Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

La schimbarea distributiei se schimba si ueiul eu asa stiu, desi unii am auzit ca il pun pe ala vechi inapoi, treaba romaneasca.

Cat despre A classe e porno si mie imi place cel mai mult dintre cele 3 compacte germane de lux. Dar in alb nu imi place, in argintiu i-ar sta cel mai bine la ce forme are. Dezavantajele sunt intretinerea scumpa si conationalii care pretuiesc prea mult oglinzile.

Link către comentariu

Se vede ca nu ai avut a klasse..e mai masina si mai german golful .Arata bine asta nou dar tare imi este frica ca are tot o groaza de probleme sub carapace.

Modificat de TDR
Link către comentariu

Nu il vad pe Rave genul de om care sa-si cupere masina doar pt ca "E germana".

@TDR Ai avut tu noul a klasse si ti-a displacut asa mult? Si daca nici a klasse nu e germana... atunci doomsday e clar pe 21.

Link către comentariu

Arata mult mai bine noul A klasse decat dulapul pe roti care era prin 2010.

Aduce mult a B klasse si asta nu e ceva rau :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am avut penultimul model (cel din 2007) care a fost o porcarie de masina overpriced(pret de catalog 25k si manivele la geamurile de pe spate),cireasa de pe tort a fost picarea cutiei 7g tronic la 80.000 de km.Nu mai vorbesc cat costa piesele la ea..de exemplu un far xenon sau o planetara.

Eu doar ii sugerez sa se reorineteze spre audi sau altceva..astia de la mercedes au inceput sa le faca premeditat sa te mulga de bani si nici multe variante de service-uri cum trebuie si piese la preturi ok nu prea ai.

Modificat de TDR
Link către comentariu

A-Klasse-ul nou se poate bate de la egal cu A3 si Seria 1 si este peste Golf cu mult. Este cu totul altceva la volan, nu mai are nicio legatura cu ce era inainte.

Pe sub ea cica ar sta bine, consilierul de vanzari la care am fost imi este prieten din liceu asa ca am stat putin altfel de vorba.

Mie imi place pentru ca este fix ce vreau de la o masina. O masina care arata foarte bine (pe gustul meu), in care ma simt foarte bine, care sta pe strada la fel ca (si putin mai bine chiar) Golful, facuta bine si care isi cam face banii.

Lasand la o parte exteriorul care este genial, jantele pe 18 si discurile de frana gaurite in standard atrag atentia :) interiorul este piesa de rezistenta. Scaunele sunt absolut geniale(au si astea alcantara, de care nu sunt foarte incantat), pielea e ok, cusaturi rosii peste tot, piele inclusiv pe usi, benzi de aluminiu prin diverse locuri, volanul care este mai ok decat cel de GTI, ecranul care arata mult mai bine decat la noi... toata masina lasa o impresie de calitate pe care o simti. Una pe care nu am simtit-o in A3 (desi nu m-am urcat in cel nou) sau in Seria 1.

Pe strada, varianta stoc, nu cu pachetul AMG, sta mai bine decat un Golf stoc. Directia e usoara la viteze mici, dar devine mai grea decat a Golf-ului (cu jante pe 16 de tabla si cauciucuri de iarna), masina e mai inchegata, schimbarile bruste de directie de pe o banda pe alta sunt mai ok, desi masina e si mai confortabila, nu simti nimic din ce se intampla rau pe strada. Este un feeling foarte ciudat sa simt masina cum sta atat de bine pe strada si imi permit sa o arunc putin intr-o curba fara frica(la asta ajuta si franele care sunt geniale) si in acelasi timp sa trec peste gropi si cai ferate si sa nu ma deranjeze. Am mers mai mult cu masina si chiar m-a impresionat! Nu am mers insa cu una echipata cu pachetul AMG (jante 18, suspensie sport, alte frane cica) si chiar vreau sa fac si lucrul asta.

