Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Da, asa este, asta este ingrijorarea mea.

Dar ea nu prea mai are relevanta avand in vedere ca mi-am schimbat radical stilul de condus. Pana prin toamna anului trecut schimbat foarte-foarte jos pentru ca eu de obicei in oras mers destul de linistit. Si uneori schimbam chiar si la 1.600 rpm cazand apoi undeva sub 1.200 rpm. De cele mai multe ori insa schimbam undeva in jur de 1900-2000 rpm, asa cum zicea BC-ul, iar atunci cand mergeam tare schimbam undeva spre 3.000 rpm

 

Eh ... acum schimb si in oras undeva in jur de 2.500 rpm. Iar la stilul meu de condus, cu accelerari blande si prelungite chiar nu cred ca s-ar simti diferenta.

Link către comentariu

Bine, la Rave s-a pierdut constanta cuplului in plaja de turatii, explicabil cu cresterea in alte plaje de turatii. daca faci o extrapolare cam e relevant, probabil randamentul e cam acelasi pe final.

 

Cresterea inexplicabila e la Dun! Diferentele de masuratoare sunt mari, 12 % la putere si 22-24% la cuplu! Foarte mari, chiar pentru standuri diferite.

Link către comentariu

Oho si cat s-a simtit la mine fix acolo. Ca mai scap si in jumatatea superioara a turometrului e altceva, dar motorul cam cere sa fie turat, acum ca si poate. Dar la ture mici se simte cel mai bine cresterea cuplului, asta de pe scaunul soferului. Eu, fata de stoc, am simtit-o!

Acum, e foarte posibil ca motorul meu stoc sa nu fi dat atat pe dyno si cresterea sa fie de la 105 la 130. Ceea ce e mai mult decat ok!

 

Daca nu esti sigur de ce ofera ei, eu zic sa astepti pana la urmatorul Black Friday la TCM. 150 de euro pentru ce am eu pe masina e aproape gratis! :) Si chiar daca aceasta crestere ar fi destul de mica, de la 117 la 130 CP si de la 198 la 229 Nm (?), tot ar merita la pretul ala...

 

@Bogdan - diferenta e de la dyno-uri, temperatura, cauciucuri etc. Si pot exista diferente si mai mari intre ele ;) De aici pleaca o groaza de discutii intre cine o are mai mare sau mai mica! Plaja de cuplu sau puterea maxima, evident... :))

Link către comentariu

Mai este o treaba: noi doi nu cred ca avem acelasi ambreiaj si nici aceeasi cutie. Prin urmare, nici daca motoarele ar fi identice, nu cred ca am obtine acelasi lucru. Ma refer la stand. Am dreptate ?

Link către comentariu

Ambreiajul nu conteaza. Cutia, insa, e identica. Cel putin asa a zis Theo, ca avem aceeasi cutie, fiindca avea aceleasi valori viteza/turatii cand calibra dyno-ul...

Link către comentariu

Puterea promisa de chiptuner de x CP este de la valoarea dyno, nu valoarea stock. Modificarile in soft nu sunt limitate la o valoare exacta de CP ! Daca la Bogdan i-au dat 117 CP, cei 20-30 CP promisi de tuner se adauga la cei obtinuti pe dyno, nu cei din fabrica.

 

Am nenumarate exemple de genu pentru 1.6 TDI. In plus, softurile difera foarte mult. Acelasi soft (defapt aceleasi modificari) de pe un 1.6 TDI VW Caddy care a scos 143 CP pe dyno, pe masina mea a scos 125 CP ! Ambele motoare erau CAYA (75 CP). Cel de caddy a dat stock 78 CP iar al meu 68 CP.

Link către comentariu

Ma mai gandesc la inca o chestie: ce-ar fi sa ma mai duc  inca o data saptamana viitoare.

Si ce-ar fi ca saptamana viitoare sa citeasca ala altceva ?!

Link către comentariu

Pot aparea diferente in functie de calibrare, dar nu cred ca foarte mari. Adica hai sa zicem un 115... Poti sa incerci!

Link către comentariu

Tot ce este posibil. Daca ei se joaca zilnic cu setarile dyno-ului in functie de masina care urca pe el, este posibil ca la a 2-a masuratoare sa va dea alti CP. 

Link către comentariu

Diferenta mare totusi nu ar trebui sa fie, vorbim totusi de niste standuri care masoara forte, in conditii oarecum identice. Ca iarna testul nu s-a facut afara, ci banuiesc ca in service la peste 20 grade.

E ca si cum am masura tensiunea cu 2 tensiometre diferite, la unl da 13, 8 iar cu celalat 15 cu 10. a doua e periculoasa.

Link către comentariu

La Racing Code era un stand intr-o incapare cu usi mari, pe toata latimea incaperii. Si usile au fost deschise.

Dar era cald si atunci, ca imi amintesc ca am stat de vorba afara si era caldut si batea soarele. Imi amintesc ca am dat jos geaca de pe mine.

Link către comentariu

Legat de tensiometre de asta mereu se fac masuratori la ambele maini, culcat si in picioare. Ma refer la tensiometre clasice, cele electronice trebuie recalibrate destul de des.

Concluzia este cu cat mai multe masuratori cu atat se poate stabili o medie, asta valabil si in dyno.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu e chiar asa, trebuie calibrat bine pentru a da rezultate bune. Nu e "stas" din pacate...

Link către comentariu
Master_Blaster

Dar chestii marunte gen cauciucuri, presiune in roti nu afecteaza rezutatul? Ca dyno-ul citeste nr de rotatii daca rotile au diametrul aiurea sau presiuni aiurea ar trebui sa iasa diferit.

 

Ar trebui sa merg si eu ca asa ar fi comparatie ca lumea, aceleasi model cu aceeasi motorizare, aceeasi culoare, jante de tabla etc :)) Sa fie doar softul diferenta. 

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Pai vezi ca se strang oamenii la 3 cu 3, ca asa iese la 100 de lei/persoana.

Link către comentariu
Master_Blaster

Pai mno nu ma intereseaza ce poate iepurele meu (si asa eu traiesc cu frica din cauza acutatorului de la turbina si am ajuns sa-mi fie frica sa o trec 4000), ideea era sa fie comparatie cu masina ta resoftata, in aceeasi zi ca sa nu apara diferente de temperatura etc.

Link către comentariu

Pai, zic sa stai linistit acasa atunci. Se fac 3 run-uri de jos, sub 2.000, pana sus, la 6.000. Decat sa risti alte belele mai bine sa ramai "safe".

Eu oricum nu prea am chef sa platesc alt run, sincer sa fiu. Am vazut ce aveam de vazut, eu ma declar multumit! ;)

Link către comentariu

Hah, eu scap ieftin ca am rezervorul mic si intra mai putin...  :ninja:

 

PS: Am si eu o logica la fel de logica precum Ponta.

Link către comentariu

Eu fac un plin pe saptamana,aproximativ 50 litri alimentez ( nu ajung pe rosu niciodata ) dar pun OMV 95,la cum o ard prin Bucuresti,nu vad diferente cu cea superioara.

Link către comentariu

Eu fac cam doua plinuri pe luna. Si media pe termen lung, la mers cam doar in oras, e de vreo 9.5%. Puteam sa iau un GTI la media asta... :(

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!