Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

micuzzu_marius

pare de ras dar nu e, un coleg de forum a pus pe jetta asa ceva , inainte cu pedala veche made in mexic avea turbo lag, dupa ce a schimbat pedala nu mai are turbo lag si trage mai bine, de asta intreb, doar daca e pedala de gti gata ai peste 200 cp Lol,



si mie imi vine sa rad de intrebare, dar s a intamplat chestia asta, care pare ciudata , dar nu e

Link către comentariu

Pai tetierele vechi unde sunt? Le-ai dat cu totul pe cele vechi?

 

Am vandut vechiul interior cu totul. Scaune, banchete, tetiere, centuri etc.

Si astea de GTD sunt foarte inalte frate pe spate, zici ca sunt facute sa stea pe fata (chiar cred ca ar merge puse pe fata ;)) )

post-12783-0-09536100-1369317751_thumb.j post-12783-0-39352100-1369317751_thumb.j post-12783-0-71434200-1369317751_thumb.j

Cateodata chiar devin deranjante si ma batea un gand sa vad cum da cu tetierele normale, alea nu m-au deranjat niciodata...

 

Parca doar o luna trebuia sa stai pe bara...sau?!?what happend?

 

Asa credeam si eu dar, desi la constatare mi-a dat 30 de zile, acum mi-au dat 60, pe motiv ca am intarziat eu sa predau permisul la Politie si alte balarii.

Pe romaneste un fel de "Te crezi destept sa ne dai in judecata? Ia d-aci sa ne mai dai si data viitoare!"

Am vrut initial sa ma iau in gura cu ei si sa-i dau, iar, in judecata dar nu-mi bat capul. Asta e...!

si mie imi vine sa rad de intrebare, dar s a intamplat chestia asta, care pare ciudata , dar nu e

Daca stai sa te gandesti, pedala aia e electronica. Poate diferi modul in care transmite informatiile legate de cum si cat apesi tu acceleratia.

Dar modulul electronic de pe ea avea acelasi cod ca cel de pe a mea - ultima litera era diferita si data fabricatiei, atat.

Plus ca nimeni, niciodata si in niciun fel nu o sa ma faca sa cred ca scapi de turbo lag schimband pedala de acceleratie...

Link către comentariu
vali_devill

Gata,ma duc sa imi iau pedale de rs4...inca sper ca s-a glumit la faza cu lag-ul.

Brgds

Link către comentariu
micuzzu_marius

exact pai de asta te am si intrebat sa ma lamuresc daca e o diferenta cand schimbi pedala, nu stiam ce sa cred, referitor la raspunsul electronic care l da cand apesi pedala, doar nu schimbi masina in R sau GTI daca schimbi pedala de acceleratie, oare poate sa creada cineva asa ceva?... ma indoiesc

Link către comentariu

Sincer, alea de pe spate cam par...de fata. 

 

LE: Am vazut un alt GTD si la fel de inalte sunt.

Link către comentariu

Ele asa sunt din fabrica, dar sunt cam deranjante. Ai momente cand te uiti in oglinda si vezi doi stalpi care-ti blocheaza vizibilitatea.

Ma batea un gand sa iau niste tetiere normale sa vad cum da cu ele, asta daca gasesc undeva mai ieftine...

Link către comentariu

Of ... sa moara, sa faca, sa dreaga daca am vazut un interior mai sexos decat cel de pe GTD.

Link către comentariu

Exista unul singur mai sexos decat asta, din punctul meu de vedere, evident...
 

5196_img_0292_1.jpg

 

Ma jur ca-mi plac mai mult astea cu tapiteria de GTI decat cele de piele sau de R(32 sau 20)

Link către comentariu

Cand o sa gasesc un cod pentru cel de Golf VII GTI, in speranta ca nu costa Xsute de euro...

Link către comentariu
prunaionutz

Eu am de R de pe carsystems.. A fost vreo 160€ parca..

Link către comentariu

Se gasesc si cu 100.

 

Cel de GTD 7 arata foarte bine :D

volkswagen-golf-7-gtd-010-960x640.jpg

Link către comentariu

L-as prefera pe cel de GTD ca sa scap de cusatura si dunga rosie de cel de GTI

 

vw-golf-gti-8-gearlever.jpg

 

Acum sa vedem cat 250 de euro costa... :(

Link către comentariu

Da, il stiu pe ala. Aia e varianta pe care o sa merg daca nu-mi convine pretul de la cel de Golf VII GTI/D.

