Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Nu vreau sa comentez aiurea,insa toate masinile enumerate mai sus,abia scot putin sub 7.0 sec de la 0-100 km/h,mie nu mi se par extrem de rapide !

Link către comentariu

Oricum cu tractiune fata mai rar sub 6.5s pana la suta. De vrei mai putin de atat, e nevoie de cutie automata, semislick-uri, bla bla.

Nu lua in considerare altceva in afara de Mini, restul e can-can. RS-ul e misto, dar strict pentru circuit, unde nici S-ul nu se face de rusine. In rest vei avea un 2.0 aspirat lesinat prin oras.

Link către comentariu

Nu e vorba de viteza, putere sau timpi. Nu vreau masina de liniute, vreau o masina fun, una care sa stea exemplar pe sosea si cu care sa pot sa ma joc.

Si din punctul asta de vedere Mini e cam singurul facut pentru asa ceva, restul incearca sa faca ce face si Golful, totul decent dar nimic bine.

Cooper-ul S stoc este facut sa fie fun la condus, atat.

Nu are cine stie ce dotari, nu e confortabil, nu are portbagaj, nu are bancheta spate (e aproape inutila), masina aia e un sasiu genial cu roti, volan si scaun. :)

Dar asta o sa se poata intampla doar daca ramane Golful la mine, altfel nu-mi permit sa plec in concediu cu Mini-ul, mai ales daca o sa apara si un copil in urmatorii ani.

Clar e ca o sa mai dureze, anul asta o sa plec cu Golful in Europa. Nu-mi permit sa plec 3 saptamani cu un Mini, asa ca pana dupa concediu nu o sa se intample nimic.

Dupa vedem cum o conving pe Catalina sa ramana cu Golful si sa tec eu la altceva.

Link către comentariu

Nu :(

Dar Golful e o masina cu care traiesti mult, mult mai usor. La Mini totul e greu, ambreiajul e greu, directia e grea, masina e dura pe gropi etc.

La Golf invarti volanul cu o mana si ambreiajul nici nu simti ca-l apesi, e mult mai usor de codus asa ca ma bazez pe asta :P

Modificat de Rave
Link către comentariu

Stiu dar am pe cineva in familie care asa ceva si se plange ca ii rupe spatele dar tot merge cu el ca ii place cum arata.Tu judeci practic si logic..femeile judeca cu inima si tare imi e ca o sa ramai fara el daca il cumperi.

Link către comentariu

Da, stiu ce zici, dar tot e bine.

Raman zi de zi cu o masina comoda, usor de condus, decenta si cand am chef de zambete iau jucaria :D

Link către comentariu

E o idee, dar era foarte ok de luat atunci. Acum nici nu stii la cine e si ce a facut cu ea :( . Am vazut-o la un moment dat de vanzare pe autovit cu km manariti :(. Intr-un final va fi tot un Golf.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E o idee, dar era foarte ok de luat atunci. Acum nici nu stii la cine e si ce a facut cu ea :( . Am vazut-o la un moment dat de vanzare pe autovit cu km manariti :(. Intr-un final va fi tot un Golf.

Sa intelegem ca si tu ai bagat bani in masina ta si tot golf este...nu?

Este mare diferenta dintre 122 si 160 de cai...cred ca as fi primul care i-as fi zis de masina lui radu,dar acum are un istoric incert.

Zuza este o super afacere.

Brgds

Link către comentariu

Era vorba ca Bogdan cauta altceva, nu Golf. 

E alt motor, alta putere, dar pus pe acelasi sasiu. 

 

Da, masina mea tot Golf este indiferent de investitiile facute.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Cred ca un Golf este mai mult decat suficient, mai ales ca daily driver. Daca mai are si muschi...cu atat mai bine:)

Link către comentariu

@diego:tot golf e,dar in ochii tai conteaza satisfactia.nimeni nu poate aprecia cu adevarat,decat propietarul.e valabil pt noi toti.

Scuze de off-topic.

Brgds

Link către comentariu

Nu stiu ce credeti voi, da' eu nu-mi consider masina 'un simplu Golf' :) chiar daca nu are 'muschi' :))

Link către comentariu

E o mare diferenta intre 122 si 220 nu 160 :P

Masina mea era un Golf dar un Golf special, pentru mine a fost masina cea mai potrivita.

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Nu numai puterea face o mașină specială. Eu vă înțeleg. E o emoție plăcută să-ți vezi mașina și să-ți placă. Indiferent că are 122 sau 270 de cai. Cu ani în urmă când aveam vreo 75 de cai, 122 mi se păreau ceva SF. În ritmul ăsta e mereu loc de mai mult, e un drum fără final. Important e să te bucuri de ea oricum ar fi.

Link către comentariu

E adevarat, insa de foarte multe ori oamenii renunta la masini la care au tinut si in care au investit timp si pasiune tocmai din cauza ca au existat unul sau mai multe momente cand puterea a fost un factor important.

Eu, spre exemplu, am renuntat la masina anterioara dupa ce am realizat ca nu eram 100% in siguranta cand venea vorba de depasiri.

Poate ne spune Bogdan daca s-a hotarat la ceva, noi putem sa o tinem asa la nesfarsit.

Link către comentariu

Ce stiu sigur e ca masina ramane la mine pana dupa concediu. Asta inseamna luna August.

 

Pana atunci sper ca o sa vedem daca:

- ii ramane masina asta Catalinei si iau eu un Cooper S

- vand masina si iau un Golf V GTI in stare buna (sau VI la pret bun)

- pastrez masina asta si atat.

 

Cam astea sunt optiunile la care m-am hotarat in momentul asta.

Link către comentariu
Master_Blaster

O fi bun si cu multi cai (pt cine vrea) GTI-ul dar tot pe platforma hiper mediocra de Golf e facut. Iar pentru mine Golf fie el R sau GTI tot golf ramane. Mini e si mai aratos si are si un sasiu mai bun si nu mai e nevoie sa lucrezi la el ca sa-l faci mai fun sau sa arate mai bine, Mini din fabrica arata bine pe cand un GTI.... meh.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!