris - interiorul ala isi are locul pe o Corolla de acum 10 ani, as lua Hybrid dar e mult prea scump

Octavia - nu e genul meu, prea mare sa traiesc cu ea zi de zi pentru 2-3-4 concedii pe an

Bravo - no comment

Giulietta- prea scumpa, din ce stiu inca e bantuita de problemele de fiabilitate ale Alfa Romeo

Seria 1 - nu-mi place cum arata farurile, prea mica la interior doar ca sa vina cu o capota lunga, prea scumpa

A3 - mi-as lua dar nu pot sa justific 30.000 de euro pe o compacta, nici 25.000 nu as da ca sa o vand iar peste 3 ani

A-Klasse - vezi mai sus

i30 - exterior interesant si ciudat in acelasi timp, nu ma simt bine la interior dar nu pot sa pun degetul pe ceva anume si sa zic "din cauza asta"

Cee'D - urata cu spume la exterior, interiorul nu compenseaza, preat apropiat de al Leon-ului care (din punctul meu de vedere) matura cu ea pe jos ca design, tinuta de drum etc.

Mazda 3 - cea veche e... veche, la cea noua ar trebui sa aleg motorul de 1.5 benzina aspirat (sa raman in gama de pret si ce mi-am propus) si nu vreau motor aspirat

 

Nu cred ca am scapat vre-un model, cel putin nu unul pe care l-as lua in considerare.

 

Totul imi spune ca ar terbui sa-mi iau tot un Golf. Creierul meu tipa ca e alegerea corecta, inteligenta, normala etc.

Dar exista Leon-ul care este:

- mai frumos la exterior

- mai interesant la interior

- mai bine dotat

- mai ieftin...

Link către comentariu

Eu ma tin tare:

 

http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA!ro!!!!l!!!/WA/Marke|VW/MG|VW_Passat/ID|1019900807|VW_Passat_Comfortline_2,0_TDI_4M_BMT/detail.htm?src=list.htm&ml=

 

http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA!ro!!!!l!!!/WA/Marke|VW/MG|VW_Passat/ID|1012900449|VW_Passat_Comfortline_2,0_TDI_DSG_BMT/detail.htm?src=list.htm&ml=

 

http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA!ro!!!!l!!!/WA/Marke|VW/MG|VW_Passat/ID|1021700380|VW_Passat_B7_BMT._HL_2.0_TDI_140_CP_CR,DSG6/detail.htm?src=list.htm&ml=

 

Pretul intre 21000 si 24000EUR, dar masinile sunt noi si bine echipate, au garantie, etc.

Daca o tii doar 3 ani, eu zic ca merita sa incerci si clasa asta, mai ales ca te va duce mai usor peste inceputurile vietii de tatic. :D

Generatia noua vine abia la anul, deci la noi pe strazi spre sfarsitul lui 2014, asadar nici nu pierzi mare lucru la revanzare.

 

Fiind Weltauto, poti face la fel de usor leasing si sigur mai poti discuta despre pret.

Modificat de JUG
Link către comentariu

Bravo - nu se poate aduce in discutie... Mult sub Megane, Astra, Focus

Giulietta - platforma e noua, diferita de cele de pana acum, cu majoritatea problemelor remediate. Cam peste orice Alfa de pana acum ca si fiabilitate. Daca te poti impaca cu designul (mai ales interior) nu e o varianta rea deloc. Varianta faina e TBI-ul (benzina turbo) dar scumpa. Iar multijetul de 2.0 este unul dintre cele mai faine ca si performante si feeling de condus, din toate commonrailurile.

Bila neagra este reteaua de service-uri...

 

Coreene - Kia/Hyundai (is tot aia) - destul de slabe, si scumpe ca si piese si intretinere. Materiale mediocre prin interior.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

În 3 ani nu bagă nimic în ea. Și nici devalorizarea parcă nu mai este așa o problemă.

Dar n-au sentiment. Sunt utilitare. Un GTI e din altă lume pe lângă acel GT.

Link către comentariu

Nici macar un A3 sedan rosu ambition 1.4tfsi? Cu ceva dotari ajunge pe la 30-32k.

Ce-i drept motorizarea nu e punctul forte, dar arata foarte bine.

 

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Masina imi place foarte mult si mie. Am condus-o si e rafinata, relaxanta si bine finisata, dar 32k EUR?!

Ma uitam la noul S3 care porneste de la 42k EUR, WTF?!

