Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Pai nu aveam de gand sa iau asa ceva acum si aveam in plan sa iau camera "High" candva prin primavara.

Dar, plictisindu-ma la munca, trecand din click in click am dat peste anuntul asta pe okazii, nici nu l-am cautat in mod special. Si am zis "De ce nu?"

E o investitie de 100-120 de eruo, fata de 200 de euro, cel mai mic pret pentru camera "low", sau 300 de euro, cel mai mic pret pentru camera "High", sau 450 de euro varianta "High" care arata liniile de ghidaj care se misca in functie de pozitia volanului.

Tot am de gand sa o iau pe cea din emblema, ca e "fita", dar deocamdata o iau pe asta pentru ca e ieftina, sa vad cum merge, si probabil o s-o vand in primavara si o sa o schimb cu cea "High".

Link către comentariu

Treaba cu mizeria pe camera tine de cat de sus e montata, la audi sta pe hayon sau portbagaj ca acolo e numarul, nu pe bara spate ca la golf, acolo se murdareste mult mai repede, dar oricum la cati bani ai dat pe ea merita.

Link către comentariu

Asta i-am zis si eu lui Bogdan, sa nu comande acel "L", dar el vrea totul OEM - Nu stiu cum a acceptat acele presuri non-OEM :P

Si eu am avut dubii in a o monta acolo, dar in interior, la luneta nu cred ca merita... oricum, am vazut ceva poze pe net, va filma exact unde e nevoie, la 20-30cm de masina in unghi de 45 de grade, ceea ce e suficient ;)

Eu deja am comandat capacul, oricum in cazul meu AM, nici nu aveam nevoie de acel "L"

Link către comentariu

Acum n-o fi un capat de lume daca sta atat de jos. Nu suntem singurii care avem camere montate asa, poate o ocolesc picaturile :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

M-a intrebat cineva daca e mai convenabil sa ia direct HL sau sa ia TL si sa adauge doar optiunile de care are nevoie, ca mine, si ma uitam prin thread sa vad cam care e totalul modificarile facute.

Asa am dat peste asta:

- Pe autostrada urca mai mult decat decent de la 140 la 170-180. Si merge linistit fara sa faca scandal si la vviteza aia (3.100-3.300 RPM in a 6-a)

Nu cumva erau 4300 rpm la viteza aia icon_cheesygrin.gif ?

Si daca tot am avut un drum pe un drum privat fara limita de viteza am zis sa incerc. A 6-a e fooooaaarrrteeeee lunga la masina/motorul asta...

post-12783-0-47084000-1351428794_thumb.j post-12783-0-94408700-1351428794_thumb.j

pe la 170-180Km/h sunt 3.500 - 3.600, oricum, sub 4.000 RPM.

Nota si impresie personala despre tempomatul de pe Golf V / VI. Imi place mai mult cel de pe Golf IV.

- nu odata m-am trezit apasand butonul de jos, de Set, in loc de cel de sus, de Resume. La Golf IV era un singur buton acolo, si era de Set.

- trebuie sa ma obisnuiesc sa dezactivez tempomatul din buton. La cel de Golf IV cand ma apropiam de localitate apasam scurt pe frana ca sa se dezactiveze. Acum exista butonul de Cancel, care face asta, ar trebui sa ma invat sa-l folosesc.

- daca tot exista 2 butoane pe maneta (in capat) ma gandeam cat de tare era daca puteai sa setezi doua viteze. Una pentru localitate, alta pentru extern. Si sa comuti intre cele doua, cred ca n-as mai apasa pedala de acceleratie tot drumul... :))

Link către comentariu

Mi-am adus aminte ca m-am intalnit cu mama (care are acum vechea mea masina)... Ah, nostalgia...

post-12783-0-94630300-1351431488_thumb.j

Link către comentariu

M-a intrebat cineva daca e mai convenabil sa ia direct HL sau sa ia TL si sa adauge doar optiunile de care are nevoie, ca mine, si ma uitam prin thread sa vad cam care e totalul modificarile facute.