O sa sar peste detalii gen start-stop, auto-hold-ul specific Mercedes si alte chestii pe care le are si Golf-ul (airbag la genunchi de exemplu) dar m-a deranjat ca nu are lumina ambientala, sau nu avea modelul testat, altele poate au, 7G-Tronic-ul este foarte ok, e la nivel de DSG, dar diesel-ul de 105 sau 110 cai e o prostie, cred ca dansez in jurul lui cu Golful meu. Masina este destul de grea, 1370 sau ceva de genul si asta se simte. Luneta e foarte mica si foarte sus si nu vezi mare lucru la parcare, ceea ce e cam stupid pentru un hatchback mic, masina trebuie echipata cu senzori sau camera. Portbagajul e decent desi mai mic decat la Golf, locul in spate e la fel, nu te plangi dar e mai mic decat un Golf.

Cred ca un A second, cu putini kilometri, ca sa se apropie pretul de 20.000 de euro este alegerea cea mai inspirata. Dar masina trebuie sa vina cu pachetul AMG si xenon, obligatoriu. Masina stoc este ok, e aceeasi masina pana la urma, dar fara pachetul AMG nu mai da impresia de masina speciala. E doar o compacta bine facuta, dar scumpa.

Oricum, mai am un an de leasing si in perioada asta trebuie sa fac niste calcule.... Am de ales intre a vinde masina la sfarsitul leasngului, cat inca mai valoreaza ceva, ori sa o tin pana face vreo 5-6 ani.

Fiecare optiune are avantajele si dezavantajele ei, devalorizarea masinii si investitia care trebuie facuta la cumpararea celei noi sunt cam cele mai importante.

Daca ar fi sa urmez modelul de leasing al Golfului, leasing pe 3 ani cu 50% avans, ar trebui sa platesc 15.000 de euro avans, ceea ce nu e o suma mica... Deocamdata ramane un vis frumos si atat, vedem mai incolo daca se materializeaza sau nu.

Si pentru ca aici vorbim totusi de un Golf, o sa revin cu impresii dupa ce iau masina de la PBN!

Link către comentariu

Ok se poate sa ai dreptate in ce zici mai sus si sa fie mai reusit ca fostul dar piesele tot scumpe vor fi cel mai probabil (este vreo 2000 de euro un far si vreo 1000 o planetara) si ramane de vazut cat de fiabile vor fi (cunosc caz cu 3 7gtronic-uri schimbate in garantie),in plus de asta nu este o masina la care poti bricola asa usor (retrofit,schimbat un bec doua) ca la vw si mecanicii de la ei din service sunt cam varza (era sa ma puna sa schimb turbina ,care era mitsubishi si ei ziceau ca este garret,pentru ca era tija de la wastegate blocata).La A klasse platesti mult brandul de pe capota in opinia mea dar daca te hotarasti iti doresc sa ai mai mult noroc decat posesorii de generatii anterioare si sa nu se adevereasca zicala "pe afara vopsit gardul inauntru leopardul" sau cea cu "dai vrabia din mana pe cioara de pe gard".

Modificat de TDR
Link către comentariu

Bogdan, daca la anu' mai jobui unde jobui acu', Eurocopter face parte din EADS la care e actionar Daimler. Astia dau angajatilor masini cu pret redus; de fapt, nu MB direct, ci dealerul local Abel+Ruf; pe mine ma bate gandu' anul viitor la un C Klasse combi, tot rulat (pana in 2 ani si/sau max. 25.000 km.). Am vazut si A Klasse asta nou, unu' full spec, cu 7G-Tronic, piele, navi, gzenoane, etc. etc. si in timp ce-i faina, e usturator de scumpa noua. Oricum, n-ai nicio sansa, ca se sta la coada la ea in Germania :)

Ce vreu sa zic: la anu' sau in 2014, daca vrei, ma pot interesa, eventual s-o iau pe mine si ti-o vand cu 1 Euro in plus sau ceva de gen...

Link către comentariu

@Bwwlan - sar'na! Nu stiu daca ma avantajeaza pentru ca as vrea sa o iau tot in leasing, desi nici un second cu 20-30.000 Km nu suna rau.