Link către comentariu
prunaionutz

arata foarte bine cel de Golf 7 GTD, daca nu il luam pe cel de R pe asta il luam si eu :)

Link către comentariu

Cel din link-ul tau Dun, este schimbatorul de Golf VI GTD. Adica este un schimbator de pe un model - editie speciala care merita un pret mai mare.

 

Asta, in schimb:

 

90850529f9d0dead2233bbc742d4ad47_5.jpg

 

Nu e cel de Golf VII GTD. Este un schimbator din catalogul de accesorii de la Golf VII. Asa cum au si eleron in catalogul de accesorii acum au bagat si un schimbator.

Nu este de pe vreo versiune speciala, este doar un schimbator sport, asa ca nu au cum sa ceara un pret mare. Chiar daca el este o combinatie intre schimbatorul de Ed. 35 (din care au scos rosul) si cel de GTD (de la care au luat marginea mata)...

 

Cei de la Volkswagen nu sunt prosti. Stiu ca piata de retrofit-uri este imensa si ca le aduce profituri foarte mari asa ca o incurajeaza si se folosesc de ea cand si cat pot.

Una e cand zici "Eu am schimbator de GTI/D/R" si alta e cand zici "Eu am un schimbator luat din catalog". Nu e de pe vre-un model special = nu e cool, asa ca nu pot cere acelasi pret pe el. Chiar daca piesa in sine e acceasi (vedeti exemplul pedalelor sport de pe pagina anterioara).

 

Acum, pentru cei care nu pun neaparat pret pe provenienta piesei ci pe aspectul si utilitatea ei, sau cei mai stramtorati la buzunar, asta e un lucru bun. Pentru ca poti gasi aceleasi lucruri la jumatate de pret, cateodata chiar mai ieftin - ma gandesc iarasi la pedale acum...

Link către comentariu

Eu gasisem R line nou la 100 de euro si m-am sucit deoarece am concluzionat ca este mai incomod(daca nu conduci cu manusi) decat cel de CL/HL..

Link către comentariu

Eu gasisem R line nou la 100 de euro si m-am sucit deoarece am concluzionat ca este mai incomod(daca nu conduci cu manusi) decat cel de CL/HL..

 

Eu, din ce am apucat sa-mi dau seama pe masina lui Dun, nu am simtit sa fie mai incomod si nici nu prea ar avea de ce sa fie mai incomod. Plus ca este o bijuterie, absolut genial arata, mai ales cel cu marginea neagra lucioasa.

 

In alta ordine de idei - pentru ca mi-e lene sa deschid un anunt de vanzare si sa raspund la tot felul de intrebari - pentru acei cativa oameni care citesc asta readuc in actualitate setul de leduri care sta degeaba.

 

Este complet pentru interior cu 5 bucati pentru plafoniere (3 spate - 2 fata), 2 pentru parasolare (sau pentru cine nu are lampi la prasolare, pentru portbagaj) si unul pentru torpedo.

Da pare ars, da merge in continuare... :D Primul care-mi face o oferta decenta si vine sa le ridice le poate lua!

post-12783-0-54938800-1369664043_thumb.j

post-12783-0-08662500-1369664045_thumb.j

post-12783-0-24721600-1369664047_thumb.j

post-12783-0-19891600-1369664050_thumb.j

post-12783-0-97780400-1369664091_thumb.j

Link către comentariu

Ledurile le-am facut cadou unui prieten. Azi a venit si cablul pentru oglinda cu senzor.

post-12783-0-22217900-1369771063_thumb.j post-12783-0-72480200-1369771064_thumb.j post-12783-0-53202500-1369771066_thumb.j

Mai ramane sa schimb parbrizul, cand o sa reusesc sa duc masina la PBN, si sa montez noua oglinda.

Link către comentariu

Daca te rog frumos, imi dai un pm cu tot ce e nevoie pentru retrofit senzor original sau poate postezi aici. Am parbrizul crapat si nu cred ca sunt codurile diferite pentru G5.

Link către comentariu

Vezi ca le-a postat in alt topic.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu

De la masina ta?

E sub capota sau la usa sofer undeva o placuta cu seria sasiu, etc. si 2 numere. 1 puntea fata si 2 spatele.

Sau te referi la greutatea masurata pe cantar de exemplu la o statie ITP?

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!