Link către comentariu

A3 Limuzina Ambition 1.4TFSI 

Benzina / 1.4l / 92 kW/125 CP / Manuala - 6 trepte / 5-usi 
Consum combustibil oficial: 5.3l/100km
Emisii CO2: 122g/km
Oxizi de azot (NOx): 0,052g/km EUR 27.929,76

Culoare exterior
Rosu Brilliant uni EUR 0,- Tapiterie Stofa sau Piele
Culoarea tapiteriei: negru-argintiu/negru
Mocheta: negru
Plansa de bord: negru  
 

 Pachet A3 Advanced EUR 2.270,44

 Cruise control  EUR 319,92

Directie progresivaEUR 331,08

Senzor lumina si ploaie EUR 147,56 

Suspensie sport S line (quattro GmbH)  EUR 407,96

Volan multifunctional sport EUR 200,88 i Scaune fata incalzite   EUR 389,36

 Oferta speciala A3 Advanced   EUR -1.000,68 Total: EUR 30.996,28

 

Pachet A3 Advanced

contine:
  • instalatie de climatizare automata, cu reglaj automat in functie de intensitatea soarelui, regleaza electronic temperatura, debitul si distributia aerului cu functie de recirculare, filtru de praf si polen, duze de degivrare pentru parbriz si geamurile laterale
  • Interfata Bluetooth, permite conectarea telefonului mobil cu ajutorul tehnologiei Bluetooth inclusiv pentru streaming audio (in functie de capacitatile telefonului). Informatii despre compatibilitatile bluetooth se pot gasi pe pagina de internet www.audi.de/bluetooth.
  • Faruri Xenon plus Include lumini de pozitie fata si blocuri optice spate cu tehnica LED, instalatie de spalare a farurilor si reglare automata a distantei de iluminare a farurilor.
  • Pachet fumatori
  • Optica interioara de aluminiu pentru duzele de ventilatie, rama din jurul manetelor de deschidere a usilor, pentru butoanele de actionare ale oglinzilor, ale geamurilor electrice, ale franei de parcare.

Ambition vine in standard cu jante 17", evacuare cromata si suspensie sport -15mm (asa ca se poarte renunta la suspensia S-line)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

de banii de suspensie S line mai bine iti pui altceva, masina fiind ambition are deja suspensie sport :)

Link către comentariu

Pe bune? :huh: 31K Euro pentru un Golf? De EXACT aceeasi bani, gasesti oferta C-Klasse T-Modell, xenon, automat, diesel, care e cu totul si cu totul alta mancare de peste.

Eu nu stiu cum faceti voi banii si nici nu-i treaba mea, de 31K Euro vi se pare un pret acceptabil pentru asa ceva insa mno, fiecare cu prioritatile lui...

 

PS: pentru fani Otto, benzinarele MB sunt evident, mai ieftine. Deci, un "Golf" la 31K+ sau un MB T-Modell la 30K-. Hmmm...

Modificat de Vizitator
Link către comentariu

Nu știu ce experiențe ai cu Mercedes la mama lor acasă, dar aici îs triste de tot :)

 

Deși CLA este genial, recunosc și fuge ăla de 1.6 surprinzător de bine.

Link către comentariu

http://www.weltauto.ro/weltauto/ro/LIST/WA!ro!!!!l!!!/WA/Marke|VW/MG|VW_Passat/ID|1021700380|VW_Passat_B7_BMT._HL_2.0_TDI_140_CP_CR,DSG6/detail.htm?src=list.htm&ml=

 

Passat-ul ala e configurat perfect, dar nu pentru mine. Eu ma duc la munca in bermude si slapi, nu m-as simti eu bine sa ma dau jos dintr-un Passat asa... Plus ca pentru Catalina orice masina mai mare decat un Golf e o "barca" si nu-i place :) Poate peste cativa ani...

 

Cu ceva dotari ajunge pe la 30-32k.

Am condus-o si e rafinata, relaxanta si bine finisata, dar 32k EUR?!

 

Cum a zis el :)

 

Deși CLA este genial, recunosc și fuge ăla de 1.6 surprinzător de bine.

Daca m-as apropia de 30-33K as alege fara sa clipesc ori un GTI ori un CLA. 1.6-le ala chiar e surprinzator de ok si masina arata foarte bine. Dar nu-mi permit sa dau 30K pe o masina, ar insemna sa-mi, cel putin, dublez rata de leasing si nu vreau asta. Acum am rata un procent destul de mic din venit si prefer sa ramana asa. Nu o sa renunt la stilul meu de viata pentru a avea o masina mai scumpa. Daca as putea sa platesc banii aia cu aceeasi usurinta cu care platesc 20k atunci da, dar nu e cazul.