Vedem ce se mai intampla pana atunci! Dau o bere/suc/cafea pentru gest, oricum! :)

@TDR - dracu stie ce o fi pe sub ea. E un model de-abia aparut, trebuie sa mai treaca cativa ani ca sa se vada daca e sau nu o masina fiabila.

Cat despre costul pieselor... vorbim de o marca premium, au preturile la nivel de Audi si BMW. Adica... mari! Dar daca vrei sa stai in fata... inghiti in sec si platesti! :(

Si Volkswagen-ul are preturi mari la piese si revizii comparativ cu alte marci...

Link către comentariu

Mie mi s-au parut mai umflate decat la audi sau bmw..daca era sa remediez in reprezentanta tot ce s-a defectat la ea in 80.000 ajungeam undeva la 10k de iepuri.

Ei cam si-au dat seama cum sta treaba de cand au fabricat cobrele,dar a-ul are reputatie proasta chiar si la reprezentanta.

Pretul la revizii nu mi se pare important..

Modificat de TDR
Link către comentariu

Referitor la A classe , motorul cel mai mic , diesel, este facut de Renault , sau ma rog in colaborare Mercedes-Renault , recomand ca un must have : sonorizarea Harman-Kardon .

Referitor la preturi , o revizie la 1 an undeva la 800-900 ron ulei si filtre , pt Mercedes . La piese sa va asteptati la preturi maricele , dar cam in genul BMW/Audi ,facute prin Ro , fiabilitate destul de slaba , impozite mari , preturi mari la casco.

Modificat de b97dmt
Link către comentariu

Eu am avut batai de cap cu 2.0 cdi..si nu atat cu motorul cat cu cutia si restul pieselor ce compun masina.Motorul mi s-a parut ok dar cam lenes pentru cilindree.Dar destul despre mertz-uri..ce planuri in afara de vanzare mai ai cu golful?

Modificat de TDR
Link către comentariu

Masina configurata era un 180 BlueEfficiency (122CP) manual cu pachet AMG Sport, xenon simplu, nu ILS, scaune incalzite, clima automata, camera rear-view si cam atat si masina era 30K.

Deja e un pret maricel pentru mine, in niciun caz nu-mi permit 7G-Tronic, sonorizarea sau alte dotari "de fite"...

Despre Golf, ma duc sa-l iau! Revin cu detalii dupa ce-l aud! :)

Link către comentariu

Luat Golfulescu cu distributie nou-nouta. Si ulei nou-nout!

Cu ocazia asta am aflat ca masina nu vine cu ulei Castrol. Din fabrica masinile vin cu un ulei facut de Volkswagen special, ulei care a fost folosit acum la schimbul distributiei.

Se pare ca se poate comanda si separat, in cantitati mai mici, desi pretul este... mare. Adica... MARE. Mare = 180 de lei litrul, dar... cred ca o sa-l folosesc de acum inainte la revizii.

Poate e placebo si m-am obisnuit cu sunetul de diesel dar motorul parca merge mai lin si se aude mai putin (banuiesc ca o conta si lantul nou aici...)

Oricum, decat sa ma risc cu ulei X si ulei Y, ca asta e facut in Germania, ca ala e in Turcia ca etc. prefer sa iau uleiul cu care vine masina din fabrica.

Chiar nu cred ca 300 de lei conteaza atat de mult la 15.000 Km...

LE: partea oarecum nasoala e ca lantul si operatiunea asta are garantie fix... 20 de zile. Masina mea iese din garantie pe 27 Decembrie.

consilierul de service mi-a zis ca in caz ca masina scoate iar sunete se poate face o scrisoare catre importator, explica ce s-a schimbat, cand etc si s-ar putea obtine permisiunea de a se schimba tot in garantie, desi masina a iesit din garantie.

Banuiesc ca lucrul asta se poate intampla in lunile imediat urmatoare, un maxim de 6-8-10 luni, nu peste 3 ani... Dar... eu sper sa se fi rezolvat problema si sa nu aud iar sunetul ala.

