Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Traducerea fiind ca ... ?

Scuze, da' chiar nu stiu ce ai vrut sa spui :) .

Link către comentariu

se plictisea atat de grav in masina, in trafic, incat a facut poza asta artistica si frumoasa :D

Link către comentariu

Da, am apasat pe el si a ramas asa... Nu stiu ce sa-i mai fac! :(

si eu care initial am crezut ca exact asa s-a intamplat :)) LOL

Link către comentariu

Pai am facut 8 km (cred) in 30 de minute cu medie de consum de 15.1%. Dupa un timp am inceput sa raman fara cestii de citit pe net si m-am apucat sa fac poze prin masina. :))

@Wiki: tare :))

Link către comentariu

De fapt, de la munca pana acasa, fac cam o ora cu metroul. Cu masina, pe la 12 cand ma duc la munca, fac cam 15 minute.

Exceptand consumul, nu am niciun motiv sa merg cu metroul.

Link către comentariu
Master_Blaster

- mici si fun, Cooper S, G4 1.8T, ceva de genul. Nu vreau diesel, si daca tot e sa sara de 10 consumul macar sa primesc putere in schimb.

G4 mica? Daca vrei 1.8T la dimensiune mica iei unu Polo gti ca e cam aceeasi masina punte rigida spate, aceleasi frane, etc. dar tot e mai mare decat cooper s.

Link către comentariu

Mica adica nu e vre-un Passat sau vreo Octavie. :)) Compacta e dimensiunea maxima pentru mine, momentan.

Ma gandesc la G4 pentru ca pot sa pun un kit de R-Line, niste scaune de Ed25, d-astea. Polo e cam... meh pe partea asta...

Link către comentariu

Da, stiu, arata bine:

 

vw-polo-gti-cup-edition-03.jpg

 

Problema e pretul. Un G4 GTI mai gasesc pe la 3.000 de euro, Polo GTI nu. Si daca e sa ajung pe la 5-6.000 de euro de dat pe masina deja prefer sa iau Cooper S sau sa ma mai intind pana la un Up!.

M-am gandit si la un G4 1.6 pe la 2.000 de euro dar nu prea merita din cauza consumului...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Te intorci in grupul MK4?:)

O sa ai ceva de munca...va fi un topic de urmarit :D

Link către comentariu

Un Golf 4 GTI cu jante Santa Monica si kit R-line va fi chiar ceva rar si foarte deosebit!

Link către comentariu

Daca mai gasesc interiorul de pe Toledo o sa ma declar multumit:

 

post-12783-0-95911100-1394883776_thumb.j

 

Dar vedem ce se mai intampla. O sa treaca cel putin 6 luni pana incep sa caut serios masini, deocamdata e doar un plan, asa ca am timp sa ma razgandesc, iar. :)

LE: unde mai pui ca erau si electrice si cu memorii... :wub:

Modificat de Rave
Link către comentariu

Pai am facut 8 km (cred) in 30 de minute cu medie de consum de 15.1%. Dupa un timp am inceput sa raman fara cestii de citit pe net si m-am apucat sa fac poze prin masina. :))

 

Hah, eu am prins o mega aglomeratie la maretul pasaj in constructie de pe Mihai Bravu in seara asta si a fost haos ca au umblat la benzi pe bulevard si am facut 30 de minute de la Tineretului pana la pasaj. Consum: 34,1% :D

Link către comentariu

post-12783-13954847443009_thumb.jpg

In sfarsit, liniste!

y6edugyj.jpg

Cauciucuri care tin cu casa... :(

Modificat de Rave
Link către comentariu

Daca tot am trecut la cauciucuri de sezon, nu ar trebui sa tina frana mai bine, si nu mai prost?!?

Link către comentariu

Mai prost adica franeaza mai lung si trebie sa apas pedala mai mult. Reactioneaza mult mai slab la aceeasi apasare a pedalei decat cele de iarna, care ar trebui sa franeze prost pe vremea asta. Sunt ele Eco cu indice de frecare redus, dar totusi...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Poate au pus mana de unsoare cei de la vulcanizare pe discuri...sau le-ai schimbat tu?

Link către comentariu

Tocmai am schimbat si eu gumele vechi de vara (GY Asy 2 fata/Asy 1 spate) care mai aveau un pic si dadeau in sarme, cu GY Asy 2 noi fata/spate. In primii 50 km eram ca pe gem. Acum s-au rodat si am tractiune pe acceleratie si grip la franare, dar stabilitatea e tot in craci fata de alea tocite, pentru ca alea erau deja slick si super rigide.

 

Banuiesc ca tu nu le ai noi pe astea de vara.. probabil ai un cauciuc ceva mai tare/tocit de iarna, care e ok la primele frane chiar si la 15 grade, si ai un cauciuc de vara care are nevoie de un pic de temperatura ca sa lucreze in parametrii. Sunt convins ca pe asfalt cald, de la 20 grade in sus, dupa 3-4 frane repetate castiga vara decisiv.

 

E corect si ce zice Lawrentzyu, daca ti-au dat cu spray de curatat franele sau au pus mana pe discuri, e posibil sa prinda ceva mai slab o vreme

Link către comentariu

Mda, tot ce se poate, le mai las putin sa se "rodeze" iar, ca doar au stat ceva luni degeaba...

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!