Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Am dat azi o fuga pana la munte, sa sarbatorim permisul :), ocazie cu care am apucat sa-mi fac o idee mai buna despre scaune, fiind primul drum mai lung de cand le-am luat.

In cateva cuvinte, sunt absolut geniale! Inainte, la drumuri lungi, ma durea spatele in scaunele sport, in astea nu ma mai doare spatele deloc. Sunt perfecte!

 

post-12783-0-21260000-1372022380_thumb.j     post-12783-0-13424600-1372022381_thumb.j

 

O surpriza placuta a fost consumul. Desi la plecare am iesit cu 10% din Bucuresti si am ajuns cu vreo 7% la munte; la intoarcere consumul a fost ceva mai bun:

 

post-12783-0-04350200-1372022382_thumb.j

 

Asta in conditiile in care am facut Posada cu vreo 60-70 Km/h si in rest am mers cam 100-120 Km/h, inclusiv pe autostrada. Acasa am ajuns cu 5.3% dupa ce am strabatut Bucurestiul.

Imi place motorul asta! :)

Link către comentariu

Azi, adică ai fost ieri, duminică. Nu te-a prins nici o furtună? :D Unde am fost eu a dat ca la știri, torențială cu grindină și fulgere cât să se sperie lumea de tot.

 

Super consum. Eu am avut vreo 10 pe tot traseul, dar nici nu ieșisem din București când prietenul din față avea 130 :ninja:

Link către comentariu

Am intrat intr-o ploaie enervanta in Comarnic care a tinut pana aproape de Bolboci, care era destinatia noastra.

Am fost putin descurajati si ne-am intors, ne-am oprit intr-un restaurant sa mancam ceva si cand am terminat a iesit si soarele, asa ca am plecat iar in cautare de drumuri si peisaje interesante.

Am mers incet pentru ca eram cu un prieten cu un copil mic si noi cu pasager in spate:

 

post-12783-0-87711300-1372060490_thumb.j     post-12783-0-25219100-1372060492_thumb.j

Link către comentariu

Ai fost pana la Bolboci cu Golful? Nu ti-a fost mila de el sa-l bagi pe drumul ala plin de bolovani? Banuiesc ca ai mers de la cota 1000, pe drumul proaspat asfaltat, nu pe la Moroieni.

Link către comentariu

Ai fost pana la Bolboci cu Golful? Nu ti-a fost mila de el sa-l bagi pe drumul ala plin de bolovani? Banuiesc ca ai mers de la cota 1000, pe drumul proaspat asfaltat, nu pe la Moroieni.

 

Pe unde e drumul cu asfalt? Aș vrea să mă duc și eu. Am vrut să mă duc cu X3-ul o dată, dar era tot furtună și am găsit un drum închis.

Link către comentariu

N-am fost niciodata la Bolboci asa ca nu stiam cum a fost drumul dar pana la urma nu am mai ajuns din cauza ploii si a drumului prost. Ne-am oprit pe la Cota 1.000 pana la urma si dupa ce a iesit soarele am plecat la plimbare prin zona.

Am mers din Sinaia pe drumurile inchise circulatiei care sunt chiar decente. La plecare am vrut sa mergem prin Moroieni dar cand am vazut cum sunt drumurile si ce e pe acolo am facut cale intoarsa si ne-am intors tot pe DN1 + autostrada.

 

Husa aia chiar ieri am luat-o, cea veche incepuse sa se rupa si sa prinda un miros urat oricat o spalam. E interesanta pentru ca avand o fata din fas si una din blanita aia pot sa o folosesc si ca paturica de picnic :p

Link către comentariu

Te felicit pentru alegerea de a nu merge pana la Bolboci, ai fi regretat sigur alegerea. De la cota 1000 poti merge cam 10 km, pana la bifurcatie, de acolo drumul asfaltat merge spre Babele, iar cel spre Bolboci nu e asfaltat. Am fost anul trecut in septembrie cu un prieten, cu masina lui si tin minte ca injura printre dinti la fiecare bolovan.

C6t9, discutam pe PM daca vrei sa mergi, poate mergem impreuna.

Link către comentariu

Am scris si eu ca este o diferenta pe BC de 1L pe traseul Bucuresti - Predeal si retur. Dar chiar 5 % nu am scos niciodata. Cred ca cel mai mic consum la intors a fost 5.2%.

 

Bine ai revenit pe sosele.

Link către comentariu

Cel mai mic consum, tot cand ma intorceam de la munte, a fost asta, dar si atunci am mers la fel de incet

 

post-12783-0-95858000-1372104083_thumb.j

 

Ma surprinde mereu motorul asta, daca mergi legal chiar poti ajunge la consumuri de diesel, desi nu stiu ce rost are...

Eu merg dupa cum am chef la momentul respectiv, consumul mic il iau ca pe un bonus atunci cand merg incet ;)

Link către comentariu

Ei, asa-i cand revii dupa suspendarea carnetului, mergi ca bosorogii la consum :biggrin:

 

Acuma pe bune: inainte sa-ti faci power upgrade, aveai consum de-asta? La mine, cel mai mic pe care l-am scos a fost 4,9% in primele 2-3 saptamani dupa ce-am luat-o, insa atunci am si zis ca io daca mai conduc asa, fac cu nervii.

Link către comentariu

Pai, asta de mai sus e dinainte de soft.

Insa nu am ajuns cu el in Bucuresti, poza e facuta pe drumul dintre Campina si Ploiesti, m-am oprit pe la niste prieteni si am facut cateva drumuri prin Ploiesti asa ca s-a stricat consumul.

Daca merg incet nu e o surpriza consumul sub 6% extra-urban asa cum daca merg tare sau foarte tare ma astept la 9-10% :))

 

In alta ordine de idei, masina merge foarte bine dupa ce 2 luni a stat pe bara, iarasi am ramas surprins de cuplul pe care-l are rasnita asta de 1.2. Dar cred ca se simte nevoia unui short-shifter, sau poate doar m-am obisnuit mai lenes in "vacanta", nu stiu! :)

Link către comentariu

Consumul acela foarte mic se datoreaza si faptului ca erai in coborare, cum ai spus is tu, intre Campina si Ploiesti.

Link către comentariu

Din iarna e facut, vreo 25 de magari cica.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Nu vor sa-mi dea parbriz pentru senzori :((

#sad

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

de ce nu? 

daca e vb de casco, iti dau ce ai pe masina, nu?

Link către comentariu

Vorbesti cu cei de la service pentru parbriz cu senzori, iar diferenta de pret o platesti tu. Cei de la casco nu trebuie sa stie de intentia ta, fiindca nu vor fi de acord.

Link către comentariu

Cei de la service inseamna PBN care nu vor sa se bage, ca nu se risca, ca bla bla bla, imi dau doar ce a venit pe masina din fabrica :(

Oh well, cred ca o sa scot piesele la vanzare...

Link către comentariu

urata treaba, puteau si cei de la PBN sa te ajute si nu sa tot comenteze...

e si asta o idee, sa schimbi service-ul

Modificat de mede
Link către comentariu

Nu poți să pui piesa pe care dorești și să recuperezi apoi banii de la CASCO pe bază de factură? Service-ul nu se vede cu asiguratorul. Dacă vrei corectitudine maximă, îi anunți tu că vrei să pui o piesă mai scumpă și că suporți diferența.

Link către comentariu

La reprezentante este mai greu cu up-grade-ul de piese pe casco, dar la service-urile mai mici se rezolva fara probleme. Daca nu ai apucat sa o lasi la PBN iti recomand sa vorbesti cu colegul de forum Coexist, de la DTH Auto.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!