Modificat de Rave
Link către comentariu

Vad ca s-a rezolvat rapid, s-au miscat natural. Bravo, deci se poate si fara nervi si crize.

Cat despre A-Klasse, daca iti place si ti-o permiti, nu mai sta pe ganduri. Masina, mai ales cu pachet AMG, este absolut SU-PER-BA! :icon_cool:

Link către comentariu

Parca un 1.5 dci si pe Sandero si pe A nu suna asa bine :lol: Oricum "stie" toata lumea ca dci pe reno si dacie e naspa si pe mb e vis :lol:

merita mai mult cel cu 7g tronic care parca e 1.8..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Hmm ulei oem, asta suna bine parca as arunca si eu banii pe asa ceva.

Cat despre MB nu se compara cu VW, Eu zic ca merita banii aia, si clar nu sunt fan MB, dar la calitate si confort am fost socat cand am condus un B klasse cu motor de tractor cateva zile, i-am dat blana pe autostrada si zici ca era masina electrica, i-am dat cat a dus ca deh era masina inchiriata. :P Pacat ca in franta aia sunt obsedati cu camerele si a trebuit sa platesc amenda pt 152km/h. Dar de atunci respect MB mai mult ca orice marca, chiar daca in opinia mea masinile lor sunt pentru babaci.

Link către comentariu

merita mai mult cel cu 7g tronic care parca e 1.8..

Eu am mers cu 1.8, 110 CP parca, 7G-Tronic. Desi cutia schimba instant si nu lasa nimic de dorit, motorul nu trage. Deloc. Si e destul de zgomotos si tremura toata masina la pornire/oprire, care datorita modului Eco (start/stop) sunt destul de dese.

Si in masina, motorul asta zgomotos se auzea cam ca motorul pe pe benzina... :(

respect MB mai mult ca orice marca, chiar daca in opinia mea masinile lor sunt pentru babaci.

Asta era si ideea mea despre ele, dar si-au schimbat total design-ul si chiar faca masini pe care m-as vedea cumparandu-le... Si au trecut si de la "luxul" pregnant si debordant care era inainte in masinile lor la ceva foarte finut si chiar placut in A.

Este... cateva generatii distanta de Golf si m-a frapat tare diferenta asta intre ele. Ma asteptam ca diferenta intre ele sa fie cam ca intre A3 si Golf, dar nu are nicio legatura cu ce e acum pe piata. Cred ca or sa apara muuuuulte pe sosele...

Motorul chiar suna altfel cu noul ulei (sau poate se aude lantul mai putin...). Mai ascult si mai postez impresii, pana acum ma declar extrem de multumit de tot ce s-a intamplat!

Link către comentariu

Avand in vedere ca au pret de passat cc sau mini cooper S, nu stiu cate o sa apara pe sosele.

Modificat de TDR
Link către comentariu

Se poata sa fie motorul mai inchegat si sa traga mai bine doar din cauza lantului?

Parca m-am tampit si nu mai stiu cum trage masina mea, dar se duce mai bine de jos...

Sent from the 

Link către comentariu

Nu stiu dar mie la 1.6 fsi pe golf 5 din cauza distributiei abia mai tragea masina in treapta 2 iar dupa schimbare si=a revenit,deci tot ce se poate..

Modificat de TDR
Link către comentariu

Poate sarise un dinte sau ceva dar altefel nu are voie, distibutia daca nu e ok, masina face urat de tot. Sau poate era un senzor bulit si a fost miscat la revizie. Motorul ar trebui sa mearga mai rotund pt ca are ulei curat, pe langa doza grasa de placebo.

Link către comentariu

Consilierul mi-a zis ca "de vina" e lantul si intinzatorul. Poate se slabise putin si de-aia facea si zgomot... n-am idee!

A, si acum parca si porneste mai repede. Inainte parca dura un sfert de secunda mai mult

Oricum "The Placebo is strong in this one!" :))

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!