Asa am dat peste asta:

- Pe autostrada urca mai mult decat decent de la 140 la 170-180. Si merge linistit fara sa faca scandal si la vviteza aia (3.100-3.300 RPM in a 6-a)

Nu cumva erau 4300 rpm la viteza aia icon_cheesygrin.gif ?

Si daca tot am avut un drum pe un drum privat fara limita de viteza am zis sa incerc. A 6-a e fooooaaarrrteeeee lunga la masina/motorul asta...

post-12783-0-47084000-1351428794_thumb.j post-12783-0-94408700-1351428794_thumb.j

pe la 170-180Km/h sunt 3.500 - 3.600, oricum, sub 4.000 RPM.

Nota si impresie personala despre tempomatul de pe Golf V / VI. Imi place mai mult cel de pe Golf IV.

- nu odata m-am trezit apasand butonul de jos, de Set, in loc de cel de sus, de Resume. La Golf IV era un singur buton acolo, si era de Set.

- trebuie sa ma obisnuiesc sa dezactivez tempomatul din buton. La cel de Golf IV cand ma apropiam de localitate apasam scurt pe frana ca sa se dezactiveze. Acum exista butonul de Cancel, care face asta, ar trebui sa ma invat sa-l folosesc.

- daca tot exista 2 butoane pe maneta (in capat) ma gandeam cat de tare era daca puteai sa setezi doua viteze. Una pentru localitate, alta pentru extern. Si sa comuti intre cele doua, cred ca n-as mai apasa pedala de acceleratie tot drumul... :))

1 in a 6-a 1.2tsi 105 nu trece de 4000 nici daca e la vale! Top speed se atinge in a 5-a care merge pana spre 6000

2 Tempomatul se opreste daca atingi frana sau ambreiajul, ca la golf IV, sigur la tine nu e o mica problema?

Link către comentariu

Imi suna a VR6? :D

VR5 Syncro :P

2 Tempomatul se opreste daca atingi frana sau ambreiajul, ca la golf IV, sigur la tine nu e o mica problema?

Se opreste, tocmai. Dar nu e nevoie sa misc piciorul pana pe frana cand, acum, exista butonul de cancel. Trebuie sa ma dezobisnuiesc sa-l dezactivez punand scurt frana si sa ma obisnuiesc sa-l opresc din buton :)

Link către comentariu

La tempomat mai usor mi se pare sa il dezactivezi prin frana. Chiar si daca o stergi foarte usor, se dezactiveaza, nu incomodezi pe nimeni..

Cred ca nu am folosit niciodata dezactivatul din buton, trebuie sa pipai dupa volan pana gasesti tempomatul..nu cred ca o sa te obisnuiesti prea curand cu asta :)

Link către comentariu

E aiurea din frana. Mi se pare mult mai usor doar sa ating comutatorul spre cancel dupa care revine la on.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

salut, in legatura cu butonul de langa cel de ESP si anume cel pentru presiune pneurilor; in afara de butonul propriu zis, ce anume mai trebuie sa cumpar? stie careva cum se leaga si ce anume trebuie facut?

Link către comentariu

Ai nevoie de buton si de cablajul pentru el. Sau daca te plictisesti poti sa iei mufele si sa faci singur cablajul.

Da-i un mesaj lui Al Bundy sau lui Florin pentru montaj, e destul de complicat si trebuie sa desfaci cam mult la masina.