Aceeasi problema e si la 25k. Chiar mi-as dori un Golf 1.4 TSI R-Line, dar ar trebui sa ma restrang putin prin alte parti si nu stiu daca are rost, cand pot sa iau o masina aproape la fel de buna cu 4.000 de euro mai putin. De diferenta aia vad cealalta jumatate de Europa, pe care nu am vazut-o anul asta :)

Oricum, cu ajutorul cuiva care nu poate fi numit (plecaciuni batrane), cred ca maine noapte o sa petrec cateva ore impreuna cu un FR. In felul asta o sa am ceva mai mult timp sa vad exact cat de mult o sa ma deranjeze "ieftinirea" interiorului fata de Golf si daca e o masina cu care pot sa traiesc.

Pana la urma degeaba are un pret bun daca nu-ni place sau nu ma simt bine in el...

Link către comentariu

Cel mai bine e asa :icon_thumleft: ..

 

Ia Leonul si intoarce-l pe dos (la figurat)..  :)

Mie mi-a placut (in mare), singurul aspect discutabil e pozitionarea ecranului unitatii media intre gurile centrale de ventilatie.. Chestia asta creeaza un spatiu suplimentar in fata schimbatorului de viteze, iar capacul ce il acopera nu prea se potriveste acolo, dupa parerea mea. In rest, e ok, mie mi-a placut.

Link către comentariu

 

Pana la urma degeaba are un pret bun daca nu-ni place sau nu ma simt bine in el...

 

 

Aici este esența.

Link către comentariu

singurul aspect discutabil e pozitionarea ecranului unitatii media intre gurile centrale de ventilatie

 

Pozitionarea navigatiei acolo e ok, mie imi place, e mai aproape de raza mea vizuala decat e acum la Golf sau cum era inainte la 1P. Dezavantajul este acel spatiu de depozitare, arata... ieftin. Sau neterminat... De vreo 2 zile ma tot gandesc cu ce as putea umple spatiul ala si nu prea imi vine nimic in minte.

In rest mai are cateva chestii deranjante la interior:

- stalpii A si B arata ieftin

- suportul de pahare nu are capac ca la Golf (ma tot intrebam daca nu se potriveste cel de Golf VI acolo)

- torpedo-ul nu e captusit, orice e in el o sa faca zgomot (dar macar e luminat...)

- lateralele portbagajului arata ieftin rau

- podeaua portbagajului la fel

- stropitoarele de lichid de parbriz am inteles ca nu sunt ca la Golf (difuze) ci arunca jeturi de apa ??? (WTF, e ca la Logan? ) o sa vad exact maine

Mai erau cateva chestii dar o sa stau maine sa-l iau la pigulit sa vad ce poate.

Aici este esența.

Eu mi-am ales mereu masinile "gresit" :P Prima data ma urcam in ea, vedeam daca ma simt bine si cat de mult imi place, si pe cea in care ma simteam cel mai bine incepeam sa o storc pana vedeam tot ce poate. Abia apoi ma uitam la preturi, concurenti, alte motoare, dotari etc.

Link către comentariu

Diferente de calitate si functionalitate vei gasi multe fata de Golf, dar nu stiu daca vor fi neaparat decisive pentru tine.

Vei fi nevoit sa decizi daca urmaresti calitate superioara, confort si functionaliate in detrimentul unui design mai putin avangardist, respectiv dotarii mai bune la un pret mai mic.

Link către comentariu

Eu as merge pe A3, desi e mai scump, eu zic ca merita. Sa nu-ti para rau mai tarziu...

Link către comentariu
Master_Blaster

 

Nu cred ca am scapat vre-un model, cel putin nu unul pe care l-as lua in considerare.

 

 Hmmm... Citroen DS4? S-ar incadra in buget si e de departe cea mai aratoasa frantuzoaica din segment.

 

Claro Golful nu mai are viata lunga la tine daca iar te gandesti la alta masina. :p

Link către comentariu

Uite ca la Peugeot si Citroen nu m-am gandit serios, dar nici acum nu as face-o.

DS4 e ok dar in jur de 25.000 si la suma aia clar as lua Golf R-Line, C4-ul e cam... meh si 308-ul este foarte fad frate, masina aia nu are nimic care sa zica "Cumpara-ma! Am/Sunt/Iti aduc X lucru"

 

Ma mai uitam fix acum la mini-SUV/SAV-urile recente, Opel Mokka, Renault Captur, Peugeot 20000008 (nu inteleg faza cu 0-urile de la astia...). Sunt oarecum interesante la foarte putini bani...

