Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Foarte frumos modificata pana acum :icon_thumleft:

Pe cand si bara de gtd? :D

Pe la inceputul lunii cred ca o duc la vopsit! Si or sa vina si restul pieselor dupa!

m-ai facut sa-ti citesc topicul cap-coada

Si e de bine sau de rau? :))

Modificat de Rave
Link către comentariu

e de bine. deja am vb cu Jaf :icon_thumleft:

:icon_thumleft: Imi cer scuze ca te fac sa cheltuiesti bani! :))

Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai scris de cam multicel p-aici! :)

post-12783-1343384148087_thumb.jpg

Sent from the past to be read in the future.

Link către comentariu

La cat mai multi fara probleme!

Putin cam devreme la 4:26 dimineata :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Multi inainte!

:icon_thumleft:

Mersi! Incerc sa-i cresc, incet-incet :P

La cat mai multi fara probleme!

Putin cam devreme la 4:26 dimineata :))

Eh! Timpul e relativ... Pentru mine era tarziu :))

Link către comentariu

Same sh...

- 510 (probabil RCD dar nu exclud nici RNS)

- bluetooth OEM

- MDI (sau MDI inaintea dintelui albastru...)

- incalzire in scaune OEM

Undeva intre toate astea ar trebui sa se gaseasca si bara spate de GTD. Apoi...

- arcuri

- si pana in iarna as vrea si un CB+

Am pretentii nu gluma! :))

Link către comentariu

Anul viitor cel mai probabil.

Am pierdut vara asta asa ca prefer sa dau banii de jante pe chestii cu adevarat utile mie in interiorul masinii.

Inca mai visez sa trec la franele de 312 odata cu trecerea la jante asa ca mai studiez, mai caut ocazii...

Link către comentariu

True story, lucrurile cu adevarat utile la o masina se gasesc in interior.

Vezi ca trecerea la 312 necesita schimbarea multor piese, destul de scumpe - cam cat incalzirea in scaune + bluetooth + RCD la un loc.

Link către comentariu

Fuzete + amortizoare + etrieri + suporti etrieri + aparatoare praf + discuri + placute.

Am mai trecut printr-o tranzitie de la 256 la 312...

Link către comentariu

Doar ca acum treci de la 280,nu?e acelasi sistem de kkt ca si la golf 5 fara portetrier,cu etrier direct in fuzeta......:(( stupid vw ai amortizoare de 50?

Multi km fara bube majore si fa toate upgrade-urile la interior acum ca aceleas sunt cele mai importante acum!

Link către comentariu

Iti deschid un credit la mine, te ajut si cu frane si cu jante si cu BC :)

Modificat de kadettro
Link către comentariu

Doar ca acum treci de la 280,nu?e acelasi sistem de kkt ca si la golf 5 fara portetrier,cu etrier direct in fuzeta...... :(( stupid vw ai amortizoare de 50?

Multi km fara bube majore si fa toate upgrade-urile la interior acum ca aceleas sunt cele mai importante acum!

Da, de la 280. Tot de la 280 la 312 am trecut si pe Seat. Am gresit eu mai sus!

Si da, din pacate, amortizoarele mele acum sunt de 50 :(

Iti deschid un credit la mine, te ajut si cu frane si cu jante si cu BC :)

Tu vrei sa devii Kredittro :))

Link către comentariu

Niciodata n-am vazut cifre atat de mici pe masina asta.

post-12783-0-02437800-1343506820_thumb.j

E drept ca ma intorceam de la munte, dar totusi, 4 persoane in masina, 2 caini, mers decent, 70-80 Km/h Busteni - Comarnic, 110-120 Km/h Comarnic - Ploiesti.

Mi se pare WOW nu neaparat consumul in sine, ci diferenta intre dus si intors. Pe drumul de dus avand 7 - 7.1 l/100 Km!

Am ajuns acasa cu 4.8 l/100 Km. Bucuresti - Ploiesti si Bucurestiul in sine si-au facut simtita prezenta! :)

Link către comentariu

Mai wow mi se pare consumul de sub 5 la drum lung = diesel territory. Diferenta de 2 litri se poate explica prin ascensiune, eventual vant din fata, poate si trafic.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

2l doar din vant n-are cum. Deci implicit si urcarea a avut un rol.

Oricum, bine ca nu regreti seatul la consum :P

Link către comentariu

consumul de sub 5 la drum lung = diesel territory.

Oricum, bine ca nu regreti seatul la consum :P

Nici cu Seat-ul nu prea vedeam consum asa.

Desi recordul cu Seat-ul e de 2.7 l 100/km. Ma intorceam de la mare si s-a desprins scutul dintr-o parte.

L-am tarait sub masina cam 3 sferturi de autostrada, la 70 km/h pe tempomat, scotand scantei, in timp ce ma depaseau pana si Daciile. Fun times! :))

Link către comentariu

Ne-am intersectat azi,nu stiu daca m-ai vazut cand te-am salutat,am dat un claxon si avarii,tu incercai sa parchezi undeva pe langa Opera.

Spor la modificari,drive safe! :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!