Link către comentariu

ok, mersi de ajutor.

eu credeam ca scap sa mai desfac prea multe plastice la masina. incerc sa evit aparitia "greierasilor".

planul era sa cumpar un buton de la dezemembrari si cablajul impreuna cu manopera sa le rezolv la VW, dar daca zici ca e mult de desfacut, trec la urmatorul upgrade.

si daca tot sunt pasul asta, in legatura cu tipsurile cromate la toba de esapament, am cautat la VW si au un pret exagerat din orice punct de vedere, intre 500 si 700lei, oare ce alta solutie ar fi?

am observat ca skoda superb a lor ai mei a venit din fabrica cu acele tipsuri si pretul lor ar fi la Skoda de 200lei, iar cand le-am masurat aveau diametrul de 7,6cm comparativ cu a mea de 6cm care e fara. crezi ca s-ar potrivi?

Modificat de mede
Link către comentariu

Au diametrul exterior de 7.2, cel interior conteaza, care probabil e tot de 6. Dar chiar daca nu se potrivesc se pot face sa se potriveasca :D

Link către comentariu

da asa e ai dreptate, am masurat din nou e de 7,2. ok, daca zici ca se pot face sa se potriveasca cred ca le iau pe alea. mersi de sfat

Link către comentariu

Pai depinde de care iei. Astea vin fix peste cele existente, si nu modifica diametrul lor. Astea, in schimb, fac trecerea de la mic la mare.

Dar daca te duci la o firma care se ocupa cu evacuari, nu cred ca nu-ti pot adapta ceva. Poti sa intrebi de tips-uri la TopGear, au unele interesante si le monteaza bine.

Link către comentariu

6_max.jpg

Comandat!

Acum sa vad cand ajung pe la Porsche sa comand si suportul. Apoi vedem cand/cum ajung la Cristi sa punem camera pe masina!

LE: Am luat cablul pentru Golf Variant. Nu exista versiunea asta pentru Golf (doar cel pentru camera din emblema). Acesta e mai lung cu vreo 50-60 de cm dar asta s-ar putea sa se dovedeasca un lucru bun la revanzare, se va potrivi pe masini mai lungi (Jetta, Octavia, Passat etc)

Modificat de Rave
Link către comentariu

Rave tu parca ai schimbat telescoapele de la haion pentru deschiderea automata din telecomanda , ce cod de piesa ai folosit si cum ti se par ? Sunt folositoare sau nu se ridica prea bine?

Link către comentariu

Nope. Ma confunzi cu MasterBlaster. Dar din cate stiu sunt utile pana vine iarna. Ele nu mai merg daca e frig.

Ma uitam acum la poze, incercam sa vad care e diferenta de inaltime (aproximativa) dintre locul de numar de la Scirocco si cel de la Golf.

Mi-a atras atentia Gabi, si ma gandeam de atunci, ca nu cumva sa vina prea jos si sa nu se vada ok.

Dar din ce-am vazut locul de numar e cam la aceeasi inaltime, asa ca ar trebui sa se vada camera la fel ca la Scirocco. Adica asa:

Link către comentariu

6_max.jpg

Comandat!

Acum sa vad cand ajung pe la Porsche sa comand si suportul. Apoi vedem cand/cum ajung la Cristi sa punem camera pe masina!

LE: Am luat cablul pentru Golf Variant. Nu exista versiunea asta pentru Golf (doar cel pentru camera din emblema). Acesta e mai lung cu vreo 50-60 de cm dar asta s-ar putea sa se dovedeasca un lucru bun la revanzare, se va potrivi pe masini mai lungi (Jetta, Octavia, Passat etc)

puteai sa iei linistit cablajul oem pentru camera, tot cam atat costa...

cablajul de la car systems, daca e cel de 7.5m se potriveste pe orice masina...la jetta mai raman vreo 2m in plus

Link către comentariu

Este cel oem, dar este de Variant.

Modelul asta de camera nu s-a pus pe Golf niciodata asa ca nici cablaj pentru ea nu exista de Golf. Aveau cablaj de Scirocco sau de Eos, sa fie mai mic, dar l-am preferat pe cel de Golf Variant, de 6.5m, asta in conditiile in care cel de Golf are 5.8m. Nu e asa mare diferenta.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!