Link către comentariu

De afara doar, m-am plictisit cate am vazut prin Franta. Din ce-am vazut, poze, review-uri si configurator cred ca merita sa ma duc sa vad cum e si inauntru.

Ma astept sa fie plin de plastic ieftin si cam atat. Un fel de Duster care arata mai bine...

 

 

brochure_J87 (4).pdf

Link către comentariu

Daca e vreo masina dupa care sa-mi para rau aia e Captur...  Masina arata foarte bine, mie cel putin imi place mult, are dimensiunile corecte pentru o familie cu un copil, are chichitele alea cu husele cu fermoar si bancheta spate reglabila, portbagaj decent, optionale la fel... Dar in momentul in care te urci in ea si realizezi ca esti intr-un Logan iti trece un fior prin tot corpul... 

 

Avea tot ce trebuie ca sa fie un hit masina asta, chiar daca design-ul interior ramanea fix la fel, dar nu am vazut atat de mult plastic nici intr-o fabrica de mase plastice. Lucru care m-a facut sa inteleg atitudinea reprezentantului de vanzari: "Chiar vrei masina aia?" :)) Mi-a zis ca mai bine imi da un Latitude, de la 23 mi-l "lasa"(inchei citatul) la 15k sau chiar si un Clio. "Tot e mai masina decat asta" si "Iti scot unul la 12k" (inchei citatul) :))

 

Mda... revenind la oile noastre; e o diferenta atat de mare intre FR si Style incat e de-a dreptul trist. Pe cat de ok e un FR la 20k pe atat de ieftin pare un Style la 17k. Pot sa jur ca parca si usile aveau plastic mai moale la FR :))

- Sound System-ul e doar un subwoofer in plus dar se aude mai bine cu el ce-i drept si nici nu e scump

- scaunele sunt cam dure, atat la FR cat si la Style, si asta comparativ cu ale mele care oricum sunt dure pe langa cele standard...

- pozitia la volan e buna, nimic de reprosat aici, dar scaunele, cu reglajul lombar la minim, sunt cam ca ale mele cu reglajul lombar aproape de maxim...

- volanul e cam subtire

- centurile nu se regleaza pe inaltime

- stalpii A, B si C sunt din plastic... :(

- nu exista nimic captusit in toata masina, buzunare usi, torpedo, cotiera, sertar langa volan, nimic

- ecranul dintre ceasuri standard e mai slab/prost decat al meu, dar cu mult mai multe informatii

- rezolutia ecranului e foarte buna la navigatie, la fel si la player-ul standard, dar ecranul celui standard este foarte, foarte mic

- masina se conduce normal, suspensia ceva mai dura cu jante pe 17 dar nu destul de dura sa fie deranjanta

- comenzile pe volan nu sunt foarte intuitive, banuiesc ca e nevoie de un timp de acomodare

- rotitele de volum/meniu de pe volan le-am urat si pe alte masini, le urasc in continuare

- plasticele laterale din portbagaj (care tin si capacul) sunt gri (comparativ cu totul care e negru) si arata foarte urat

- plasticele alea sunt gri pentru ca sunt corp comun cu stalpul C... :(

- indicatoarele de temperatura/combustibil nu-mi plac(chiar daca sunt la fel ca la A3), as prefera ace clasice ca la Golf

- manerele de deschis usa sunt ciudate dar nu deranjante

- oglinzile nu sunt asferice, nici macar cea de pe partea soferului

- schimbatorul de viteze este foarte urat

- cotiera centrala e mica, desi mai bine impartita

 

Cu toate astea interiorul este un loc placut in care sa stai. Totul e unde te astepti, adica unde trebuie sa fie, pozitia in scaun e ok, directia e ok, per total masina isi cam merita banii. Dar depinde doarte mult de combinatia de motor/echipare. Un 1.6 TDI Style e mai scump decat un 1.4 TSI FR ceea ce e o prostie. In acelasi timp un 1.6 TDI Reference e 17.000 de euro ceea ce e de-a dreptul hilar pentru ca un Reference nu merita banii aia. Si nici de Style nu sunt atat de sigur...

 

Un 1.4 TSI, 122CP, FR bine echipat pe la 20-21.000 cum vreau sa iau eu isi merita banii per total, chiar cu toate dezavantajele de mai sus, pentru ca e foarte bine echipat. Orice peste 22.000 sau sub FR deja incepe sa scartaie... As alege un Golf in ambele cazuri. Poate o sa o fac in continuare, vreau sa merg cu un FR ceva mai mult timp sa pot sa iau o decizie corecta/completa.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!